Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Even een ego-verhaal....

Jos en ik hebben het besluit genomen dat ik na deze cyclus stop met hormonen voor onbepaalde tijd. Ik trek het gewoon even niet meer, elke maand zoveel dagen niet lekker in mijn vel, het verplichte klussen op een zeer onromantische manier met spoelen vooraf en op de klok kijken wanneer het half uur om is.
    Sinds de miskraam heb ik elke maand meer last gekregen van de hormonen en deze maand is het wel heel erg.... zwaar depressief word ik ervan....
    Na deze ronde dus even adempauze.... voor hoe lang weet ik niet, maar ik ga ervan uit dat ik op een gegeven moment wel weer opnieuw wil proberen.... dit ga ik ook zo tegen de gyn zeggen....
    Mijn lichaam zal het dus de komende tijd op eigen kracht moeten doen en waarschijnlijk lukt dat niet.... ben benieuwd of ik nu wel cyclussen zal krijgen of dat de ongie weer wegblijft.... we zullen zien.... maar nu eerst deze ronde nog....

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jeetje, heftige beslissing charpi. maar ik snap het wel, je verhalen klinken zo heftig elke keer met hoe slecht je je voelt..dat kun je ook gewoon niet trekken elke maand..

Ik duim gewoon nu HEEL hard voor jullie dat er voor jullie deze maand een wondertje mag gebeuren!!!

3. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

#1163 Pinguïns, 18 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 apr 2010
    Charpi, ik begrijp je volledig, het is niet niks...
    Laat lekker alles op zijn beloop en ga even lekker van andere dingen genieten.
    Er is nog meer in het leven dan zwanger worden gelukkig..
    Ik wil je vanaf hier heel veel succes toewensen en hoop dat je de aankomende tijd een beetje jezelf en de rust weer terug kunt vinden.
    Dikke knuffel meis!

Lin, ik begrijp je beslissing om niet meer in het andere topic te kletsen volkomen, het is niet meer wat het geweest is.
    Ik zal er ook bijna niet meer zijn natuurlijk ivm de pauze die ik ga inlassen.
    Wil jij vanaf nu ook weer de NOD lijst bijhouden?
    Ik zal hem zo nog even plaatsen..
    Liefs

4. Pinguïns

Bekijk bijlage 66417
    NOD
    * Timon: 1 mei, 26e ronde - In april met ICSI beginnen
    * Tamaradb: 6 mei, 20e ronde, intake mm

Zwanger
    * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010
    * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010
    * Lkg: Zwanger in ronde 16, uitgerekend 27 november 2010

Bevallen
    * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram
    * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram
    * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram
    * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram
    * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag – Daan & Jesse – 2505 gram & 2765 gram

* Ilona2802: Zwanger ronde 5, mk 8.4 weken, zwanger ronde 12, mk 9 weken, pauze
    * Charpi: 7e ronde met clomid, pauze

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ilona, met tranen in mijn ogen heb ik jouw verhaal over je bevalling gelezen. Zo'n perfect mannetje die veel te vroeg jullie heeft verlaten. Wat gaan jullie met het mannetje op sterk water doen? Dikke knuffel!

Charpi, je heb gelijk om een pauze in te lassen en weer jezelf terug te vinden. Het is een heftige beslissing, maar wel eentje waar jullie achter staan. Dikke knuffel!

Linda, heb je nog andere houdingen gevonden om beide jongens tegelijk te voeden?

Hebben jullie ook genoten van het geweldig zonnige weer? :D

6. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Hallo meiden,

Iloon, heftig om jou verhaal te lezen zeg. Gelukkig heeft je lichaam het dit keer zelf kunnen doen. Maakt het verwerkingsproces iets beter, want dan heeft je lichaam ook echt afscheid kunnen nemen. Hoop dat de pauze en de onderzoeken jullie goed doen.

Charpi, je hebt gelijk om een pauze in te lassen. Even alles op een rijtje te zetten en dan te beslissen wat je wilt.

Dikke knuffel voor jullie beide.

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Wat een beslissingen zeg :( .
    Allebei heel veel sterkte..

Meisjes uiterlijk maandag de 25e is er een beebie meisje geboren..
    Morgen word ik opgenomen en vrijdag (als het niet druk is) ingeleid.. Onze beeb vertikt het om te groeien en de metingen van vandaag komen uit op 32-33 weken zwangerschap.. Ze durven het izm hoge bloeddruk en het niet voelen van ons meisje, het niet meer aan me lang te laten lopen. Vandaar dat ik morgen word opgenomen ..

Ik heb in het zkh internet dus dat is wel prettig :D .
    We zijn nu gebruik aan het maken van de laatste uurtjes met elkaar..

8. Djuke

Djuke Bekend lid

Tjemig wat een verhalen hier allemaal. Het zit ons clubje eventjes niet mee.

