Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djuke

Djuke Bekend lid

Iloon: heb ook gekeken. (ook te nieuwsgierig). En vind het erg mooie foto's. Alleen het verhaal is natuurlijk erg verdrietig. Ik weet niet of ik zelf zou kiezen voor deze manier maar dat maakt niet uit. Het gaat hier om jullie en als dit jullie helpt, gewoon doen! ;)

Lkg: de eerste kwaaltjes beginnen dus te komen! Nou, hopelijk ben je dr sneller vanaf dan ik. Het heeft bij mij zo ongeveer de hele zwangerschap geduurd in meer of mindere mate. Overgeven kwam pas op het laatst, toen Tristan tegen mijn maag drukte. Ik kon gewoon heel slecht eten, bijna nix. Viel ook af. Maar ik heb kilo's in overvloed dus kon er wel een paar missen. :D

Linda: Fijn dat het zo goed gaat. En dat de onderzoeken van Daan goed gingen. Heb weer trouw meegelezen op Twitter.
    Maar hoe is het verder met jou? Hoe vind je het moederschap? Hou je het een beetje vol? Tis niet nix 2 van die mennekes. Maar ach, jij bent nog jong he! :p

Hierzo: Tristan heeft weer doorgeslapen! Alleen wij niet want wij worden telkens wakker en vragen ons af waarom we m niet horen. Misschien toch maar een babyfoon met lcd-scherm aanschaffen. Hoeven we niet het hele bed te doorzoeken naar de baby (dat doen we dus half slapend, want we hebben dan gedroomd dat Tris bij ons ligt). ;)

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Djuke: HAHAHA! Herkenbaar!!! Arno en ik zoeken ook elke nacht wel een keer in bed naar Daan of Jesse, helemaal in paniek omdat je hem niet voelt en bang bent dat ie ergens onder de dekens ligt! Vreselijk, hahah.
    En dan besef je je dat ze helemaal niet in bed zijn..
    Heb ook vaak dat ik al half uit bed sta om voeding te gaan geven, terwijl het daar helemaal geen tijd voor is, hahah.

Het moederschap bevalt me tot nu toe heeerlijk! Kheb zo'n heerlijk lieve mannetjes, (al huilt er nu 1 in zn bedje ;)...maar wel een klein aandachts-huiltje, dus ik blijf netjes zitten..al is dat moeilijk, haha.) dus ze laten me er ook wel heel erg van genieten.
    Ze zijn gewoon heel tevreden en da's wel heel fijn :) Maakt het wel makkelijker, aangezien ik toch maar 2 kids in mn eentje moet zien te verzorgen!
    Maar dat lukt tot nu toe dus wel goed hoor :)

3. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Linda: Wat heerlijk om te horen dat het je allemaal zo goed bevalt.. en dat met twee van die kleintjes.. heel knap :D Top ook dat het goed was in het ziekenhuis! Jullie zijn toch vandaag weer geweest?? Wat zeiden ze nu??

@ Iloon: Hoe gaat ie meis? Trek je het allemaal nog een beetje?

@ Hier: Phoeii.. vanochtend werd ik een uurtje voor de wekker wakker en lag wat te draaien en toen besefte ik ineens dat m'n borsten bijna geen pijn meer deden. Natuurlijk een uur wakker gelegen liggen piekeren en me zorgen maken.. maar 's ochtends las ik al op internet dat dat heel normaal schijnt te zijn dat de kwaaltjes niet elke dag even erg zijn. Toch vind ik het wel eng dat ik bijna niets voel.. Begrijp me niet verkeerd, ik ben enorm gezegend met zo weinig kwaaltjes.. eigenlijk heb ik nergens last van.. maar soms is het toch ook wel eng als dat enige wat je voelde dan ook nog weggaat. Naja, ze beginnen nu alweer meer pijn te doen, dus dat stelt me weer extra gerust ;) Ik heb dus ook vandaag ineens geen enkel probleem met eten, dus nu een hele grote aardappel ovenschotel maken :D Jammieie!

4. Djuke

Djuke Bekend lid

Dont worry Leonietje, ik heb ook een hele periode gehad dat ik eigenlijk nix voelde. Ja, beetje misselijk en moe maar dat zijn van de algemene kwalen. Dat kan je ook gewoon hebben en hoeft niet persé van de zwangerschap te komen. Dus ik herken je gevoel. Je bent zwanger maar je merkt verder niets! Raar is dat he? Ik keek toen echt reikhalzend uit naar het moment dat ik Tristan voelde bewegen. Kon me niet snel genoeg gaan! ;)
    Dus kortom: dit hoort erbij! Dikke knuf!

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dank je wel. Ik vind het erg mooie foto's. Wat een compleet minimensje.

Ik kan me voorstellen dat sommige meiden niet kunnen/durven te kijken.

