Hmm, helaas is dat niet mogelijk ben ik bang.. Even afwachten nog, maar gelukkig is het gauw morgen meis
Ilona, ik hoop dat je morgen snel gerust gesteld kan worden dat er niets aan de hand is, maar ik kan me voorstellen dat het zenuwslopend is om nu toch weer een beetje bloed te verliezen.... meid ik denk aan je.... Linda, je bevallingsverhaal klinkt toch wel als eentje uit het boekje.... alleen jammer dat Daan jullie daarna in heel veel zorgen bracht waardoor je er niet zo van hebt kunnen genieten gelijk... Ik ben zo blij dat jullie mannetje nu lekker thuis is.... is trouwens al bekend wanneer de volgende operatie gaat plaatsvinden? En gaat het al beter met het verwisselen van de stoma? Djuke, wat een horrorverhaal van een bevalling zeg.... ik kan me goed voorstellen dat je niet echt blij was met de gyn dat ze pas na zo lange tijd besloot tot een keizersnede als ze toegeeft dat ze dat beter gelijk had kunnen doen.... Ik ben blij om te horen dat het nu alweer iets beter met je gaat, ik hoop dat jij en Tristan vooral goede dagen en nachten hebben.... want slaap is toch wel heel belangrijk en door oververmoeidheid voel je je natuurlijk stukken minder in je vel en ga je je down voelen. Hier inmiddels plaatsgenomen op het wachtbankje.... nog een ruime week te gaan.... Verder ben ik van het weekend ziek geweest, koorts en erg verkouden.... gelukkig gaat het nu alweer wat beter...
@ charpi: De volgende operatie zal over ongeveer 2.5-3 maanden zijn, maar staat nog niet gepland. Dan gaan ze zijn anus aanleggen..dus het gaatje maken. 2 maanden ongeveer daar weer na is de laatste operatie om de stoma te verwijderen. Gelukkig gaat het stoma plakken iets beter. Hopelijk omdat ie nu wat beter geknipt is, en is dit niet geluk of toeval. Maar gisteren heeft de stoma er 21 uur opgezeten en vandaag vanag 9 uur vanmorgen dus bijna 12 uur. Gaat dus de goede kant op Hij zou 2 dagen moeten kunnen blijven zitten maar met een dag ben ik voor nu al erg gelukkig hoor We hebben nu ook korrels besteld die de ontlasting die in het zakje komt wat dikker maakt zodat de kans op lekkage kleiner is. Want de ontlasting is bijna net zo dun als urine, omdat deze eigenlijk bijna aan het begin van de darm eruit komt in de stoma, en dus niet dik wordt zoals normaal gesproken. Spannend meid..nog een paar dagen!! Ilona is trouwens ondertussen naar het ziekenhuis voor een echo, want ze had toch aanhoudend last van bruinverlies.... Dus duimen meiden!!
Linda, wat een bevalling heb jij gehad. Klinkt best goed. Dat de vk alsnog een verwisseling met de jongens heeft kunnen maken door de temperatuur op de verkeerde kaart te schrijven. Was dit niet gebeurd dan was het ongemak bij Daan direct ontdekt. *pfff* Djuke, jij heb echt een vreselijke bevalling gehad. Niet tof zo'n gyn. :x Hier een vrij dagje gehad. Het weer was fantastisch. Lekker in huis gewerkt en in de voortuin het een en ander aangepakt. Nu zit de groene bak vol.
