Nee Lin, de testen bouwen op en blijven dan lang positief. Zoals ik het gewend ben is de test altijd licht en dan ineens knal en dan niks meer. Ach, ik ben er maar mee gestopt, zonde van de testen en van mijn vakantie. Als het deze keer niet gelukt is, dan volgende keer maar weer beter. Vorige keer na mijn mk is mn cyclus ook 2 maanden compleet van de leg geweest, dus zal nu wel niet anders zijn. Nou, ik ga weer terug naar de sangria.
haha ik zou het ook gewoon niet doen idd hoor.. gewoon lekker zn gang laten gaan en niet allemaal testen op ovulatie enzo. Lekker vakantie vieren! (en niet internetten! )
Hihi jaaaa wel internetten, ik wil wel een beetje bij blijven van wat er gebeurt in Nederland he Ik ga idd niet meer bezig met die rot testen! Ik zie het allemaal vanzelf wel na de vakantie!
Dames, dames toch! Weer staat ons clubje op pagina 3! Dat kan toch niet! Of hebben we elkaar soms niets meer te vertellen? Zou toch zonde zijn. Enniewee, hoe is het allemaal? Hier gaat alles goed!
Djuke, heb jij dan niet meer verhalen voor ons? Ilona, ga lekker vakantie vieren. Geniet ervan! Linda, het was pijnlijk. Gelukkig heb ik sinds zaterdag geen zwaar hoofd meer. Vrijdag bruiloft gehad en 2 molletjes ingenomen. Dat was echt nodig met de harde muziek. Het was wel erg gezellig. Alleen heeft mijn moeder me van de dansvloer af moeten leiden, omdat iemand mij flink had geduwd. Mijn lijf ging een iets wat andere kant uit dan mijn hoofd wilde. Erg maf gevoel. Zaterdag ook een trouwfeest gehad, maar deze was een stuk rustiger. Ik heb wel elke middag nog even moeten liggen. Ben benieuwd hoe dat vandaag gaat ivm werk.
@ Djuke: jaaaa en tristan spam!!!! @ hier: Alles prima! Morgen gaan de kids 2 uurtjes wennen op het kdv..ben heel benieuwd! Maar gaat vast en zeker goed .
Ja, dat spammen hier lukt me telkens niet. Moet ik eerst weer die foto gaan verkleinen. Pffff, veel te weinig tijd voor (ik post altijd vanaf mn werk snelsnel tussendoor ) Jullie weten mn hyves, die heb ik laatst nog ge-update! Timon: auwieauwie! Wel fijn dat je volgende ronde ICSI er weer aan komt! Ooooow, weer zo spannend! Linda: hoe is het met Daantje? Hoe zit dat nou met oprekken? Tip voor onze mama's met baby: 4 juli kan je je baby('s) op de foto laten zetten op een reusachtige waterlelie in het universiteitsmuseum in Utrecht. Wij gaan sowieso! Wie weet ook wat voor jullie? Linda???? Hierzo: Zaterdagnacht begon Tristan om 4 uur te spoken maar na een flesje sliep hij weer verder. Wij waren alleen klaarwakker. Zondag gekeuteld in en rondom het huis. Maar vannacht was het raak bij Tristan. Hij begon om half 12 te piepen en was helemaal overstuur. Wilde niet drinken en schopte met zijn beentjes. Dus buikkramp dacht ik. Cinababy gegeven en bij me gelegd om buikje te aaien. Hij werd weer rustig dus terug in bed gelegd. Na 5 minuten was het weer gillen. Tandpijn dan? Chamodent gegeven maar blijven gillen dus fles gemaakt. Die dronk hij gulzig op terwijl hij toch genoeg voeding gehad had die dag. Julian had genoeg van het heen en weer geloop dus aankleedkussen gepakt en kind tussen ons in geparkeerd. Het was 1 uur en Tristan ging lekker liggen.... SPELEN! Grrrrrrrr! Wij kregen om de beurt een mep met zijn knuffeldoekje, komt best hard aan. Uiteindelijk sliep meneer maar wat maakt dat kind een lawaai in zn slaap. We wisten meteen weer waarom we hem destijds naar zijn eigen kamer hebben verhuisd. Om 6 uur wilde hij weer drinken en daarna was hij erg pieperig met het aankleden. Toen ik hem even in zijn bed parkeerde om mezelf aan te kleden ging ie meteen slapen! Hij wel!
