Linda: wat een mooie foto's! Echt super zeg! Het zijn echt spiegelbeelden van elkaar enne ik herken jou er ook in! Zo snoezig! Waar heb je de shoot laten maken. Ik wil ook graag een mooie shoot van Tristan laten maken. Zwangere dames: hoe is het?? Hierzo: Tristan heeft vannacht voor het eerst op zn eigen kamer geslapen. Overdag slaapt hij daar al, in het ledikantje wat nog van zn vader is geweest. Ik had de laatste weken erg moeite met slapen omdat ik dus echt IEDER geluidje hoor wat Tristan maakt. Aangezien het nogal een lawaaiige slaper is... (net als zn papa die snurkt, dus aan de ene kant heb ik Julian die een oerwoud aan het kappen is en aan de andere kant een piepend, steunende, zuchtende, snorkende Tristan.) Gezellig! Enniewee, vannacht dus voor het eerst in zn kamertje. Hij sliep van 23.15 tot 03.15. Ik fles gemaakt en trap afgestommeld. Tris dronk 60 cc en viel als een blok in slaap. Dus teruggelegd en jahoor een uur later was het weer huilen want hij had natuurlijk veel te weinig gedronken. Julian was aan de beurt en die maakte maar een klein flesje 'want hij heeft een uur geleden nog gehad.' Met als gevolg dat hij nog 2x de trap op en af kon lopen want Tristan had HONGER! Om 5 uur sliep de kleine meneer weer tot een uur of 9. Wel met een keer slaperig brullen tussendoor maar toch! Ik vind het best een succes ondanks het traplopen.
Hai Meiden, Hier even een berichtje vanuit het zuiden. Zit heerlijk bij mijn paps en mams in limburg. Echt relaxed gewoon. @ hier: nog op het wachtbankje. Zal niets zijn maar ben wel elke keer misselijk en heel veel maagzuur maar dit kan ook van de spanning komen. @ Djuke: Wat lekker meis, dat je kleine mannetje in zijn eigen bedje geslapen heeft. Mannen zijn ook altijd eigenwijs he hihi, wel een geluk dat hij aan de beurt was voor het flesje, kon hij zelf lopen hihi. Hoop dat het gewoon lekker goed blijft gaan en dat het jou ook weer je nachtrust terug geeft. @ Linda: Wat een leuke fotoos zeg. Echt onwijs leuk, vooral waar ze allebei zo'n huil gezichtje hebben, echt schattig!!!! zucht wil ook!!!!! @ charpi: ik wacht met je mee hoor, ik hoef gelukkig maar tot morgen, maar wachten duurt wel lang! Voel je al iets of nie??? liefs Tamaar
Hoi Meiden, Linda, wat een super mooie foto's. Je kan echt zien dat het door een professioneel iemand gemaakt zijn. Charpi en Tamaar, veel succes op het wachtbankje. Ik duim voor jullie mee. Djuke, lekker dat Tristan goed in zijn eigen bedje heeft geslapen. Gaat het inmiddels al wat beter met je. Hier, gisteren bij een vriendin geweest en die bleek, na wat ik al dacht, een zware pnd te hebben. Ze gaat nu hulp zoeken. Verder heeft Sara nog wel iets van last van de prikjes. Niet dat ze aan het schreeuwen is, maar ze slaapt in ene bijna de hele dag. Als ze een kwartiertje wakker is dan is ze alweer moe.
@ Djuke: Dankje Op de foto zie je echt wel inderdaad dat ze op elkaar lijken, maar in het echt zie je heel duidelijk de verschillen en kun je ze ook echt niet per ongeluk door elkaar halen hahah. De shoot is iemand bij ons thuis komen maken, dit is haar site: www.luckypictures.nl Wat goed dat de nacht op zich best goed ging!! En tsja, dat die eigenwijze man van jou 2 x de trap op en af moest.. da's zijn eigen schuld hahah. @ Tamara; Spannend meid...nog maar 1 dagje.. Ik hoop voor jou op net zo'n mooi wonder als bij lkg!!!! @ Nienke: hmm, hopelijk is ze gauw weer een beetje fitter en alerter..
Hoi meiden! Meiden op de wachtbank: ik hoop dat er snel mooi roze nieuws mag komen! Gaan jullie ook daadwerkelijk testen op jullie NOD dag? @ Hier: Gister weer eend rupje roze verloren, maar ik maak me niet druk hoor.. Ik heb dinsdag weer een echo en dan zullen we het wel zien. Tot nu toe vind ik het zwanger zijn echt spannend en eerlijk gezegd helemaal niet leuk door die spanning. Misschien dat het wat beter zal gaan als ik voorbij de termijn ben waarop het vorige keer mis ging...
