Lieve Ilona, Tamara en Timon, ik begrijp echt wat jullie bedoelen hoor.... ik had zelf verwacht daar nu ook nog tussen te staan, sterker nog, ik stond al op pauze omdat ik het gewoon niet meer trok.... Bij mij is er een wonder gebeurd en ik gun dat jullie ook en zal blijven duimen tot ook jullie zwanger zijn..... Ik moet er zelf nog wel heel erg aan wennen hoor Kan het haast niet geloven....
NOD * Timon: 1 mei, 26e ronde - In april met ICSI beginnen * Tamaradb: 6 mei, 20e ronde, intake mm Zwanger * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 * Lkg: Zwanger in ronde 16, uitgerekend 27 november 2010 * Charpi: Zwanger in ronde 7, uitgerekend ... 2011 Bevallen * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag Daan & Jesse 2505 gram & 2765 gram * Tante Mars: 03-05-2010 - .. weken en .. dagen - Faith - 2710 gram Pauze: * Ilona2802: Zwanger ronde 5; mk 8.4 weken, zwanger ronde 12; mk 9 weken
Charpi, probeer er maar lekker van te genieten, ik weet wel hoe je je nu voelt. Het wordt nooit meer zoals je eerste zwangerschap, maar probeer vertrouwen in je eigen lichaam te hebben! Voor mij komt het ooit ook wel weer. Ik kijk nu vooral uit naar onze vakantie en naar 1 juli. Hopelijk kunnen ze ons in het ziekenhuis verder helpen om goed zwanger te worden/blijven. Ik laat mijn koppie zeker niet zakken! Ik had me voorgenomen om tot de vakantie veilig te vrijen, maar dat is eigenlijk bijna niet gebeurd. Dus wie weet kom ik over een paar weken nog wel met mooi nieuws, ik hoop het! We zullen wel zien hoe alles loopt, ik heb in ieder geval vertrouwen in de toekomst!
Weet je wat Linda? Zet mijn NOD maar op 1 juni. Ik heb geen idee of mijn lichaam weer zelf alles op pakt, maar ik ga er wel vanuit. Het is misschien wel wat ruim gerekend vanaf de mk, maar dat is alleen maar goed! Mocht het dan raak zijn, dan heb ik geen twijfelstreepje! Dus gooi me er maar weer op
Herstel, mijn nod wordt 3 juni, ik begin sinds net weer wat bloed te verliezen, dus dit reken ik als nieuwe ronde!
Nu ik erover nadenk... Ik zou ook een innestelingsbloeding kunnen hebben toch? Het is nu 21 dagen na mijn mk, meestal heb ik rond dag 16 mn eisprong en laten we nu precies rond die tijd onveilig hebben gevreeen Haha zou wat zijn als het gelijk weer raak is.. Maarja, ik hou het voorlopig toch maar op 3 juni. Eerst maar eens zien of het bloeden doorzet. Ik had bij de controle echo na de mk alweer een mooi dik baarmoederslijmvlies, dus het zou eventueel kunnen. Dus nu begint het hopen weer een klein beetje. Ik ga me niet blij maken, vooral omdat je lichaam na een mk van slag kan zijn, maar stel dat het niet zo is? Hihi, dat ik me hier alweer mee bezig hou had ik 3 weken geleden niet kunnen indenken. Duim voor me meiden!
Tuurlijk duim ik voor je Ilona!!! duim duim duim ...... Mijn uitgerekende datum is 11-1-2011. Vandaag helemaal geen trek in eten, heb met moeite 2 eierkoeken op vandaag en ik voel me niet helemaal lekker van binnen.... maarja dat hoort er nu eenmaal bij schijnt... Ik ga er inderdaad niet meer onbezorgd in, in deze zwangerschap.... ik herinner me de miskraam nog goed en realiseer me dat de kans bestaat dat het weer mis gaat... toch probeer ik ook positief te denken al is dat niet heel makkelijk....
