Hoe lang kunnen ze je daar vasthouden? Heel veel succes en dat je een bevalling volgens het boekje mag hebben.
Je hebt ook wel gelijk hoor meid, alleen vond je een beetje fel uit de hoek komen en dacht dat je hormoontjes aan het opspelen waren hihi.... Testen eummmm eerst maar eens zien dat ik de komende dagen niet ongie word.... ik vind deze wachtdagen echt slopend... elke maand valt het me zwaarder.... sorry voor mijn geklaag, maar merk dat het me niet in de koude kleren gaat zitten....
Ik hoop voor je dat je snel een mooi testje in je handen zult hebben hoor meis. En ik snap je gevoel in de wachtdagen. Vooral als je al eens een mk hebt gehad, wil je zo snel mogelijk die 2e streep zien, omdat je al weet dat je zwanger kunt worden, dus wil je dat ook zo snel mogelijk zijn. En het is absoluut geen geklaag, want het is compleet normaal, zo voelde ik me ook. Ik was het ook altijd helemaal zat als ik dan weer ongi was. Het komt vanzelf meid, als je lichaam er weer klaar voor is en alles klopt bij de eisprong, bevruchting en innesteling dan komt het vanzelf goed.. Helaas is er alleen geen pijl op te trekken wanneer het zal gebeuren.. Ik heb er ook een 7 maanden op moeten wachten.. Enne, ik heb idd wel last van mijn hormonen hoor, maarja... @ Tamara: Oeee spannend zeg, haha er is vast wel ergens een winkel open Nee hoor, je moet pas testen als jij dat wilt. Hoe langer je ook wacht, hoe zekerder je van de uitslag kunt zijn! Ik duim in ieder geval voor jou en Charpi!
@ Tante mars: Gatsie meis, wat ontzettend vervelend dat je zwangerschap zo beroerd verloopt. Maar goed als er maar een gezond kleintje uit mag komen!!! Hele dikke knuffel daar in het zh. Liefs @ Charpi: Ik ken je gevoel zoooooooooooooooooo goed. Ik snap je helemaal, je wilt niet hopen, doet het toch en bent daardoor weer teleurgesteld omdat dat stemmetje in je hoofd zegt zie je wel. en dan begint de hele cyclus weer overnieuw dus ook het gevecht met het stemmetje. :S Zwanger worden is niet leuk, zwanger worden is een sport Tenminste zo voelt het voor mij hihi. Maar goed. We komen er weer, het duurt alleen iets langer bij ons! Dikke knuffff!!!!! @ timon: ow sorry, hihi denk medelevend te zijn, is het juist goed dat je ongi geworden bent hihih. Nou oke, jeah Timon is ongi en kan beginnen aan ICSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ hier nog steeds niets, en dan ben ik ook nog de hele dag alleen thuis, dus kun je zo lekker nadenken geweldig!!! maar goed, we kunnen niet meer doen als afwachten. Liefs
Oooo jeetje Tamaar, dat is wel spannend... Vooral als je thuis zit dan werkt dat ook niet echt mee... Maar heb je nu dan ook niet zoiets van: Ik wil wel weten of ik zwanger ben? Want stel dat je zou testen, dan zou de test het als het goed is al wel aan kunnen geven...
Tamaar, hoe lang wil je wachten voordat je gaat testen? Een dagje alleen geeft zeker kans tot nadenken, mits je geen afleiding heb gevonden.
Ik weet het echt niet gewoon. Misschien morgen of overmorgen ofzo. Ik heb eigenlijk totaal niet zoiets van ik ben zwanger. Het kan niet, dus zal het ook niet zo zijn. De dokter zegt dat het zooo slecht is. Dan kan het toch niet dat ik zwanger ben. Kan niet, kan niet, kan niet, kan niet. morgen haal ik wel een testje in huis. en dan zien we het wel. komt goed, al denk ik echt dat ik nog ongi wordt. Gewoon omdat het niet kan!
Pfffffffff ik heb de eerste tekenen van een naderende ongie ontdekt en zit er effe doorheen.... Ik weet wel dat zwanger worden niet op bestelling gaat, maar ik merk gewoon dat het elke maand weer zo'n teleurstelling is om ongie te worden... Naar alle waarschijnlijkheid zal ik dus morgen ongesteld worden, wel weer een keurige cyclus, maarja wat heb ik daaraan he....
