Leuk Ilona, dan ga het autorijden pas echt leren, als je een eigen autootje hebt en lekker zelf de weg op mag en kan, zonder instructeur of iemand anders naast je! Veel plezier!!
zo iloon, gaat het echte rijden echt beginnen. Leuk hoor een eigen autootje. Kan je gaan en staan waar en wanneer je wilt.
Blehg..deze keer een iets minder enthousiaste linda bij d'r buikfoto... Stomme striae :x voel me echt totaal on-sexy moet ik zeggen de laatste week. Krijg ineens sinds een week weer allemaal puistjes in mn gezicht en mn nek, kan mezelf amper nog scheren..m'n benen zijn al een drama..laat staan de rest hihi, en dan ook nog eens die striae...waarbij het erop lijkt dat die langzaamaan naar boven kruipen met als gevolg dat ik dadelijk gewoon mn hele buik vol heb zitten.. Gelukkig blijft Arno wel heel lief, maar pff..dit is niet goed voor mijn onzekerheid! Die was al aanwezig, en nu alleen maar erger, hihi. Mgoed... nog eventjes...en dan mag ik d'r weer aan gaan werken om mn buik weer in zn originele vorm te krijgen en hopelijk trekt die striae goed weg.. Zo...dit was mijn 'ik ben even zielig'-momentje.. Bekijk bijlage 46846
Dat mag toch best een keer! Als ik zo de verhalen eens lees, kan je buik(je) zo weer weg zijn, alleen moet je er idd wel even voor aan de gang! Ik moet zeggen, ik vind het elke keer als ik een zwangere buik zie, zo wonderlijk dat daar echt een mensje in zit! Wat een zit de mens toch mooi in elkaar!
Linda, ik begrijp je helemaal. Ook ik loop tegen Bart te klagen over mijn striae. Bij mij begon het al met 20 weken en het lijkt maar niet te stoppen. Hetgeen wat ik me maar voorhoudt dat je het voor iets moois doet en dat je er toch niks aan kan doen. Als je er aanleg voor hebt, dan krijg je het toch wel.
@Timon: Al wat gehoord van de gyn? @Tamara: Leuk dat je oppaskindje er weer is @Nienke: Ben nu druk bezig Lana op haar zij te laten slapen, moet zeggen dat ze er niet minder door slaapt Nu maar hopen dat we snel resultaat zien.. Je laat ons trouwens wel wachten zeg, ben zooooo benieuwd naar jouw kleintje! Ik ben dus al ongeduldig, kan me niet voorstellen hoe ongeduldig jij nu wel niet moet worden.. @Ilona: Super zeg, dat word dus lekker rijden vandaag! Alleen rijden is echt totaal anders als lesrijden vond ik, veel relaxter @Linda: Tja streepjes heb ik helaas ook gekregen, vooral mijn borsten zien er gewoon niet uit.. Maargoed als Lana naar me lacht dan kunnen die streepjes mij niet meer storen Hier: Even snel naar buiten geweest met Lana, brood halen en een klein rondje gemaakt.. Verder weinig bijzonders gedaan Wat betreft voorkeurshouding, Lana slaapt prima op haar linkerzij dus ik hoop snel resultaat te kunnen zien. Voordeel is dat ze ook niet meer zo snel boven de dekens uit "kruipt", nu gebeurd dat alleen nog maar als ze echt boos word omdat ik niet snel genoeg kom als ze honger heeft
Hoi meid, Het was een ouder model, van 1994. Ik heb nu een seicento uit oktober 2000, dus dat is nogal een verschil! We hebben hem vanmiddag opgehaald en hij rijdt echt lekker Hihi ik ben helemaal blij!
