Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Ilona, ohwwww meid wat ben ik opgelucht dat alles goed is.... ik leef zo met je mee he.... alsof ik zelf haast weer zwanger ben, nouja de wens is er natuurlijk wel....
    @Linda, wowwww 24h goedzoooooo en fijn dat je mannen lekker groeien...
    @Tamara, wat een waardeloze vriendin zeg.... Groot gelijk dat je daar fel tegen in bent gegaan.... een kinderwens valt niet te plannen die is er ineens en niemand anders kan jullie daarvan af halen, dat is iets van jullie twee samen.... Kan me wel voorstellen dat je er eventjes flink doorheen zit... een hele dikke knuffel.
    @Djuke, leuk dat je nu wat vaker even wat van je laat horen, is denk ik een goed teken...
    @Saskia, gelukkig hoefden jullie zelf niet te evacuëren...
    @Lkg, lekker meid, eventjes er tussenuit saampjes.... ikke is jaloerssssssssss
    @Nienke hoe is het meid, met jou en Sara?
    @Timon en met jou meid?
    @Hier weinig nieuws.... het duurt nog een weekje voor ik weer meer weet.... al word ik die wachttijd steeds meer beu, maarja heb daar toch verder geen invloed op.... er zijn in ieder geval geen tekenen aan deze kant momenteel... Verder net eventjes wezen shoppen en wat nieuwe kleding gekocht.... doet je toch altijd weer goed vind ik.

2. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Hier gaat het zo zijn gangetje. Sara zit op het moment niet helemaal lekker in zijn vel. Heeft de afgelopen nacht liggen huilen van 04:00 tot 06:00 terwijl we niet wisten wat er aan de hand was. Hoop dat het vannacht beter gaat. De nachten ervoor heeft ze netjes geslapen na de laatste fles van 23:00 tot 07:00.

3. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Bekijk bijlage 62398
    NOD
    * Tamaradb: 4 april, 19e ronde, intake mm
    * Timon: 5 april, 25e ronde - In april met ICSI beginnen
    * Charpi: 6 april, 6e ronde met clomid
    * Nensi: geen nod doorgegeven
    , 14e ronde

Zwanger
    * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010
    * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010
    * Ilona2802: Zwanger in ronde 12, uitgerekend 14 november 2010
    * Lkg: Zwanger in ronde 16, uitgerekend 27 november 2010

Bevallen
    * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram
    * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram
    * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram
    * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram
    * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag –
    Daan & Jesse – 2505 gram & 2765 gram

4. Pinguïns

Hoi meiden!

Charpi, nog een paar daagjes tot aan je NOD, spannend hoor!
    Ik hoop echt dat het deze ronde gelukt is bij jullie!
    Ik weet hoe zeer je verlangt naar een zwangerschap en ik ga daarom heel hard hopen dat het raak mag zijn!
    Dat je nu nog niks voelt is volkomen normaal, meestal rond de tijd dat je je NOD hebt, begint het pas echt te komen.

Nienke, hoe is het met Sara gegaan afgelopen nacht?
    Heeft ze een beetje beter geslapen?

Tamara, hoe is het bij jou meiske?

Lkg, hoe voel je je? Is het al een beetje geland? Heb je al kwaaltjes?
    En kun je het een beetje stil houden?
    Veel plezier in Normandië dit weekend, geniet er lekker van!

Linda, wat fijn dat het zo goed gaat met die 2 knappe mannen van je!
    Heb je nu nog een beetje een soort kraamtijd gehad?

Sas, weer een beetje bijgekomen van de brand in Vierpolders?

@ Hier: Alles is weer rustig gelukkig, sinds gisteren ook geen bruinverlies meer gehad, dus dat is erg fijn.
    Het helpt denk ik ook wel mee dat we zo’n mooi sterk hartje hebben zien en horen kloppen.
    Nu mogen we aanstaande dinsdag weer voor een echo (termijn).
    Ik hoop dat het dan nog steeds goed is, ik hou echt mijn hart nog steeds vast.
    De eerste paar maanden zwangerschap vind ik nog niet echt een feest.
    Hopelijk komt dat na de 12/13 weken.
    Als het dan goed zit, schaf ik een doppler aan, kunnen we af en toe eens naar die kleine luisteren.
    En als ik ukkie ga voelen is het denk ik toch ook weer heel anders.
    Marja, dat duurt nog eventjes.
    Gelukkig hebben we over 6 daagjes weer een echo en dan hoop ik dat ik wel een fotootje mee krijg!

5. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Iloon, helaas heeft Sara nog slechter geslapen dan de nacht ervoor. We zijn nu de flessen aan het ophogen, ze krijgt nu 180 ml, voorheen was dit 150ml. Ze ligt nu net een uurtje te slapen en is alweer wakker. Ga zo maar even kijken en dan haar speentje geven.

