Hoiii nog steeds BIB ( beeb in buik), gel van gister heeft niks gedaan. Geen gyn gezien meer ook na de tijd, en had veeeeeeeeel minder harde buiken dan de dag ervoor. Vandaag hebben we een rust dag en morgen gaan we verder. En ik hoop zelf met zwaarder geschut
I'm here! Ik leef nog hahaha @ Linda: Ohhhhh wat een uber schattige foto's.. ook op je hyves.. *smelt*.. Echt schatjes zeg! @ Djuke: Heerlijk, minibreak met z'n drietjes! Hoe ging het? Lekker kunnen genieten? Tis wel heeerlijk weer zeg! @ Tante Mars: Tjeeeempie, wat spannend meid! Hoop echt voor je dat ze morgen geboren wordt.. die spanning en dat wachten lijkt me echt helemaal niets! @ Timon: Whoww, eng dat prikken zeg. Hoe ging het vandaag? Die prikken zijn die om een eisprong op te wekken? @ Hier: Phoei, vrijdag doodmoe en ziek.. was 18.30 thuis van werk en lag 19 uur in bed Zaterdag er pas om 7.30 uitgekomen, dus toen was ik weer bijgeslapen hahah.. Lekker gesport en boodschappen gedaan en over de markt gelopen enzo.. Vanmiddag met vrienden op een terras aan de Amstel lunchen en daarna op kraamvisite bij een collega van Daniel (het jochie wordt op Koninginnedag al 1 jaar oud hahah, dus beetje verlaat kraambezoek, maar ach). Heb bij de H&M zulkeeeee leuke kleertjes voor hem gekocht, ben er helemaal mee in de wolken en zou ze het liefst zelf houden Ik hoop dat als we met de 20 weken echo weten wat het is, en het is een jongetje, dat ze die kleertjes dan nog hebben.. dan ga ik ze direct halen hahahaah Verder niet zoveel nieuws.. voel me nog altijd prima, het enige waar ik last van heb ik dat ik snel moe ben.. maar goed, dat is prima op te lossen door lekker veel te slapen
Oeh succes morgen dan Tante Mars!! Het wordt in ieder geval een prachtige dag om een kindje te krijgen!! Zal aan je denken
Hai Meiden, Ik leef nog hoor. Niet veel te vertellen @tante mars: Heeel heeel heel veel succes en ik zal voor jullie duimen dat jullie morgen die kleine eindelijk in jullie handen hebben. @ hier: morgen mijn birthday en dinsdag naar ziekenhuis. Zo dubbel, ook best wel gespannen. Maar goed. we gaan er maar voor, zit niets anders op. Timon mogelijk dat ik binnenkort bij je prik clubbie kom zitten we gezellig samen. Liefs
@ lkg: Even benieuwd; hoe ziet je gekochte h&m setje eruit? heb vandaag ook een h&m setje gekocht haha, en volgens mij is onze smaak een heel eind hetzelfde!
H&M Shop Online Hmm heb ff op de site gekeken, maar kan niet exact vinden wat ik heb gekocht.. en ik heb het setje al ingepakt dus kan het niet ff op de foto zetten.. Maar als je op de link hierboven klikt dan moet je volgens mij allemaal plaatjes van baby's en het tweede kindje zit met z'n vingers in de mond.. zie je die?? Die broek die hij aanheeft, maar dan niet in Kaki-groen maar ik donkerblauw.. en zo'n zelfde bloesje als dat kindje aanheeft maar dan geblokt blauw.. Hoop dat het zo een beetje duidelijk is hihi.. alleen jammer dat het kraambezoek uiteindelijk niet doorging omdat het jochie ziek is Denk dat ik de kleertjes nu maar naar hun op ga sturen want aangezien we straks een maand op vakantie zijn zijn ze hem straks te klein, dat zou zonde zijn..
aaah super leuk!! hahah dat blousje vond arno ook erg gaaf! Maar die was het uiteindelijk niet geworden. Dat broekje heb ik ook nog in mn handen gehad! Dit hebben wij gekocht : Bekijk bijlage 67645 Wat jammer dat het niet doorging, het bezoek! Hmm, dan inderdaad maar opsturen, zou zonde zijn als het niet meer past over 'n maand..
@ Tamara: Je berichtje even gemist.. Maar da's inderdaad wel erg dubbel, naar het ziekenhuis én jarig. Voor nu veel succes morgen maar daarnaast dan ook een hele fijne dag toegewenst!!
Komt goed, We hebben net een hotel kamer geboekt in Rotterdam. Dus we gaan morgen middag die kant op, en dan even lekker rond lopen in rotterdam. (ben nooit verder geweest als de kuip) en dan hebben we een kamer in het port hotel in rotterdam, ligt lekker dicht bij het erasmus ziekenhuis en bij het maasstad ziekenhuis. Dus kunnen we dinsdag morgen lekker rustig ontbijten, dan eerst naar het erasmus om ons in te schrijven en dan om 13.00 uur intake in het maasstad ziekenhuis. Dus we mengen het ongename maar met het aangename. Scheelt wel als je zo een dag voor de incheck boekt. Nu hebben we luxe kamer, met jaccuzi en ontbijtbuffet voor maar 85 euro. Valt mee toch> Liefs Tamaar
Tamaar, GEFELICITEERD met je verjaardag!!!!! Jullie hebben nog gelijk ook om vanavond een kamer te hebben. Niet veel geld voor zo'n luxe kamer. Goede deal!
Tamaar, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van je luxe nacht in Rotterdam! Veel succes morgen!
Tamara gefeliciteerd .. Ben benieuwd hoe het in het zkh was.. DIkke knuf .. HIer eindelijk wat vordering ruim 2 cm en gestript.. Nu afwachten anders morgen weer nieuwe gel.. spannend
Jeetje Tante Mars jullie meisje geniet nog echt even van de laatste momentjes in je buik!! Succes hoor! Tamara: Gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een mooie dag hebt en alvast succes voor morgen.
@ Tamara: Hiep hiep hoeraaa! Gefeliciteerd met je verjaardag! Veel plezier vandaag in Rotterdam.. en veel succes morgen in het ziekenhuis! @ Linda: Ohhhh die kleertjes zijn echt hélemaal mijn smaak! Die broek heb ik niet zien hangen maar die had ik ook zo kunnen kopen! en die shirtjes trouwens ook! Superstoer! Las ook op Twitter dat Daan waarschijnlijk eind mei al weer geopereerd wordt.. wel fijn dat het zo snel kan, dan is hij er eerder weer vanaf.. maar phoeiii.. 7 tot 10 dagen in het ziekenhuis blijven is wel heel lang zeg Dat zal echt zwaar zijn voor jullie Naja, als ie daarna voor altijd bij jullie thuis kan zijn en niet meer zo lang naar het ziekenhuis hoeft dan is het het wel waard.. @ Tante Mars: Jeeemig.. vind het wel best lang duren hoor. Heel veel succes nog vannacht en morgen! @ Hier: Nog 6,5 dag werken en dan lekker vakantie... kan niet wachten!! Verder geen nieuws, heb volgens mij tot nu toe een droomzwangerschap.. hoop dat dat zo blijft
Jeetje Tante Mars, dus nog een nachtje in het ziekenhuis. Ik hoop dat je morgen dan toch echt je meisje in je armen kan sluiten. Hier vermoeide benen en ik heb het vermoeden dat het door de decapeptyl komt. Donderdag gestart en sinds het weekend vermoeid. Ik val tegen 23.00 al om van de slaap. Da's nieuw voor mij.