@Ilona, geniet maar lekker van je nieuwe autootje... leuk hoor, ik kan me nog goed herinneren toen ik mijn eerste auto kreeg, reuze trots was ik. @Nienke, je houdt het spannend meid.... nog geen beweging daar? @Saskia, veel succes met het tegengaan van de voorkeurshouding van Lana.... @Straie, ik heb mijn buik en borsten er vol mee zitten en nu moet ik nog zwanger worden.... tja ben nogal snel uitgedijt naar een paar maatjes meer nu alweer jaren geleden.... mooi is het niet, maar ik kan er toch niets meer aan doen. @Hier.... Ben nu wel weer bezig om flink wat kilo's eraf te krijgen. Sinds een week zit ik aan de Sonja... met een top resultaat van -3,1 kilo.... Nu gaat het de eerste week altijd snel, dus als het nu deze week minder hard gaat vind ik dat helemaal niet erg. Verder heb ik het momenteel een beetje in mijn rug.... niet lekker nu tijdens de klusperiode, maarja...
@ Ilona: Lekker meis, je eigen karretje!!! @ Chapri: Wat goed!!!! -3.1. Ik ga vanaf volgende week met je meedoen. Bij mij moet er echt 10 kilo af. dus ik doe gezellig met je mee!!! @ striae: ik heb het heel erg op mijn benen gehad. Was in een jaar tijd zo veel dikker geworden. Ik heb toen bij oriflame een creme gekocht (paarse tube met een ronde met dopjes bezaaide borstel erbij) En dit moest ik elke morgen en avond erin smeren. Eerst had ik zoiets van jjaaaaaaaaaaaaaaajaaa. maar goed ik ben het gaan gebruiken en het resultaat is dat ze niet weg zijn maar je ziet ze bijna niet meer. Voorheen waren ze paars en nu zijn ze wit. Dus nou ja goed ik vind het een aanrader. Ik zal eens op zoek gaan naar de naam van dat spul! liefs
Ilona, gefeliciteerd met je auto. Lekker mee scheuren als het weer beter is. Kom maar op met dat wondermiddel, Tamaar! Ik heb dan geen zwangere buik, maar genoeg strepen. Vandaag de gyn. gesproken. Ze heeft groen licht gegeven voor de ICSI, zonder PGD. Nu is het afwachten wanneer we een oproep krijgen. Oooo, hopelijk heel snel. *duim duim duim* We hebben besloten om na vandaag niets meer aan de mensen om ons heen, die hiervan af weten, te vertellen. Dan is het straks voor iedereen een verrassing als het raak is.
Super dat jullie groen licht hebben voor icsi! Waarom zonder pgd trouwens? Hopelijk horen jullie nu heel snel wanneer jullie mogen starten...!! @ Tamara: hmm okee, paarse tube. hahah. Ik heb ook striae op mn benen gekregen toen ik een jaar of 18 was ofzo, maar zonder hier ooit iets aan gedaan te hebben zijn deze ook gewoon helemaal wit geworden. Of het smeren dus echt helpt, geen idee.. maar ga het toch wel doen op mn buik hoor.. dan maar voor de zekerheid. @ hier: pff..vroeg op staan is nog altijd niet fijn merk ik wel. Misselijk en sta op het punt om naar de toilet te moeten rennen... Maar moet over een uurtje bij de fysio zijn, dus vandaar. Daarna paar uurtjes werken en dan tot vanmiddag maar weer. pffff misssssselijk...
zo, haha, dat was snel bekeken; zojuist alweer boven de wc gehangen..pff, was toch al weer een hele tijd geleden gelukkig, maar dat maakt het er nu niet fijner op.. zucht.
Timon, fijn zeg dat er groen licht is gegeven. Zal voor je duimen dat je snel de uitnodiging ontvangt en dat jullie dan snel zwanger zijn. Linda, dat is helemaal niet lekker dat je boven de pot hebt gehangen. Is het van de zwangerschap of heb je een griepje onder de lede. Hier, afgelopen weekend nog eens goed nieuws gehoord. Vrienden van ons zijn ook zwanger, bleken al een tijd bezig te zijn. De hormonen lagen al thuis, maar uiteindelijk toch nog spontaan zwanger geworden. Verder van de meiden van de pufclub al wat bevallingsverhalen voorbij horen komen, maar twee zijn uiteindelijk toch in het ziekenhuis beland. De ander was zwanger van een tweeling en is 7 weken te vroeg bevallen. Zet je toch wel even aan het denken. Vandaag naar het ziekenhuis voor een ctg en echo, als controle. Vind het wel fijn om een half uur naar het hartje van de baby te kunnen luisteren. Heb gisteren tegen Bart gezegd dat ik morgen ga bevallen, één week over tijd vind ik genoeg.
