Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

Timon: hoe is het met jou en Emmy? Ik hoop dat ze ondertussen al een flinke EM is geworden. :D

Iloon: wanneer ging je nou op vakantie en waarheen ook alweer?

Lkg: wanner kom je nou terug?? Ben heel benieuwd naar je verhalen!

Hierzo, flink verkouden alledrie. Tristan het minste, Julian het meest. Die heeft al nachten niet geslapen. Vannacht kwam Tris ook nog even spoken dus we zijn best wel gaar nu. :)
    Vanmiddag zijn we op pad geweest naar de Campina Open boerderijdag, koetjes kijken!! Tristan zat voor het eerst in zn wandelwagen, vanmorgen heeft Juul de bugaboo omgebouwd. En, de kleine meneer zat als een vorst erbij. Ook heeft ie vanochtend voor het eerst een hapje peer op. Stoere vent wordt het zo al.
    Verder.... nog steeds geen ongi. Tja, ik denk nog steeds dat mn cyclus gewoon nog van slag is. Maar het zou dus wel kunnen. Ben niet aan de pil, al jaaaaaaaaaaaren niet meer. We hebben een mooie voorraad regenjasjes. Maar die gaan niet altijd op tijd aan. :)
    We zullen wel zien, het zou wel wat zijn zeg! Julian is er lekker laconiek onder. Ach, zegt ie. Zijn we in één keer klaar...:D

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ djuke: wat gaaf, kan tristan al zitten dan? Ik dacht dat dat pas veel later kon, zittend in de buggy.. :).
    Maar da's mooi te weten!

Ik kan niet wachten tot we ons eerste fruithapje mogen gaan geven. Zeker weten dat dat met de 4 maanden gaat gebeuren!! :D:D hihi.
    Sommige wachten langer, tot 6 maanden.. en sommige doen het al met 3 maanden. Maar dat vind ik te lang, en te kort.. haha.
    Dus als ze bijna 4 maanden zijn (want ik kan toch niet tot precies die dag wachten :p) ga ik ze geven. Lijkt me zooooo leuk!!

Vond tristan het lekker? :D
    Doe eens een keertje weer tristan-spam! ben heel benieuwd hoe je mannetje eruit ziet nu :).

hmm nog geen ongi dus... vaag. Is het de laatste paar keer wel elke keer op tijd geweest?
    Toch wel verdacht hoor..

Maar ik begrijp dat jullie het wel heel leuk zouden vinden, nu al een kleine (ofja..eerst zwangere djuke ;)) erbij?
    Had ik niet verwacht..! Na alle trubbels waarmee het begonnen is met Tristan.. (niet lullig ofzo bedoeld hoor!! :))

Ben heel benieuwd in ieder geval!!

3. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meiden!
    Nog steeds geen ongi te bekennen :(

@ Djuke: Ik ga over 2,5 week lekker naar Spanje!!
    Ben benieuwd of het weer raak is bij jullie?
    Heb je al een idee wanneer je een testje gaat wagen?

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Met mij gaat het best. Gisteren en vandaag last van wat zeur in de onderbuik. Nog net te vroeg voor innesteling, misschien een reactie van het gepor en geprik in me de afgelopen week. Ik hoop zo dat de emmy het heel gezellig in mij vindt. Laat 'm maar groeien!

5. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Ilona, wat heerlijk zeg, over 2,5 week al naar Spanje..... aftellen nu....

@Djuke, wat spannend zeg nog steeds geen ongie dus..... nog maar even afwachten denk ik..... het kan wat later zijn..... maar het zou wel een wondertje zijn als je weer zwanger blijkt te zijn....

@Timon, mijn duimen draaien nog steeds hoor....

@Hier, 's ochtends vooral misselijk en verder door de dag heel geregeld wat weeïg, maar het is goed vol te houden.... als het zo blijft teken ik ervoor... Ben wel gespannen merk ik.... over 6 dagen de echo en ik hoop natuurlijk dat er een hartje klopt maar de angst regeert momenteel een beetje.... Wel vervelend hoor dat je na een miskraam heel anders in een zwangerschap staat aan het begin....

6. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

Even snel tussendoor. Manlief zit te wachten met eten aan de andere kant van de keukentafel.
    Ben nog niet ongi, ga morgen maar eens een testje kopen. Dan heb ik nl. mamadag. Ik denk nog steeds dat mn cyclus gewoon van slag is.
    Linda: tja, dit was zeker niet de bedoeling. Het zou toch wel heel frappant zijn om op zo'n onnozele manier weer zwanger te raken na 18 maanden proberen voor Tristan. ;) Wbt de trubbels, ik weet nu wel beter wat me te wachten staat. Dat scheelt wel. Maar goed, niet op de zaken vooruit lopen. Anders word het toch weer een teleurstelling.

Knuffel voor jullie allemaal!

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ja zou inderdaad echt heel erg maf zijn!
    Maar idd; niet op de zaken vooruit lopen :).
    Maar ben erg benieuwd! hihi.

Morgen wel even laten weten hoor.

