Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djuke

Djuke Bekend lid

Iloon! Neeeeeeeeee! Arme, arme, arme jij en jullie! Ach, meisje, ik vind het zo ontzettend erg voor je! Had het echt noooooit verwacht! Het was jullie zo ontzettend gegund.
    Hele dikke, dikke knuffel.

2. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Neeeeeee Ilona, ik weet niet wat ik moet zeggen.... tranen staan in mijn ogen.... Ik vind dit zo erg voor jullie. Woorden schieten gewoon tekort voor wat ik nu voel en wil opschrijven.... Heel veel sterkte samen in deze moeilijke tijd. Als je erover wilt praten, ik ben er voor je....

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Wat is dit oneerlijk zeg :( :( ..
    Moet gewoon huilen..

Hele dikke knuffel, al maakt het je verdriet er niet minder om..

Dikke Knuf

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ilona...
    Ik staar al een hele tijd naar het witte vlak waarin ik iets wil neerzetten voor jou, maar hier zijn gewoon geen woorden voor..
    Zou nu zo graag iets voor je doen, iets zeggen waar je wat aan heb, maar het enige wat er komt zijn tranen.
    Heel veel sterkte voor de komende tijd en ik hoop dat je het uiteindelijk een plekje kan geven.
    Dikke knuffel en heel veel liefs van mij!

@Tante Mars: Jeetje zeg, dat lijkt me ook eng dat jullie meisje niet is gegroeid..
    Heel veel succes deze week en ik hoop op goed nieuws ankomende vrijdag.

@De rest: Wel alles gelezen, maar blijf met mijn gedachte steeds bij Ilona hangen..

5. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Dank jullie wel meiden, het is echt een raar gevoel dat het ineens voorbij is...
    De miskraam is naar mijn idee ook al aan het doorzetten, ik begin al een hoop stolsels te verliezen.
    We hopen dat ik deze keer geen curretage nodig heb en dat ik het zelf mag doen.
    Het is heel onwerkelijk allemaal.....
    Nu is vooral de vraag: Wat nu?
    Maarja, laten we eerst maar eens afwachten wat er komen gaat.
    Bedankt voor jullie lieve en bemoedigende woorden, het doet me goed dat jullie zo met me meeleven.

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ilona ik moet steeds aan je denken..... Ik had jullie zo graag anders gegund..... Hopelijk heb je inderdaad geen currettage nodig en kan je lichaam het zelf verliezen.....
    Een dikke knuffel meid.....

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wat?! Oh, jeezus, ik krijg helemaal de rillingen..verdomme zeg!!!! Wat ontzettend KLOTE!!!!!!
    Jeetje meis, ik weet niet wat ik moet zeggen behalve dat het echt ZO oneerlijk is.. :(:(:(

8. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Meis, wat ontzettend klote!!!!! Hele hele hele dikke digi knuffel!!!! Weet gewoon niets te zeggen!!!Knuff!!!

9. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Ilona, ik denk aan je.... komt de miskraam al los?

@Hier, gaat het effe kut... heb heel erg last van de hormonen.... gisteren zwaar depressief geweest en vandaag zit ik alweer in een dip.....

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Iloon, hoe issie nu??
    Is het al helemaal afgekomen?
    Wanneer moet je weer naar de gyn ??

Vind het zo oneerlijk..

DIkke knuf

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Even ego:
    Whaha :D Heb net de 2 kids helemaal zelf tegelijk gevoed :D
    En het lukte ook nog, leuk man! :D
    gewoon helemaal alleen neergelegd bij me terwijl arno aan het koken was :D
    Hij heeft wel een foto gemaakt, dat kon ik niet meer zelf doen ;) hahah..

Bekijk bijlage 65509

@ Iloon; Pff meisje toch, ik heb zo met je te doen :(

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieverd, stil ben ik van dit bericht. Ik kan jullie alleen maar sterkte en kracht wensen.

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Linda, wat een leuke foto. Heb je ook al geprobeerd de jongens in een stoel te zetten (ieder in een hoek) en dan de flessen te geven? Zo deed ik het vroeger bij de tweeling.

Charpi, ik hoop dat jij morgen de zon toe kan laten. Hij gaat speciaal voor jou schijnen, hoor!

Ik heb mezelf geprikt! Twee keer zelfs.:$:D Bij de prik instructie was weer veel herkenning, maar ook veel nieuwe informatie. Zeer prettige dames.

14. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Linda, wat een gave foto. Toch een beetje vogelen hoe dat nou het beste gaat, twee tegelijk eten geven.

