Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Iedereen denkt dat het goed met me gaat..... kan niet zo goed met mensen praten want ze staan 100% achter de keus, zouden willen dat k het eerdergedaan had..! Dus kunnen zich niet zo goed verplaatsen in de twijfels die er zijn (ook nadat je het scheidingsconvenant getekend hebt!)
    maar dat maakt het voor mij weer moeilijk erover te praten :(

wou zo graag verder met mn volwassen gezinsleventje...

Snap je angst :( zou t over gaan denk je, of pas als je je uk in het echt vast hebt?

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Ja meis, de mensen zijn helaas heel hard daarin...
    Die begrijpen niet dat je, ook al heb je de beslissing genomen, toch verdriet hebt...
    Geef jezelf wat tijd en neem de rust om jezelf weer een beetje te ontdekken.
    Ga de dingen doen die je wilt doen en denk maar lekker eventjes aan jezelf!

@ Hier: Ik hoop dat ik me na de combinatietest wat minder angstig voel.
    Nu verlies ik af en toe nog wel eens wat bloed (vooral na vrijen) dus dat is altijd weer schrikken.
    Morgen gelukkig weer een echo, dan gaan we kijken of ukkie nog bij ons is, ik hoop het wel...

Nou meis, ik ga mn bedje opzoeken, moet morgen om 9.00 bij de vk zijn.
    Weltruste!

3. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Oh lin zag nu jouw reactie ook!!
    Twas idd n zware beslissing... n jaarover gedaan denk k.. en twijfel is er vaker geweest maar altijd weggedrukt of geaccepteerd... maar kon er toch niet gelukkig mee worden.. hoe erg ik het ook vind :(

mn moeder was bij mn bruiloft... dag van mn leven... en nu??????? stelt dat niks voor... :(

4. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Nensi, meid wat een moeilijke beslissing. Ik snap best dat je af en toen nog twijfeld, je hebt jarenlang lief en leed met die persoon gedeeld en nu kan dat niet meer. Een groot deel is ook gewenning. Je bent gewend dat als er iets aan de hand is je je partner kan bellen. Maar zoals ik het nu lees, sta je er voor de volle 100% achter ook al is het een moeilijke beslissing. Het geluk ligt vast ergens op je te wachten, misschien wel dichterbij dan je denkt.

Tamaar, spannend hoor. Weet je al of je gaat testen?

Iloon, heel veel succes bij de VK. Denk dat je daar nu al zit.

Saskia, hoe gaat het met jou en Lana meid. Bevalt het werken een beetje.

Linda, balen zeg dat het met de stoma's wat minder gaat. Inderdaad gewoon bellen als het niet lukt.

Charpi, balen zeg dat je je ongie voelt opkomen.

Tante, heel veel succes. Hoop dat heel veel rust de kleine nog even binnenhoudt.

Hier, alles gaat zo zijn gangetje. Sara heeft door dat ze mag doorslapen :D. Ze krijgt nu om 22:30 de fles en slaapt dan door tot 07:30. Dit willen we naar 22:00 gaan brengen en dan kijken of ze om 07:00 komt, aangezien dit beter uitkomt met werken.
    Nog een maandje en dat zit het er voor mij ook alweer op, wat gaat de tijd toch snel. Heb wel zin om weer te gaan werken, zeker bij mijn nieuwe baas. Volgende week gaan we de nieuwe auto halen, want in een klein autootje past het helaas allemaal niet meer. Zal zo nog even een paar mooie foto's plaatsen. Sara lacht al behoorlijk en slaat tegen haar mobiel, echt geweldig.

5. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Even spammen

6. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    en nog één

7. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    nog eentje

8. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    en de laatste, net zo verslaafd als haar moeder.

9. Pinguïns

Hoi meiden,
    Net bij de vk geweest voor de intake.
    Strakjes om 11.15 hebben we de echo.
    We hebben besloten om de combinatietest te laten doen.
    Daar moet ik straks dan waarschijnlijk ook gelijk bloed voor prikken..
    Op 18 mei moeten we weer terug bij de vk voor de controle bij 14 weken..
    Ik hoop dat ik straks een mooi fotootje van ons ukkie kan laten zien!

10. Pinguïns

Hoi meiden, hier ben ik weer!
    En met goed nieuws!
    Ukje deed het weer prima, hartje klopte mooi stevig, was al via een echo via de buikwand goed te zien!
    Ukkie is 1,74 cm lang, wat overeen komt met 8 weken en 2 dagen, dus precies mooi op schema!
    Bekijk bijlage 63530

11. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai meiden:

@ Nensi: Meis, wat een verhaal! Geen woorden voor. Hele hele hele dikke knuffel!!!!!

@ Nienke: kom maar hoor met je spam. Zo'n schatje op het beeldscherm is geen drama hihihi. Wat een schattig poppetje is het!!!!

@ ilona: Wat fijn dat alles goed is. Wat houdt een combi test in???

