Bij mijn vorige zwangerschap had ik op dag 30 negatief getest en op dag 33 positief.... is het dan zo heel gek dat ik nog even afwacht... mijn lichaam geeft geen signalen dat ik zwanger ben.... dus vooralsnog ga ik er gewoon vanuit dat ik ongie ga worden.... het bruinverlies is nog steeds niet gestopt.....
Begrijpelijk hoor charpi dat je nog niet test! Tis toch een tegenvaller als ie nega is, ook al ben je aan het bedenken of het niet tóch misschien raak is. En zeker als je inderdaad pas laat positief testte bij je vorige zwangerschap. Dan zou ik denk ik zelf nu ook nog niet testen.
Hee, wat is het weer lekker druk hier! @ Nensi: Jeetje wat een verhaal zeg. Lijkt me echt heel zwaar om dit te moeten meemaken, maar het klinkt inderdaad alsof het het beste voor je is. Hoop dat je je leventje snel weer op de rit hebt met een huisje en baan en wie weet een lieve man! @ Linda: Hee, wat vervelend dat het steeds zo lastig gaat met de stoma's zeg Hoop dat het snel beter gaat! @ Tamara: Wat spannend zeg!! Kan me heel goed voorstellen dat dit echt geen leuke dagen zijn Hoop dat je niet ongi wordt!! @ Charpi: Ik zou ook nog niet testen hoor als je het nog liever niet wil! Gewoon zo lang wachten als jezelf het beste lijkt, en zolang je zelf kan wachten. Hoop wel dat de test dat uiteindelijk dik positief zal zijn!! @ Ilona: Heee wat fijn dat de echo goed was! Echt super! Heb je al kwaaltjes? @ Hier: Geen nieuws Voel me prima en we tellen de dagen af tot volgende week vrijdag.
@ Lkg, nog steeds dezelfde kwaaltjes als normaal, wat steekjes in mijn buik, vlagen misselijkheid en flink gespannen borsten. Verder valt het gelukkig wel mee! Ik hoop dat het snel volgende week vrijdag is, ben super benieuwd naar je echo!
Meiden ik ben ongie geworden.... en hoe.... pfffffff hele erge buikpijn nu.... op naar ronde 7, 5 mei nieuwe nod....
Hai Meiden, Stop hier ook maar met duimen. Vanmiddag toch ineens ongie geworden. Ik denk dat mijn overtijd zijn te maken heeft gehad met spanning, want zolang als dit heb ik nog nooit gehad. Maar goed nieuwe ronde. Ik heb mijn cyclus maar op 29 dagen gezet. Dus dan is mijn nieuwe NOD 6 mei. Liefs Tamaar
Bekijk bijlage 63850 NOD * Timon: 1 mei, 26e ronde - In april met ICSI beginnen * Charpi: 5 mei, 7e ronde met clomid * Tamaradb: 6 mei, 20e ronde, intake mm Zwanger * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 * Ilona2802: Zwanger in ronde 12, uitgerekend 14 november 2010 * Lkg: Zwanger in ronde 16, uitgerekend 27 november 2010 Bevallen * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag Daan & Jesse 2505 gram & 2765 gram
He Tamara balen meid..... is toch elke keer weer balen he.... Ik ga voor ons duimen en natuurlijk ook voor Timon.... deze komende ronde...
