@ Djuke, we gaan naar Golden tulip, ook een heerlijk hotel En ik hoop ook dat het goed komt, ik hou vertrouwen en moed! Ach gos meis, ook bij jullie zal het beter gaan over een tijdje...
@ Djuke: Ohhh jeetje meissss.. ik weet zo goed hoe graag je een kindje wilde, en dat je nu dit zegt maakt me echt ongerust Wat super vervelend dat die roze wolk bij jullie ver te zoeken is.. Maar lieverd, heb je wel hulp hiervoor?? Je moet hier niet alleen in gaan staan, echt hoor!!! Ik hoop dat het snel een stuk beter zal gaan! @ Ilona: Hee, fijn dat je er gewoon vertrouwen in hebt dat het goed gaat Lekker zeg, een weekendje Garderen, supermooi daar! @ Linda: Jeeee was een geweldig goed nieuws!! Gewoon dit weekend misschien al met z'n 4en thuis.. heerlijk! Echt lijkt me ook echt wel eng inderdaad om die zorg zelf te doen, maar jullie kunnen het vast heel goed! @ Charpi: Hee, je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor! Ik ben nog steeds altijd stinkend jaloers op mensen met een babytje.. is een hele natuurlijke reactie! Ik hoop dat de meiden snel jaloers op jou kunnen zijn @ Hier: 16 april echt En m'n schildklierwaarde was een stuk lager bij het tweede onderzoek dus niets meer om me zorgen om te maken!
Hallo meiden, ik heb jullie lang moeten zoeken, ik zat nog in deel 1 te kijken (tja die doet het al lang niet meer natuurlijk) Ik zie dat er weer een aantal babytjes bij zijn, super gefeliciteerd!!!!mooi dat alles goed is gegaan.... Onze kleine man is alweer bijna een half jaar, het is al een heel mannetje, hij lacht hij rolt en kletst heel wat af, echt geweldig!!hij is ook zo lief!!hij kan al kusje geven (natte wangen kusjes,haha) Lkg: wat super dat je zwanger bent!!!!je hebt er lang op moeten wachten dus extra gaab genieten meid!!je hebt het verdiend!!net als iedereen hier natuurlijk maar ik weet nog goed wat we samen mee hebben gemaakt en dat ik daarna weer snel zwanger was en jij maar steeds niet, ben echt blij voor je!! Nu de rest nog.....ik zal proberen weer wat vaker te komen kijken, maar ja die kleine man kost tijd!!!!
Ik merk dat ik superblij ben voor Lkg, maar dat ik geen jaloers gevoel heb. Misschien omdat ik in april zal starten met ICSI dmv de pil. Gisteren het recept met al die medicijnen ingeleverd om morgen op te halen. Vandaag haalde manlief zijn medicijnen halen en kreeg het grote deel van mijn medicijnen mee. Morgen het laatste beetje ophalen. De koelkast ligt niet zo vol als ik weleens heb gelezen. Wat een mooie dag gaat het morgen zijn. Blij dat ik vrij ben!
Hoi meiden! Goed nieuws vanaf deze kant, ik heb geen bloedverlies meer gehad na dat ene drupje gisteren, dus het zal wel door het vrijen zijn gekomen. Voorlopig maar even niet meer doen dus...
Fijn meiden dat jullie me begrijpen.... al vind ik het heel rot om te horen dat het bij Djuke verre van een roze wolk is nu Tristan er is.... meid zoek hulp, dit moet je niet alleen proberen te doen en praat hier vooral van je af... we zijn er voor je.... dikke knuffel!!! Ilona, hoe is het nu? Geen bloed meer gehad? Ik hoop het van niet.... Lkg hoe gaat het bij jou meid, al kwaaltjes? Linda, wat een geweldig nieuws zeg dat je Daan misschien al snel mee naar huis mag nemen.... heerlijk zal het zijn om het hele gezinnetje bij elkaar te hebben... succes met oefenen met het wisselen van de stoma meid! Je kan het!! En hoe is het met Nienke en Saskia? En Tamara ook druk aan de klus nog? Timon kan je mij misschien uitleggen wat ICSI precies in houdt, wat ze dan gaan doen? Ik heb namelijk geen idee... Hier, gaat alles redelijk.... heb erg veel last van de hormoonschommelingen en soms word ik daar best wel een beetje moedeloos van... maar het is allemaal voor het goede doel.... en dat probeer ik steeds voor ogen te houden...
Ohwwww fijn Ilona.... heb veel aan je gedacht!!! Spreekt even tegen die kleine in je: "Hou je maar goed vast!!!"
Hee Ilona, echt fijn dat het bij die ene druppel gebleven is!! Ben echt blij! Nog een paar nachtjes dan kunnen jullie je kleintje bewonderen! Heb je al veel last van kwaaltjes?? Ik heb alleen zere boobs, verder niets
Ja ik heb ook last van mn boobs en mn baarmoeder is volgens mij aan het oprekken, want ik heb constant last van buikpijn. Ook bandenpijn is al gesignaleerd haha. Jaaa nog een paar nachtjes en dan mogen we hopelijk een ukje met een kloppend hartje bewonderen! Ben ook echt superblij dat het bij die ene druppel is gebleven! Heb jij al een afspraak gemaakt met een vk? En voor een echo?