Ik begrijp je gevoel meis... Maar al te goed helaas... Er zit helaas niets anders op dan heeeeeel hard hopen dat het deze keer wel zo mag zijn...
ha meiden, sorry dat ik ff niet helemaal reageer op iedereen, maar had het ff behoorlijk gehad de afgelopen dagen. Nja, Arno is woensdag en donderdag vrij geweest dus dat ging goed, maar daarvoor was het allemaal echt zwaar. Alle zorgen, alle voedingen en verschonen en ik was er gewoon echt ff klaar mee en genoot er niet meer van. Had totaal geen tijd voor mezelf en was alleen bezig met de kids en de was en rommel enz. Maar gelukkig gaat het vandaag erg goed en heb ik lekker tijd voor mezelf (het huis ligt er dan ook niet echt netjes bij vandaag maar ach ) Tis gewoon echt veel, een tweeling. Tis super..maar tis ook heel zwaar. en daarin moet ik een goede balans vinden. En tis niet altijd genieten, dat moet ik ook accepteren. Maar da;s moeilijk, want dan voel je je gelijk een slechte moeder. Vanmorgen begon weer even minder, want daan's stoma lag eraf en hij zat vol met poep. Gelukkig had Arno nog tijd om mee te helpen met hem in bad doen en daarna had ie nog een lief briefje voor me geschreven en vanuit t werk gemaild of het goed ging Daan en Jesse zijn ook mega lief vandaag, dus tis nu weer goed! Iloon, als je tijd/zin hebt, werk jij de lijst maar ff bij oke? Of iemand anders, haha.
Komt voor elkaar Lin! Ik heb al het 1 en ander bijgewerkt, zodra ik alle data weer compleet heb zal ik hem plaatsen Ik zal wel weer wat meer gaan posten denk ik, want ik begin er weer klaar voor te worden om door te gaan! Ik kan me voorstellen dat het een drukke boel is met 2 van die ukkies, maar je zult daar vanzelf je weg in gaan vinden, dat weet ik zeker. Het is niet niks allemaal, dus give yourself a break! Het geeft echt niet als je af en toe een beetje tijd voor jezelf pakt en dat dan je huis erbij in schiet, je bent behalve moeder ook nog gewoon Linda he, niet vergeten?
thnx iloon, klopt helemaal wat je zegt... naast mama...ook gewoon nog linda zijn. Da's lastig! maar ga d'r aan denken!
Linda, kan me goed voorstellen dat je je handen meer dan vol hebt met die twee knullen.... en dat het af en toe niet mee valt is heel begrijpelijk. En dat maakt je echt niet een slechte moeder hoor, je bent juist hartstikke goed bezig. Wat een lieve fotootjes van Jesse... Ilona, wat goed dat je weer meer wilt gaan posten.... ik vind je hartstikke krachtig overkomen in ieder geval.... wat datums betreft ik had het al gezegd, voor mij kan je 11-1-2011 noteren... Tamara, meid bijna op vakantie..... ik ben toch wel jaloers hoor... Hier, vandaag is bijna om, ik neem de dagen dag voor dag momenteel, echt verder weg durf ik niet te kijken.... de angst is nog te vers.... wegdromen naar dikke buik etc, durf ik echt nog niet. Ik volg elk gevoel in mijn lichaam met gemengde gevoelens... bij elk steekje of raar gevoel in mijn buik moet ik gelijk terug denken aan januari.... Ik probeer niet panisch te zijn, maar de wc bezoeken zijn niet leuk momenteel.... afvegen is een hel, want stel voor dat ik bloed zie... Verder probeer ik mezelf wel gerust te stellen dat ik duidelijk mezelf anders voel dan een week geleden, dus er is echt wel iets aan de gang van binnen.... maar ik zal blij zijn als ik 31 mei de echo achter de rug heb en een kloppend hartje heb mogen zien.
Ilona, ik hoop geen ongi meer te hebben. Voor de lijst geef ik 4 juni door. Linda, wat een drukte geven die 2 mannetjes, he? Eerst had je alleen jullie samen en nu is dat wel heel anders. Succes. Charpi, ik hoop dat je snel kan genieten van je zwangerschap. Sinds gisteren naast decapeptyl ook gonal spuiten. Ik lijk steeds meer moeite met de naald in mijn buik brengen te krijgen. Zit weer zo lang ernaar te kijken, maar het erin jassen zit er niet (meer) in. Best lastig. Gelukkig heb ik een geweldige man die de naalden erin zet en ik de rest kan doen. Sinds ik dinsdag een voetreflex behandeling heb gehad ben ik niet meer zo moe geweest als ervoor. Dus niet meer slapen op de bank.