Wat hebben jullie het druk met jullie kleintjes. Fijn dat de meesten al doorslapen. Hier nog steeds manlief naalden erin jassen en ik doe de rest. Donderdag de 1e fm en ergens begin volgende week de punctie. De zenuwen komen langzaam, pffffff....
Hoe was de fm Timon??? Ik hoop dat jullie iets zagen..... duim duim Wat is het stil hier.... Hier alles nog goed...
Heee meiden, Hoe is het daar? Tis rustig hier! Iedereen druk met de babies of werk? @ Djuke: Dat klinkt alsof je heerlijk verwend met op moederdag! Je hebt het verdient!! Fijn om te horen dat het slapen van Tristan steeds beter gaat! Ik ben nu in Los Angeles en het is heeeerlijk.. echt genieten van de tijd met elkaar en van de mooie dingen! Morgen gaan we highway 1 richting het noorden rijden en we overnachten in een mooi dorpje aan de kust.. Verder is alles hier prima! Ben 's avonds wel erg moe, maar als we op de hotelkamer hangen is dat geen probleem.. voel me helemaal goed en volgens mij is met de baby ook alles top M'n buikje begint nu toch echt wel wat te groeien.. weet nog steeds niet of het echt al de baby is of nog gewoon de darmen maar er is wel een groot verschil met vorige week, en ik had vandaag een broek aan waarvan de knoop echt niet meer dichtkon! Fijne dag allemaal, wij gaan nu lekker slapen hahahaha
Hoi meiden, Weer eventjes een berichtje van mij! Het is vandaag precies 4 weken geleden dat ik mijn miskraam heb gehad. Ik heb vorige week vrijdag een beetje bruinig/rozig bloed verloren, maar daar is het bij gebleven. Ik begin steeds sterker het gevoel te krijgen dat het weer raak is eigenlijk... Zou toch wel te bizar voor woorden zijn. De eerste keer: 5 maanden over gedaan, de 2e keer: 6 maanden over gedaan en de 3e keer: 1 maand erover gedaan zonder ermee bezig te zijn hahaha Ik heb geen idee wat er gaande is, maar mijn gevoel zegt dat het weer gelukt is. We zullen zien...
Hallo meiden! Ik kom mijn bevallingsverhaal vertellen!! Zaterdagavond kreeg ik wat krampen; ze duurden elke keer maar een halve minuut dus ik twijfelde of het misschien wat oefenweeen waren. Ben om half 1 naar bed gegaan waarna ik om 2 uur toch van de pijn wakker werd. Vanaf toen duurde het wel de volle minuut en kwam er enigszins regelmaat in. Ben toen naar beneden gegaan om de weeen op te vangen; dit ging helaas alleen staand. Om half 8 kon ik bellen naar de verloskundige want toen zaten ze op 4 minuten. Om 8 uur kwam ze kijken en ja hoor: 2 cm ontsluiting en gelukkig was de kleine man ondertussen (waarschijnlijk door de weeen) toch ingedaald. Om 11:15 had ik 4 cm en mocht ik me om 13:00 melden in het ziekenhuis (ik welde zelf poliklinisch bevallen). Om 13:45 had ik 5 cm en heeft de vlos mijn vliezen gebroken; hierdoor had ik gelijk 6 cm. Om 15:10 had ik volledige ontsluiting en mocht ik gaan persen. Dit ging langzaam maar wel gestaag vooruit en na 1:15 uur persen kwam onze man er om 16:25 uit. Owen deed het gelijk erg goed en kort daarna kwam de nageboorte en kon ik gehecht worden. 4 hechtingen waar ik werkelijk waar helemaal niks van gemerkt heb. Sindsdien gaat het echt prima: de 2e nacht heeft Owen zelfs doorgeslapen. Nu komt hij 2 keer per nacht; gelukkig eet hij goed en slaapt hij prima dus het is volop genieten. Zelf heb ik vrij weinig last van kwaaltjes en ben ik gisteren zelfs al naar buiten geweest: heerlijk. Nou ga ik snel weer verder want er komt zometeen alweer bezoek. Ik ga snel een keer kijken hoe ik hier foto's kan spammen
@ Hemeltje: Klinkt als een voorbeeldige bevalling! Leuk hoor Ik hoop het zelf ook nog eens mee te maken!
@Hemeltje, wat een voorbeeldige bevalling..... daar teken ik voor hoor!! @Ilona, ik hoop met je mee hoor meid dat het weer raak is.... duim duim duim @Lkg, wat heerlijk dat je zo kunt genieten van jullie vakantie... geniet lekker door meid!! @Hier, alles nog steeds goed..... weinig klachten..... alleen last van de hormonsters.... ben snel emotioneel of geïrriteerd. Verder wel wat moe en ik moet wat vaker plassen, maar als het zo blijft teken ik ervoor hoor!! De spannende dagen zijn nu voor mijn gevoel..... zondag is het precies 5w5d en toen ging het de vorige keer mis.
@Lkg: Wat fijn dat je zo geniet zeg Misschien wel jullie laatste vakantie met zn 2tjes @Ilona: Jeetje, je zit dus alweer in spanning.. Ik hoop echt dat het weer raak is en dat de kleine deze keer wel goed blijft zitten. @Hemeltje: Jeetje zeg wat een droombevalling! Wat fijn dat er toch nog iemand van ons groepje kan laten zien hoe het wel moet Geniet er maar flink van, heel cliche maar het echte kleine is zo voorbij Hier: Gister het eerste hapje geprobeerd met Lana, worteltjes, nou ze vond het duidelijk niets hahaha Vanmiddag opnieuw de worteltjes geprobeerd en volgens mij vond ze het nog steeds niet lekker, maar er gingen nu al een paar hapjes naar binnen Foto's komen later nog..