Wij zijn morgen naar het ziekenhuis toe; Afspraak voor Daan voor alle info rondom de komende operatie 11 juni.
    Schoonouders passen op onze jongens. :)

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik hoop dat jullie veel duidelijkheid krijgen. Die datum komt wel snel dichtbij.

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hey, Djuke!! Dit is niet de afspraak....Kom je eens melden!!
    hoe was de test??!?!

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Verder @ hier:
    Gesprek met de chirurg gehad. Het wordt weer een zware operatie waar ze ongeveer een halve dag mee bezig zijn. Het is heel secuur werk, dus vandaar dat ze er alle tijd voor nemen. Ongeveer 3 maanden hierna zal de volgende operatie plaatsvinden, mits het herstel na deze operatie voorspoedig verloopt. Daan zal ongeveer een week in het ziekenhuis moeten blijven na de operatie. 10 juni moeten we hem brengen voor de opname. Die dag moet hij ook gelijk naar een longarts, omdat hij vaak piept om adem na de fles. (klinkt zó zielig en best eng..:( ) Waarschijnlijk niets ergs, verwacht de chirurg, maar voor de zekerheid wil hij er wel naar laten kijken.

11. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai meiden,

@ Djuke: waar ben je nou! Ben je flauw gevallen van een positieve test :D

@ Charpi: Fijn dat je eindelijk vertrouwen krijgt. Nog effe wachten en dan kun je je kleine frummel eindelijk zien.

@ Lkg: hoe is het bij jou meis???

@ Iloon: je houdt het wel spannend zeg. hoop voor je dat snel duidelijk heid hebt.

@ Linda: Wat een spannende situatie zeg. een hele week je mannetje in het ziekenhuis. Heftig. Hoop dat het allemaal voorspoedig zal gaan!

@hemeltje en tante mars: hoe is het bij jullie meiden??? Heerlijk aan het genieten van jullie kleintjes?

@ timon: duimen draaien heel hard voor je hoor. Waarom zou je nog geen innesteling kunnen hebben? Het gaat toch heel anders met icsi. het wordt toch gelijk in de bm geplaatst? dan kan toch gelijk innestelen als die emmy er snel bij is?? Hoop dat je snel positief nieuws hebt.

@ hier: morgen naar het ziekenhuis en gek, maar zie er toch wel weer tegen op.
    Heb ook de hele week echt een ontzettende baal week. Alles gaat fout. Maandag een ontzettend druk dag gehad op werk, te kort mensen en allemaal mensen die wat van me verwachten. :s
    Dinsdag ruzie gehad op het werk met mijn assistent manager. (zo erg dat ik drie keer de niet machine op de grond liet vallen) En er dus een gesprek met bedrijfs leider had. Ze hadden me nog nooit zo boos gezien en waren daar best wel van geschrokken, maar ik heb toch een rot gevoel dat ik me zo heb laten gaan. nou smiddags zouden we op de bouw gaan kijken naar stulpje. Hadden een uitnodiging gehad. Ruwbouw kijkdag en wij dachten allebei van 16 tot 17 uur. Komen we daar om 16.00 uur blijkt het van 15 tot 16 te zijn. Konden we ons huisje niet meer in want die was al op slot. Nou ja dat kon er ook nog wel bij. Nu kunnen we gelukkig morgen om 10 uur terecht. We moeten om 13. uur in het ziekenhuis in rotterdam zijn dus dan hebben we een uurtje om op de bouw rond te lopen.
    Nou vandaag ook verschillende mensen die over me heen kwamen. Echt waar het lijkt wel of iedereen me moet hebben deze week.
    En het aller ergste. Ik werk met een groepje samen. We hebben alle 4 de zelfde functie en werken nou samen. Ik heb hun dan ook gelijk verteld over het ivf verhaal enzo. met de boodschap er bij dat als er dus iets is, ik reageer chagi of doe iets fout of wat dan ook, dat ze er rekening mee konden houden.
    Nou ja goed, ik heb afgelopen twee weken toch wel baal weken gehad en nou hoorde ik van een van de 4 dat een ander vind dat ik mij aanstel. Blegh. Zo laag. En zo;n rot gevoel erbij.

maar goed, mijn verhaal duurt zo wel heel lang.
    Eerst morgen maar eens afwachten.

liefs

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tamaar, het gaat niet erg lekker met jou. Dat is duidelijk.
    Het is heel vervelend dat je viavia zoiets hoort. Blijkbaar heeft jouw collega geen idee wat IVF inhoudt, wat het met jou doet. Dat kun je hem/haar ook niet zomaar kwalijk nemen.
    Ik heb een collega (jonge jongen) die vond dat ik me na de punctie niet zo moest aanstellen. Hij heeft geen benul. Heel lief was de manager die hem even duidelijk maakte dat dit echt wel anders was. Echt geen kattenpis.

Ik kan inmiddels wel de innesteling hebben gehad. Voel er in ieder geval niets van. Blijkbaar is de innesteling met ICSI net als normaal: tussen 5 en 8 dagen.

Linda, blij dat jullie het hele proces nu weten. Wel een zwaar traject, zeg.

