Hallo wereld (vanaf mijn roze wolk), Even onze beeb spammen hoor ik ben nu al zooo trots en hij/zij is nog niet eens geboren. Het voelt nu echt écht!! De echo was echt heel erg leuk. Het meisje dat het deed was super enthousiast en zei steeds hoe schattig het kindje was (terwijl ik me alleen maar afvroeg hoe ze dat nu zo schattig kon vinden aangezien ze er 10tallen per dag ziet) en alles was helemaal goed. Het hoofdje, buikje, beentje en het hele lichaampje zijn gemeten voor de termijn en de eerste drie waren 14 weken en 2, 3 of 4 dagen. Het hele lichaampje was iets minder, 13 weken en 4 dagen, maar hij lag erg opgerolt dus dat kon heel goed kloppen dat het daardoor wat minder was. Daniel vroeg nog ff of ze kon zien of het een meisje of jongetje was, maar dat kon ze nog niet zien helaas (of ze wou er in ieder geval geen uitspraken over doen ). Verder vanmiddag m'n baas (vrouw) verteld en ze zei dat ze het heel leuk vind. We hebben het verder nergens over gehad, maar daar hebben we ook nog tijd genoeg voor . Heb het de collega's toch nog maar niet verteld. We vonden het idd later toch wel raar dat ze het eerder zouden weten dan onze ouders en die gaan we het vrijdag vertellen dus de collega's maandag... oeoeoe.. kan niet wachten Nou, nu ga ik snel eten.. doei doeiiii
Wowwwww Lkg wat een schitterende echo.... ben helemaal ontroerd.... hihi zwangerschapshormoontjes denk ik....
Hihi.. (speciaal voor Linda) buikfoto's in m'n album Waarschijnlijk zien jullie niets, maar ik kan met veel fantasie en snel achter elkaar laten zien van de foto's toch wel een kleine groei herkennen we gaan gewoon trouw elke week verder haha.. Zo, nu wel weer genoeg over mij hoor.. nu wil ik van jullie weer verhalen horen
woehhh leonie, wat gaaf...een echte echo, met alles erop te zien, alles erop en eraan!! Wauwie. Voel weer helemaal hoe ik me toen voelde na de eerste echo..dat er echt iets te zien was, echt duidelijk al armpjes, beentjes, teentjes, vingers, noem maar op. . Jammer dat ze nog niet kon zeggen wat het gaan worden. Het is te zien met 14 weken, maar inderdaad wel met heeeel weinig zekerheid en hij/zij moet dan ook goed liggen.. Doen jullie nog een pretecho tussendoor of wacht je de 20 weken echo af? en wanneer heb je die? hahah, buikfoto's!! jeuj!! Ik ben ook door jou gedwongen om foto's te maken...dus dat krijg je nog (als het goed is) 26 weken lang te horen... lkg...buikfoto's!!! hahaha. Hihi er lijkt wel iets te zien, op de foto's...maar wel maar een kleinnn beetje, Maar da's ook alleen maar leuk, zo'n mooi bescheiden buikje. Dat had ik toch ook wel graag gewild hoor. Gewoon een leuke zwangere buik, niet zo mega groot..haha. (en niet die stomme stomme straie.. maar goed, daar heb jij denk ik weinig kans op..aangezien jij waarschijnlijk een mooi bescheiden buikje zal krijgen ) (tenzij er nog een 2e kindje achter de 1e vandaan ploept bij de volgende echo hihi, maar die kans is wel heeeeel klein, hahah) @ hier: gaat ie goed . Kids doen het harstikke goed. Vandaag voor de 2e keer (eergisteren ook al) 4 voedingen! Doen ze goed dus! Hoeft nog helemaal niet, maar ja, als ze zo lekker slapen en genoeg drinken ga ik ze niet wakker maken . En gaat prima dus. Bikkels! Ik ga denk ik over ruim een week beginnen met het fruithapje, als ze 3 maanden zijn. Vind ik wel lang genoeg gewacht en hoor dat er dat best veel doen en dat dat meestal gewoon goed gaat als je zelf geen allergieën hebt.. en dat hebben we niet Verder ook weer mijn rooster gekregen voor juli. da;'s weer ff minder, nu komt het dichtbij zeg, het werken! Maar het valt mee; moet 2 weken 3 dagen werken, 1 week 2 dagen D) en 1 week 4 dagen (dat is inclusief het weekend ) Dus tis goed te doen hoor . Verder morgen en overmorgen een begrafenis.. . Dus iets minder leuke dagen in het vooruitzicht..een oom van arno (die ik eigenlijk amper ken..) en een goede vriend van Arno (die ik een beetje kende.. was zo'n lieve jongen ) ff denken, heb ik nog iets te vertellen.. hmm. nee, ff niet, volgens mij
Bekijk bijlage 76054 NOD * Ilona2802: 25 juni, 14e ronde * Tamaradb: 28 juni, 22e ronde, intake mm, ws icsi Zwanger * Lkg:Zwanger in ronde 16, uitgerekend 27 november 2010 * Charpi: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 11 januari 2011 * Timon: Zwanger in ronde 27, uitgerekend 9 februari 2011 Bevallen * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin- 3300 gram * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana- 3525 gram * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan- 4630 gram * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag Daan & Jesse 2505 gram & 2765 gram * Tante Mars: 03-05-2010 - 38 weken en 3 dagen - Faith- 2710 gram * Hemeltje83 : 09-05-2010 -38 weken & 6 dagen - Owen - 2950 gram
Zo zitten Charpi LKG Ilona Timon en natuurlijk Tamaar volgend jaar ook.. Weet het zeker Bekijk bijlage 76061 wat zijn we trots