Nienke ik vind morgen ook een mooie dag om te bevallen hihi, maar dat vind ik al een hele week hoor, elke dag is mooi, als die kleine van jou nu ook eens die richting op gaat denken schiet het wat harder op..... geniet van het hartje vandaag meid.... Timon, wat fijn dat jullie nu groenlicht hebben gekregen.... laat het nu maar zsm beginnen!!! Lijkt me wel moeilijk om niets meer te zeggen tegen mensen die ervan af weten dat jullie bezig zijn trouwens.... Tamara gezellig meid, doe lekker mee! Linda, he dorie meid, die vervelende misselijkheid ook.... ik hoop dat je je na het overgeven wel snel beter voelde vanmorgen...
@ nienke: Succes dan morgen!! hahah, ik hoop echt dat je kleintje luisterd! Het misselijk zijn was van de zwangerschap, haha. @ hier: zucht, schijtbaas ook. vandaag wéér eens een aanvaring gehad met mn leidinggevende...pff, ik word zo ontzettend moedeloos van die man. naja.
Vervelend Linda dat je weer een aanvaring had.... meid nog een paar weekjes dan hoef je hem voorlopig niet meer te zien!!!
Nog 4 of 5 diensten van 3 uurtjes... En dan te bedenken dat ik zélf wilde gaan werken op therapeutische basis... zucht.. Nja, gelukkig stond mn collega gelijk klaar om me even op te vangen en een hart onder de riem te steken. Die heeft net zo veel problemen met hem door zijn achterlijke gedrag. (net als alle collega's eigenlijk, maar wij net iets meer helaas)
Ja het gaat nu echt opschieten he meid, al 32 weken nu.... over 2 maanden heb je je kindjes in je armen, als ze al zo lang blijven zitten he, want met een tweeling komen ze vaak al veel vroeger... gek idee misschien maar misschien ben je met een paar weken al mama meid!
Charpi, ik moest even goed lezen hoe je die 2 maanden bedoelde. Linda, zonder PGD omdat hetgeen mijn man heeft niet erfelijk is. Dit scheelt weer wachten. Alleen nog die oproep ontvangen. Jeetje, weer even misselijk. Hopelijk was dit eenmalig. Nienke, ik hoop dat je morgen je kleintje in je armen mag houden.
Hoi meiden, Ook ik kom in het rijtje van ingewikkelde bevallingen. Vandaag tijdens de CTG was in ene het hartje verdwenen en kon de verpleegkundige het niet vinden. Na 20 minuten zoeken, kregen we een spoedecho en werd de gyn uit zijn spreekuur getrokken. Daar bleek de beeb in ene helemaal gedraaid te zijn en zagen we gelukkig een kloppend hartje. Daarna met de gyn mee voor inwendig onderzoek. Tijdens het inwendig onderzoek bleek dat de baarmoedermond nog helemaal dicht stond en er nog helemaal geen versoepeling had plaatsgevonden. de gyn verwacht ook niet dat dit binnen een week gebeurt en stelde voor om de bevalling te gaan opwekken. Dit omdat als ze dit met 42 weken gaan doen de baby minder sterk is en kans op een keizersnede groter is. Tevens om ons niet elke keer in de zenuwen te laten zitten over of het wel goed gaat met de baby. Wat gaat er nu gebeuren. Morgen wordt ik opgenomen in het ziekenhuis. Daar gaan ze beginnen met het primen van de baarmoederhals om ervoor te zogen dat deze soepel wordt en de baby nog verder gaat indalen en de baarmoeder open gaat staan. Hierna gaan ze de vliezen breken en hopen ze dat de bevalling spontaan op gang komt. Mocht dit niet gebeuren gaan ze de bevalling opwekken. sorry voor dit hele lange ego bericht, maar wilde jullie het toch laten weten. Iloon, ik laat zal je op de hoogte houden en het je natuurlijk laten weten als de beeb geboren is.