13. Djuke

Djuke Bekend lid

Tamara, meis. Je bent echt geen aansteller! Laat ze maar lekker lullen allemaal! Kan me helemaal voorstellen dat je gewoon effies een baalperiode hebt. Hebben we allemaal toch weleens? Maar dat mogen we kennelijk niet tonen, want dan zijn we lastig.

Linda: spannende tijden! Gelukkig gaat de tijd snel. Volgend jaar om deze tijd is alles een vage herinnering.

Tante en Hemeltje: hoe is het met jullie? Ik hoop dat jullie wel een op een mooie roze/ blauwe wolk zitten!

Hierzo: nega test. Had ik wel verwacht en is ook beter. Maar ben toch wel wat teleurgesteld. Het zou zo'n kadootje geweest zijn om zomaar ineens zwanger te zijn na al het getob om Tristan te krijgen.
    Als nu die verrekte ongi nou maar eens kwam. Dan ben ik er weer vanaf. Heb ook gigantisch last van PMS. Blegh!
    Enniewee, we gaan zo slapen. Hopelijk krijgen we nu een goede nachtrust. De laatste nachten loopt het niet zo lekker met Tristan.

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hier gaat t super heerlijk aan het genieten.
    Mijn wolk is nog nooit zo roze geweest, wat een heerlijke meid is het toch.

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Fijn om te lezen, tante! Keertje ons spammen?

16. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hier alles goed hoor! Lees wel gewoon alles hoor alleen het reageren wil ik op één of andere manier altijd doen als Owen net begint te huilen ;) Wel een borstontsteking gehad maar dat gaat al een stuk beter gelukkig!

@Tamara: balen dat het even niet zo gaat als je zou willen. En die collega: onwetendheid is zooo heerlijk, beetje jammer dat hij/zij moet laten weten hoe dom hij/zij is... Als je een beetje nadenkt zeg je zoiets niet.. gelukkig dat dom zijn geen pijn doet ;) Hoop dat je je snel beter voelt meid, ben benieuwd hoe het vandaag gaat!

@Djuke: aaaah zonde dat de test negatief is! Snap dat je het toch had gehoopt. Maar wat niet is kan nog komen!!

@Linda: ooh spannend, de operatie komt zo toch wel dichtbij. Hoop dat alles voorspoedig gaat.

@Timon: aargh spannend hoor; misschien zit je Emmytje al veilig ingenesteld :D

@Charpi&Lkg: hoe gaat het met jullie meiden? Last van de welbekende kwaaltjes :D

@Ilona: nog geen ongi meis? Hou je nou stiekem geen hoop?

@TanteMars: mooi dat het zo goed gaat meis! Zie jij je meisje ook elke dag zo veranderen? Ik vind het zo snel gaan!

@andere mama's: hoe gaat het met jullie spruitjes?

Nog ff spammen:

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Bij Opa op de Bank liggen;
    25-5

Bekijk bijlage 74492

Je ziet dr echt veranderen, van een lang mager meisje. Naar een steeds beter gevuld koppie met al bijna Hamsterwangen :D..
    Ze was maandag op het CB al 3090 gram. Dat is 290 gram in een week erbij .Kleine topper :D

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    anders even op hyves toevoegen, het uploaden hier duurt zo lang..

www.mbbpm.hyves.nl

Ik lees indd ook steeds mee, maar reageer maar weinig.. Wat is dit genieten zeg!!

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ hemeltje hahah leuke foto. Dat doen de kids hier ook altijd bij grootste honger :p.

@ mars: lieve foto :). En nu een foto van de trotse mam erbij? :D

@ Djuke: aah..negatief.. hmm. dubbel gevoel, lijkt me zo.
    Van de ene kant hoop je toch dat het misschien wel gelukt is..ook al is het toeval.
    Maar van de andere kant was het niet gepland en is het misschien wel beter.. maar goed, dan nog blijft het vervelend voelen.

20. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Wat een heerlijke koppies Tante en Hemeltje.... bedankt voor de spam!!!!

Tamara, ik duim voor je dat het vandaag goed gaat in het ziekenhuis, dat was toch vandaag of heb ik het nu verkeerd gelezen.... onthouden is een heel vak whahahahaha.... enne het is heel begrijpelijk hoor dat je niet lekker in je vel zit meid.... trek je niets aan van die collega, die is niet wijzer....

Djuke he bah een nega test, ik had zo gehoopt voor je, het zou ook wel een wonder geweest zijn he....

Linda, spannende week tijd komt er dus weer aan voor Daan.... ik duim hoor dat alles goed zal gaan.... wel jammer dat hij dan weer een weekje in het zh moet blijven, maargoed dan is hij wel in goede handen.... Ik hoop dat er niets met zijn longetjes is....

Ilona, nog even en je gaat op vakantie..... ikke is jaloerssssss

Lkg, ik hoop dat je nog volop geniet al ben ik ook wel heel benieuwd hoe het nu met je is......

Nienke, Saskia hoe is het bij jullie??

Hier gaat alles eigenlijk best goed..... niet extreem veel last van kwaaltjes..... eigenlijk alleen gedurende de dag wat weeïg en soms wat misselijk..... verder is het allemaal nog vrij onwerkelijk..... Maandag de echo!!!!

Deel Deze Pagina