6. Pinguïns

Ach gossie...
    Ik hoop dat ze snel weer beter zal slapen :(

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tamaar, erg waardeloos met die vriendin en haar mening. Snapt ze jullie nu wel of houdt ze aan haar mening vast? Weet in ieder geval dat jullie je eigen leven bepalen. Dikke knuffel!!!

Nienke, balen dat ze nu niet door wilt slapen. Hopelijk is dat snel anders.

Linda, wat goed dat de stoma al 24 uur blijft zitten! :D

De rest een dikke knuffel.

Hier nog even op het wachtbankje en rond Pasen mijn NOD en starten met de pil.

8. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hey meiden,

@ Ilona: Hee, blij om te horen dat alles goed gaat! Zwanger zijn als je zo bang bent voor een miskraam is idd niet fijn, hoop dat de tijd snel gaat en je zo over die 12 weken bent en de echo's gewoon goed blijven ondertussen!

@ Nienke: wat vervelend joh dat Sara niet helemaal lekker in haar vel zit. Hoop da het snel beter gaat!

@ De dames op het wachtbankje: Ik duim voor jullie!

We zijn nu onderweg naar Normandie :) lekker paar daagjes uitwaaien. Gaat verder top hier! Heb nog nergens last van, alleen maar zere borsten. We hebben inmiddels de keus gemaakt voor een kdv in Almere, dicht bij mij werk. Dan komt wel alles op mij neer, maar het lijkt voor nu echt de beste oplossing. We schrijven ons ook wel gewoon in in Amsterdam, voor het geval de situatie mocht veranderen, maar dat is meer voor de zekerheid dan dat we denken daar ook echt gebruik van te gaan maken.

Nou, hele fijne Pasen allemaal!!!

9. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Sara heeft vandaag haar eerste prikjes gehad, dat vond ze natuurlijk verschrikkelijk. Doordat ze zo sterk is, doet het extra pijn omdat ze de spieren aanspant. Ze ligt nu lekker te slapen.

Afgelopen nacht was een goede nacht, ze heeft lekker tot 07:00 geslapen. Ook kan ze weer lekker lachen en brabbelen tegen papa en mama.

10. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Nienke, wat vervelend dat Sara zo'n last had van de prikjes.., wel fijn dat ze weer lekker heeft doorgeslapen....

Lkg, heerlijk saampjes genieten in Normandië meid.... ikke is jaloers!!! Eigenlijk hartstikke fijn dat je bijna geen kwaaltjes hebt.... ik hoop dat je gewoon zo door heel die zwangerschap heen fietst, dat zou nog eens een droomscenario zijn....;)

Tamara, hoe is het nu meissie?

Ilona, lief dat je zo meeduimt.... en fijn natuurlijk dat je geen bruinverlies meer hebt gehad....

Timon, blijft toch tegenstrijdig denk ik dat je weer start met de pil, maar het is maar voor eventjes...

Saskia hoe is het met Lana?

Djuke, hoe gaat het met jou en Tristan?

Linda, lekker aan het genieten van Jesse en Daan?

Hier, op het wachtbankje.... ik voel eigenlijk nog niets.... niet dat dat iets hoeft te zeggen natuurlijk....

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Jooooooooeeeeeehoooooeeeeeee, is er nog iemand?????

Ik al meerdere keren gekeken hier vandaag, maar helemaal geen reactie.... op zich alleen maar een teken dat jullie het lekker druk hebben irl natuurlijk....

Hier nog steeds last van die verkoudheid die maar niet weg wil trekken, had vanmorgen ook weer verhoging....
    Nu weet ik dat het er helemaal niet mee te maken hoeft te hebben, maar de vorige keer dat ik zwanger was, was ik de week voor mijn nod ook helemaal niet lekker..... dus ik heb weer hoop gekregen, maar ik krijg elke maand wel door iets hoop en dat zegt dus helemaal niets.... maar wou het toch effe zeggen... Verder geen symptomen...

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    sorry ik lees alles altijd mee, maar ik krijg hetn iet voor elkaar om te reageren... nog eventjes te druk! :) (ook met leuke dingen hoor, niet alleen maar hollen voor voedingen, maar vanmiddag bijvoorbeeld lekker voor het eerst met mn 3 mannen door het in gaan wandelen/winkelen :D)

Ga het nu weer kort houden, want zo dadelijk alweer tijd om te koken!

Charpi, spannend voor je meis... ik hoop heel erg voor je dat het raak mag zijn!!!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ik kom even foto's spammen van onze shoot! :D

14. Pinguïns

Schattig schattig schattig Lin :)

15. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwwwwww wat een schattige foto's Linda.... zit helemaal te genieten......

Hier geen nieuw nieuws.... wat duurt dat wachtbankje altijd toch weer lang he.... maar voel me dus nog steeds verre van lekker...

Deel Deze Pagina