@ Hier: Nog steeds niets. Beginnen allebei nu toch wel heel zenuwachtig te worden.Dit komt ook doordat ik afgelopen week natuurlijk elke keer zo misselijk was en maag zuur had. De misselijkheid is nu nog steeds.
    We hebben afgesproken dat we donderdag gaan testen, dan zijn we allebei s'ochtends thuis. Zitten zo in dubio. Aan de ene kant willen we nog niet testen omdat het dan zo'n teleurstelling is als het niet raak blijkt te zijn, aan de andere kant die onzekerheid is ook niets. Dus donderdag is de dag. (als ik dan nog niet ongi ben weet ik het toch bijna wel al zeker maar goed :))

liefs

12. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    tamaar, spannend.........ik en sara zijn heel erg hard voor jullie aan het duimen en daar is Sara erg goed in.

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wow tamaar wat spannend... DUIM DUIM DUIM!!!! Wat een wonder zou het zijn als jij nu ook zwanger bent, samen met lkg...
    Mgoed..even niet op de zaken voor uit lopen nu linda...ik duim voor je meis!!!!

@ Iloon: super goed nieuws!! :D

@ Nienke: lieve foto's! En wat een heeeerlijk bad zitten jullie daar in!!! *jaloers*

14. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    thanks meiden! Jullie zijn schatten.
    Ja we vinden het hier ook heel spannend!!
    Alleen dat gebroekloer, wordt er niet goed van.

hihi

15. Pinguïns

Wow spannend Tamaar!
    Ik duim voor jullie dat je donderdag dan een mooie dikke vette 2e streep op een testje in je handen hebt!

@ Combi test = test waarbij via echo een nekplooimeting wordt gedaan & bloed prikken bij mij.
    Ongeveer tussen de 11e en 13e week.
    Daar komt een uitslag uit van de kans op een kindje met het down syndroom..

16. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Tamaar, kan ik me voorstellen. Helemaal nu je een beetje de hoop had opgegeven dat het niet zonder hulp zou gaan. Hoop het zo voor je.

Linda, lekker hè. Kunnen er met z'n 3-en in als we willen. :D

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Tamara, ooohwwwww spannend meid ik duim me helemaal suf voor je.... en hoop net als de rest op een knaltest donderdag....

@Nienke, wat een heerlijke meid om te zien op de foto's.... spammen mag echt veeeeeeeel vaker hoor!!!!!!

@Ilona, wat fijn zeg dat alles goed is met de kleine uk.... moet weer een grote geruststelling voor jullie zijn....

@Nensi, jeetje meis, wat een heftig verhaal... lijkt me een erg moeilijke beslissing om te nemen, maar ik geloof dat je er wel helemaal achter staat....

@Lkg, fijn dat je weekendje weg zo leuk is geweest.... geniet nog maar effe na.... verder al kwaaltjes?

@Saskia hoe is het met jou en Sara?

@Djuke, gaat het goed met Tristan en slaapt ie al goed verder in zijn eigen bedje?

@Hier..... meiden jullie mogen heel misschien toch nog voor me gaan duimen.... even het verhaal met details:
    Gistermiddag ging ik plassen en veegde ik een beetje bruinig slijm af, das meestal bij mij het teken dat ik ongie ga worden.... dit de rest van de dag een beetje gehad.... gisteravond voor de zekerheid een tampon ingedaan, want ik wil liever niet 's nachts verrast worden.... vanmorgen was deze nog bijna schoon, klein beetje lichtbruin slijm... en daarna, helemaal niets meer, geen drupje... en ik ben echt al meerdere keren naar de wc geweest hoor....
    Nu weet ik wel dat het over een uur weer totaal anders kan zijn, maar voor nu begin ik toch weer een heel klein beetje hoop te krijgen... wat denken jullie?

18. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Charpi, ik zal samen met Sara voor jou duimen. Lana hoort trouwens bij Saskia ;). Nu al last van dementie.

19. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    @ charpi; thanks meis, Ik duim natuurlijk ook keihard voor jou! Klinkt spannend wat je vertelt. Misschien is het wat oud bloed. Ik hoop het zo voor je!!!!! Duim Duim Duim Duim.

@ Hier: Zit me net eigenlijk af te vragen. Ik heb natuurlijk een inwendige echo gehad. 21 maart was mijn vruchtbare dag en 25 maart die echo. Dan hadden ze toen toch al wat moeten zien als het raak was. Ben al heel google aan het afstruinen, of inwendige echo invloed kan hebben op de cyclus. Misschien dat is daardoor zo laat ben. Maar tot dusver nog niets kunnen vinden.

Liefs

20. Pinguïns

@ Tamaar, het duurt altijd nog 5-7 dagen tot je eitje in de bm is, dus dit hadden ze niet op de echo kunnen zien...
    En een echo heeft geen invloed op je cyclus, je komt met het echo apparaat niet in je baarmoeder, dus dat is onmogelijk (en geloof me, ik heb al heel wat inwendige echo's gehad.
    Ik vind het spannend hoor!

@ Charpi, spannend meis! Maar als je zekerheid wilt, testen!
    Bruin bloed is oud bloed en kan makkelijk bij innesteling zijn vrijgekomen!
    Dusse hup naar de kruidvat jij :D

Deel Deze Pagina