Iloon: meis, wat ga je op een bewonderenswaardige manier met dit verlies om. Diep respect! En goh zeg, dat wist ik niet, dat het kindje al zover af is op die leeftijd. Hoe groot is het eigenlijk? Een centimetertje ofzo? Ook ik ben benieuwd wat jullie met het potje gaat doen. Mij lijkt het nogal luguber, maar als het jullie helpt dan is het natuurlijk alleen maar fijn.
    Knuffie voor jou meis, ik ga je gezellige positieve inbreng hier wel missen dus kom je af en toe nog eens kijken?

Charpi: kan je me beslissing goed voorstellen en ik hoop gewoon dat het deze ronde gewoon raak is! Dat zou zooooooo fijn zijn!

Tante Mars: poeh, er komt er een spannende tijd aan! Ik hoop dat het allemaal goed gaat en jullie meisje stiekem al een hele MEID blijkt te zijn. Aan vechtlust ontbreekt het haar niet, die heeft ze vollop van jullie geerfd.
    Hou ons op de hoogte!

Linda: hoe is het nu met jou, meiske? Ik ben vooral erg benieuwd hoe de nachten gaan. :D

Hierzo: Tristan heeft eindelijk ontdekt hoe doorslapen moet. Hij heeft het zaterdagnacht gedaan! Helaas was hij vannacht alweer vergeten hoe het moest en kwam hij weer ouderwets 2x. Hij wilde zelfs even niet meer gaan slapen om 02.00 uur. Maar ik denk dat hij in zn 12 weken sprongetje zit. Hopelijk is hij er snel doorheen.

9. Pinguïns

Hoi meiden,

Djuke, ons ukje staat nu bij ons in de kast en ik verwonder me er iedere keer weer over hoe compleet het al is.
    Het is zo'n 2 centimeter groot.
    We gaan het potje in de kast zetten, zodat we er niet iedere keer mee geconfronteerd worden en misschien later wel begraven of zoiets.
    En tuurlijk kom ik af en toe nog wel eens kijken hier, maar dat zal wel heel weinig zijn, want ik wil zo weinig mogelijk, met alles waar zwanger in voorkomt, bezig zijn.
    En ik blijf positief en vooruit kijken, maar eerst nu op naar de vakantie!
    Ik zal zo eens wat fotootjes in mijn album zetten van mijn ukkie, dan hebben jullie een idee van hoe dat er nu uitziet na 9 weekjes!

10. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Djuke, lekker dat Tristan een keer heeft doorgeslapen. Leuk hè die sprongetjes. Sara heeft er ook last van. Wil alleen bij ons zitten en niks anders. Van het weekend een nmacht van 01:30 tot 05:30 gehuild en bijna niet geslapen.

Iloon, kan me voorstellen dat het er toch wel mooi uitziet. Alles er op en eraan.

11. Pinguïns

Meiden ik heb de afbeeldingen in mijn album gezet, zodat jullie eens kunnen kijken hoe het er uit ziet.

12. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Ilona: Jeetje, wat een verhaal zeg :( Vind het behoorlijk eng klinken dat potje, zou niets voor mij zijn, dus ik durf ook niet goed in je album te kijken.. maar wel heel fijn dat jullie daardoor wat gesterkt worden. Geniet lekker van de rust, en dan na jullie vakantie er weer lekker fris tegenaan! Waar gaan jullie naar toe op vakantie?

@ Charpi: Phoeii.. het lijkt me voor jullie ook heel erg zwaar. Een knappe beslissing die jullie nemen. Hoop dat het wat rust geeft.

@ Linda: Ennn, hoe was het vandaag in het ziekenhuis? Veel wachten las ik al.. maar is de datum van de operatie al bekend, of is er verder iets uit de onderzoeken gekomen?

@ Djuke: Fijn dat Tristan wel weet hoe het moet, doorslapen. Hoop dat hij het snel kan onthouden ;)

@ Tante Mars: Ohhh spannend zeg.. na het weekend dus zeker mama. Heel veel succes de komende dagen.. en dat je meisje nog maar snel een weekje mag groeien!

@ Hier: Vandaag de vlos gebeld.. kan donderdag 6 mei terecht voor intake, net voor onze vakantie. Verder gisteren de hele dag ziek op bed gelegen. Combinatie van migraine en misselijkheid.. en voor de eerste keer overgegeven. Denk dat ik mezelf nog gelukkig mag prijzen dat m'n kwaaltjes zich al 8 weken beperken tot moeheid, geen eetlust en af en toe wat misselijkheid.. die ene keer overgeven neem ik dan maar voor lief ;)

13. Pinguïns

Meis, je kunt gerust kijken hoor, tot nu toe zijn de reacties van mensen uit mijn directe omgeving dat ze het vooral een heel mooi gezicht vinden.
    Als je wilt weten hoe je kindje er bij 9 weken zwangerschap uit ziet, dan moet je zowiezo eventjes kijken.
    We gaan op vakantie naar Spanje, L'Estartit aan de Costa Brava.

@ Hier: Afgelopen dagen toch wel wat bloedverlies blijven houden en nu weet ik waarom.
    Vanmiddag kreeg ik weer krampen, dus weer naar het toilet en ineens kreeg ik aandrang om te persen.
    Dus ik geperst en toen kwam er nog een stuk baarmoederbekleding uit.
    Het was behoorlijk groot, dus ik heb de vk laten komen en die zei dat dit waarschijnlijk het laatste beetje wat er uit moest.
    Dus nu eventjes wachten wat de komende dagen gaan brengen.