@Linda: Wat een verhaal zeg, je bevalling is idd zo slecht nog niet geweest denk ik Maar wat slordig van het ziekenhuis dat de temp van Daan niet is opgenomen en ze zelfs nog even zijn verwisseld ook! En jullie dan nog zo'n schrik aanjagen alleen omdat ze maar een beetje loopt te gokken wat het kan zijn! Nou snap ik wel dat ze zich willen indekken voor het geval het toch ernstiger blijkt te zijn als gedacht, bij Lana haar arm werd er ook direct geroepen dat we maar rekening moeten houden met zenuwschade etc (erg fijn hoor, je ziet in gedachten meteen een half verlamt kind voor je) Gelukkig zijn er ook artsen die wel durven te zeggen dat alles best meevalt. Wat een prachtige foto's trouwens van Daan en Jesse Die schommelstoel is ook leuk, wij hebben van hetzelfde thema een wipstoeltje @Djuke: Wat fijn dat het weer wat beter gaat, ik hoop dat Tristan ook snel langer door zal slapen.. Hier begint de dag gewoon om 7.00 uur, ben er gelukkig al aan gewent Ik was trouwens in ronde 7 zwanger, dus dat is "snel" @Ilona: Heel herkenbaar hoor, naarmate de datum van de echo dichterbij kwam kreeg ik ook steeds meer zenuwen. Heel veel succes morgen! @Djuke: Jeetje wat een bevalling zeg, eerst zolang doorgaan en dan uiteindelijk alsnog een KS Ik had eigenlijk ook een KS moeten krijgen, maargoed ik moest natuurlijk zondagochtend bevallen dus ze kregen het OK team niet optijd bij elkaar.. Enige alternatief in dat geval is grof geweld. We zijn wel de topic van moeilijke bevallingen zeg.. @Ilona: He bah wat schrikken zeg Ik hoop dat je snel terecht kan voor de echo! @Djuke: Als er een volgende komt dan laten ze je in elk geval niet zolang doorploeteren.. Mocht ik weer zwanger worden dan worden er ook extra maatregelen getroffen @Iloon: Jeetje zeg, ik zit ook helemaal in spanning voor jou.. Ik hoop dat je morgen een prachtige echo te zien krijgt. @Charpi: Gelukkig ben je al wat opgeknapt, zal voor je duimen de komende dagen @Ilona: Ojee toch naar het ziekenhuis, ik duim zo hard ik kan voor je! @Timon: Lekker zeg een dagje vrij Hier: Vandaag gewerkt, voor zover je het werken kan noemen dan.. Eerst even komkommers ingepakt en daarna tomaten wezen oogsten, daarna de rest van de dag op rupsen jacht geweest. Lana ligt weereens in diepe slaap, dus die zal ik vanavond weer wakker moeten maken voor de laatste fles..
haha, voor wie ze nog niet gezien had of mij niet op hyves heeft; hier staan foto's van onze mannetjes! Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Hai meiden, Hier maar weer eens even een berichtje van mij. @ linda en Djuke: wat een bevallingen!!! Allebei zo totaal anders. @ Ilona: Ben benieuwd hoe het in het ziekenhuis is. Hoop dat alles goed blijkt te zijn en je gewoon een kloppend hartje ziet!! Sterkte!!! @ hier: Blegh. Voelen ons al drie dagen echt compleet verslagen. Donderdag zijn we gewoon door gegaan waar we mee bezig waren maar vrijdag kwam de klapper. Ik heb gewerkt van 6.45 en moest officieel tot 15.45 maar ze hebben me om 9 uur naar huis gestuurd. Ik was geen klap waard, huilbuien, verdwaasd enz. enz. Thuis ben ik om 11 00 een uurtje naar bed gegaan. 14.00 uur weer en 17.00 uur weer een uur. Zo moe was ik. s'avonds moesten we gezellig naar een feestje. Mijn neef vertrekt deze week naar limburg. En ja je moet toch even afscheid nemen. Nou ja goed, hier zat ook mijn "beste" vriendin en deze avond is uitgelopen op een heftige ruzie/ woordenwisseling. Zij vond het niet verstandig dat we nu bezig waren met kinderen. Omdat we nog moeten verhuizen enz. (wie is zij om zich daar mee te bemoeien, dat maken wij zelf toch wel uit). Nou ja goed, zaterdag toch gewoon wezen werken, weliswaar versufd maar ik heb de dag volgemaakt. s'avonds belde die vriendin om het uit te praten, of ze lang mocht komen. Dit is in het