@ Timon: Ik duim verder voor je meid....!!!!! @ lkg: Hoe was het bij je ouders!!!!!???? Ben zo benieuwd!!!
@ Timon: Jeetje wat spannend zeg. Ik blijft hier voor je duimen hoor!! Hoe gaat het vandaag? De nacht een beetje goed doorgekomen? @ Tamara: Fijne vakantie (ook al lees je dit waarschijnlijk als je weer terug bent). Hoop dat je er lekker van kan genieten! @ Hier: Gisteren familie en vriendinnen verteld.. en het was zoooooo leuk Mijn moeder ging helemaal huilen.. en Daniel's familie vond het ook superrrleuk. Vriendinnetjes waren heel verrast Nou, nu ga ik met m'n broertje naar de eo-jongerendag dus ik ga er snel vandoor!! Fijn weekend!!!
@ lkg: ahhh wat super!! @ Tamaar: Geniet ervan meis!!! @ hier: waaahhhaa We hebben voor de eerste keer fruithapjes (peer ) gegeven! hihi . Echt, zooooo gaaf!! Ze vonden het heerlijk, en wilde meer, meer, meer!! hahah. Hongerige mannetjes... maar ze genoten er echt van
@ Timon: hoe gaat het vandaag? @ djuke: Ina! Ik eis tristan-spam!! @ hier: spam!! Bekijk bijlage 76790 Daan wordt helemaal blij van peer!
Wat een schatjes, Linda. Hier gaat alles weer als vanouds. Zit weer goed in mijn vel en merk niets in mijn buik. Ik heb een goed weekend gehad waarin ik lekker heb gewinkeld met mijn vriendinnetje. Ook nog gewerkt en dat was erg prettig. Vandaag een vrije dag. Straks eens poetsen. Wat is dat weer hard nodig! Vanavond is manlief weer thuis! Het testen doe ik over enkele dagen zoals het zh voorstelde. Ik wil me nu niet gek maken. Heb daar totaal geen behoefte aan. Dus slaap ik erg lekker. Na enkele korte nachten zijn ze nu weer normaal en voel ik me fit.
hihihi. Ja, moet nodig weer eens spammen. Maar onze foto's zijn allemaal een paar MB groot dus moet ik eerst weer knutselen om ze hier op het forum te krijgen. Hyves moet ook nodig weer gepimpt worden. Maar ik schaam me diep! Tis zo'n mooi menneke dus moet hem weer nodig showen! Timon: wat knap dat je het zo los kan laten. Respect!! Ik duim nog steeds hoor! Linda: mooie mannetjes! En leuuuuuuuk he die hapjes! Tristan heeft het helemaal door. Die eet zo'n een hele bak met fruit leeg. Ik moet op een gegeven moment gewoon stoppen anders krijgt hij wel erg veel!! Vooral appel-banaan, wortel-appel is erg populair. Maar ik durf niet teveel banaan te geven, straks raakt ie verstopt. Bloemkool vond ie gister maar zozo, en de rest van zijn tafelgenoten (= mijn complete schoonfamilie) waren het daar roerend mee eens. Die zaten hem op te stoken van "bleeeeeegh, vieeeees!" Lkg: had ik al gezegd dat het een superleuke echofoto is?? Hierzo: het gaat eigenlijk best goed. Tristan heeft de afgelopen nachten lekker doorgeslapen en dat is natuurlijk heeeeeeeerlijk. Afgelopen weekend hebben we gelogeerd bij mn schoonouders in Zeeland. Zij hebben zaterdagavond op Tristan gepast en wij zijn voor het eerst sinds voor de bevalling met zn tweetjes uit eten geweest. Lekker in Antwerpen op een terrasje. Jippie!! Verder heeft Tris zn hele familie met alle ooms en tantes op zijn vingertje gewonden. Lekker lachen en gekke geluiden maken. Ook op bezoek geweest bij zijn overgrootvader die hem meteen aan alle zusters in het bejaardenhuis ging showen. Grappig he!
