Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Iloon, ik wens je heel veel sterkte met de verwerking hiervan. Je hebt groot gelijk dat je het even rusig aan doet.

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik hoop dat je snel van de stolsels af bent. Goed van je dat je al contact heb opgenomen met Geertgen.
    Lieverd, veel sterkte en kracht in deze periode.

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Veel sterkte en succes Iloon..ik hoop dat de mk gauw achter de rust is zodat jullie de tijd krijgen om het te gaan verwerken...
    Goed dat je even stopt hier op het forum; even rust in jullie hoofd en even minder er mee bezig zijn is denk ik heel slim.

Dikke knuffel

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ hier: Pfoeeeeii...vandaag mijn eerste dag alleen! Tis wennen hoor! jeetje.
    Om 1 uur zat ik eindelijk aan m'n ontbijt.
    Maar goed, ik moet wel zeggen dat de kindjes het heel goed doen hoor! :) Ze zijn heel lief gelukkig!

Vanavond gaan Arno en ik samen naar een personeelsfeest van mijn werk. ben heel erg benieuwd; onze eerste avond met oppas voor de kindjes (mijn schoonouders)
    Spannend...maar we zorgen wel dat ze de fles gehad hebben voor we gaan en dat we indien nodig op tijd weer terug zijn voor de volgende fles (al kunnen hun dat ook best hoor haha)
    Ze komen vanavond al wat eerder hier heen zodat ze nog eens goed mee kunnen kijken met het verschonen van de luier en maken van de fles. Niet dat ze dadelijk die luier verkeerd om doen he ;) hahah (ze hebben ten slotte zelf ook maar 2 kinderen groot gebracht ;) ;) hahaha..maar toch, je blijft denken dat een ander het misschien wel niet kan haha)

5. Djuke

Djuke Bekend lid

Iloon: dikke knuf meis! Hopelijk is de mk gauw achter de rug! Knap van je om al kontact op te nemen met het Geertgen. En wat verstandig om nu even pas op de plaats te maken en gewoon lekker te gaan genieten op vakantie! Respect hoe je hiermee omgaat!

Linda: waaaaaaaah, wat supersnoezig!!! Hihi, die gewichten zijn natuurlijk super maar wat een BEER was Tristan dan zeg. Die woog gewoon 4630 gr bij zijn geboorte....

Timon: jeetje, het gaat echt snel nu! Wel fijn en wat super dat het prikken zo goed gaat!

Tamara, hoest nou bij jou?

Lkg: hoe is het nu bij jou?

Charpi: kan me je twijfels goed voorstellen! Tis niet nix allemaal! Hopelijk is er een goede oplossing.

Hierzo: weer aan het werk he. Gelukkig gaat het heel goed met Tristan bij zn gastmoeder. Hij slaapt daar lekker en drinkt goed.

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm, op mn knieën ervoor? Klinkt niet echt handig moet ik zeggen, haha..
    Dan liever zoals ik op de foto deed. Maar goed,handigste is natuurlijk gewoon 1 voor 1..maar dan ben ik iets meer tijd kwijt.
    Maar da's ook niet erg :)

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Djuke: wooohhh da's inderdaad VEUL!! jeutje!

Fijn dat het goed gaat bij de gastouder! :) Ga je toch met een gerust hart naar je werk he :)
    Woont ze bij je in de buurt?

8. Djuke

Djuke Bekend lid

Linda: jep, woont bij ons in het dorp dus dat is wel handig. Hadden wij trouwens ook, de eerste keer met zn tweeen weg. Was nog een akelige aanleiding ook. De condoleance van de vader van een goede vriendin. Blegh.
    Maar vaak lopen dat soort dingen gewoon, het oppassen. Je zult alleen aan je mobiel vast geplakt zitten. Wij zijn een weekendje weg geweest om even bij te komen van al het gedoe. Toen was Tristan 7 weken en paste mn moeder op. Nou, Julian werd helemaal gek van me. Iedere keer weer die mobiel tevoorschijn. :D

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah dat zal ik ook wel hebben gok ik :D
    Maar wel fijn om er tussen uit te zijn denk ik!
    Ennnn EINDELIJK weer een borrel; da's gewoon meer als een jaar geleden!!!!
    volgens mij ben ik na 2 borrels al zat ;)

10. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Meiden, even heeel snel (we zitten bij de Arena lekker te eten, om zo naar de Prenatal te gaan).. Maar de echo was superrrrrr.. beebje is 7 weken en 4 dagen volgens de meting. Precies zover als ik uitgerekend had :) Hartje klopte.. en alles zag er perfect uit. Ik ben zoooo blij.. dus nu trakteren we onzelf op heerlijk eten :) en babyshoppen!

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jeeuuuuj LKG SUUUUPER NIEUWS!!!! :D:D:D
    Ben super super blij!! :)
    Wat een opluchting hè? Gewoon alles helemaal goed.
    Wauw! :)
    Geniet ervan!! Je hebt het zó verdiend!!

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Kreeg net een telefoontje van ons aller Zethu:

Iedereen krijgt de groeten, Ilona ze wenst jou en hubbie enorm veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie kleine wondertje.

