@ tante mars: Fijn dat je weer lekker thuis bent. Geniet lekker!!! @ Linda: haha gokje wagen.... Hemeltje een jongen en lkg een meisje @ Hier: Helaas, het zou ook te mooi zijn om waar te zijn. Net ongi geworden. Wel weer precies op dag 28 dus wat dat vorige maand nou was met 4 dagen overtijd. Geen idee. maar goed. Zat er net ook echt even doorheen. Dan sluimert gelijk dat gevoel naar binnen, van verdikkie waarom lukt het nou niet gewoon, waarom moeten we nou helemaal naar het ziekenhuis. Blegh. Maar goed, koppie omhoog en we gaan er voor. Liefs Tamaar
Ahh verdorie tamaar, balen!!! Pfff...ook al is de kans klein, had het zo gehoopt, op een groot wonder!!! Dikke knuffel voor jou meid.
@ Tante Mars: Heerlijk dat jullie weer thuis zijn! Helemaal top zeg! Fijn dat alles uiteindelijk zo goed is afgelopen.. nu lekker genieten! @ Tamara: :'( Balen zeg.. pff echt k*t. Je weet dat de kans klein is, maar een kleine kans is ook een kans. Ik blijf hier voor jullie duimen! @ Linda: Okeeee, dan ga ik ook raden.. en denk Hemeltje een meisje, en wij een jochie Over een week of 10 zullen we het van beide weten @ Hier: Me dood geschrokken.. was op De Dam net en het was echt vreselijk Ben nog nooit zo bang geweest. Stond precies op een punt waar je niet weg kon komen en alles en iedereen in het gedrang kwam en overlopen werd.. We stonden er ver vanaf, en het enige dat je hoorde was gegil en knallen.. het bleek van de vallende hekken te komen maar dat kon je helemaal niet zien van waar wij stonden en het enige wat je voor je ziet zijn die beelden van Koninginnedag vorig jaar. Moest van de schrik helemaal huilen toen we uiteindelijk in een steeg waren gekomen :'( Ben echt blij dat er uiteindelijk niets is gebeurd.. maar als ik die beelden op tv zie wordt ik nog helemaal naar :S Phoeii.. dat was me het avondje wel.. nu lekker een hete douche en dan naar bed en morgen een dagje vrij
OH!! meis toch, was jij daar?! PFFF, wat moet jij geschrokken zijn! Wij zaten met kippenvel op de bank te kijken wat er ineens gebeurde!! Pff, ik dacht ook dat ik schoten hoorde, wat inderdaad de hekken bleken te zijn. Zucht..'t is toch wat...achterlijke vent die daar blijkbaar ineens begon te roepen.
Vandaag de uitgangsecho gehad en de baarmoeder zag er mooi rustig uit. Helaas kon ze de eileiders niet vinden, maar ze zag daar geen probleem in. Die worden straks met stimulatie wel zichtbaar. De ongi is eindelijk aan het doorbreken.
@lkg: jeetje wat erg dat je erbij was: het was inderdaad een erg eng zicht, wat moet jij geschrokken zijn! Hoop dat je goed hebt kunnen slapen en een beetje van de schrik bekomen bent! @Tamara: he bah, balen meid! We blijven heeeeeel hard voor je duimen hoor meis, jullie tijd komt!! @Mars: fijn dat jullie lekker thuis zijn, heerlijk genieten @hier: gisteren naar de verloskundige geweest. Op zich was alles goed, de kleine spruit was alleen nog steeds niet ingedaald. Aangezien dat bij mij in de familie heerst dat de vrouwen te nauwe bekken hebben om natuurlijk te bevallen moet ik dus volgende week vrijdag naar de gynecoloog (als ik dan nog niet bevallen ben ) Hoop heel erg dat ik gewoon natuurlijk kan bevallen; je hebt na een keizersnede toch gelijk 6 weken herstel nodig..