Timon, begrijp ik uit je onderschrift dat je zwangerschap mis is gegaan? wat rot meis... Dikke knuffel..
heej meiden ben ik weer hoe is het hier verder met jullie ik zie alweer veel zwangeren.. en linda hoe is het met je zoontjes? ik zag foto's van ze en het zijn knappe kerels hier gaat verder wel alles goed heb alleen weer in maart een miskraam gehad en nu ben ik 2 x ongesteld geworden en ben nu weer 11 dagen overtijd, met de cassettes van kruidvat merk testen ik negatief 2 keer.ik heb besloten om te wachten. ik moet namelijk over 2 weken normaal gesproken weer mijn volgende menstruatie krijgen, mocht ik dan nog niks spotten dan test ik nog maar een keer dan ben ik 8 weken zwanger dan zal die denk ik wel wat aan moeten geven.. ik ga nu even ff terug lezen wat er nog meer verteld is in de tussen tijd dat ik er niet was liefs MiRowsu
@ Linda: Ohhh wat een mooie mannen heb je toch.. Als wij een meisje krijgen dan zal ik je wel een keer het nummer van Daan of Jesse vragen @ Timon: Is het echt misgegaan meis? Sjonge wat een tegenslag Maar fijn dat je berichtje zo positief klinkt! Vol goede hoop naar je eskimotje!! @ Djuke: Wat super om te horen dat het zo lekker gaat met Tristan! Ben ook erug benieuwd naar jullie hunk! Snel ff gaan spammen hoor! @ MiRowsu: Spannend zeg!! @ Hier: Maandag op m'n werk verteld.. ze waren allemaal heel verbaasd maar vonden het ook heeel leuk! Vooral de dames van het secretariaat hahah, en ik kreeg vandaag al te horen dat ik goed moest eten en dat ik 4 extra moeders op het werk heb hahaha.. heel leuk. En de jongens zijn ook allemaal super geinteresseerd en vinden het erg leuk. Tis de eerste baby op ons werk, dus tis voor iedereen nieuw dat is leuk Gisteravond ook een kinderstoel opgehaald! In wilde eerst een Tripp-Trapp, maar eigenlijk wilde ik toch liever eentje met tafelblad. En toen vond ik er eentje maar die was in de winkels alleen maar in zilver en houtkleur en ik wilde hem graag in het wit.. en die vond ik toevallig op marktplaats! Dus voor 35 euro is de eerste babyuitzet een feit Ben er erg blij mee, en ga er steeds even naar kijken Verder voel ik me echt zo goed.. ik voel me bijna schuldig tegenover andere zwangeren en moeders dat het me zoo gemakkelijk af gaat. Het voelt zo makkelijk dat ik er geen moeite voor hoef te doen.. want ik zou er best moeite voor willen doen, maar het hoeft gewoon niet. Naja, iedereen zegt dat ik er maar gewoon van moet genieten zo lang het zo is dus dat probeer ik maar te doen
@ lkg: Gewoon lekker van genieten hoor! Zo verliep ook mijn zwangerschap! geen kwaaltjes, nergens last van (nja, op t einde maar goed, das niet te voorkomen met een tweeling ), lekker in mn vel, erg fit. super dat iedereen op je werk zo enthousiast is!! Enne, jij krijgt een jongetje, denk ik hihi. Kunnen ze maten worden De kinderstoel al in huis dus! hihi, da's mooi op tijd . Wij hebben die toevallig onlangs gekocht. Wilde idd ook de tripp trapp maar ook ons struikelpunt was het ontbreken van een eetblad. Dus verder gezocht en toen echt een geweldige stoel gevonden die er heel veel op lijkt, met blad, in koloniaanse kleur . Tis een meegroeistoel, dus is te gebruiken vanaf 6 jaar tot volwassen leeftijd ideaal. Welke is het bij jullie geworden? Lekker he, kinderspulletjes zoeken en kopen!! Vond ik echt een héérlijke tijd!!! Hoe is het met de kinderkamer?