Daarnaast heeft ze de BAAN in het AMC gekregen, ze heeft de hele week proef gedraait op het lab en vandaag te horen gekregen dat ze per 1 mei kan beginnen :D ..

Ze zal zo rustig aan alles in Sittard op gaan zeggen, en bij haar D. in gaan trekken..

Ze voelt zich keigoed, maar heeft voorlopig echt geen tijd voor het forum..

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tante Mars, wens Zethu het allerbeste toe en natuurlijk mijn gelukwensen met haar nieuwe baan en straks het samenwonen. Dit had ze een jaar geleden ook niet gedacht. Zo blij voor haar!

Linda, ik was nog een ukkie toen ik het heb gedaan. Jaartje of 1,5... ;)
    Gewoon ontdekken wat voor jou het prettigste is.
    Hoe is het vanavond gegaan?

Lkg, geweldig nieuws. Heb je lekker geshopt?

Djuke, fijn dat het zoveel beter met je gaat.

14. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi lieve meiden,
    Gisteren heeft de miskraam doorgezet...
    Ik kreeg in de middag behoorlijke rugweeën en later buikweeën.
    Ik heb vanaf half 7 tot kwart over 10 's avonds op het toilet doorgebracht.
    Eerst kwamen er een hoop stolsels en veel bloed, alsof er een kraantje open stond.
    Rond kwart over 10 kreeg ik ineens heel heftige weeën en toen is de complete vruchtzak geboren met daarin ons kindje.
    De verloskundige is toen komen kijken en heeft het vruchtzakje open gemaakt.
    Toen kwam er een compleet kindje uit met vingertjes, teentjes, een neusje, oogjes, oortjes, alles er op en er aan.
    We hebben het kindje vanmorgen op sterk water gezet en toen kwamen we er achter dat ons kindje een heel klein piemeltje had, dus ik ben mama geworden van een prachtig jongetje!
    We hebben er ook fotootjes van gemaakt en die zal ik over een tijdje op de babysite zetten.
    Ik ben heel blij dat mijn lichaam het zelf heeft gedaan, ik heb een complete bevalling gehad.
    Nu begint voor ons het verwerken hiervan.
    Voorlopig wil ik eventjes een zwanger-worden pauze en daarna ga ik op vakantie.
    Na de vakantie laten mijn man en ik ons grondig onderzoeken in het Erasmus ziekenhuis in Rotterdam om te kijken waar het vandaan komt en als we de mogelijkheid hebben, zullen we zeker gaan proberen om nog een keertje zwanger te worden.
    Bedankt voor jullie steun en lieve berichtjes.
    Ik zal weinig op het forum zijn.
    Heel veel liefs en een knuffel van mij!

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jeetje iloon, wat een heftig verhaal.. pff :(
    Wist niet dat je zo vroeg al alles kon zien, pfoe...
    Ben er een beetje stil van...
    dikke knuffel ..

16. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Wat een verhaal zeg Ilona.
    Gelukkig heeft jouw lichaam dit keer wel alles zelf eruit gekregen.
    Klinkt heel raar, maar lijkt me fijn dat je je zoontje toch nog goed heb kunnen zien..
    Misschien dat het toch wel helpt om het allemaal uiteindelijk een plekje te kunnen geven.
    Ik vind het erg knap van je dat jullie er toch nog zo positief over zijn en in elk geval laten onderzoeken wat het geweest kan zijn.
    Maar eerst zorgen dat dit allemaal een plekje krijgt..
    Heel veel sterkte met het verwerken van jullie grote verlies en heel veel liefs van mij.

17. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Sas, je hebt helemaal gelijk, het is bijzonder om zo'n kleintje te zien, ook al is het nog zo klein, het is helemaal af.
    Voor de verwerking is dit heel prettig, want we kunnen nu nog iedere dag naar ons ukje kijken.
    En ik blijf positief, dat zit in mijn aard.
    Ik wil graag van iets negatiefs iets moois maken en er dan uit halen wat er in zit.
    Bedankt voor jullie lieve berichten, ik voel me gesteund door jullie!
    En don't worry, er komt een dag dat ook ik een mooi kindje mag krijgen, we hebben waarschijnlijk alleen een beetje hulp nodig!

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Fijn dat jullie er steun uit halen iloon..

ik kan me dat nog even heel moeilijk voorstellen moet ik zeggen, om het fijn te vinden om het in een potje bij je te hebben staan..
    maar da's natuurlijk heel erg persoonlijk en vind het fijn dat jullie er kracht en steun uit kunnen halen.

19. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ilona, ik zit je verhaal te lezen en krijg er rillingen van.... dat jullie zoontje gewoon helemaal af was al.... veel sterkte met de verwerking ervan....

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Iloon: Een dapper besluit, pauze en dan onderzoeken!!
    Hier zijn de miskramen niet onderzocht (heb er 3 gehad in verschillende stadia 4-6-13 week)....
    Wat fijn dat je lichaam zelf al het werk heeft gedaan, en dat jullie het nu kunnen gaan verwerken...

Je bent een positief mens, jullie krijgen zeker een droombeeb!!

Dikke Knuf

Deel Deze Pagina