Hee meiden, daar ben ik weer.. @ Timon: Fijn dat je ongi bent geworden @ Charpi: Bah bah bah.. wat balen zeg Kan me je gevoel heel goed voorstellen Dikke knuffel. @ Tamara: Hee, wat spannend zeg.. maar jezelf niet gek maken hoor.. ik zou gewoon nog 1 of 2 daagjes afwachten dan heb je toch iets meer zekerheid.. kan me je verhaal met die valse testen nog erg goed herinneren (maar goed, je moet doen waar je zelf het beste bij voelt hoor ). @ Linda: Hee, wat vervelend dat het weer ff niet zo lekker liep met de stoma.. Hoe ging het nu vandaag? @ Ilona: Spannend allemaal he.. lekker dat je morgen alweer een echo hebt zeg! @ Hier: Lekker weekend gehad, Normandie was leuk.. gisteren en vandaag nog bij m'n ouders geweest, en nu ben ik echt doodop.. helemaal uitgeput. Ik ga echt extreem vroeg naar bed vanavond, en ben erg blij dat de werkweek maar vier daagjes is deze week Verder gaat alles prima, en kijken we erg uit naar de echo volgende week!
@ Timon: Superrr jullie kunnen eindelijk beginnen!! @ Charpi: aah meis wat balen dat je ongi door komt DIkke knuffel voor jou, ik kan me helemaal voorstellen hoe beroerd je je voelt elke maand. @ tamara: Ondanks dat de kans heel klein is, vind ik het toch elke maand heel spannend voor je hoor! Maar wat lkg zegt; laat je niet gek maken en pas testen wanneer jij je er goed bij voelt! @ Iloon: morgen al de echo weer! @ lkg: Wohh alweer over de 6 weken heen, wat gaan het snel! (Al zal dat voor jou helemaal niet zo voelen hahah) Nog wel lang tot 16 april trouwens..! Fijn dat je maar 4 daagjes hoeft te werkeN! De stoma's gaan nog altijd niet lekker... we kijken het even aan en dan bellen we morgen indien nodig naar de leveranciers van de stoma's. Zij hebben verpleegkundigen die je kunnen helpen met de stoma's en tips enzo hebben, en evt. ook andere systemen dan dit zakje wat we nu gebruiken, als dit gewoon niet blijkt te werken nu.
Jaaa Lin, gelukkig wel morgen weer een echo! Mijn man en ik hadden vanmorgen gevreeen, toen ben ik weer allemaal roze bloed verloren. Echt klote dat ik dit iedere keer heb.. Ik weet wel dat het niets betekent, maar toch... Ben wel benieuwd of ons ukje goed gegroeid is! We hebben morgenochtend ook een afspraak bij de vk, daar hebben we weinig zin in, want we hebben totaal geen vertrouwen in die k*twijven daaro. Die ene zei van de week door de telefoon dat ik wel een mk zou hebben als ik bloed verloor... Als ik die morgen dus heb, dan mag ze zichzelf wel gaan bergen, want ik kan denk ik echt mijn mond niet houden hihi.. Gelukkig ga ik onder controle bij de gyn, daar voel ik me wat beter bij. Wat balen dat die stoma's nog niet zo lekker gaan zeg
Hi girls! Lin gefeliciteerd!!!!!!! Ilona, waw gefeliciteerd!! LKG, yesss jij ook gefeliciteerd!! En das alleen de laatste pagina... miss klik ik zo nog wat verder terug, maar vrees het niet... beetje te pijnlijk Mijn man en ik zijn uit elkaar. Heel andere wending! De beste beslissing.. dat helaas wel. Het niveauverschil begon ons parten te spelen, er werd veel te weinig gepraat, ik ging m'n eigen leven leiden... Wil nog steeds dolgraag kids, maar wilde ze al 'n tijdje niet meer met hem... Zn ADHD kan k wel handelen maar het begon zwaarder te wegen doordat er dan meer dingen zwaarder gaan wegen. Ik wil hem niet mijn leven lang bemoederen, ik wil dat ie naast me staat, niet dat ik achter hem sta en alles alleen moet doen. Ik trek het leven niet alleen. Kom uit zo'n geborgen gezin ondanks alle tegenslagen... en toen ook mama overleed en ik dus wees werd heeft hij me (niet bewust natuurlijk) zo hard laten vallen... dat zijn gewoon wonden die je niet makkelijk heelt. Ook heeft hij me jarenlang geestelijk gemishandeld.. sinds zjin ADHD-medicatie was het een stuk minder erg, het was leefbaar, geen ruzie meer om ongein, maar er was al zoveel kapot! Een voorbeeld: vroeger kon hij de grootste ruzie opstarten door hoe ik de kipfilet zou snijden ofzo... euhm hallo? Nu was het dus minder, maar wel op gevoelige punten... bijv. eerste dag dat ik weer werkloos thuis zit tegen me zeggen dat ik de enige idioot ben