Ben zooooo opgelucht he Ilona dat het bij dat ene druppeltje bloed is gebleven.... kreeg gelijk weer miskraam visioenen, maar die heb jij natuurlijk ook gehad.... ik hoop dat het snel dinsdag is en dat jullie dan een kloppend hartje te zien krijgen.... Eigenlijk fijn Lkg dat je alleen nog maar zere borsten hebt meid.... kan veel erger dus lekker van je zwangerschap genieten zou ik zeggen.... Zo ik schrok me net toch een hoedje..... ineens zielig gejoeker uit de tuin.... zag Pia vast met haar tanden in het gaas.... ze had denk ik grond willen snoepen en is met haar hoektanden in het gaas komen te zitten.... zielig joh en toen moest ik dus proberen haar los te krijgen.... vond het zooooooooooooo zielig en hartverscheurend dat ze pijn had terwijl ik probeerde haar los te krijgen... maar het is gelukt en behalve dat haar tandvlees een beetje stuk is is er verder niets met haar aan de hand gelukkig....
Even knippen en plakken, speciaal voor jou! ICSI is een afkorting van intracytoplasmatische spermatozoön injectie'. Dit betekent dat één zaadcel in één eicel ingebracht wordt door ze te injecteren. De bevruchting vindt dus buiten het lichaam plaats. Het is een behandeling om zwanger te worden als er voor u geen andere mogelijkheden meer zijn, bijvoorbeeld indien: -er te weinig zaadcellen zijn om de eicel zelfstandig te bevruchten -er geen bevruchting is opgetreden tijdens uw IVF behandeling Tijdens de ICSI behandeling proberen wij met behulp van hormonen meerdere eicellen te laten rijpen. De eicellen halen wij uit het lichaam van de vrouw tijdens een follikelpunctie. In het laboratorium injecteren wij in iedere rijpe eicel één zaadcel. Na een succesvolle ontwikkeling van het embryo plaatsen wij het na 3-4 dagen in de baarmoeder terug. Hierna ontstaat er hopelijk een zwangerschap. De kans op het ontstaan van een zwangerschap is gemiddeld 25% per gestarte behandeling.
Lieve djuke; een hele dikke grote knuffel voor jou!! Pff, wat moet het ontzettend k*t en heftig zijn dat het zo zwaar valt, een kindje hebben. Ik kan me je moedeloosheid wel vooorstellen ook al heb ik geen idee hoe het voelt.. maar lijkt me echt vreselijk als je gewoon totaal niet meer weet wat te doen. Bakeren jullie Tristan misschien al in? Of is het slapen niet zo'n probleem? want dit is echt voor veel kindjes een super oplossing... Wellicht heb je het allang geprobeerd, maar goed, wilde het toch even vragen. En anders, zou er niets iets kunnen zijn met jullie kleine? dat hoor je toch ook best vaak; dat baby's zoveel huilen omdat er iets is, iets medisch...? Is er al een keertje goed gekeken naar allerlei dingen? misschien iets fysio achtigs? @ hier: Woehhh Daan heeft aan de borst gedronken!!!! En hoe; ik legde hem voor mijn borst en hooopppaaa: HAP! hahah Hij had hem meteen te pakken en dronk gelijk gulzig. Hij mocht maar 30cc dus na minuutje of 3-4 hem eraf gehaald en gewogen; toen had ie al 40cc op hahaha. de gulzigerd! Maar echt goed dus! Vandaag zat ie op 70cc per voeding, dus weer iets omhoog gegaan! Gaat zoo goed allemaal! *trotse ik!* Heb vandaag Daan in badje gedaan. Hij vond het zelf niet zo leuk, was flink aan het huilen. Ik denk omdat het zo'n groot badje was. Thuis hebben we de tummy, misschien dat ie die wel fijner vindt. Zelf de stoma eraf gehaald vandaag, maar niet erop geplakt omdat ik weer duizelig werd van de warmtelamp (gisteren ook al... heb nog steeds laag ijzer-gehalte) Arno was er gisteren niet bij en had dus ook nog niet gezien hoe de stoma erop plakken moest dus vandaag toegekeken en dan morgen maar zelf een keer proberen denk ik zo! Morgen hebben we ook een gesprekje met de kinderarts. Even horen hoe hij het vindt gaan en ik denk dat we dan ook wel een difinitieve dag doorkrijgen dat hij naar huis mag! En informatie over de volgende operatie... Ga nu gauw stoppen; Jesse heeft honger!
@ Linda: Ohhhhh wat heeeeeerlijk, dat Daan gewoon aan de borst heeft gedronken.. Er blijft maar goed nieuws komen ik hoop dat dat zo blijft en het zou helemaal geweldig zijn als Daan dit weekend mee naar huis mag!! @ Charpi: Wie is Pia?? Is dat jullie hond? Gelukkig dat het goed is afgelopen! @ Hier: Oh jah, ik ben helemaal vergeten te vertellen dat ik gisteren de gyn heb gebeld, of nou jah de assistente dan en we hebben 16 april een afspraak, en ik gok dan dus ook een echo Hihi, kan bijna niet wachten.. nog iets meer dan drie weekjes