@ Linda: Thanks! Ik heb gisteren meteen gereageerd, maar ze heeft het stoeltje ingekocht voor 77 euro en ze wil er winst op maken.. dus dan moet je minimaal 80 euro bieden.. Maar bij Babydump kost ie 69!!! Toen ik dat mailde, antwoorde ze dat ik hem dan maar bij Babydump moest kopen.. whaha.. Dus ik zoek rustig verder.. hihi.. Echt leuk dat marktplaats.. ik zoek nu een draagdoek
aah belachelijk dat ze er zoveel voor vraagt! Voor 70 euro is een mooie prijs trouwens! Wij hebben er euhh...maandje of 4-5 geleden 85 voor betaald, dus ze zijn al in prijs gedaald . Echt ideale dingen hoor!. Ook voor het fruithapje. Je kan ze vrij rechtop zetten, maar wel zo dat je kindje er goed in zit en dus niet zelf hoeft te zitten ofzo. En dan is het heel handig om het hapje te geven. En als ik klaar ben, weer een standje omlaag zodat ze wat platter liggen, maar toch nog best rechtop. En dan heb je dus nog een lig stand. Die is echt voor als ze klein zijn of lekker willen dutten . Een draagdoek.. heb toevallig deze maand een minimonkey gewonnen hier op het forum met baby van de maand verkiezing . heb hem nog niet gebruikt dus geen idee of ie fijn is . Heb wel 2 babybjorns, en die zijn echt fijn! heb ik ook 2ehands gekocht op marktplaats. Loopt heerlijk en daan en jesse vinden ze ook geweldig om in te zitten. Hebben de normale babybjorn, en de babybjorn active die beter is voor je rug. Die zit ook wel wat lekkerder moet ik zeggen. Volgens mij voor 35 euro ofzo gekocht van iemand. En die normale babybjorn voor 20 volgens mij.
Haai meiden, Vond het al zo stil geworden hier maar gelukkig! Jullie zijn er nog! Timon: had het al gelezen bij een van je andere clubjes (was zo nieuwsgierig dat ik ben gaan zoeken). Zo knap van je hoe je ermee omgaat! Het gaat goedkomen meis! Lkg: heeeeeeeeerlijk he! Babyshoppen! Maar nu al een kinderstoel? hihi, die heb ik pas sinds een maand! (TrippTrapp voor mn verjaardag gehad!) Het eerste wat wij kochten was een maxi-cosi in de aanbieding bij Babydump. Wij hebben trouwens een Leander hangwieg. Ideaal ding! Toen Tristan zo slecht in slaap kwam, heb ik er een lint aangeknoopt zodat ik de wieg kon schommelen vanuit mn bed. Je mag onze Leander wel lenen trouwens. Tristan heeft er 12 weken in gelegen. Toen hebben we m verbannen naar zn eigen kamer. Die wipstoeltjes zien er ook handy uit, wij hebben een elektrische van Fisherprice. Hebben we overgenomen van een vriendin. Maar als ik nu nog een keer zou mogen kiezen, zou ik ook die titanium nemen. Enne meis, geniet lekker van je zwangerschap. Je hebt er lang genoeg op moeten wachten! Hierzo: zit de administratie uit te stellen... en heb een stijve kaak want ik ben net terug van de tandarts. Heb een mooie witte vulling gekregen in de tand waar eerst een lelijke ijzeren zat. Dus ikke blij! Tristan ligt lekker te pitten in zn bedje. Vanmorgen zijn we ook nog wezen babyzwemmen. Drukdruk! En dadelijk komt de dierenarts voor mn paard. Spuit tegen de jeuk, want Djoek heeft een soort eczeem.
@ Djuke: Whihi.. ja misschien wel wat vroeg voor een kinderstoel bedenkt ik me nu.. maar ach hij staat niet in de weg en die hangwieg lijkt me heeeerlijk. Ik wil hem ook bij ons bed hangen idd en dan kan ik mooi makkelijk wiegen! Heb nu gereageerd op 1 op marktplaats in een dorpje naar het dorp waar m'n ouders wonen.. dat wacht ik even af, maar anders is het een superlief aanbod dat we jullie wieg mogen lenen!! Thanks! Hoe is het nu met t paardje? Heeft de spuit geholpen?? @ Linda: Je bent nu vast al in het ziekenhuis.. spannend hoor meis.. Heel heeel veel succes.. het zullen wel een paar lange dagen worden, maar als je je mannetje daarna weer mee naar huis mag nemen is het vast heel fijn! @ Hier: Vanmiddag vastgoedbeurs in de Rai.. dus vanochtend heerlijk 'thuiswerken' Wat betekend uitslapen.. en nu rustigaan eens wat gaan doen
heej meiden aanstaande dinsdag mag ik langs komen bij de gyn en gaan ze kijken waarom mijn menstruatie weg blijft en de testen negatief blijven. ik ben benieuwd..
Ha meiden, Nou.. Daan hebben we vanmorgen naar het zkh gebracht. Zijn de hele dag zo ongeveer in en rond het ziekenhuis gebleven, maar ook wat boodschappen enzo gedaan. nu zijn we in het ronald mc donald huis, wat naast het ziekenhuis is . Wel raar hoor, je mannetje daar laten en nu hier zijn. Morgen wordt hij waarschijnlijk rond een uur of 9 geopereerd. We mogen (1 van ons) mee naar de OK en bij hem blijven terwijl ze hem onder narcose brengen. Dan moeten we weg..en gaat het een uur of 3-4 duren. Lange uurtjes dus..maar heb er vertrouwen in dat het goed komt. Al wordt het wel heftig. Hij zal de eerste dagen niet kunnen zitten op zn kontje, dus dat wordt vooral (schuin) liggen en dus niet op schoot zitten enzo. Duimen hoor! Ohja, onze kerels wegen al 5560 gram (Daan) en 5705 gram (jesse)! Groeien echt hard!!