@ Linda: Hahaha, wat grappig.. iedereen denkt dat we een jochie krijgen!! Echt heeel veel mensen hebben al een gokje gewaagd en nog helemaal niemand heeft een meisje gezegt! Wij hebben ook een meegroeistoel Van Tiamo! Tiamo BV - Kinderspeelgoed oa. tiamo collection, nijntje, woezel en pip, knuffels Welke hebben jullie?? Spulletjes uitzoeken is idd zoooo leuk Ben nu een beetje into de wipstoeltjes hihi.. Vind die van Titanium die jullie hebben erg leuk dus die zoek ik nu op marktplaats hihi.. en ik heb een bod gedaan op een leander hangwiegje.. Het kamertje wachten we denk ik nog even mee, beetje afhankelijk van of we hier blijven wonen of niet.
Lieverds, ik ben even ego: Omdat ik zo'n sterk gevoel had dat het over en uit was heb ik gistermiddag getest en kreeg gelijk. Geen 2e streepje meer te zien. Natuurlijk het zh gebeld om een afspraak bij de fa te maken ivm de eskimo. Kan dit pas over 4 weken! Ik zat met tranen in de ogen aan de telefoon, want ik heb een paar dagen na de tp gevraagd om een afspraak mocht het mis gaan en werd zo afgescheept. Ik baal enorm dat ik deze afspraak 2 weken eerder niet heb kunnen maken.:x Deze maand gaan we het zelf maar proberen. Je weet maar nooit nu ik weet zwanger te kunnen raken. Hopelijk willen de zwemmers van mijn man met voldoende aantreden en eentje z'n werk laten doen. Vandaag was ik bezig mijn energie kwijt te raken, maar werd door een collega gestopt. Moest maar niet zo veel tillen, etc. Jahé, ik heb niets in mijn buik, hoor!:x Toen was ik fel en defensief. Tsss, het is ook nooit goed voor buitenstaanders. Laat me nu even!
@ lkg: Da's een mooie stoel idd!! hihi wit, dat wordt poetsen . Wij hebben de Yasmine-de-luxe Wengé (ofzoiets ...haha, op die site heeft ie een andere naam, maar hij heet op andere sites weer anders..maar weet even niet meer hoe), maar dit is m: Kinderstoel inclusief Eetblad en Stoelverkleiner (donkerbruin koloniaal) Onze stoeltjes zijn écht ideaal!! Zo handig, dat je ze gewoon lekker kan schommelen! En de speelboog, ze vinden die geweldig! Volop lachen! En de kap erop is ook echt ideaal. pas zaten we buiten, en kon mooi die kap open zodat ze niet in de zon zaten . Maar goed, da's voor jouw iets minder van belang aangezien je in de winter bevalt en ze 6 maanden later er al niet meer in mogen, haha. Toen wij ze kochten stonden er nog helemaal geen op marktplaats, waren toen nog echt nieuw. Alleen een paar zonder de boog en kap, maar we wilden toch echt met die boog erop. En daar ben ik nu ook erg blij mee want daan en jesse hebben echt lol met die knuffeltjes! Hangwiegje...gaaf! Ik wilde heel graag een mozeswiegje...maar goed, toen we 2 kindjes kregen, hield dat een beetje op..want dan werd het kamertje wel heel vol met 2 bedjes, 2 wiegjes, enzovoorts . Hmm, jullie hebben verhuisplannen?! Wel gewoon in Amsterdam? vertel vertel! Oh, en wanneer is jullie volgende echo eigenlijk?? de 20 weken echo? of een pret echo tussendoor? @ timon: he toch meis wat ontzettend balen dat jullie pas zo laat terecht kunnen..zo lang wachten weer. Da's echt rot. Uit je naam hadden we al gehaald dat het mis gegaan was . Echt zo klote.. @ hier: Daan slaapt vannacht voor 't eerst zonder bakerdoek. Dit omdat hij in het ziekenhuis waarschijnlijk ook wel zonder zal moeten slapen... Zal voor ons wel een minder nachtje worden, ik gok zo rond..hmm..kwart over 4, dat we een wakker kind hebben. haha. joehoe