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieverds, ik heb net alles gelezen maar weinig onthouden. Daarom een dikke knuffel voor alle meiden en de kleintjes. Dat de mama's het makkelijk mogen houden.;)

Hoe is het met tante Mars in het zh?

Meiden, het gaat hier spannend worden. Morgen ga ik voor het eerst mezelf spuiten.:$ Dan ben ik heel echt begonnen met ICSI.:D

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Met daan is alles goed gegaan in ;'t ziekenhuis :)
    Hij ziet er goed uit vinden ze. Verder belt de chirurg ons maandag op, daar hadden we eigenlijk een afspraak mee gister maar hij zat vast in amerika..fijn, zo'n aswolk!
    Maar hopelijk wil hij maandag iets zeggen over de datum van de komende operatie.

Verder, kom ik gauw tussendoor ff spammen :D

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Samen op het speelkleed

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Knappe Daan! :D:D

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hand in hand! :)

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Leuke foto's!!!!!

Fijn dat ze Daan er goed eruit vonden zien.

13. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Charpi: Wat een moeilijke beslissing om met de hormonen te stoppen, maar begrijp het wel.
    Eerst zelf weergoed in je vel zitten en dan kan je weer verder kijken..
    Heel veel liefs van mij!

@Timon: Heerlijk ja dat zonnige weer, ik heb de nodige kilometertjes buiten gelopen ;)

@Tante Mars: Jeetje wat spannend zeg, ik hoop dat je bevalling en jullie daarna snel naar huis mogen ;)

@Djuke: Als hij eenmaal een keer heeft doorgeslapen dan lukt het vast wel vaker ;)

@Ilona: Wat een prachtig kindje zeg, zo klein en dan al zo compleet en mooi!

@Lkg: Ik hoop dat je een leuke vlos krijgt :D

@Linda: Wat fijn dat alles er goed uitzag bij Daan, hopelijk krijgen jullie snel een datum :)
    Ik heb echt bewondering voor je dat je het zo goed red met je twee jongens :)
    En wat een knappe jongens zijn het zeg, heerlijk!

Hier: Tja alles gaat lekker, dus weinig te melden ;)

14. Djuke

Djuke Bekend lid

Linda: wa'n knappe kèrels!

Meiden, ik kom jullie even een superweekend wensen!
    Wij gaan vanmiddag naar Makkum voor de eerste minibreak met Tristan!
    Gezellig met mn broertje en zn vriendin en mn zusje. Julian heeft al bedacht dat zij mooi de nachtdienst kunnen doen! Want Tristan gilt nog steeds om de roomservice midden in de nacht. [​IMG]

Dames, geniet van het mooie weer

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Veel plezier djuke!! :D

@ hier: woehhh Jesse heeft maar liefst 6 uur geslapen vannacht! :D *trots*
    Daan doet het ook hartstikke goed hoor, die zat weet op 5 uur :)
    Verder alles prima; bijna weekend! Wel fijn dat Arno dan ook weer dr bij is, want tis toch wel heel wat stiekem, de zorgen om 2 kindjes en daarnaast al het huishoudelijke gedoe nog.
    En dan moet ik eerlijk zeggen dat ik nog niet eens aan poetsen toe kom op dit moment..
    Ik héb d'r wel tijd voor, als ik dan helemaal geen tijd voor mezelf neem..en daar heb ik ook geen zin in, want dat heb ik echt wel even nodig op 'n dag.

@ lkg: hoe is het met jou? :D Wanneer heb je je 12 weken echo?

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Linda, wat fijn dat Jesse het doorslapen al gaat begrijpen.:D

Ben ik zowaar vergeten te vertellen dat ik sinds gisteren een verplichte junk ben!:D Yep, ik heb gisteren de eerste spuit gezet. Het deed wat zeer en het bloedde wat. Vandaag ging het vele malen beter. Ik heb het iets anders gedaan en dat ging top. *Timon is trots op zichzelf*
    Toch nog even slikken voordat de naald erin gaat, hoor.

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    allemamagisch,

gister om 10 voor 10 eerste gel gekregen, om 15 uur ong kwamen er wat harde buiken in regelmaat met een frequentie van rond de 80. Om half 6 kwam de gyn, geen verdere vordering, had van mezelf 1 a 1,5 cm. Om 19 uur werd t allemaal heftiger, aan het ctg weer regelmatige harde buiken met frequenties tot 120.. Om 22 uur gepoogd te slapen, en waarempel om drie uur vannacht was alles rustig.. Dus we gaan dalijk voor gelletje twee.

18. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Oeh tante Mars: succes!!! Hoop dat alles goed gaat en dat je een kerngezonde mooie meid zometeen in je handen mag houden!! Toy toy toy!!!!

19. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0

Spannend tante..... ikke is heel nieuwsgierig naar de naam van jullie meisje dus laat haar maar snel komen :)

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hoe zal het nu met Tante Mars zijn? Zal ze ondertussen mama zijn?

Deel Deze Pagina