Bekijk bijlage 59891 NOD * Lkg: 21 maart, 16e ronde, intake mmm * Tamaradb: 4 april, 19e ronde, intake mm * Timon: 5 april, 25e ronde - In april met ICSI beginnen * Charpi: 6 april, 6e ronde met clomid * Nensi: geen nod doorgegeven, 14e ronde Zwanger * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 * Ilona2802: Zwanger in ronde 12, uitgerekend 14 november 2010 Bevallen * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag Daan & Jesse 2505 gram & 2765 gram Even mijn bijgevoegde tekst aangepast.
Bekijk bijlage 59968 NOD * Lkg: 21 maart, 16e ronde, intake mmm * Tamaradb: 4 april, 19e ronde, intake mm * Timon: 5 april, 25e ronde - In april met ICSI beginnen * Charpi: 6 april, 6e ronde met clomid * Nensi: geen nod doorgegeven, 14e ronde Zwanger * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 * Ilona2802: Zwanger in ronde 12, uitgerekend 14 november 2010 Bevallen * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag Daan & Jesse 2505 gram & 2765 gram
Als je nou een keertje de lijst gewijzigd wilt hebben, kun je het ook aan Lin of mij doorgeven, dan komt het helemaal goed
Timon, het is wat dat je dat moet gaan spuiten. Gelukkig heb je in je achterhoofd dat bhet voor het goede doel is. Linda, lijkt me een leuk idee. Heb haar de foto laten zien, maar ze kan niet kiezen.
Ohwwww wat een lieve foto van Jesse en Daan ik smelt helemaal weg zeg van die twee mannetjes.... Jesse is inderdaad wel een heeeeeeel stuk groter.... Ohwwwww Timon kan je even uitleggen hoe het nu zit dan..... weer aan de pil omdat je niet zelf mag hobbyen? Lkg spannendddddddd mijn duimen draaien Ilona, fijn dat je het goed oppakte mijn vraag.... ik ben er namelijk nog steeds heel veel mee bezig en denk dat ik als ik weer zwanger word er ook niet echt van zal kunnen genieten omdat ik bang ben dat het weer mis zal gaan.... maargoed eerst maar weer eens zwanger worden.... das al een klus op zich.... Hier weer aan de klussssssssssssssss
sorry meiden ik lees wel maar kan niet reageren verder ivm tijd... Wilde jullie alleen even laten weten dat de voedingen van Daan goed lopen! En maandag wordt het weer erg spannend: dan gaan ze voor het eerst de voeding gewoon geven, dus via zijn mondje door de slokdarm. Ik hoop zó dat dit goed zal gaan!!!!! Erg spannend dus.......dat wordt weer duimen meiden!
Ohwwww wat fijn Linda dat de voedingen goed lopen bij Daan!!! ik duim hoor dat het maandag goed gaat!!!!!
Super om te lezen, Linda! Charpi, weer aan de pil zodat ze mijn cyclus willen beheersen. Best dubbel. Manlief kan zich alsnog uitleven, want zoveel procent kans hebben we toch niet.
OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD........ Digitale zegt zwanger, maar die vertrouw ik niet 100% dus ook een sensitest gedaan en ik zie gewoon een streepje zonder hem onder de halogeenlamp te houden.. oh mijn god.. Ik kan niet meer stoppen met huilen..
Hihi ik zei het toch? Lkg, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat mag ik voor je op de NOD lijst noteren als uitgerekende datum? Geniet ervan meis, het is je zo gegund!
WooooooooooooooooooooooooooooooooooooWWWW!!!! Leonie!!!!!! Ik zit echt te GENIETEN van jouw nieuws hier op de bank!!! Wauw!!!!!!!! ONTZETTEND GEFELICITEERD!!!!! Ohhhh ik ben zó ongelooflijk blij voor jullie!!!!!!!!!!!! hihi, ik voel me weer net als toen ik zelf een positieve test had! ben zooo blij!!!!
Ohhhh ik kom net uit bed.. eerst een hele poos wakker gelegen, maar daarna zelfs nog gewoon kunnen slapen.. ik kan het echt nog niet bevatten. Heb de test bijgevoegd.. echt absoluut geen twijfellijntje.. hij is gewoon overduidelijk!! Ik moet alweer huilen nu ik hier typ.. het is echt een wonder.. Ik maakte Daniel wakker helemaal huilend en hij zei: "Ohhh ben je ongesteld.. kom maar". Dus ik "neee ik ben zwanger".. maar ik praatte onduidelijk door het huilen en hij had oordoppen in dus hij zei: "ben je niet ongesteld???" Ik: "Neeeeeee" Hij: "ben je zwanger???" Ik kon alleen maar knikken.. en toen zei hij: "Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh stoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" Zooo lief.. ik ben echt helemaal in de wolken.. uitgerekende datum is 27 november. Wat ook nog echt zo raar was.. toen ik vanochtend online was en snel mijn uitgerekende datum wilde berekeken zei hij 5 december, maar ik kwam er in bed achter dat ik mijn ongi een week te laat had gezet.. dus het is 27 november.. maar 5 december was de dag van m'n vmk 1,5 jaar geleden.. dus ik denk dat ik die dag ga bevallen Ik ga maar even verder leven op mijn roze wolk