@ Timon: Jemig wat stom zeg Het is zo vervelend dat je van hun afhankelijk bent en je je maar gewoon naar hun aan te passen hebt Ik hoop dat het intussen natuurlijk raak is, maar anders zal ik duimen voor jullie eskimo!! @ Linda: Ohhhh die stoel is ook vet mooi! Wij hebben allemaal witte meubels, dus wou het liefste een witte stoel, maar deze is zeker heel mooi!! Idd die wipstoeltjes staan helemaal niet op marktplaats.. maar goed, we hebben nog even dus wachten rustig af, en anders kopen we hem alsnog in de winkel We hebben niet echt verhuisplannen.. maar we wonen nu op 70 m2 en dat is toch best klein.. Een klein poosje zou het nog wel gaan, maar zodra het kindje gaat kruipen/lopen is hier echt te weinig ruimte. Daniel is op zoek naar een andere baan en vooralsnog is de kans best groot dat hij in Utrecht gaat werken.. Dan willen we misschien een huis kopen in de buurt van onze ouders en dan dit appartement aanhouden. Dan kan Daniel half vanuit hier naar werk en half vanuit ons grotere huis. Maar goed, dat zijn wilde plannen, misschien wordt het niets maar we hebben het er tijdens de vakantie veel over gehad en we willen ons kindje graag in een rustige buurt laten opgroeien op dezelfde manier waarop we zelf opgegroeid zijn en dat is gewoon heel moeilijk in een stad.. en ik zou het heel leuk vinden als het kindje z'n opa's en oma's goed kent.. dat is ook een stuk makkelijker als we daar in de buurt wonen. Naja een heel verhaal, we zullen zien hoe het allemaal loopt Nu ga ik snel ff de was ophangen.. douchen en naar bed Morgen lekker uit eten met een vriendinnetje, dus dan zal het wel laat worden
zooo..doe maar luxe; groot huis en appartement! Rijke lui . hahah. Maar inderdaad; ik zou het echt niet zien zitten om mn kindje in de stad op te voeden.. maar goed; ik heb ook nooit in een stad gewoond dus kan me er ook weinig bij voorstellen . zou wel ideaal zijn inderdaad, als je in de buurt van de opa's en oma's zou wonen! Zowel voor jullie kindje, als voor jullie, als voor de opa's en oma's . Mn schoonouders wonen op een uur rijden vandaan, en die vinden dat erg jammer. Ze zouden liever wat dichterbij wonen zodat ze vaker wat makkelijker langs zouden kunnen komen. Mn vader komt bijv. 1 a 2 keer per week even langs, maar dat is dan ook maar een kleine 10 minuutjes rijden. Oh, staan ze er nog steeds niet op? Verkoopt voor ons beter over een tijdje, als er geen 50 opstaan haha. Dadelijk kun je die van mij nog overkopen hihi. Al wordt dat wel krap..Nog 3 maanden sowieso..misschien krap 4 maanden.. jij bent nu...euhh.. bijna 4 maanden zwanger? aaah.. zou net kunnen! hahah. heb je wel laat wipstoeltjes . Veel plezier morgen!! hè...dat wordt aan de fris, in plaats van een wijntje!
@ Timon, wat balen Maar had je niet te vroeg getest? Het kan toch zijn dat je door de hormonen posi test? Daarom mag je toch altijd pas vanaf een bepaalde dag testen? Of had je dat ook gedaan?
@ lkg: Marktplaats.nl > Wipstoeltje, wit met zwart, titanium - Kinderen en Baby's - Wipstoeltjes hihi.. even uit nieuwsgierigheid gekeken op marktplaats, en het lijkt erop dat deze is met kap en speelboog, maar is niet echt duidelijk in de advertentie...