Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meiden,
    Hier niet zoveel nieuws, nog steeds de pest er in dat ik nog steeds met lege handen sta.. :(
    Klote miskramen, ik snap er niks van!

Lkg, ik ben blij voor je dat je je ukkie voelt, moet heel bijzonder zijn.

2. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden,

Hier effe niet zo'n leuke periode.
    Aller eerst natuurlijk ons eigen verhaal. Wat een Kl*te zooi dat we zo lang moeten wachten. Begin ook steeds emotioneler te worden. ben het helemaal zat. Vandaar ook wat minder op zp. Maar ook omdat het hier gewoon heel druk is.

Weet niet of ik het al verteld heb maar in de vakantie kregen we in eens te horen dat mijn opa Longkanker heeft en niet meer te genezen is. Ze gaan wel beginnen met chemokuren maar alleen maar om te voorkomen dat er uitzaaiingen komen. Dus ja nu is het eigenlijk afwachten hoelang alles gaat duren.

En afgelopen zaterdag telefoontje gekregen dat het zusje van tim zijn beste vriend plotseling overleden is. 27 jaar. Wel een wonder kind!!! Ze was meervoudig gehandicapt en ze hadden haar niet oud geschat maar ze is toch 27 geworden. Alleen ze stond echt vol pit in het leven. Tijdens operatie complicaties opgetreden en paar dagen later was het over. Dus komen net terug van de condoleance. En morgen begrafenis.
    Dus al met al wat een K*T periode!!!!!!!!!!!!!! Blegh!

Sorry voor mijn ego bericht!

3. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Tamara: Ach meissie :(:( Wat super vervelend dat je zo'n nare periode hebt zeg.. :( Dan lijkt ook altijd al het vervelende tegelijk te komen he..
    Ik wou dat ik iets kon zeggen om je op te beuren.. dat na regen altijd weer zonneschijn komt.. dat alles goed komt.. maar daar schiet je nu helemaal niets mee op.. Ik kan alleen maar hopen en bidden dat jullie deze vervelende periode snel achter jullie zullen laten..
    Dikke knuffel!!

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tamaar, wat hebben jullie veel vreselijk nieuws tegelijkertijd vernomen. Een enorm dikke knuffel!

Hier geen nieuws.

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Heul Veul sterkte de komende tijd Tamara.
    Jullie krijgen het wel voor de kiezen.

Dikke kNuf

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Tamara wat een rotperiode gaan jullie door.... kan me goed voorstellen dat je wat minder vaak op zp te vinden bent en emotioneler wordt omdat het allemaal zo lang duurt.... en dan ook nog zulk slecht nieuws om je heen.... het zit jullie effe flink tegen.... dikke knuffel...

7. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

Tante: ik begrijp niet goed waar je bang voor bent? Buikpijn is niet fijn natuurlijk maar waar komt die angst dan vandaan? Wel fijn dat het zo goed gaat met jullie meiske!

Charpi: vandaag echo toch?? Ikke duimen hoor! ;)

Tamara: even knuffel voor jou! Aan deze rotperiode komt ook een einde. Voor je het weeet luister je 's-nachts naar een krijsend kind en vraag je jezelf af waarom dit ook alweer leuk was. :D
    Sterkte met je opa en de verwerking van het verlies van dat meisje.

Ilona: voor jou geldt hetzelfde als hierboven! Dikke knuffel en voor je het weet.... ;)

Lkg: En, hoest nu met de Luxemburg plannen? Spannend hoor! Zoals je het uitlegt lijkt het me wel te doen. Alleen een hoop uitzoekwerk natuurlijk. Kraamzorg, verloskundige allemaal daar zoeken. Sprechen sie Deutsch????? ;) Tenminste, ze lullen toch Duits daaro?

Hierzo: gelukkig weer 2 goede nachten gehad. Wel had ik zelf moeite om in slaap te komen. Lag toch gespannen te luisteren of ik hem niet hoorde. Maar verder is hij weer het zonnetje in huis. Alleen wenst meneer niet te wachten tot zijn fles klaar is, dan gilt hij alles bij elkaar. Hij zit sowieso in een gil- en kraaifase nu. Das wel heel snoezig. Het gillen van kwaadheid is wat minder, dat gaat door merg en been. Kleine terrorist. ;)
    Ow ja, ik vroeg jullie te duimen voor mn sollicitatie voor mn droombaan! Nou, ik ben door de 2e selectie heen. Ik moest nl. een schrijfopdracht doen en nu ben ik uitgenodigd voor een gesprek. Volgende week donderdag moet ik erheen dus dan moeten jullie heel hard duimen hoor!
    Het gaat om een redacteurfunctie voor een agrarisch tijdschrift. Ik schrijf graag dus dat zou wel ideaal zijn. Schrijven over koeties!!!

8. Pinguïns

Hoi meiden!