die geen baan kan vinden... Of over mijn figuur... ja ben 20 kilo aangekomen sinds we getrouwd zijn (maar voor de bruiloft waren die er ook af ) en me dus proberen te steunen maar op zo'n foute manier... Ook zijn medicijnen die zijn hele libido weghaalden waren niet bevordelijk voor een relatie die op knappen staat. Ik kan heus zonder seks.. maar als praten al niet gebeurt, op welke momenten kom je dan nog tot elkaar? Nou niet dus. Pfff wat een verhaal, sorry hoor maar het is zo'n opluchting om weer voor mezelf op te komen, naar mn gevoel te luisteren! ik weet dat er gewoon een lieve man ergens op me wacht, die me liefde kan geven, met me kan praten en achter me staat... en met hem wil ik die lieve kids...... als het ff kan wel voor mn 30ste hahahaha... wil nog steeds jong moeder worden, maargoed, beter zo dan alles hebben wat je hartje begeert maar dan met de verkeerde man... toch :S Ik weet niet hoe lang na plaatsing ik dit kan verwijderen want wil dit verhaal niet forever online hebben staan eigenlijk.... Liefs
Heeeee Nens! Wow wat een heftige beslissing is dat zeg, jeetje, ik ben er een beetje stil van... Maar als het voor jou de beste beslissing is, dan is het het beste. Maar het blijft natuurlijk wel verdrietig, vooral omdat jullie ook graag kindjes wilden samen.. Waren jullie ook getrouwd? En hoe gaat het nu verder? Liefs en een hele dikke knuffel meis...
jeetje nensi, wat heftig pfoe... Het klinkt zoals je het opschrijft dat je er nu wel vrede mee hebt en het nu goed voelt zoals het nu is..maar jee.. wat moet jij een ontzettend zware tijd gehad hebben toen je deze beslissing genomen hebt. Voor jou een hele dikke knuffel van mij en ook speciaal voor jou een knuffel van m'n mannetjes!!! Je verhaal kun je zelf binnen een uur na plaatsing aanpassen en dus verwijderen. Je kan ook vragen aan de operaters van het forum om je bericht te verwijderen.. dat kun je doen door bijv. morgen of wanneer je ook wil op dat driehoekje met uitroepteken ("meldt dit bericht") te klikken en dan gewoon even in een bericht aan hun typen waarom je het bericht wil laten verwijderen..
Ja tis echt wel heftig.. was al bij hem vanaf mn 16e.. afentoe bekruipt me ook een twijfel.. en een angst.. van een uitgestippelde toekomst heb ik ineens niets meer.. Opzich passen we zo goed bij elkaar, waarom werkt het dan niet..? We waren idd getrouwd.. zo'n mooie dag.. 05/06/07 en pff kijk er nog steeds met een lach op terug, stond echt 100% achter die beslissing... Ons huis, het is zo mooi en bijna af.. ik zal er nooit wonen. Maar ja ook dat is geen reden om bij elkaar te blijven natuurlijk. Misschien werden we niet voor niets nog niet zwanger, alles gebeurt met een reden toch.. maar helemaal nu ik het eindelijk hier opschrijf moet ik stiekem eigenlijk wel huilen 13 februari zijn we uit elkaar gegaan, mooie valentijn ik woon nu bij mn stiefvader, het huis moet verkocht de scheiding wordt wel binnen nu en 4 weken uitgesproken (slik) en bovendien nog steeds werkzoekende... Alle stabiele factoren zijn uit mn leven en het is heel onwerkelijk! Ben zo blij voor je dat je zwanger bent!! Moet er ook om huilen maar niet uit jaloezie hoor, vind het zo prachtig en ben er zo klaar voor! Al 5 jaar. Kun je er een beetje van genieten of vind je het doodeng?
Hoi Nens, logisch dat je nu moet huilen, het is niet niks natuurlijk. Ineens draait je leven 180 graden om en begin je ineens weer opnieuw. Ik hoop dat je voor jezelf wel een beetje rust kunt vinden in je beslissing, hoe moeilijk hij ook is geweest. Als jij er achter staat, dan is dat het juiste. Ook voor jou komt de tijd dat je met iemand een kindje krijgt, en dan is het met iemand die de ware is... Ik denk aan je meiske, ik snap dat je het heel moeilijk hebt nu. Heb je mensen waar je hier mee over kunt praten? Op zich ben ik heel blij dat ik zwanger ben, maar het genieten laat helaas nog een beetje op zich wachten. Ik ben als de dood dat het weer mis zal gaan... Maarja, we zullen het per week aankijken, ik ga onder controle bij de gyn en daar krijg ik als het goed is ook vaker echo's.