Haai ladies! Allereerst: Tantetje: Gefeliciteeeeeeeeerd! Wat fijn dat alles goed is gegaan en dat jullie al gewoon thuis zijn! Timon: spannend hoor, het gaat nu echt bijna beginnen! Gister nog in jouw woonplaats geweest bij mn hoogzwangere vriendinnetje. Dus als je binnenkort oerkreten hoort weet je wie het is. Linda: Wat ik me afvroeg, hoe ga je dat nu doen met je werk? Want Daantje wordt toch al vrij snel weer geopereerd? Enne, wat een knappe kerels zeg! Lkg: jeetje, was jij erbij joh! Kan me voorstellen dat je je lam bent geschrokken. Zeker met je kindje in je buik. Dat wil je dan toch instinctief beschermen! Gelukkig viel het allemaal mee! Heerlijk trouwens dat je lekker op vakantie gaat! Ikke jaloersssssss!!!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het stond er echt toen ik vanmiddag om kwart voor vier een test deed: zwanger!!!!! Ik kan het nog maar amper geloven..... deze maand waren we er eigenlijk helemaal niet mee bezig..... wel geklust, maar niet eens gespoeld.... Ik zou juist een pauze inlassen en nu ben ik gewoon zwanger.... totaaaaaaaal onverwachts.... want eerlijk gezegd dichtte ik ons geen kansen toe omdat we niet hadden gespoeld. Echte symptomen heb ik nog niet, alleen kan ik bijna heel de dag eten.... een grotere trek dan normaal dus..... en ben ik wel wat emotioneler.... Ik heb jullie ook een beetje bewust verwaarloosd, moet ik eerlijk bekennen.... ik had het even helemaal gehad met zwanger worden en alles wat ermee te maken heeft.... en ging dat dus heel bewust uit de weg. Niet dat ik niet aan jullie gedacht heb hoor, maar ik moest vanaf 23 april nog bijlezen en dat heb ik vanmiddag dus eerst zitten doen. Hopelijk vergeven jullie het me dat ik 2 weken niets van me heb laten horen..... Tante, van harte gefeliciteerd met Faith.... een schitterende naam zeg.... het duurde wel lang zeg voordat ze eindelijk besloot eruit te komen.... maar eind goed, al goed... Lkg, kan me voorstellen dat je je lam geschrokken bent om de Dam gisteren.... wel lekker dat je verder nog geen last hebt van zwangerschapsverschijnselen.... Hemeltje, ohwww wat spannend meid, de laatste loodjes nu.... Ilona, begrijpelijk dat je ook een beetje afstand hebt genomen van zp..... Tamara, jammer dat je ongie bent geworden..... ik duim voor je komende maand Linda, wat lekker zeg dat je mannen zo lekker groeien.... en de foto was weer zoooooo lieffffffff.... Nienke, hoe gaat het met Sara? Saskia hoe is het met Lana? Djuke, hoe doet Tristan het?
Lieve SCHAT, ONWIJS GEFELICITEERD NOGMAALS!!! BEN ZO BLIJ, JANK ER NOG VAN!!! HET IS JULLIE ZO GEGUNT... DIKKE KUS
ONWIJS GEFELCIITEERD CHARPI!!! En het is heel begrijpelijk dat je een beetje afstand hebt genomen; maar dat is nu niet meer nodig JIPPIE!! Hoe reageerde je mannetje??
Uiteraard meteen Jos gebeld op zijn werk en gevraagd of ie alleen was en het hem toen verteld. Hij vroeg hoe ik er nu zo bij kwam om te testen hihi.... ik had namelijk niets gezegd.... het was voor hem dus net zo'n grote verrassing als voor mezelf, want ik verwachtte eigenlijk een negatieve uitslag zodat ik daarna rustig op mijn ongie kon wachten, maar nee dus, het is gewoon raak!!!!!