@ Djuke, dankjewel voor je lieve berichtje meis, doet me heel goed!
    Haha wat grappig dat Tristan in zn kraai fase is, dat is echt te schattig!

@ Tamaar, sterkte meissie, ik hoop dat jullie een beetje kunnen dealen met alles wat er op jullie pad is gekomen.
    Het is niet niks allemaal.

@ Charpi: Heel veel succes en plezier bij de echo!
    Ik hoop dat jullie jullie ukje goed kunnen zien!

@ Tantetje: Probeer je niet al te druk te maken he meid, heb je een idee waar je buikpijn vandaan zou kunnen komen?

@ Lkg: Spannend, die plannen voor naar Luxemburg.
    Ik zou het lekker over me heen laten komen en doen wat goed voelt!

@ Hier: Tsja, ik zou vandaag ongi moeten worden, ben ik alleen nog niet.
    Heb een testje gedaan van matcare en daar zie ik met heel veel fantasie wel wat op, maar das niet genoeg om me te overtuigen.
    Bovendien snap ik nog steeds niet waarom mijn ovutestjes zo lang positief bleven.
    Ik heb ook niet kunnen zien of ze minder werden, want ze waren op.
    Ik ben trouwens eerder terug gekomen van vakantie, het viel helaas erg tegen daar op de camping.
    Jammer, maar helaas, maar lekker wel nog 2 weekjes vakantie thuis, ook lekker.
    1 juli begint nu ook in de buurt te komen, ben benieuwd wat ze bij het eerste gesprek allemaal gaan doen!

9. Djuke

Djuke Bekend lid

Iloon: ikke nieuwsgierig hoor. Wat viel er dan tegen op die camping?

10. Pinguïns

@ Djuke: Het was heel ongezellig en de huisjes waren veeeel te klein.
    We hadden geboekt bij vacansoleil, maar dat doen we dus noooooit meer.
    Ik ga over een paar daagjes maar weer een testje wagen, want ik word gek van die vage streepjes.
    Ik hoop eigenlijk dat ik gewoon ongi word, dan kunnen we in het zh met een schone lei beginnen.

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ego-bericht:

Vanmorgen hadden we de termijnecho, oei zeg wat was ik zenuwachtig... na een half uur wachten mochten we naar binnen en kregen we al snel ons kleine beebje te zien, al druk bewegend met zijn/haar armpjes en beentjes...
    De oorspronkelijke bevaldatum blijft overeind.... verschilde het vorige keer nog een week, nu nog maar 3 dagen en dan stellen ze het niet bij.... ik ben dus uitgerekend op 12-1-2011 en vandaag 11w1d onderweg, dus al bijna uit de gevarenzone...
    Sinds de echo is er een rust over me heengekomen..... het zien bewegen van ons beebje heeft me vertrouwen gegeven. De angst voor een miskraam is nagenoeg weg nu.... het genieten kan beginnen. En daar gaan we morgen gelijk mee beginnen: we gaan een weekje naar Texel toe!

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ff snel een copy-past want heb verder even geen tijd om bij te lezen en reageren..

@ hier: Kids hebben gisteren 4 flessen gehad en dat ging goed! Laatste fles om half 10 gehad en vanmorgen om 6 uur speen gegeven en werden wakker rond half 9 :). lekker dus.
    Vandaag komen we weer uit op 4 flessen, dus ben weer benieuwd.

Verder in het ziekenhuis geweest.
    We hebben voor de 1e keer nu het gaatje van Daan opgerekt. Nou, het zijn niet zomaar staafjes joh, die erin moeten!
    gewoon ijzeren staven van 15 cm lang ofzo, beginnend met een dikte van 4 mm tot 14 mm. :$ Das gewoon de dikte van je duim ,zo ongeveer. Die moet er dus uiteindelijk in..
    de bedoeling is, dat we het staafje zo'n 3 à 4 cm in zijn poepgaatje doen.. en dan 30 seconden erin houden, 2 x per dag.
    je kan het vergelijken met een thermometer erin doen, gewoon erin duwen dus, maar ja, dan met een ijzeren staaf :(.

Toen ze keek naar zijn poepgaatje zei ze dat Daan een hele mooie wondgenezing heeft (Joehoe :d hihi.) en hele mooie ontlasting heeft in zijn stoma (hahaha :)). 2 mooie complimenten ;).
    Maar wel fijn beide; door de goede genezing kan hij nu al op 8 mm beginnen met oprekken. scheelt weer!
    De verwachting is zo'n 6 weken (tot 8 weken) tot de volgende operatie.

de mooie ontlasting was bedoeld voor wanneer hij mag gaan poepen; deze was niet te dun, want dat kan dan ontstekend gaan werken aan zijn gaatje en billetjes.
    En er zaten geen korreltjes of zo in, en dat was ook goed, zelfde reden :).