Timon, jezelf prikken zal vast geen pretje zijn.

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha meiden,
    naar het cb geweest vandaag!
    Beide jongens doen het super: Daan weegt nu 3420 gram en 50,3 cm en Jesse 3830 gram en 53,5 cm. :D

@ Timon: Heb ik nog niet geprobeerd. Bedoel je in een gewone stoel/zetel? Want als ik ze beide in een hoek zet, waar ga ik zelf dan zitten/staan om de fles te geven?
    Of bedoel je in hun wipstoelen>?

16. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Linda, je mannetjes groeien lekker zeg! En hartstikke goed van je dat je ze tegelijk heb weten te voeden.... leuke foto!!:D

@Timon, goed dat de prikinstructie goed is gegaan.... wanneer begin je met spuiten, en hoe gaat het dan verder.... hoe lang enzo?.... ik wil alles weten hoor!!!:)

@Ilona, hoe gaat het nu meissie, denk heel veel aan je....

@Hier gaat het nog steeds verre van fantastisch.... gisteravond een gesprek gehad met Jos over om misschien maar te gaan stoppen met proberen zwanger te worden mbv hormonen. Het is zo zwaar voor me... Heb er bijna heel de maand last van, waarvan ruim 2 weken heel erg.... stemmingswisselingen en ik zit echt totaal niet lekker in mijn vel....
    Nu maak je zo'n keuze natuurlijk niet zomaar en de kinderwens is bij ons ook heel groot.... we hebben dan ook nog niets in die richting besloten. Wel heb ik vanmiddag een afspraak gemaakt bij de vervangende gynaecoloog voor volgende week dinsdag. Ik ga namelijk vragen of ik vanaf volgende ronde mag gaan spuiten. Nu ben ik niet echt gelukkig met het idee dat ik mezelf met naalden moet gaan prikken, maar misschien reageer ik daar minder op met stemmingswisselingen.... wordt vervolgd.:(

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hè toch charpi, wat ontzettend balen dat je je zo slecht voelt. Kan me voorstellen dat dat erg opbreekt als je je eigenlijk gewoon bijna de volledige maand down voelt.
    Dikke knuffel en hopelijk komt er iets goeds uit het gesprek met de gyn..

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Grote jongens!:D

Ja, ieder in een hoek van een stoel en jij op je knieën ervoor met de flessen. In de wipstoeltjes zou ook vast kunnen.

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Meisje, als je even rust wilt dan zou dat moeten kunnen. Weer even jezelf terug vinden is ook belangrijk.
    Een hele dikke knuffel!!!

Voor jou zal ik mijn schema even tikken.;)
    3-4 start pil miv ongi -> was wennen
    14-4 prik instructie -> viel me reuze mee
    22-4 decapeptyl spuiten -> volgende week al!
    29-4 met de pil stoppen
    3-5 uitgangsecho
    6-5 gonal-f naast decapeptyl spuiten
    13-5 fm
    naar verwachting rond 18-5 punctie en 3 dagen later de tp
    begin juni kan ik testen

20. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi lieve meiden,
    Daar ben ik dan weer even......
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes, dat doet me goed.
    Ondertussen gebeurt er hier genoeg...
    Ik verlies volop stolsels en bloed, gatver!
    Ondertussen heb ik ook al de hele dag volop last van rugweeën :(
    Het valt me echt tegen dat ik dit nu voor de tweede keer mee moet maken en ik twijfel ook heel erg wat ik nu ga doen.
    Een zeer waarschijnlijke stap is om nader te laten onderzoeken wat er mis gaat tijdens mijn zwangerschappen.
    Onertussen heb ik al contact gehad met het Geertgen en zij hebben me geadviseerd om een intake gesprek met hen aan te gaan.
    Ik denk dat dat wel verstandig is, misschien is het makkelijk op te lossen, of misschien is er ergens een afwijking waardoor het misgaat en we het beter helemaal niet meer kunnen proberen.
    Maar anyway..... Ik heb besloten om tot mijn vakantie in juni beschermd te vrijen met mijn man.
    Gewoon eventjes rust in mijn kippenhok en dan op vakantie genieten, inclusief heerlijk eten en wijntjes...
    Daarna bekijk ik wel verder wat ik wil gaan doen....
    Voor nu wil ik in ieder geval de mk afwachten en hoop heel hard dat het snel zal gaan komen..
    Ik zal daarom niet veel op zp zijn, wil er gewoon niet mee geconfronteerd worden...

Deel Deze Pagina