@ timon: hoe was de meting?? ben benieuwd. @ lkg: super dat jullie zo genieten daar! waarschijnlijk zijn het je darmen die zich aan het verplaatsen zijn en ruimte maken voor de kleine Wel buikfoto's maken hoor! @ iloon: jee meis dat zou wat zijn! zo onverwacht dat het zo raak zou zijn!! Ik hoop het! En hopelijk zijn het geen na-hormonen meer van de mk..want dat zou ook wel kunnen toch...? Ik duim in ieder geval voor je!! Wanneer ga je een test doen?
Nee Lin, de test is al nega geweest na de mk, dus dat kan niet meer hihi. Ik ga denk ik zondag testen!
Ben benieuwd! maar bedoelde niet hormonen die je test laten kleuren, maar hormonen die jou nog dingen laten voelen.. Die blijven wel even in je lichaam hangen volgens mij.. mgoed...spannend hoor
Nou, die hormonen die ik voelde zijn weg geweest en beginnen nu pas weer een beetje te komen. Dus hopelijk zondag kom ik met goed nieuws! Maar als het alweer zo zou zijn, dan ben ik nog niet echt heel enthousiast. Ik voel me er heel dubbel over. Als het zo is, maak ik volgende week een afspraak bij de ha om te kijken of hij me kan ondersteunen met bijvoorbeeld progesteron ofzoiets. Baadt het niet dan schaadt het niet!
Ik snap goed je dubbele gevoel Ilona.... maar idd een afspraak maken bij je huisarts is een goed idee.... tenminste als het weer raak is..... ik blijf wel voor je duimen meid! Saskia wat leuk dat Lana de eerste hapjes wortel naar binnen heeft gekregen, ook al was ze er nog niet zo enthousiast over, maar dat kan nog komen he... Hier geen nieuws, alles gaat nog goed.... Ben wel gestopt met snoepen want dat liep de spuigaten uit, ik bleef snaaien met als gevolg een paar kilo eraan en das niet echt de bedoeling....
@Linda: Wat een lieve spam! @Ilona: Jeetje wat spannend zeg, ik leef helemaal met je mee! Tja dat dubbele gevoel, ik denk dat je ook als je wel zwanger bent voorlopig nog een dubbel gevoel zal houden @Charpi: Klinkt heel bekend, hier vlogen de kilo's er ook aan.. Ben nu nog steeds langzaam aan het afvallen Hier: Na 2 dagen vieze worteltjes heb ik vandaag eens peer geprobeerd te geven aan Lana.. Lekker vond ze het niet echt, maar ze hapte wel al beter en ik denk dat ze toch al een kwart potje binnen heeft gekregen (noujah deel ervan zit nu op de slab en haar kleren en ziten nu in de was )
Ooo, ik ben de afgelopen dagen slecht aanwezig geweest. Vanmorgen de 2e fm gehad. Resultaat: 1x23mm, 2x17mm, 1x16mm, 1x15mm, 1x14mm en nog wat kleintjes. De arts heeft een fotootje afgedrukt. Na de maten in ons dossier te hebben geschreven verfrommelde ze de foto. 'Euh, mag ik 'm nog meenemen?' Ze schrok ervan, want het was een gewoonte van de foto weg te gooien. Ze heeft er niet heel veel gemeten, maar er zitten er zeker meer die nog te klein zijn. Omdat de eierstokken zo ongeveer achter elkaar liggen kan het zijn dat met de punctie ze in 1 keer (dus 1 keer prikken) de follikels eruit zuigen. Kan gunstig zijn. Dinsdag om 11.00 de punctie!!!
Ladies, Wat is het hier akelig stil en dat er terwijl er zoveel spannende dingen gaande zijn. Charpi net weer zwanger, hoestie nou meis? Enne, dont worry dat je nu niets voelt. De eerste weken had ik ook totaal geen symptomen. Tijdens de eerste echo was ik haast verbaasd dat er echt wat zat. Enne, wel doen he, die vroege echo! Timon: spannende tijden! Mijn duimen draaien hoor! Hoeveel eitjes ga je terug laten plaatsen, of weet je dat nog niet? Ilona: ik vermoed dat je gister een nega test hebt gehad anders had je het vast wel laten weten. Meis, het zou ook wel heel erg snel zijn! Maar wie weet! Heb je gewoon nog niet de tijd gehad om hier een update te plaatsen dussssssss hou ons niet langer in spanning!!! Linda: hoestie met jou en de mannen! Ik zag dat je huizenhoog de rangorde aanvoert bij de baby van de maand. Ik kan nog even reclame maken voor je, bij de januari mama's? Tamara: hoe is het nu met jou? Wat is de volgende stap in jullie traject? Was de uitslag van het nieuwe onderzoek van Tim er nu al? Hierzo: Tristan slaapt gelukkig weer door, de afgelopen 2 nachten dan. Daarvoor was het weer helemaal mis. Vermoeiend hoor! Dus nu maar duimen dat het goed blijft gaan, want tis toch wle errug lekker!