Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Jahoe!! Eindelijk!! Tantetje: ontzettend GEFELICITEERD met jullie prachtige dochter. En wat een mooie naam! Jullie hebben er lang genoeg op moeten wachten maar hoop dat jullie nu eindelijk mogen gaan genieten!

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jaaaahh eindelijk! Proficiat tante!! super!!!
    Ben heel benieuwd naar jullie meisje!!

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Bekijk bijlage 69352

hier is ons lieve mooie prachtige meisje..
    Ze doet t super, bevalling vond ik zelf errug snel gaan...

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    aaah kijk nou, wat een scheetje!!! :D:D:D
    Echt een moppie!

Gelukkig ging de bevalling snel, tenminste, als je dat je 't snel vond gaan positief bedoelde! :)
    De tijd ervoor heeft meer als lang genoeg geduurd!

5. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hey Tante!!! Gefeliciteerd meis. En wat een ontzettend mooie naam. En wat ben je al weer snel op de web hihi. Je verhaal is geweldig hahahahaha.

Veel zegen en geluk met de kleine en geniet er lekker van.
    Liefs Tamaar

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Gefeliciteerd met jullie dochter en wat een prachtige naam en prachtige foto al!! :D

Wat een verhaal zeg, wat fijn dat de bevalling zo goed is gegaan en wat een mooie score heeft Faith meteen behaald..
    Lana haar eerste score was een 3 en daarna een 5..

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Saskia: hmm, is dr dan nog extra controle geweest ofzo, omdat die apkar score lager is?
    Of is 3 en 5 ook gewoon goed?
    Want D&J hadden ook allebei eerst 9 en toen 10.

8. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Tante mars: Whowwwww wat een mooi verhaal en wat een mooi meisje. Elke keer als je weer wat gepost had dacht ik weer.. nu zal ze toch wel bevallen zijn.. maar het duurde echt langggg joh! Maar wel fijn dat het echte bevallen je uiteindelijk is meegevallen! Nu lekker genieten van jullie prachtige meiske! Geniet ervan!

@ Tamara: Wat fijn dat jullie uitje leuk was!! En inderdaad wel verstandig om nog een tweede zaadtest te doen.. bij Daniel zat er ook best veel verschil tussen de eerste en de tweede test! Hoop dat het voor jullie allemaal een beetje snel zal gaan vanaf nu, maar nog het meest hoop ik natuurlijk dat het voor jullie net als voor ons niet meer nodig is!!

@ Linda: Jaaa, ik heb gestemd! Hoop dat ze winnen, is echt een leuke foto!! :D Zulke schattige mannetjes.. dat ze hand in hand liggen enzo.. en dat ze al zo goed doorslapen! Echt kanjers!

@ De rest: Hoe is het met jullie?? Met de beebs en met de zwangeren? Zijn er nog veel zwangeren eigenlijk.. oh jah, Hemeltje natuurlijk!! Hoe gaat het? Kan je het nog een beetje volhouden?? Nog ffies!!

@ Hier: Alles prima! Vind het bijna een beetje eng dat ik gewoon echt nergens last van heb.. Jah ik ben moe, maar dan heeft iedereens wel eens een paar weekjes. Naja, ik moet er maar gewoon van uit gaan dat alles goed is, maar soms is dat best wel moeilijk.. hoewel het wel lijkt alsof m'n buik begint te groeien.. echt een heel klein beetje maar hoor, maar wel echt zo rond m'n navel is het dikker terwijl ik normaal echt helemaal een platte buik heb. Tzal nog wel niet de baby zijn, want die zit dacht ik lager, maar misschien dat ie andere dingen naar boven schuift ;)
    Verder donderdag naar de vlos en morgen een rondleiding op een kdv in Almere.. dus nog best veel te doen in de laatste week voor de vakantie.. zaterdag vlieg ik wegggg.. heeeeerlijk!

9. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Linda: Lana is toen meteen naar de reanimatie tafel gebracht, ze ademde niet, was slap en blauw..
    Daarna zijn we nog 4 dagen in het ziekenhuis gebleven om haar onder controle te houden ;)

@Lkg: Hier gaat het prima, straks Lana even wakker maken voor de laatste fles :)
    Die buik had ik ook, in het begin zwellen je darmen wat op door de hormonen en dat kan ook een wat dikkere buik geven ;)
    Veel succes donderdag en veel plezier op vakantie alvast!

