@ Mars: jee meid, wat klink je nog opgewekt, terwijl dit ontzettend zwaar moet worden nu het al zo lang duurt. Lijkt me ontzettend vermoeiend! Hopelijk komt het morgen eindelijk goed op gang!! @ lkg: Klopt ja, eind mei . Hopelijk krijgen we deze week een datum. Inderdaad heftig nu ie daar weer zo'n tijdje moet blijven..maar goed, wel goed dat ze het dan heel goed in de gaten kunnen houden enzo. Daarna is wel nog een keer een volgende operatie waarbij ze de stoma verwijderen, en daarvoor moet ie ook een paar dagen in het ziekenhuis blijven., We gaan volgens de dokter wel nog een zware tijd tegemoet. Eerst het oprekken van het gaatje na de operatie, wat voor ouders blijkbaar erg heftig is om te doen (kun je ook thuiszorg voor aanvragen, die het voor je komen doen) en na de volgende operatie het poepen. Blijkbaar krijg je dan te maken met de billetjes die helemaal kapot gaan enzo zucht.. Maar goed.. ook daar komen we vast en zeker door heen. Had je mijn reactie op je blog nog gezien? @ Timon: vervelend dat je zo vermoeid bent.. hopelijk heeft het gauw een prachtig resultaat!
@ Timon: 23 uur?? whoeii.. dan ben ik ook wel al moe hoor! Is een mooie tijd om naar bed te gaan toch Of sta je laat op 's ochtends? Wel vervelend dat je zo moe bent Hoe lang moet je nog prikken? @ Linda: Oh jee.. ik dacht dat je na die operatie er klaar mee was, maar weer eens veel te makkelijk gedacht. Pff, dat klinkt allemaal echt niet fijn Hoop dat het allemaal voorspoedig zal gaan, zonder al te veel tegenslagen! Jaaa, had je reactie gelezen Heb net ook terug gereageerd haha.. Weet je trouwens al wat je gaat doen na je verlof (of is dat al eerder gevraagd?). Ga je wel weer werken, of blijf je eerst nog thuis? Is nog wel ver weg, dus misschien wil je er nog wel helemaal niet aan denken Het is echt zo gek.. ik heb altijd gezegd dat ik wilde blijven werken.. in ieder geval 3 of 4 dagen in de week.. maar ik begin nu ineens keihard te twijfelen. Daniel vertelde dit weekend hoe hij vroeger altijd met z'n moeder hele middagen in de bibliotheek zat en naar de speeltuin ging.. en mijn moeder was vroeger ook altijd thuis, waar ik echt superblij om ben.. en nu ben ik zo bang dat ik het te druk krijg voor dat soort waardevolle momenten als ik zou gaan werken.. stom he.. zullen wel de hormonen zijn
Lkg, als ik de dag erna vrij ben ga ik meestal later naar bed. Helaas ging die vlieger gisteren niet op. Ik moet nog zo'n 3 weken spuiten. Vanaf 6 mei zijn het er zelfs 2 per dag. Vanavond niet naar yoga gegaan. even niet de puf voor. Hopelijk is dit snel voorbij.
@ Timon: Tjeempie.. dat moet ook wel zwaar zijn. Ik hoop dat je het allemaal een beetje vol kan houden, maar meer nog, dat alle moeite een prachtig wondertje tot gevolg heeft! @ Linda: Haha, ja he! (voor de anderen, het gaat over de Mutsy Slider). Ik twijfel nog wel erg over de kleur, maar denk dat ik het af laat hangen van het geslacht Oh, ik had mijn vorige reactie ook nadien nog uitgebreid, denk dat je dat niet meer gezien hebt @ Hier: Whihi.. kzit een beetje de hele avond achter de laptop te niksen.. ik denk dat ik maar eens een heel lange nacht ga maken en naar bed ga.. heb weinig beter te doen Weltrusten!
Lkg, ik zal wel moeten wil ik de ICSI doorlopen. In ieder geval de naaldendrempel overwonnen. Al is het nu nog met enige moeite. We gaan zeker voor zo'n heerlijk knulletje of meisje. Het mag zelfs beiden!