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ iloon; hopelijk is het dan nu achter de rug en is alles schoon..
    Je foto in je album kijk ik misschien nog wel, maar nog even niet..durf het nog niet helemaal!
    Doe rustig aan meis en een dikke knuffel voor jou.

@ Iloon: oehh de kwaaltjes komen dus!Hopelijk wordt het niet te erg, maar ik weet dat je, ook al wordt het wel erger en erger, het er 100x voor over hebt! :)

@ Mars: OEhh jullie meisje is er dus nu heel snel! Succes de komende dagen met de bevalling meid!! Ben heel benieuwd.. :D
    Wordt wel een klein meisje dus...hopelijk sterkt ze na de bevalling snel aan zodat ze gauw naar huis mag!

@ Djuke: Fijn dat Tristan doorgeslapen heeft! Lekker! Nu hopelijk zet ie dit door!
    Daan en Jesse slapen beide zo'n 4-4.5 uur tussen alle voedingen. Ook 's nachts. Dat doet Jesse al vanaf dat ie een week was ongeveer. En daan sinds ie thuis is. Die werd in het ziekenhuis om de 3 uur gewekt..
    Ze zijn beide nog onder de 4 kilo dus niet gek dat ze nog niet doorslapen.....maar hopelijk gaan ze dat gauw doen! :D

15. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Ilona, ik durf ook niet goed te kijken, vind het een beetje luguber... hoop dat ik je hiermee niet kwetst want voor jullie is het heel bijzonder natuurlijk....

@Tante, wowwwww binnenkort mama dus..... ik duim voor je dat het een makkelijke bevalling wordt uit het boekje.....

@Djuke, wat goed dat Tristan al een keer heeft doorgeslapen...

@Hier.... is een gevoel van rust over me heengekomen. Na het nemen van de moeilijke beslissing om te stoppen met de hormonen voorlopig, voel ik me stukken beter. We hebben ook besloten om van de week nog wel te klussen maar niet meer zo gedwongen met spoelingen enzo, dus de kans op een zwangerschap verkleint daarmee wel.... De sex is nu weer veel spontaner..... Ik heb gewoon echt een periode van rust nodig.

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ iloon: schiet me net te binnen; jegaat naar het geertgen toch? Wist ik helemaal niet; dat is 10 minuten van mij thuis af haha. Daar kwam ik vandaag langs toen we naar nijmegen reden, en toen schoot me te binnen dat jij (En sookie) daar heen gaan, toch?
    Of is dat een ander geertgen? (in elsendorp)

17. Pinguïns

Lin, het Geertgen was wel de bedoeling, maar ik hoorde dat ze hier in Rotterdam in het Erasmus ook onderzoeken kunnen doen, dus daar gaan we eerst heen..

@ Iedereen: Ik snap dat jullie het eng vinden om te kijken in mijn album, voor mij is het toch anders dan voor jullie.
    Maar mocht er iemand willen kijken, ik laat ze nog wel eventjes er in staan..

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ hieR: Vandaag in het ziekenhuis geweest, was een lange dag..
    Dus reageer even niet verder, oke? sorry! :)
    Wilde even laten weten hoe het was;
    Daan heeft 'n uurtje onder de röntgen gelegen voor de twee onderzoeken. (mcg en coloninloop)
    Eerst om te zien hoe 't laatste stukje van z'n darmkanaal eruit ziet zodat ze weten hoe de volgende operatie moet gaan verlopen, en toen nog 'n blaasonderzoek om te kijken of er geen kleppen, fistels of andere problemen te zien zijn in de urineweg. Het ziet er allemaal goed uit gelukkig! :D
    Nu moeten we woensdag weer terug voor de controle afspraken en hopelijk kunnen we al een datum plannen voor de volgende operatie..

19. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden,

@ Iloon: Heftig allemaal. Ik (zo nieuwschierig als ik ben) heb toch even gekeken, en tjee wat mooi! ( ja hoe zeg je dat je dat nou goed) Je ziet gewoon echt een mensje. Meiden het is niet eng, alleen maar mooi! Zo ontzettend kut dat dat kleine frummeltje het niet overleefd heeft! Dikke knuffel!!!

@ hier: Niet veel nieuws, volgende week naar rotterdam voor intake dus daar leven we nu naar toe!

Liefs

20. Pinguïns

Dankjewel Tamaar :)
    Ik ben ook hartstikke trots op dat mooie kleine kindje wat in mijn buikje geleefd heeft.
    Ook al is het wel heel moeilijk om weer afscheid te moeten nemen van nog een kindje, maar ik weet zeker dat het voor ons ook zal komen...

Veel succes in Rotterdam!
    Wij gaan na de vakantie ook onderzoeken laten doen in Rotterdam!
    Rotterdam ligt voor mij op een half uurtje rijden.

Deel Deze Pagina