Dat denk ik wel iloon, tis logisch dat je je nu extra zorgen maakt.. Wel heel fijn dat jullie een echo hebben dinsdag! Weer eventjes die bevestiging dat het gewoon goed gaat!!
Ja Lin, ik vind het een spannende bezogheid hoor... Bij ieder krampje of steekje wat ik voel denk ik: Het zal toch niet weer mis gaan? Maar ik moet ook leren om een beetje vertrouwen in mijn lichaam en in mijn kindje te hebben, maar ik vind het zoooo eng! Daarom ben ik blij dat mijn man dinsdag lekker mee gaat!
@Nienke, Sara heeft wel even last van haar prikjes dan als ze nog steeds zoveel extra slaapt..... wel even rustig voor mama lijkt me... @Tamara, ik hoop dat je even een beetje bijkomt bij je ouders.... laat je maar lekker vertroetelen... enne ik wacht met je mee he... @Ilona, ik kan me goed voorstellen hoor dat je het zwanger zijn als heel spannend ervaart en er daardoor niet echt van kan genieten... gelukkig is het al snel weer dinsdag en hoop ik dat je dan weer de bevestiging krijgt dat alles goed gaat met ukje van binnen.... natuurlijk ben ik benieuwd naar de foto..... Ohwwwww ik ben niet van plan meteen te gaan testen op mijn nod... @Linda, je kan echt zien dat er veel zorg is besteed aan de foto's, goede keuze van fotograaf meid! @Djuke, wat goed dat Tristan in zijn eigen bedje heeft geslapen.... is voor jullie zelf denk ik veel beter en voor Tristan ook en hij heeft het helemaal niet slecht gedaan he.... hoop vannacht nog beter dan gisteren.... @Hier, heb ik het maar warm.... normaal ben ik echt een koukleun maar de laatste dagen niet hoor.... ja meiden ik ben mezelf weer gek aan het maken, het is zo moeilijk om het niet te doen.... de hoop is zo groot... terwijl het ook best allemaal kan dat ik gewoon van de verkoudheid wat warmer ben dan normaal en niet lekker in mijn vel zit.... maarja dat stemmetje blijft zeggen, de vorige keer voelde ik me ook helemaal niet fit voor mijn nod, maarja.... het zal vast allemaal vals alarm zijn....
Toeval of niet? ALS ik zwanger ben..... dan ben ik precies op 14 december, de verjaardag van Jos uitgerekend.... Ik vind dat wel een hele speciale dag... en in theorie kan het kindje dus zowel met sinterklaas als met kerst ter wereld komen.... Nee hoor ik ben helemaal niet met de mogelijkheid bezig dat ik misschien zwanger ben.... hoe kom je daar nu bij.... De wens is de vader van de gedachte....
Vandaag naar het ziekenhuis gegaan omdat we in 12 uur tijd al 5 stoma's geplakt hadden en alles losliet..echt zo rot We hebben nu een of andere poeder gekregen die weer kan helpen dat de stoma's beter blijven plakken en minder snel lekken..dus we proberen het maar weer uit. Daarna gebruncht bij ons pap en zijn vriendin. Morgen gaan we bij mn schoonouders brunchen.. druk druk dus, maar wel leuk Eerste keer dat we met onze kindjes naar iemand toe gingen. Ging prima gelukkig
He Linda, wat een gedoe met die stomazakjes zeg.... ik hoop dat het poeder een beetje wil helpen, want het is voor Daan natuurlijk ook niet lekker dat ie elke keer weer verschoond moet worden.... Tamara hoe is het meis?
Bekijk bijlage 63296 NOD * Tamaradb: 4 april, 19e ronde, intake mm * Timon: 5 april, 25e ronde - In april met ICSI beginnen * Charpi: 6 april, 6e ronde met clomid * Nensi: geen nod doorgegeven, 14e ronde Zwanger * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 * Ilona2802: Zwanger in ronde 12, uitgerekend 14 november 2010 * Lkg: Zwanger in ronde 16, uitgerekend 27 november 2010 Bevallen * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag Daan & Jesse 2505 gram & 2765 gram
Tamaar, spannend!!! Wil je al snel gaan testen? Ik duim voor je hoor! Charpi, ik hoop ook voor jou op super nieuws deze ronde! @ Hier: Vrijdagmiddag nog een drupje bloed verloren, was rozig. Ik maak me geen zorgen, over 2 daagjes mogen we weer ukje kijken en hopelijk weer met net zo'n sterk kloppend hartje als vorige week!
hey meiden, nee voorlopig nog geen test drang gevoel. Het kan toch niet, dus het zal dan ook wel niet. We wachten het rustig af.