Haai ladies, Was ik weer. Heb trouw meegelezen hoor maar nog niet gereageerd. Tamara: meis, wat balen weer zeg! Ik had echt goede hoop want wonderen bestaan! Ik blijf maar hopen dat het gewoon een kwestie is van te weinig HCG. Alhoewel ik wel veel vertrouwen heb in de CB testen.... Nou ja, hou vol. Voor je het weet is die IVF gelukt en ben je harstikke zwanger! Nensi: wat een verhaal! Het lijkt me dat je de juiste keuze hebt gemaakt en natuurlijk is het logisch dat je je toch rot voelt. Je hebt wel je halve leven met hem gedeeld! Charpi: op naar de volgende ronde! Het komt goed! Enne, laat je niet gek maken. Alleen jij bepaalt wanneer je test. Ilona: hoe issie nu? Lkg: fijn dat je weekendje weg goed is geweest. Wanneer ging je nu naar de USA? En hoe is het met de uk in je buik? Linda: hoest met je mannetjes? Gaat het al beter met het stoma plakken? Hierzo: voor het eerst weer aan het werk en dus giga aan het balen. Want zo'n lauw welkom als ik kreeg... tis gewoon schandalig. Maar goed, nog maar een paar maanden dan loopt mn contract af. Verder zijn Tristan en ik gister voor het eerst gaan babyzwemmen en dat ging super! Vannacht heeft hij ook voor het eerst wel 6 uur geslapen! Knappe vent he! Helaas slaap ik zelf niet goed. Toch liggen luisteren of ik hem hoor e.d.
Vervelend zeg dat je zo'n lauw welkom kreeg Djuke.... nog een paar maandjes en je bent daarvan af. Misschien heb je het al verteld maar ga je daarna ergens anders werken? Of word je fulltime mama? Wel leuk dat je bent wezen babyzwemmen, lijkt mij ook enig om te doen... en hartstikke knap van Tristan dat hij zomaar 6 uur heeft geslapen, de grote vent! Nu Mama nog, want ik begrijp best dat je ligt te luisteren of je hem hoort... Linda, wat ik me eigenlijk afvroeg, hoe ga jij het nu doen met werken? Blijf je voorlopig nog thuis? Of heb je al oppas geregeld voor je twee knullen? Of blijf je misschien thuis tot de tweede operatie bij Daan achter de rug is en de stoma weer weg? Hier, mega buikpijn, het mocht dan even duren voor de ongie doorbrak maar ik voel me sinds gistermiddag alles behalve fijn... ach, meestal is dat met twee dagen ook weer over, dus effe doorbijten...
Hmm nou..leek even alsof we weer een nieuwe oplossing hadden voor het stoma; een andere plaklaag onder de plaklaag van de stoma, die beter zou moeten blijven zitten. Nou..helaas .. zojuist, 4 uur na het plakken van dat ding, heeft ie alweer gelekt. En deze keer moest die plaklaag ervoor zorgen dat alles beter zou moeten blijven zitten...dus hij zat veel hechter op de huid, met als gevolg dat we echt best moesten trekken om die stomme laag eraf te kunnen trekken echt zo zielig.. dus die dingen gaan we dr niet meer opplakken hoor. Arno gaat nu ff bellen met de stomavk die hier langsgeweest is om door te geven dat dit het dus ook niet was. Ze komt maandag weer langs in ieder geval voor materialen langs te brengen. @ charpi: ik moet 1 juli weer beginnen met werken.. We weten niet of het kdv kindjes met een stoma ook gewoon willen aannemen..moeten we nog navragen. Dan zouden de kindjes als ik moet werken naar het kdv gaan. Verder is mijn peettante een oppas, en mijn schoonouders.. dus hen kunnen we het dan leren hoe om te gaan met de stoma. Het kdv..hun zullen er niet aan beginnen om elke medewerker het aan te leren dus misschien dat het zoiets wordt van; als het gelekt heeft, dat ze mij bellen op mn werk en ik dan een nieuwe kom plakken. Dat moet ik dan nog wel rond zien te krijgen op mn werk. En tsja, als het een probleem blijkt, dan kies ik toch echt voor mijn kinderen.... maar goed, da's op de zaken vooruit lopen; we zien wel!