Volgende week krijgen we de staven binnen en moeten we beginnen.
    Ik heb het in het ziekenhuis gedaan. Arno vond het wat eng, dus had liever dat ik het deed. ik vond het wel oke, en moet zeggen; t viel mee. De eerste keer toen de dokter het deed moest daan erg hard huilen, ook helemaal overstuur. Gelukkig is hij goed te troosten, dus binnen paar minuutjes was hij getroost (en bekaf van het huilen) en na een kwartiertje heb ik het dus gedaan, omdat de dokter wel wilde dat we het een keer met hun deden.
    Het valt dus op zich mee, maar tis niet niks..
    Dit staafje past ook nog vrij makkelijk, dus heeft Daan weinig last.. als ze groter worden zal ie er wat meer last van hebben waarschijnlijk...
    nja, gaan we dus 2x per dag samen doen, want alleen raden ze af. de een moet daan vasthouden en troosten, de ander het staafje..

13. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hey Meiden,

@ Charpi: Wat super dat alles zo goed was. Ben blij dat je nu wat meer kan gaan genieten. Super fotootje van jullie frummel!

@ Djuke: Fijn dat je mannetje weer wat ritme in het slapen heeft. Vooral voor jullie. :) Hihi en dat hij al goed aan het oefenen is in kraaien en schreeuwen. Je beschrijft het mooi.

@ Linda: wat fijn en super dat alles zo goed gaat met je kereltje! Lijkt me inderdaad niet fijn om met zo'n staaf bezig te zijn. Maar het is voor een goed doel. En je kleine mannetje zal het er nu misschien niet altijd mee eens zijn, maar of 10 jaar kan hij jullie alleen maar dankbaar zijn ;)

@ Hier: Allereerst Meiden, jullie zijn top! Thanks voor al jullie knuffels. Doet me echt goed!!
    We hebben gister de begrafenis gehad en deze was vrij heftig. Maar ook weer ontzettend mooi. 3 nummers van Marco Borsato. Zo ongelooflijk mooi!
    Door alle omstandigheden had ik geen eens tijd om na te denken wanneer ik ongesteld moet worden. ik zie nu dat dat ook alweer bijna is. Maar ben er eigenlijk niet mee bezig. Alleen mijn boops doen zeer en meer nergens last van dus gewone klachten :)
    Ik ga nu weer tv kijken, want ja moet holland toch wel effe steunen.

Oja willen jullie morgen duimen voor mijn opa? Hij krijgt dan zijn eerste chemo kuur dus dat is wel spannend.

Liefs en een hele dikke knuffel! Jullie zijn toppers!!!

14. Djuke

Djuke Bekend lid

Charpi: wat heerlijk dat je zo'n goede echo had! Tis je gegund!

Linda: nou, wel heftig allemaal hoor! Had nog een vraag. Nu is er dus een opening gemaakt bij Daan. Maar hoe zit dat dan met de sluitspier, gaat die wel werken enzo? Als ik het goed begrijp is er nu een opening die jullie gaan oprekken en dan wordt uiteindelijk de laatste barriére doorgebroken?

Tamara: ik duim hoor!

Hierzo: gelukkig weer goede nacht gehad. Wel even een piepje om 1.23 uur (ja, je leert ineens dat er hele mooie tijdstippen bestaan) maar hij ging weer slapen.
    Tristan kan trouwens steeds beter zitten. Nog niet uit zichzelf maar als we hem neer zetten blijft hij redelijk stabiel zitten. Wel wat in elkaar gezakt, dus we doen heel voorzichtig ivm zn ruggetje. Maar hij vindt het helemaal stoer want dan kan je veul beter dingetjes pakken en in je mond stoppen. ;)

15. Pinguïns

Hoi meiden,
    Nog steeds niet ongi!
    Maar ik denk dat het gewoon wat daagjes op zich laat wachten.
    Voorlopig ga ik er van uit dat ik nu niet zwanger ben.

Charpi, wat een super echo!
    Nu echt genieten he meis!!

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Even kort dames, heb 2 huilende mannetjes hier...

@ Charpi: super echo!!

@ Iloon: nog niet ongi.. ben benieuwd!

@ djuke: Fijn!! een goede nacht!

@ tamaar: Ik duim hoor! Heel erg veel sterkte.

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Charpi, mooie foto!!!!! *beetje jaloers*

Linda, wat een geweldige zoon heb jij! Leuk filmpje.

Zo omkleden om naar een bbq te gaan. :D

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ timon: dankje :)

@ nog meer video spam! :D:D (dat wordt nu leuker als foto's he, haha nu ze vanalles doen en kunnen! :D)

hihi, hier is onze Daan, de kletskous (hmm je moet wel je hoofd schuin houden om te kijken, sorry ;))

YouTube - Daan kletst gezellig met mama!

20. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    ff snel: Linda: wat leuk die video's!

Deel Deze Pagina