Hemeltje en Tante: mooie foto's! Vooral Owen die probeert of er uit papa's neus misschien ook melk komt! hihi! Fijn dat jullie wel een mooie tijd hebben! Ik baal er zo ontzettend van dat de eerste weken voor ons gewoon niet fijn waren. Blijft een gemis. Linda: je vroeg nog hoe het zat met Tris en zn buggy. Wij hebben de bugaboo en die kan op 3 standjes. Rechtop, half liggend, half rechtop en slaapstand. Kleine meneer zit nu dus in de halve stand en dat gaat heel goed. Hij vindt het helemaal geweldig. Hij zit ook in zn kinderstoel (Stokke Tripp Trapp) en daar is hij eigenlijk nog te klein voor. Dus zetten we hem klem met een dikke handdoek en voeren m dan zn hapje. Nou, dat vindt ie ook geweldig! Maar ik laat hem niet te lang zitten hoor. Maar een minuutje of 10.
Ik heb zo gejankt na de bevalling; Eindelijk mijn meisje in me armen, wat resulteerde in een foto als deze. En wat had ik een plofkop. Die andere vrouwtje is mijn lieve mama Bekijk bijlage 74545
ooh lache! Maar hij ligt dus niet meer in die kinderwagenbak? Wel gaaf zeg dat ie een soort van kan zitten! Grappig dat ie al in de kinderstoel zit . Maar idd moet je dat echt niet te lang doen als ie nog niet zelf zitten kan; is slecht voor z'n rug, heb ik 'ns gehoord..
we hebben met ze drieeen Mam Zus en Ik heel wat afgejankt toen ze er was. Jacob was op van de zenuwen die plofte meteen op een stoel hiihi.. Wat een ellende die zwangerschap opnames en inleiding ineens is alle spanning weg. Eindelijk ons meisje na 4 lange jaren.. Wat een overweldigend gevoel. En wat zijn we trots. Ik kom snel even reageren op iederen. Erg aan het worstelen met de Borstvoeding, wat zo door een kapotte kolf (gehuurd van de apotheek) helemaal is terug gelopen. EN Faith niet meer uit de borstkan drinken omdat er maar weinig is. Dus lopende melk koe aan de door mij zelf gekochte en wel werkende kolf.
Achh!! wa'n klein hummeltje!! Hihi fijn he, die bevallingsfoto's Ik heb d'r nog 2 bewaard ofzo..omdat dat zo hoort .. maar ik kijk ze nooit meer aan! hahah
ze waren bij mij met twee camera's aan het foto's nemen. Kijk elke dag even moet dan weer janken maar goed hahha.. Ik zal even voederen. Maak van de week even een nieuwe foto van meisje en mij samen . Dikke KNuf voor iedereen
Hai Meiden, Net binnen vanuit Rotterdam. Pff wat een verhaal. Hou je schrap het kan weer lang worden. Hier komt het. Nou we gingen zitten en de uitslagen van het bloed en het sperma waren zoals verwacht Binnen. Hieruit blijkt (om een lang verhaal kort te maken) dat tim zijn ballen wel begrijpen dat ze zaad aan moeten maken, maar geen zin hebben en denken jaja komt morgen wel. In jip en janneke taal dan Daarom moest tim een dna en erfelijkheids bloedtest doen. Alleen het nadeel het duurt *#^*(#&&# 10 weken voordat de uitslag daarvan komt. Heeeeeerlijk zo'n wacht periode., We moeten nu dus rond 13 juni bellen voor een afspraak rond 20 augustus en dan is het de bedoeling dat we om half 9 in rotterdam zijn ( heerlijk rond file tijd) En dan moet tim nog een keer het kamertje in, en dan wordt onze afspraak met de gyn rond 10 uur gemaakt. En dan krijgen we dus ook gelijk de uitslag van het bloed en van het sperma dan weer. Dan zou ik gelijk prik instructies krijgen, en precies alles uit gelegd krijgen wat ICSI nou eigen lijk allemaal in houdt. Want het is dus even een stapje verder (timon ik doe gezellig met je mee) we gaan dus ICSI doen. En dan vanaf mijn volgende cyclus is het beginnen. Nou ja goed, volgens mij valt mij verhaal nog mee. Maar pfffffffff weer wachten. Ik wordt er echt niet goed van. Nog bedankt meiden voor jullie eerdere reacties. Echt heel lief en fijn dat jullie zo met me mee denken en voelen. Wou dat ik het van mijn live collega's en vrienden ook zo ervaarden. Maar goed. Ik ben heel blij met jullie ! Liefs en dikke knuffel
Hoi meiden, Even snel. Ik reageer de laatste tijd niet meer zo op iedereen omdat ik zo weinig mogelijk met het hele zwanger-gedoe wil bezig zijn, sorry daarvoor. Maar hier is nog steeds geen ongi. En spannend vind ik het ook niet, meer ontzettend irritant, want ik had vanmiddag een nega-test in handen, dsus mijn cyclus is compleet van slag af...