Ohw oh oh, djuke, dat klinkt als een zeer beroerde nacht . Is er ook al iets van een doorkomend tandje te zien dan? of toch niet? Met daan gaat ie goed! Donderdag hebben we weer een ziekenhuis afspraak en horen we meer over het oprekken. Leuke tip! even kijken of dat allemaal werkt met daan enzo.. maar zal het onthouden! . @ Timon: Nee hoef zelf niet te werken . 5 juli pas . Dus heb nog even gelukkig. Denk dat het wel mee valt hoor.. zie er niet tegen op ofzo en heb er verwacht ik weinig moeite mee. Heb ik ook niet als iemand anders oppast, ook al is het voor de 1e keer ofzo. . @ Iloon: Lekker aan het genieten daar?! Wanneer kom je weer terug? @ lkg: Hoe gaat ie? Lekker rond aan het shoppen voor baby spullen? @ hemeltje; alles goed met de kleine?? @ Charpi: En hoe gaat het bij jou? Lekker aan het genieten??!! @ Tamaar: Hoe gaat het met jou meid? @ En dan nog saskia: haha, hoe gaat ie met jou en Lana? Wat krijgt ze nu aan eten op een dag? papflessen, fruit en groenten en melk? En eet ze ook mee met jullie eten 's avonds? Kan ze eigenlijk al zitten? (In de kinderstoel en kinderwagen of zo? )
Whaaaaa.. even heel snel vanaf m'n werk via m'n telefoon een update: Ik voel de baby!!!!!!!!! Donderdag dacht ik het al maar wist ik het niet zeker, en da had ik in het weekend nog een paar keer.. Maar nu vanochtend weet ik het echt zeker.. het is onze kleine beeb Zooo gaaf!!
Woehhh lkg dat is zooooooo gaaf hè!!!! Wauwie... heel gaaf!!! Geniet ervan, die momenten blijven écht magisch!!
Hoi Allemaal, Hier ook weer een teken van leven.... Het gaat nog steeds goed..... donderdag spannend, de termijnecho Ik probeer er vertrouwen in te hebben, maar ik kan het niet laten toch een beetje bang er naar toe te gaan.... de schrik zit er gewoon zo goed in sinds de miskraam dat ik niet onbezorgd zwanger kan zijn tot nu toe. Wel heb ik vorige week vrijdag zwangerschapskleding aangeschaft, de kaartjes zitten er nog aan, maar als alles goed is donderdag dan gaan ze er ook gelijk af want de broeken zitten niet echt lekker meer .... Kwam misselijkheid gaat het de goede kant op, vandaag weer even minder, maar hiervoor een paar dagen geen last gehad... Lkg, wat gaaf dat je de beeb voelt meissie, ik wil ooooooooook!!!! Linda, ben benieuwd wat ze jullie gaan vertellen over het oprekken... Djuke, wat een beroerde nacht beschrijf je zeg.... En hoe gaat het met de rest? Ilona lekker aan het genieten van haar vakantie? En Nienke hoe gaat het met Sara? En Saskia hoe is het met Lana? En Tamara hoe is het met jou? Tante, nog steeds op een roze wolk?
