LKG, vervelend dat je zo misselijk bent. Maar het is voor het goede doel. Djuke, geweldig van Tristan zeg. Wat een knapperd. Gelukkig dat alles goed gaat. zal hard voor je duimen voor een nieuwe baan.
@ Djuke: Succes met solliciteren! Hoop dat je snel een leuke baan hebt gevonden!! En ik hoop dat dat in ieder geval een baan is met een leukere baas en leukere collega's Super dat het zo goed gaat met het slapen van Tristan! En we gaan zeker veel nationale parken bezoeken! Yosemity wel, Zion ligt helaas niet op de route Maar die kaart, daar staat jullie naam op denk ik of niet? We hebben de vorige keer ook een kaart van anderen gehad en toen vroegen ze ons op een gegeven moment om ons paspoort, dus toen begonnen we behoorlijk te zweten. Omdat ons paspoort in de kofferbak lag mochten we uiteindelijk doorrijden, maar was niet echt relaxed Is dat nu anders? Dan zouden we hem zeker graag van jullie overnemen!
Djuke, het is prettig dat je al vooraf wist dat dit geen verlenging zou opleveren. Dan heb je al minder spanning. Een mooie ervaring in je rugzak. Alleen jammer dat je collega's je lauwtjes hebben ontvangen. Waar kijk je nu naar bij het solliciteren? Veel succes!! Fijn dat Tristan eindelijk door heeft dat hij 's nachts moet slapen. Lkg, wat klinkt die rondreis prettig in de oren. Hopelijk ben je tegen die tijd van je misselijkheid af. Linda, hoe is het nu met het vervangen van de stoma? Blijft 'ie nu wel zitten? Hier flink aan het hoesten, zelfs amper stem gehad. Gelukkig komt die weer terug, maar manlief heeft het 's nachts best zwaar dankzij mijn geblaf. Een week aan de pil en op 22 april starten met decapeptyl. Eerst woensdag de prik instructie. Spannend!
Hoi meiden, Ik heb gisteren best wel weer wat bloedverlies gehad dus: We zijn uit bezorgdheid toch eventjes langs het Ikazia ziekenhuis geweest en wonder boven wonder was alles nog steeds prima! Het hartje klopte nog steeds met zo'n 160 slagen per minuut en de baby bewoog zelfs een beetje! Heel uniek om dat te zien zeg, dat zit gewoon in mijn buik! We hebben ook een armpje en een beentje gezien. De gyn denkt dat er toch ergens in de baarmoeder iets bloedt, maar zolang ukje het goed doet, is het goed... De baby was ook alweer een stukje gegroeid! Dinsdag ons volgende bezoek aan de gyn, maar voor nu opluchting! Lkg, ik hoop dat de misselijkheid snel weg zal zijn. Je reis klinkt in ieder geval heerlijk! Ik ben van plan om ook ooit nog die kant op te trekken, het lijkt me een hele ervaring. @ Timon, wat balen dat je zo aan het hoesten bent, hoop dat het snel over is. Succes woensdag bij de prik instructie! @ Lin, hoe is het bij jullie? @ Djuke, begrijpelijk dat je geld wilt blijven verdienen, ik hoop dat je snel weer een andere baan kunt vinden! @ All, heeft er iemand nog weleens wat van Zethu vernomen? Hoe zou het daarmee gaan? Sorry dat ik niet meer zo vaak post, maar mijn hoofd zit een beetje vol momenteel. Iedere keer dat bloedverlies blijft toch spannend, ondanks dat we steeds een gezond kindje op de echo zien. Ik lees wel trouw mee hoor! IK hou alles bij op de babysite, dus mochten jullie willen meelezen, stuur dan maar een pb, dan geef ik het adres en wachtwoord.