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #1270 jedalin, 3 mei 2010
    Laatst bewerkt: 3 mei 2010
    NOD
    * Timon: 1 mei, 26e ronde - In april met ICSI beginnen
    * Tamaradb: 6 mei, 20e ronde, intake mm

Zwanger
    * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010
    * Lkg: Zwanger in ronde 16, uitgerekend 27 november 2010

Bevallen
    * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram
    * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram
    * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram
    * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram
    * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag – Daan & Jesse – 2505 gram & 2765 gram
    * Tante Mars: 03-05-2010 - .. weken en .. dagen - Faith - 2710 gram

Pauze:
    * Ilona2802: Zwanger ronde 5; mk 8.4 weken, zwanger ronde 12; mk 9 weken
    * Charpi: 7e ronde met clomid

11. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Oei en toen stond ik bovenaan ;)
    Hier gaat alles nog goed hoor; sinds dit weekend wel wat aan het rommelen, zijn wat voorweeen denk ik. Morgen weer naar de verloskundige, horen of de kleine druif nu helemaal is ingedaald.

12. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Hemeltje: Ohhh spannend zeg! Zal vast niet lang meer duren! Weet je eigenlijk al wat het wordt, of is het een verrassing?? Als het schema zo blijft dat zou jij een jongetje moeten krijgen en dan ben ik aan de beurt voor een meisje :) Zou wel echt té grappig zijn als het klopt!

13. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Ja zeker spannend! En ja we weten wat het wordt maar we houden het nog even voor ons :D We hebben het nog steeds aan niemand verteld, vond ik erg knap van ons!

14. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ohhh wauw.. dat is wel erg knap! Dan zou ik het idd die laatste paar weekjes ook nog voor me houden!! Hihi, extra spannend voor ons.. :)

Heb je eigenlijk al een buddy? En zo nee wil je die??

15. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Nee heb ik nog niet: vrijwilligers?
    Wanneer heb je trouwens weer een echo?

16. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zou best je buddy willen zijn, maar is niet echt handig aangezien ik straks 3 weken op vakantie ben.. Maar er zijn vast andere vrijwilligers :)

Kweet nog niet wanneer ik weer een echo heb.. donderdag bij de verloskundige gaan we een echo-afspraak maken, maar dat zal niet eerder zijn dan begin juni omdat ik dan pas terug ben van vakantie.. dus nog langgggg geduld helaas..

17. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    dag meiden,

@ Lkg: ooooh bijna vakantie, ik wil oooooooooooooooooooook!!! :) Nee hoor meis, het is je gegunt.
    Over je gevoelens met het niets voelen, daar kan ik me wat bij voorstellen. Al weet ik natuurlijk niet hoe het voelt om wat te voelen. MMMM lekker dubbel hihi. Maar meis, probeer en lekker van te genieten. Alles is gewoon goed!!! Dus frummeltje heb je het gehoord?!?!?! ;)

@ Hemeltje: Ik wil je buddy wel zijn hoor. zal je even pb berichtje sturen met me nummer.

@ Hier: Mag ik jullie een geheimpje vertellen. ik heb gefoeteld met mijn banner. Ik heb hem op 29 gezet. Dus officieel moet ik morgen ongi worden. Alleen dit weet mijn mannetje niet. Hij werd zo zenuwachtig de vorige keer. Dus heb hem niet verteld wanneer ik ongi moet worden. Hij denk volgende week ergens. Nu hoop ik gewoon helemaal dat het eindelijk toch raak is. Hij is zondag jarig en dan het me zo'n gaaf kadooooo! :) Voel niets hoor. beetje rommel buik maar dat heb ik ook ttijdens ongi.
    wel heb ik last van mijn tanden. niet pijnlijk maar wel gevoelig. wat dat nou weer is. En pukkels. zo erg als dit heb ik nog nooit gehad. Me hele kin zit onder. lekker charmant.
    Maar goed. Me geheimpje niet verder vertellen aan tim he dames ;)

Liefs Tamaar

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ tamaar; Oeh, spannend meis, ik hoop zo dat het dan raak is. Wat een cadeau zou het zijn.
    Logisch dat je de hoop hebt hoor! da's heel normaal..
    Nu duimen dat het ook zo mag zijn!!

@ lkg: ik herken dat ook wel. het is zo raar dat je niets voelt, niet misselijk bent, geen buik hebt of wat dan ook.
    Ik had die kwaaltjes ook niet. Maar dat komt wel. (ofja, in ieder geval het buikje komt wel! ;) de kwaaltjes hopelijk niet haha)
    Al zal dat nog wel even duren..een buikje komt meestal, als je zo dun bent, pas echt bij een week of 14-15. was bij mij tenminste ook, en dat met een tweeling :) (en toen was het ook maar echt een minibuikje, zag je ook echt niet dat dat een zwangerschap voorstelde ;))

Het zou wel echt te grappig zijn als hemeltje een jongen krijgt en jij een meisje!
    Maar ik gok dat hemeltje een meisje krijgt. :)
    En jij..uhhh..ik denk ook een meisje. :D

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hoi Meisjes :D ,

wij zijn heerlik thuis met ze drieen aan het genieten.
    eindelijk thuis heerlijk!!

Ben overigens bevallen met 38 w en 3d :) ...

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Super dat jullie thuis zijn! :D

Deel Deze Pagina