@ Djuke: Sjonge jonge.. die Tris houd jullie wel bezig zeg.. Hopelijk gaat het de komende nachten wat beter en kunnen jullie wat slaaptijd inhalen! Had je nu pas een sollicitatie gehad, of een brief gestuurd? Ik weet nog dat ik moest duimen voor de perfecte baan voor je maar weet niet het hele verhaal meer hihi.. maar heb je al nieuws erover?? @ Linda: Whow, wat goed zeg dat je je mannen zo naar het kdv kan brengen. Hihi, ik zou dat echt doodeng vinden denk ik.. maar goed je bent er natuurlijk wel een paar keer geweest.. hoop dat ze het naar hun zin gaan hebben daar!! Oh en superleuke wk foto's trouwens @ Charpi: Spannend zeg.. donderdag echo.. nog even doorbijten en dan hopelijk een prachtig kindje en kloppend hartje op het scherm! Fijn dat het met de misselijkheid ook wat beter gaat! @ Timon: Brrr.. eng verhaal met dat ongelukje.. Voel je je nu weer beter? Hoe ging het werken?? @ Hier: Phoeii.. veel veranderingen.. ik laat me er maar gewoon door meesleuren en probeer me niet tegen de stroming in vast te houden.. Daniel heeft namelijk een baan aangenomen in Luxemburg. Vrijdag had hij daar een kennismaking/sollicitatie (ik was mee om Luxemburg te verkennen en te shoppen, of had ik dat al verteld?) en hij heeft vandaag laten weten dat hij de baan graag aan wil nemen. Hij gaat dus door de weeks in Luxemburg wonen en ik blijf voorlopig in Amsterdam :'( Ik vind het echt geweldig voor hem, want het is een topbaan, precies wat hij zoekt en ook precies wat bij hem past.. maar het is toch ook allemaal wel erg spannend en moeilijk om hem zoveel te moeten missen (hij is nu ook voor werk een week in Londen ).. maar we moeten maar zien hoe alles loopt. Gelukkig laat ons kleintje weten dat ik niet helemaal alleen thuis ben als Daniel er niet is, want ik voel hem nu regelmatig.. echt zo leuk.. Daan was ook helemaal enthousiast toen ik het hem smste en hij vroeg wanneer hij het kon voelen en dat hij dat erg graag wou.. lief Nou, nu ga ik koken.. lekker bami eten
Oohhw...luxemburg?... wonen doordeweeks?! pff.. jee, wat heftig. Dat zou ik echt niet trekken.. Ook al aan het nadenken hoe jullie dat dan moeten gaan doen als de kleine er is? Of heb je nog geen idee? Jij een baan daar zoeken? (of niet werken ? hihi) Pff, lijkt me heftig zeg..zou niets voor mij zijn... En nu een weekje alleen...jakkie..saai! Nja, veel werken en dan vliegt de tijd voorbij toch? Zeker nu je de kleine voelt
Haai ladies, Leonietje: jeutje, wat een nieuws allemaal. Allereerst: wat heerlijk dat je de beeb hebt gevoeld!!!!!!! Wat gaat het toch hard! En zoooo fijn voor je na al dat lange wachten. Hopelijk voelt Daniel de kleine ook gauw schoppen. Qua termijn loop je aardig gelijk met mij, ik voelde ook rond die tijd de beeb voor het eerst. Dat was op bed in een hotel bij de Grand Canyon. En Julian voelde hem voor het eerst in het vliegtuig terug naar huis. Maakt het direct extra bijzonder omdat het op een aparte plek was. Daarmee maakte hij alle ellende van het ziekenhuisbezoek helemaal goed! Dan het Luxemburg verhaal! Wowie! Maar vraagjes van mij aan jou: * is het tijdelijk ofzo dat je van plan bent om in Amsterdam te blijven? * Waaaaaaaaant: zo niet, hoe ga je dat in hemelsnaam doen als de baby er is. Onderschat het niet meis! Je hebt elkaar in de die eerste weken heel erg hard nodig. Linda: hoe gaat het eigenlijk met jou en de mannen. En dan vooral in de nachten. Pitten ze nog steeds lekker door? Charpi: spannend, de echo komt eraan!!! Tamara: hoe is het met jou meiske? Hierzo: ja, ik ben te optimistisch geweest en heb te hard geroepen hoe geweldig het ging met Tristan. We zijn weer erg terug bij af. Nachtenlang spoken weer en vreselijk krijsen. We krijgen hem met geen mogelijkheid zn bed in. Heb je m vast, dan slaapt hij meteen. Leg je hem weg is het direct gillen. We hebben hem gisternacht tussenin laten slapen maar vannacht hebben we hem toch consequent terug gelegd. Anders kunnen we helemaal fluiten naar een privéleven in bed. Hopelijk is het snel weer over. We hebben geen idee wat het probleem is. Hij heeft telkens gigadorst terwijl hij wel gewoon genoeg voeding heeft overdag. Ik vermoed doorkomende tandjes maar met zo'n babietje is het natuurlijk lastig te beoordelen.