@ Tamara en Charpi: Hè.. shit zeg Zo niet leuk!! Hoop erg dat julie wachten heel snel beloond wordt @ Djuke: Wat leuk dat het babyzwemmen zo leuk is! Dat lijkt me ook echt helemaal gweldig! Ik hou nooit zo van zwemmen omdat ik het altijd koud heb in zwembaden, maar bij babyzwemmen maken ze het extra warm toch? Lijkt me heerlijk met de kleine mannetje! Hee, en wat superstom van je werk zeg!! Echt zo associaal dat ze zo lauw reageren. Ik zit nu vaak te denken over hoe collega's zouden reageren als ik vertel dat ik zwanger ben, en ik weet zeker dat de meesten super enthousiast zouden zijn.. Zo stom als je collega's geen interesse tonen. Hoe lang ga je nog werken? En weet je al wat je daarna wil gaan doen? Hoeveel dagen in de week werk je nu?? Oh jah, ik ga 8 mei op vakantie Zoooveel zin in. Gisteren alvast een hotel geboekt bij Big Sur (ken je dat? tussen LA en SF) en hotel gezocht in San Francisco. Ik wou dat het al zover was.. al ben ik ook best een beetje bang voor dat ik ziek wordt ofzo op vakantie.. maar heb nu nog nergens last van dus hoop maar gewoon dat dat zo blijft @ Linda: Heee, las op twitter dat het gisteren weer ietsjes beter ging met de stoma.. fijn!! Echt superleuke foto's van je mannetjes zeg.. zo schattig en lief en leuk!! Hoe gaat het nu met jou?? We lezen veel over Daan en Jesse, maar niet zoveel over jou. Heb je nog last van te laag ijzer, of niet? Vind het echt heel knap hoe jullie het doen! @ Hier: Prima.. voel me goed, heb alleen wel sinds gisteren een emmer bij m'n bed gezet, want gisterochtend voelde ik me echt ziek. Maar deze ochtend heb ik weer nergens last van Oh en gisteren ook nog een zw-test gedaan hahaha.. had er nog één liggen en die was bijna over de houdbaarheidsdatum dus ik dacht ik doe hem gewoon, anders is het ook zonde om hem ongebruikt weg te gooien. De streep was echt heeel heeel dik Vanmiddag gaan we lekker wandelen bij de oostvaardersplassen.. veel zin in!
Haai ladies, Idd, Wat lkg zegt. LINDA HOE IS HET MET JOU??? Ik ben ook heel benieuwd hoe de nachtvoedingen gaan enzo. Hoe doen jullie dat met 2 mannetjes. Ik vind 1 mannetje al een hele opgave bij tijd en wijle. Lkg: 8 mei is een goeie datum want... dan ben ik jarig! Dus die vakantie gaat goedkomen. Maarre, heb je al een hotel geboekt in San Francisco? Anders kan ik je het Argonaut aan Fishermans Warf van harte aanbevelen. Superhotel op een superlocatie! En gaan jullie ook naar Yosemite en Zion? Big Sur heb ik wel van gehoord maar zijn we niet geweest. Andere vraag, jullie gaan vast wel meerdere NP's bezoeken. Wij hebben nog zo'n annual pass die nog geldig is tot augustus. Als je wilt kunnen jullie die overnemen. Ik hoor het wel. Hierzo: dus weer aan het werk. Erg wennen nog steeds. Vooral ook omdat het bedrijf is verhuisd en mn nieuwe werkplek zit in Veghel. Dus van 20 minuten reistijd naar dik 50 minuten. Nu was ik wel erg verwend met die 20 minuten maar toch. Ja, het is wel de bedoeling dat ik blijf werken. Wil toch mijn eigen geld blijven verdienen en met een been in de werkende wereld blijven staan, al is het maar parttime. Mijn contract bij FrieslandCampina loopt in augustus af en word niet verlengd. Door de fusie moeten er mensen uit dus... Maar dat wist ik vantevoren hoor. Vond het een te gaaf bedrijf om nee tegen te zeggen dus vandaar. Maar ben dus druk aan het solliciteren. Duimen jullie voor me? Ow ja, dan het allerbelangrijkste. Met Tristan gaat alles gewoon lekker goed. Vannacht heeft hij van 23 uur tot 5 uur geslapen! Goed he! Knappe kerel!