Whoeiiiiiii.. helemaal geweldig Charpi!! Gefeliciteerd!! Nu gaan genieten!! @ Hier: Vanmiddag bij de verloskundige geweest.. en tas vol met foldertjes en boekjes meegekregen .. Bloed geprikt.. ijzer was goed.. bloeddruk was goed.. alles was weer goed haha.. Echo afspraak gemaakt voor 1 juni.. erg veel zin in Verder las ik net in hun info folder dat ze altijd samenwerken met het streekziekenhuis hier in de buurt.. maar eigenlijk heb ik een hele sterke voorkeur om te bevallen in het ziekenhuis in de stad (groter ziekenhuis, 24 uur per dag pijnstilling mogelijk, etc).. Weten jullie of ik me nu aan hun ziekenhuis moet houden, of kan ik gewoon zeggen dat ik naar het andere ziekenhuis wil?? Ohh en jippppieie.. nog maar 2 nachtjes slapen dan heerlijk 3 weken genieten van de vakantie
@ Charpi: PROFICIAT!!!! Wat super meid, geniet ervan!!! heerlijk, zo onverwacht! wauw!! @ lkg: je mag zelf weten waar je wilt bevallen, maar het zou dan wel goed kunnen dat je verloskundige niet mee kan gaan met je naar het ziekenhuis omdat hun alleen mee gaan naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Zo was dat bij mijn neef en zijn vrouw in ieder geval. Zij heeft er toen toch maar voor gekozen in dat ziekenhuis te bevallen omdat ze toc hwel heel graag haar eigen vk erbij had ipv 1 uit het ziekenhuis. @ djuke: de 1e operatie zal nog in mijn verlof zijn, en Arno neemt dan zorgverlof op. (heb je 2 weken betaald volgens de meeste cao's, en zo veel als nodig onbetaald) De 2e operatie neem ik dus ook gewoon zorgverlof op. Hoe is het met Tristan? @ lkg: bijna vakantieeee
Wowie, Charpi! Gewoon zwangert! Goed joh! En wederom heeft de truc van het loslaten gewerkt! Nu Timon, Tamara en Ilona nog! Het zou toch zo geweldig zijn als ons clubje gewoon compleet is! Kunnen we eindelijk die meeting met baby's gaan plannen! Lkg: ik ben nog steeds jaloers! Toevallig vorige week ons fotoboek van Amerika afgemaakt. Heb dan gewoon weer heimwee! Gingen jullie nou ook naar San Francisco? Vonden wij zoooooo'n gave stad! En Yosemite, ging je daar nou ook heen? Dat vonden wij het allermooiste van de hele reis. Oooooooow, ik wil ook weer! Amerika is gewoon verslavend! Iloontje: hoe is het met jou?? Timon: hoe gaat het nou verder met jou? Ongi afwachten en dan? Spannend hoor! Hierzo: Het lijkt erop dat Tristan het doorslapen snapt. Nu al 3 nachten op rij. Alleen tijgert hij altijd onder zn dekentjes uit. Dus 's-ochtends ligt hij tegen het hoofdeinde aan geparkeerd. Handjes helemaal koud. Zo zielig! Alleen lijkt hij er zelf weinig last van te hebben. We merken wel dat hij op de avonden nadat hij bij zijn gastmama is geweest erg plakkerig is. Hij wil dan alleen maar door ons rond gesjouwd worden in de babybjorn. Anders is het krijsen! Julian denkt dat hij die aandacht even nodig heeft omdat hij ons de hele dag niet gezien heeft. Het is ook frappant dat het alleen is op de avonden nadat hij bij Willie is geweest.
Hai Meiden. @ Charpi: gefeliciteerd meis!!!! wat ontzettend mooi dat het nu dan toch gewoon raak is. Vlak voor jullie pauze! Echt te mooi!!! @ Djuke: Lekker zeg dat die kleine al lekker door slaapt. hoop dat hij een beetje vol blijft houden. Slapen jullie nu ook wat beter??? Logish dat die kleine een beetje plakkerig is. Lekker bij paps en mams na een dagje bij de oppas. Lekker knuffelen. Volgens mij voelt zo'n kleintje dat ontzettend goed als hij dan weer bij jullie is. @ hier: Beetje baal dagen. En als ik dan het lijstje hier zie dan wordt ik toch wel een beetje benauwd hoor. De nod lijst is zo ontzettend kort. daalijk blijf ik als enige over. :S Ik weet het moet niet zo zeuren maar ik had nooit gedacht toen ik dit topic begon dat ik als een van de laatste over zou blijven. maar goed, iemand moet de laatste zijn he, en ik gun het jullie allemaal ook zo erg dus zou het ook weer niet leuk vinden als een ander op mijn plaats stond. Tis gewoon oneerlijk! maar ik zal stoppen met mieren. Komt allemaal wel goed. liefs
Hee Tamaar, niet onrustig worden dat de lijst zo kort wordt he? Ik ben er voorlopig ook nog wel op ben ik bang... Don't worry, jullie molen is al in gang, dus dat gaat vast helemaal goed komen!