@ lkg: Ohja dat had ik inderdaad even gemist! Ik ga weer werken, 20 uur. Dat komt neer op ongeveer een dag of 3 gemiddeld per week. Een keer in de 4 weken ongeveer een weekend. Ik denk dat ik, als we het van 1 salaris ruim zouden redden, er toch voor zou kiezen om 2 dagen te gaan werken. gewoon om niet iedere dag thuis te zitten. Je wereldje wordt er klein door! Ik vind het wel lekker dan om er ff uit te zijn.Tuurlijk is het dadelijk op het moment dát ik moet gaan werken vast niet fijn, maar ik denk dat ik het ook echt niet leuk zou vinden om alleen maar thuis te zitten. En dagen voor de speeltuin, uitjes en wat dan ook heb je echt wel..daar ben ik echt niet bang voor 20 uur werken is een beetje het minimum bij mijn werk..minder werken gaat bijna niet, dan ben je er zo weinig, da's voor de bewoners niet echt prettig. Maar wat ik al zei; als ik gewoon normale tijden had gehad, 9-5 baantje, dan zou ik er voor kiezen om 2 of 2,5 dag dag te gaan werken. (als het salaris dat dan inderdaad toe laat)
`charmante Tante vanuit dr ziekenhuis bed, zegt:: IK HEB HET ECHT HELEMAAL GEHAD, Maar het moet er toch echt uit.. Meisje heb het niet in het zin dus blijft lekker zitten tot ze 18 is.. .. Morgen gaan we verder, had half uurtje terug niks geen verandereing kwa ontsluiting Bekijk bijlage 68001
Dan ben jij de eerste die met zooooooooo'n enorme buik blijft liggen. Je ligt er erg blij bij. Nee, geintje. Het is vast slopend om er een beetje te liggen wachten tot er eindelijk iets gebeurd en je kleine meid er een keertje uit komt. Misschien haar eens flink toespreken?
Heb ik al gedaan, doe ik al dagen maar ze wil niet.. Tis gewoon een kreng net als dr moeder .. Tis nog slopender dan gewoon rond lopen opt eind, alles doet je pijn op een gegeven moment..
oohw mars hè toch!! vreselijk he, dat liggen!? mijn kont, ohhhhh, die deed zo pijn van al dat stomme liggen! eerst de hele dag van de bevalling en daarna nog 3 dagen. Ik had die dagen meer pijn aan m'n kont als aan de rest 'van m'n onderkant'! sterkte!!
ik mag naar t toilet, en in een rolstoel ene halfuurtje naar beneden sinds gister.. Verder in bed in bed in bed... dat al n week lang... .
Wat is dat vreselijk!!!! Waarom mag je niet gewoon rondlopen? Die kleine meid wilt er toch nog niet uit.
Tante, wat een gedoe zeg en dan een week al in bed moeten liggen. Je ligt al niet lekker met z'n buik. Hoop dat alles snel vordert en je de kleine meid in je armen kan sluiten.
Haai ladies, Even snel tussendoor: Tamara: nog gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd hoe het vandaag in het ziekenhuis was! Wat een goed idee om er gewoon een uitje van te maken! Linda: fijn dat de volgende stap in zicht is. En je hebt gelijk, this too shall pass! Straks is alles gewoon een herinnering en zijn jullie helemaal aan het genieten van de mannen! Lkg: fijn te horen dat alles zo goed gaat! Tantetje: ben zooooo benieuwd hoe het met je is! Dikke knuf voor jou! Ik was het bedliggen na 6 dagen (32 uur bevalling en daarna bijkomen van de keizersnede) ook goed zat. Mn kooooooooont! Pijn! Nou, hoop dat je snel je meisje in je armen mag houden en dat ze lekker kerngezond is! Timon: bikkeltje!
Ik denk dat mars bevallen is!!! Denk ik gewoon! @ Hemeltje: jeee jij bent ook al een heel eind zeg! Het einde nadert....spannend!! @ Djuke: hoe is het met jullie kanjertje?! ) @ hier: Zo trots op de mannen! Ze doen het zo goed! Ze zitten vandaag zowaar op 5 voedingen!! Gisterenavond om 23.30 de laatste voeding gegeven en om 6.15 pas de eerste weer, dus ruim 6.5 uur geslapen! We waren nu een uur later met de avondvoeding, dus écht de nacht doorslapen doen ze nog niet, maar het gaan zeker de goede kant op! Verder ben ik een paar keer per dag hélemaal in de wolken, want Jesse heeft door hoe ie moet lachen!!! ooohh, da's zoooooo gaaf en lief!! Hopelijk volgt Daan snel! Nu ga ik ze gauw uit bed halen voor de fles, en verder even gauw een fotootje!! Lief zijn ze hè?!