begin weer uitgelopen op een flinke woordenwisseling.Ze begreep gewoon niet waarom wij zo boos waren, ze was toch eerlijk tegen ons. Ja heel fijn, maar dat je zo'n kut nieuws gehad hebt. zit je niet te wachten op meningen, maar op een arm om je heen en even lekker janken. Tim is voor eerst echt heel boos geworden, en scheldend weg gelopen. zat ik daar met haar en haar man. Nou ja goed, Tim is terug gekomen en we hebben het alsnog uitgepraat. Maar blegh wat ben ik gesloopt. Voel me nu echt niet meer zo sterk als donderdag hoor. Heel veel vragen. Deze schrijven we natuurlijk gelijk op. Voor de 27ste dan kunnen we ze dan allemaal stellen. Nu nog 2 daagjes werken en dan kan ik eindelijk naar mijn ouders. Ik heb me moeder nog nooit zo gemist als dit moment. Blegh voel me echt zo bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegh. liefs
Linda, thanks dat je de meiden hier op de hoogte hebt gebracht! Meiden, ik ben er weer En heeeel goed nieuws We hebben een prachtig sterk hartje gezien en horen kloppen. Ons ukje is alive and kicking in mijn buik, dus ik heb me zorgen gemaakt om niks. De gyn heeft ook nog met de eendenbek gekeken en er was wel wat slijm te zien, maar dit kon geen kwaad. Pas als het erger wordt, moet ik weer terug komen. Ze heeft ook nog gevoeld maar mn baarmoedermond is potdicht, dus ukje zit goed beschermd! Ik moet een afspraak met haar maken voor volgende week en ze wil graag dat ik in het ziekenhuis onder behandeling kom ivm mijn bmi. Nou, dit vind ik alleen maar fijn, want mn vk is echt een K*T! Die zei vanavond dat ze dacht dat ik een mk had. Nou ja zeg, dat zeg je toch niet? Maar wij zijn nu volop blij
Ahhhh jemig Iloon wat laat je me schrikken.. ik zat helemaal te trillen toen ik las dat je naar het ziekenhuis was.. pfff.. gelukkig maar dat alles goed is zeg! Lekker bij die gyn blijven!!! Echt irritant, ik krijg alweeeer geen email als hier iets nieuws is geplaatst, dus ik dacht dat iedereen lekker druk was, terwijl hier allemaal bevallingsverhalen zijn verteld!! @ Djuke: Wat goed dat je je verhaal heb opgeschreven hier.. klinkt allemaal echt superheftig, en ik kan me heel goed voorstellen dat zo'n bevalling ook nog heel erg meespeelt in hoeveel je kan genieten na de bevalling. Ben erg blij om te horen dat het nu weer wat beter gaan! Zag ook mooie foto's op je hyves trouwens! @ Linda: Whoeiii.. zonder het gedoe achteraf klinkt je bevallingsverhaal me wel goed in de oren Ben echt zoooo blij dat alles nu redelijk goed gaat met Daan en dat hij gewoon lekker bij jullie is! Geweldig dat hij zo sterk is!! @ Tamara: Jeeemig, dat vind ik dus echt niet kunnen van die vriendin. Niemand maar dan ook echt niemand heeft er iets over te zeggen wanneer jullie kindjes willen! Wat een bullshit zeg, alsof je met een kindje niet kan verhuizen! Wij wonen in een klein appartement, en de kans is bij ons ook best groot dat we gaan verhuizen als de baby nog klein is.. maar wat maakt dat nou uit! Het zal best druk zijn, maar als je het goed plant is het zo druk als je het zelf maakt. Heeeele heeeeele dikke knuffel meis. Ik wil zooograag dat jullie ook zwanger zijn!!! Al je vragen gewoon opschrijven inderdaad, hebben wij ook altijd gedaan, en dan heb je niet achteraf het gevoel dat je iets vergeten bent. @ Charpi: Heeel veel succes op het wachtbankje! Er wordt voor je geduimd! @ Hier: Phoeiii niet zoveel nieuws eigenlijk. Voel me prima, beloer elk wc papiertje alsof m'n leven er vanaf hangt, maar vooralsnog lijkt het allemaal prima te gaan. Kinderdagverblijf kunnen we nog niet echt uitkomen wat we gaan doen, maar we gaan gewoon even rustig overleggen en niet overhaast beslissen. Die ene week dat het dan langer duurt maakt ook niet uit. Donderdag gaan we heerlijk 2 nachtjes naar Normandie. Kijk er erg naar uit!