Tamaar, wat een verhaal! En dan die eigenwijze zaadjes.... Zo'n chromosomenonderzoek heeft even tijd nodig, maar kan erg nuttig zijn. Of je nu wel geen info krijgt... dan weet je dat weer. Misschien 19 op 20 augustus een nachtje in de buurt van het zh nemen? Dan heb je geen last van de file en lekker een nachtje samen weg. Meid, die 20e is wel gelijk volgepland! Je krijgt dan de ICSI uitleg EN prikinstructie? Wanneer zou je dan kunnen beginnen? Welkom bij de ICSI club. Wij gaan met ICSI ons kindje krijgen!!! Bij mijn man kwam iets uit het chromosomenonderzoek waardoor we door werden verwezen naar een geneticus. Na wat aandringen konden we daar een week later al terecht. We zijn uiteindelijk wel blij dat we nu meer weten, want het gaf mijn man met enkele dingen duidelijkheid.
Wat heb ik leuke foto's gezien van een op te eten neus, slapen op opa en dan de bevallingsfoto van Tante Mars. Djuke, toch jammer dat je een nega test had.
Jeetje Tamara wat een verhaal..... dus het wordt ICSI ..... en dat al wel vanaf je volgende cyclus begrijp ik..... hoe je niet te wachten tot de uitslag van het onderzoek? Ergens alleen maar fijn..... of lees ik het nu weer verkeerd.... en tuurlijk zijn we er voor je, das toch vanzelfsprekend!!! Ilona, ik begrijp goed dat je even wat minder aanwezig bent en doe het lekker in je eigen tempo meissie.... Tante, ik kan me goed voorstellen dat je bij de geboorte van Faith alles bij elkaar hebt gehuild.... leuk hoor een kiekje en ik kijk uit naar de volgende.....
***INBRAAK*** Was even benieuwd hoe het met Charpi ging!!! Volgens mij heb je snel je eerste echo?! Superspannend meis! En hoe voel je je verder? ***UITBRAAK***
@Debby, hihi..... ik geloof dat ik vergeten ben bij ons te posten..... zal ik zo effe doen..... kreeg geen meldingen meer dus dacht dat er niet gekletst werd.... @Ilona, fijn dat je ongie bent geworden en nu weer verder kunt.... @Hier, alles gaat zo zijn gangetje.... de klachten vallen heel erg mee.... ze zijn er wel maar er valt goed mee te leven.... beetje misselijkheid en weeïgheid gedurende de dag, soms beetje duizelig, obstipatie en vooral moe..... Maandag de echo en dat vind ik wel heel spannend..... ik hoop zo dat we een kloppend hartje zullen zien....
Ilona: eindelijk!! Dat duurde lang.. Hier: gaat goed baal enorm van iets dat zich mijn zus noemt . Ze is niet op me trouwerij geweest, en ik wou dus niet dat ze gebeld werd of op de hoogte gehouden van de vorderingen in het ziekenhuis (als ze al wist dat ik er lag) .. Nou heb ik haar gebeld toen ik bevallen was van de kleine meid. Maar kreeg alleen een oh leuk! ik moet ophangen ben aan het werk!! en dat terwijl haar derde tante zegger is geboren!! Nou ben ik helemaal niet zo van, oh jee heb geen kaartje of telefoontje ontvangen of wat dan ook! Maar kom op het is toch zeker me zus!! Ze heb nooit geinformeerd en heeft me verwijderd op hyves! .. Ik vind het echt stom!! Let wel: Ze is nu zwanger 9 weken ofzo!! En ze moet toch werkelijk niet denken dat ze ook maar een klank van me te horen krijgt! Domme Domme Doos..
Bekijk bijlage 75031 NOD * Tamaradb: 3 juni, 21e ronde, intake mm * Timon: 4 juni, 27e ronde, ICSI 1 * Ilona2802: 25 juni, 14e ronde Zwanger * Lkg:Zwanger in ronde 16, uitgerekend 27 november 2010 * Charpi: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 11 januari 2011 Bevallen * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin- 3300 gram * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana- 3525 gram * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan- 4630 gram * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag Daan & Jesse 2505 gram & 2765 gram * Tante Mars: 03-05-2010 - 38 weken en 3 dagen - Faith- 2710 gram * Hemeltje83 : 09-05-2010 -38 weken & 6 dagen - Owen - 2950 gram
Mars, wat vervelend dat je zus zich zo gedraagt zeg, bah! Ik zou als ik jou was een low profile houden en het nu van haar af laten komen. Probeer je er niet teveel druk om te maken, maar je te richten op je eigen gezinnetje, laat maar lekker in haar eigen hormonen-sopje gaarkoken! @ Hier: Jaaaa ik ben hartstikke blij dat ik ongi ben. Het zet lekker door. Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik blij ben met een ongi hihi Is wel leuk, ik ga aan het begin van mijn vakantie vruchtbaar zijn en als ik bijna thuis ben van vakantie mag ik testen dus er gaat een test mee op vakantie!
Heuj...de kleurtjes!! Ik was toch meer voor roze voor de geboren meisjes hoor! Dat rood ziet er zo ongi-achtig uit En bij zwanger ook.. da's toch leuker roze? Mag je eindelijk van die rode kleur af
Fijn dat je ongi er eindelijk is iloon. Klopt het dus toch wel in 1e instantie waar je van uit ging; 1 juni. .
Lin, ik heb de lijst bewerkt in word en daar zit een heel fel kleurtje roze in en die heb ik gebruikt, dus het is gewoon roze