Ilona, dat is toch wel weer even schrikken elke keer. Gelukkig ben je voor nu gerustgesteld. Hopen dat het bloeden nu weg blijft en dat je niet zo in de zenuwen hoeft te zitten, mag wel maar dan pas rond de 40 weken zwangerschap. Zethu, heb ik al een hele tijd niks meer van gehoord. Hier gaat verder alles goed, krijgen vandaag nog kraamvisite en moet vanavond naar herhaling EHBO. Sara ligt nu lekker te spelen in haar wippertje en begint te geeuwen. Dus zal haar zo lekker weer in bedje leggen.
Het bloedverlies is niet gestopt, dat heb ik al vanaf donderdag, dus ik heb er een zwaar hoofd in dat het vanzelf zal stoppen. Maar op de echo zien we steeds weer een dapper ukje dat het goed doet, dusja. Het is maar afwachten, misschien komt het vanzelf goed...
Iloon het kan een gevoelig adertje zijn in je baarmoedermond.. Ik heb tot 13 weken bloedverlies gehad, en echt met stolsels e.d. nooit een oorzaak voor gevonden. Veel succes morgen..
Dankjewel Mars, fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Hoop wel dat het binnenkort zal stoppen. Hoe gaat het met jou? Nog steeds in het ziekenhuis? Ik hoop dat alles goed is met jou en de kleine meid. Liefs
Hoop het ook voor je, maar ondanks dat je dan minder zorgen heb. Die krijg je allemaal weer terug. Het leven van de zorgen is begonnen.. Hier ja het gaat aardig, ben dinsdag door een gyn naar huis gestuurd. Komt nog een heel verhaal achter aan. Maar uiteindelijk hadden we zelf weer gelijk, ons meisje blijkt sinds de laatste meeting niet te zijn gegroeit, en op dit apparaat komen we zelfs een ons onder het gewicht wat de ena laatste keer is gemeten uit. Ze heeft dus wederom een groei achterstand van 2.2 week.. Gister vanmorgen morgen donderdag en vrijdag hebben we weer een ctg omdat ze de laatste tijd geen snellere hartslag laat zien als ze beweegt, en vrijdag krijgen we aansluitend een groeiecho. En dan moeten we maar hopen dat ze is gegroeit.. Spannend, maar alles is klaar en ingepakt..
Jeetje dat is inderdaad spannend... Ik hoop dat ze nog een beetje mag gaan groeien zodat jullie over een paar weekjes een gezonde meid in jullie armen hebben. Wel fijn dat je nu thuis bent, doe het wel lekekr rustig aan he meis? Tsja, inderdaad zullen de zorgen wel blijven, het hele leven lang... Heb jij trouwens nog weleens iets van Zethu gehoord? Hoe is het met haar?
Haai ladies, Ilona: kan me heeeeeeel goed voorstellen dat jullie toch ongerust blijven! Hopelijk stopt het snel en krijg je verder een onbezorgde zwangerschap! Toen wij in Amerika waren kwamen we een Amerikaanse vrouw tegen en zij vertelde dat ze tot wel 15 weken gebloed had. Dat kind is nu 22 en net afgestudeerd aan de Stanford University. Dus het kan helemaal goed komen! Enne, ik wil wel een pb'tje met het wachtwoord voor de site. Als ik een tijdje nix van je hoor, vind ik het toch telkens weer eng. Tante Mars: tjeempie, wel eng allemaal hoor. Waar kan dat op duiden, dat jullie meisje niet goed groeit? Nou, ik hoop dat het allemaal meevalt en dat het gewoon een dieseltje is dat even op gang moet komen. Linda: hadden we toch bijna een mini forummeeting! Nou ja, volgende keer beter en dan spreken we gewoon af. Kan Tristan ook mee! hierzo: 2 goede nachten gehad waarin Tristan 6 uur aan een stuk sliep! Goed he! Alleen slaap ik minder. Word telkens wakker en ga dan op zoek naar de baby in ons bed. Want ik heb dan gedroomd dat hij bij ons lag. Vervolgens kan ik m niet vinden en raak ik half in paniek. Totdat ik bedenk dat ik alles heb gedroomd en Tristan gewoon veilig in zijn ledikantje ligt. Komt denk ik ook omdat hij nu apart ligt en ik daardoor niet meer alles van hem hoor. Maar tis wel irritant want zo rust ik nog niet uit.