Lieve Lin en Arno, Het gaat weer helemaal goedkomen! Over een tijdje is dit een herinnering en kan Daan lekker poepen uit zn gaatje! Heeeeeeeel veeeeeeeel succes morgen en veel sterkte de komende tijd! Dikke knuffel van mij en Tristan! Enne, ik zit weer aan Twitter vast geplakt hoor!
Linda, morgen een lange dag in het zh. Succes!!!! Lieve Djuke, naar mij op zoek geweest. Het komt ook allemaal goed. Ik weet dat ik mama zal worden, alleen vraag ik me af hoe lang we nog op een kleintje hebben te wachten. Misschien is deze vmk het teken dat ons kleintje eraan komt. Zou super zijn! Toch heb ik toch even wat tijd nodig om dit een plek te geven. Dat besef komt ook pas sinds gisteren.
@ Linda: Heel heel veel succes morgen! Zullen idd lange uurtjes worden, maar ga lekker met Jesse spelen en wandelen en dan is het zo tijd dat jullie je mannetje weer mogen zien. Blijven jullie nog langer in het Ronald McDonald huis, of alleen vannacht? @ Djuke: Wat een mooie foto heb je op hyves gezet.. jullie zien er echt goed uit en stralen helemaal.. en Tristan met van die grote ogen van: wat doen je nu. Leuk @ Timon: Neem rustig de tijd om het te verwerken.. gelukkig komt 5 juli al steeds dichterbij!!
We blijven sowieso morgennacht ook..en dan is het even kijken hoe het met Daan gaat. Als alles gewoon goed gaat met herstellen, misschien dat we dan in het weekend ofzo weer richting huis gaan.. maar ik weet 't niet Tis in ieder geval gelukkig wel heel goed te betalen hier, 15 euro per nacht! Dit door alle donaties enzo die er gedaan worden.. erg fijn!! . Ehj, ik heb het al 2 keer gevraagd...en nu wordt het de 3e keer dus nu wil ik antwoord!! Wanneer is jullie volgende echo? En wordt dat de 20 weken echo of doen jullie ook nog een pret echo tussendoor? Spannend..tis nu gewoon te zien of het een jongen of meisje is!! Een klein Leonietje, of een klein Daantje
Trouwens, weten mensen op je hyves en twitter eigenlijk ook al van je zwangerschap? Ik moet altijd even op mijn woorden letten omdat ik geen idee heb of ze het daar al weten of niet
Ow shit.. heb je dat echt al twee keer gevraagd?? Sorry!!! Klinkt bijna als de welbekende zwangerschapsdementie waar ik jou altijd mee zat te plagen kan het me echt niet herinneren haha.. Maar uhmm de volgende echo is idd de 20wkn echo. Maandag moet ik weer naar de verloskundige en dan plannen we de datum daarvoor. Er zit hier in Amsterdam zo'n bekend echobureau die geslachtsbepaling doet vanaf 15 weken.. daar wou ik wel graag heen voor een pretecho, ergens in week 17 ofzo.. gewoon omdat het leuk is om een keer extra te gaan . Maar ze hadden pas de tweede week van juli plaats, dan heb ik ook al ongeveer de 20wkn echo dus dat hebben we maar niet gedaan. Misschien dat ik later nog wel een keer wil.. rond week 25-30 ofzo, maar daar heb ik nog niet echt over gedacht hihi.. Oh hihi en nog niet alle collega's van Daniel weten het. Zaterdag hebben we een grote bbq van zijn werk dus dan zullen we het de laatsten vertellen en daarna zet ik het ook op hyves enzo.. Wel fijn dat jullie morgen ook nog blijven! Dat is wel lekker na zo'n drukke en spannende dag en 15 euro is echt goed te doen ja!!
Ohh hee Lin.. ik zie nu trouwens dat je onderschrift niet klopt! Je kerels zijn 3 kilo gegroeid in één dag!!!
hahaha, jaja, je eerste 'kwaaltje'! Ach, als dat het ergste is hè?! . Ben benieuwd wat de datum wordt... is toch een moment om naar uit te leven, maar ook weer spannend. Leuk, omdat je dan te horen krijgt dat het inderdaad een klein Danieltje wordt (hihi, zeker van mn zaak ), en spannend omdat het toch dé echo is waar alles gecheckt wordt. Maar dat is vast en zeker goed! Nu ga ik Echt jesse's fles maken. Hij ligt zooo lekker te slapen, maar anders wordt het wel erg laat
heej meiden ik heb tog hoop dat ik wel zwanger ben, heb net getest en had de test van kruisvat merk, waar dat kruisje moet komen, en de streep horizontaal was er en midden van die streep waar normaal het verticale lijntje moet komen zag ik een donker stuk en als je echt heeeeeeelgoed kijkt zie ik wel iets maar het echt heeeeel vaag,ik denk als ik zondag of maandag weer een ga doen dat die dan wel duidelijker is en dan natuurlijk met ochtend urine denk ik
ik ga zometeen nog even naar de kruidvat en haal ik nieuwe dus dan maar hopen dat hij duidelijker wordt ik zit al te denken om er een morgen vroeg te doen met ochtend urine zou dat veel uitmaken?