@Tamara: Noujah zeg, zoiets zeg je toch niet als je weet dat iemand een kinderwens heeft. Je kan jaren wachten tot het goede moment, maar er is altijd wel iets waarvoor je je kinderwens uit zou kunnen stellen.. Als die wens er is dan is het gewoon op elk moment welkom! @Ilona: Pffff wat een opluchting zeg, vond het al zo eng dat het zolang duurde voor we wat hoorden.. Blij dat ik straks met een goed gevoel naar bed kan gaan En wat fijn dat je lekker bij de gyn mag lopen! Nu lekker gerustgesteld en genieten @Lkg: Lekker zeg om even een weekendje eruit te zijn, kan me voorstellen dat je ernaar uitkijkt. Wat het KDV zou ik idd ook eerst even nadenken, beter even een weekje later als achteraf het gevoel dat je de verkeerde keus heb gemaakt Nou, ik ga Lana maar weereens wakker maken, dan kan ik straks ook eens naar bed.. Volgens mij zou ze gewoon doorslapen ook al heeft ze pas 3 flesjes gehad.
@ saskia: jeetje..jullie ook geevacueerd??? @ Tamaar: jee, wat belachelijk zeg van je vriendin om dat te zeggen, dat is echt 'not done'!! Wel fijn op zich dat het nog is uitgepraat, maar kan me voorstellen dat je er nog flink van baalt @ lkg: lekker zeg, een weekendje weg! Geniet ervan alvast! @ Iloon; Pfieuuuuw wat een opluchting!!!!! @ hier: Jeuuuj vandaag 24 uur met de stoma gehaald! En nog meer goed nieuws; onze mannen zijn vanmorgen door de wijkvk gewogen: Jesse weegt 3550 gram!!!!! (500 gram aangekomen in 8 dagen! haha) en Daan 2870!! Gaat super goed dus!
Even snel een berichtje. Tristan ligt onder de babygym naar de speeltjes te meppen. En ik moet telkens op een knopje drukken om de geluidjes en muziekjes aan de gang te houden. Maar zijn spanningsboog is niet zo lang dus opschieten! Iloon: meis, wat een opluchting. Heb vannacht aan je gedacht tijdens het voeden. Dat ik je het zo gun dat je volgend jaar om deze tijd ook met een kleine op je schoot zit te voeden. (liever niet 's-nachts ) Linda: wat een mooie foto's. Knappe kerels! Wat een beer is Tristan dan vergeleken met Daan en Jesse. Maar zij zijn met zn tweeen dus winnen later alsnog met stoeien. Tamara: nou jaaaaa, en dat noemt zich een beste vriendin! Die heeft een lekker gevoel van timing zeg. Kan me goed voorstellen dat je vertrouwen in haar nu geschonden is. Zo zonde! Nou, van mij krijg je een digitale hele stevige arm om je heen hoor! Dikke knuf! Saskia: ben je ook geevacueerd? Ow, Tris is het zat. Begint te huilen. Daaaaaaaag!
@Linda: Wat fijn dat ze zo goed groeien zeg @Djuke: Herkenbaar, Lana moest ik ook steeds bezig houden maar ze vermaakt zichzelf gelukkig nu ook al eventjes. Ons blok kon gewoon binnen blijven gelukkig, blij dat de wind voor ons gunstig stond.
Jeeeemig Tamaar, op zo'n "vriendin" zit je niet te wachten zeg, wat waardeloos! Als iemand zoiets tegen mij zou zeggen dan zouden de rapen echt gaar zijn, want dan zou ik helemaal los gaan tegen zo iemand... Djuke, dankjewel meis, ik ben ook echt super opgelucht! Gelukkig hebben we dinsdag weer een echo! De week er op moet ik naar de gyn toe en dan zal ze wel weer een echo maken denk ik. Hopelijk krijg ik dan nu wel een leuk fotootje mee want dat waren we gister vergeten te vragen... Sas, ik hoorde het van die brand, heftig zeg!