@ djuke: lastig zeg, nu tristan weer zo aan het spoken is vannacht.. Maar is er al iets te zien van een puntje ofzo in het tandvlees? Voor een evt doorkomend tandje? Hopelijk gaat hij het gauw weer doen zoals hij kan, want hij kan het best!! Geef je ondertussen wel een papfles als laatste fles? Want vaak slapen baby's daar ook wel langer mee. Onze mannen doen het nog altijd super. . Slapen een uur of 10-11 elke nacht..vanaf dat ze doorslapen (toen ze 1.5 maand oud waren ongeveer) hebben we volgens mij 3 nachten gehad dat ze wakker waren, maar ook maar eventjes. 1 nacht na de prikjes, dus da's niet gek.. en 2 nachten met Daan na zijn operatie..dus ook niet gek . Gaat erg goed dus gelukkig. @ hier: Dadelijk gaan de kids wennen op het kdv, 2 uurtjes maar hoor.. maar ben heel benieuwd!
@ Djuke: Wat vervelend zeg dat het weer zo lastig gaat 's nachts. Krijg je zelf wel genoeg rust dan meis? Kan je overdag wat bijslapen, of moet je veel werken? Hoop dat het snel weer beter gaat hoor, want de hele nacht in de weer is voor niemand goed. @ Linda: Vandaag toch de mannen naar het kdv? Hoe laat gaan ze? Ga je in de tussentijd iets leuks doen? Ik hoef deze week niet veel te werken op kantoor, want vlieg morgen voor een conferentie naar Milaan.. dus mag niet klagen Ik heb er niet echt zin in (elke dag van 9 tot 5 presentaties beluisteren en elke avond sociale verplichtingen), maar ach, beter dan de hele dag op kantoor zitten @ Hier: De baan van Daniel is zo lang de financiele crisis duurt. Het kan zijn dat hij begin volgend jaar alweer klaar is, maar het kan ook gerust twee jaar duren. Omdat dat voor mij te onzeker is kan ik m'n baan niet opzeggen hier, en dat zou ook zonde zijn van mijn 4 maanden betaalde zwangerschaps en bevallingsverlof. Bovendien zal ik daar nooit een baan vinden nu ik zwanger ben. We hebben overlegd dat we in maart kijken hoe het verder gaat. Als het er dan naar uitziet dat Daniel nog lang moet blijven dan ga ik ook daar naar toe en daar een baan zoeken, en als hij snel terugkomt dan ga ik gewoon na m'n verlof weer in Almere werken. In principe zal Daniel de eerste twee kraamweken vrij zijn, en daarna zal ik verder mijn verlof in Luxemburg zijn, als alles goed gaat. Ik weet het, het klinkt allemaal niet ideaal, maar we staan er wel allebei voor 100% achter en we hebben er alle vertrouwen in dat het goed komt. Dit is voor hem de kans van zijn leven, en Luxemburg is een prachtig land en een prachtige stad dat gelukkig erg dichtbij is .
Wowww Lkg wat een veranderingen zeg.... maar als jullie er allebei achter staan dan moeten jullie er gewoon voor gaan.... en nu dus een conferentie voor jou.... veel zitten en luisteren dus.... Djuke, he balen meissie dat Tristan het jullie 's nachts zo moeilijk maakt... ik hoop dat het snel weer over is en jullie een beetje nachtrust krijgen.... Linda wat knap eigenlijk dat jullie mannen al na anderhalve maand beiden zo goed doorslapen... Nog 2 daagjes, ik tel af......
Sorry erg druk met van alles.. Hier gaat alles zo te lezen uit de laatste berichten naar behoren .. Hier ook! Morgen weer naar de gyn voor laatste controle, en ben ineens heel bang. Voel me al n week zoals ik me in het begin voelde van faith dr zwangerschap. Steeds heul erge buikpijn gewoon niet leuk meer.. Maar een goed zware pil vragen. Faith heb dr eerste prikken daarnet gehad, helemaal top niet eens gehuild 1 gil en klaar was het . Ze was al 9 pond op 70 gram na en is helemaal goedgekeurd .