Heerlijk dat ie zo lekker slaapt op het moment, hopelijk volgen er nog meer van zulke nachten.. Kan jezelf niet een homeopatisch middeltje krijgen dat je wat rustiger in slaapt o.i.d. ?? Waar het op duid, tja met 30 weken was me placenta gelijk aan een placenta van 36 weken. Maar ondanks alles is ze in 23 dagen tijd toch een kilo gegroeit, en ondanks de rust van de laatste 6 weken is ze maar 3 weekjes verdergegeroeit en geen 5 (meting afgelopen vrijdag) ze zit nu weer op groei van 33 week. Met 30 week was dit 27 week. Maar goed waar het nu aan ligt weten we niet, hebben al 3x PE/Hellp uitgesloten. Voor ons is het einde ook zo'n beetje zoek.. We hopen vrijdag zowiezo meer te horen over hoe nu verder. Want op deze manier ga je er beide aan onder door, slapelose nachten omdat ik de beeb niet voel (van de week toevallig een keertje ).. Ik kan niet inschatten is dit goed is dit fout. Dus maar weer bellen, en weer heen. En zo blijf je wat doorgaan, dat is voor ons beiden niet leuk meer, hubbie valt kilo's af. En ik word er ook alleen maar gestresst van op deze manier.. Met Zethu gaat het goed, helemaal in love. En ze mag proefdraaien bij een sollicitatie. Ze zal als ze de baan krijg wel moeten verhuizen maar dat komt allemaal goed .. Ze is helemaal in de wolken ..
Okee wat super voor haar Mars! Doe haar de groetjes maar! Kan me voorstellen dat dit zijn tol eist hoor meis, hopelijk komt het helemaal goed met jullie meisje.. Heel veel sterkte!
ha meiden, wel gelezen, maar druk druk! Over een uurtje zitten hier 8 collega's van me, dus ff opruimen enzo! En kindjes moeten ook nog voeding over een half uurtje, dus ga gauw verder. Sorry dat ik niet verder kan reageren dus! @ Iloon; oke, ff reactie haha; fieuwww gelukkig alles goed!! @ djuke: oke, ook nog ff : hahah ja,hadden we bijna zowaar een meetingkje @ lkg: Oke..ook jij nog ff : alles goed meid? Ben nog altijd zo onwijs blijjj voor je!! Bijna de echo!! @ hier: oke, ikke ook nog ff hahaha. Alles gaat goed! Daan's stoma gaat SUPER, hij is 2 dagen blijven zitten en toen hebben we hem er zelf maar afgehaald om te vervangen! En nu zit ie ook weer helemaal goed. hebben om uit te proberen een nieuw systeem wat 3 dagen mag blijven zitten dus das zeker het proberen waard. maar voor nu gaat het dus heel goed! Met mij is het ook goed hoor! Geen last meer van duizeligheid ivm laag ijzer...dus ik denk dat dat wel over is. verder is arno nog een weekje vrij dus de drukte is nog te handelen Nou.. toch nog een hele reactie hahah..en minder tijd voor op te ruimen.. daag!
Meiden, net weer een echo gehad, hartje is gestopt met kloppen. Ik trek me even terug van ZP. We zijn verslagen..
Oh mij god Ik weet niet wat ik moet zeggen.. dit is zo erg Ik wordt er helemaal naar van.. snik.. Heel veel sterkte meis..
Jeetje Iloon, ik kan werkelijk niks zeggen waaruit blijkt hoe erg ik het vind voor jullie. Heeeel veel sterkte
Iloon, wat een verschrikkelijk nieuws. Krijg er gewoon de koude rillingen van. Heel veel sterkte meid.