Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    @ Linda: Wat een leuke filmpjes zeg!!! En wat een droppies!!!!

@ Ilona: Hoe is het bij jou meis????

@ Hier: Aan mijn eetbuien te merken ga ik snel ongesteld worden, en de pukkels rijzen ook alweer omhoog dus pfff, daar gaan we weer ;)

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meiden!
    @ Tamara, ik denk dat bij mij de ongi ook aan het doorbreken is.
    Nou, ik vind het prima, want dan is mijn cyclus weer een beetje normaal.
    Donderdag ga ik naar het erasmus toe, ben benieuwd wat ze daar voor ons kunnen gaan betekenen...

3. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Linda: Whaaa.. wat superrrgaaf die filmpjes! Echt helemaal leuk!! :D Wat een schatten :)

@ Ilona: Jammer dat je vakantie een beetje tegenviel zeg! Nou, gelukkig is het nu heerlijk weer en kan je daar thuis nog even van genieten :)

@ Djuke: En hoe ging het de afgelopen twee nachten?

@ Tamara: Bah, ongi.. wachten duurt lang, maar ik hoop dat het augustus is voordat je het weet! Hoe gaat het met je werk?

@ Hier: Gisteravond teruggekomen uit Milaan. Was erg leuk maar ook heel vermoeiend. Vandaag even lekker thuis en dan vanavond Daniel ophalen van Schiphol. Morgenvroeg vertrekt ie om 6 uur alweer naar Luxemburg, dus maar even gaan genieten van zijn aanwezigheid een avondje :)
    @ Djuke: Ik wil liever niet in Luxemburg bevallen. In de stad spreken ze Frans en ik kan in het Frans echt niet goed duidelijk maken als er iets met me is enzo. Dus de planning is dat ik gewoon hier beval en dat Daniel daarna twee weken vrij is in de kraamperiode.. maar hij belde gisteren om te zeggen dat zijn hele werk met kerst ook twee weken dicht is.. als het goed is valt dat achter elkaar aan dus dan is hij lekker een maand hier :)

Zo, en nu ga ik lekker poffertjes bakken :D Fijne dag allemaal!!

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Tmaar: hmmm ongi op komst waarschijnlijk dus :( bleh..

@ Lkg: hihi zou mooi zijn als je het zo weet te plannen met je bevalling :D.. helaas is dat iets wat je niet echt in de hand hebt, maar hopelijk valt het mooi uit en hebben jullie idd samen een maand vrij!! :D

Geniet van de poffertjes :D

@ Iloon: aah ook al ongi aan het worden waarschijnlijk. Fijn dat je cyclus dan weer op orde is!

Trouwens, het valt me op dat je eigenlijk nooit reageert op mijn foto's/filmpjes..
    Is d'r een reden voor? Of vergis ik me? :)

@ hier: Oprekken gaat goed op zich. Daan laat het goed over zich heen komen, ook al vindt ie het totaal niet fijn. In het begin huilt ie wat maar hij is goed te troosten op zich.

Ga nu gauw eten, want mn schoonouders zijn d'r zo.. die komen de keuken verven, hihi :).

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    We hebben samen naar een babbelende Daan zitten kijken. Leuk, joh!!

Lkg, had je net zulk weer in Milaan als hier? Het zou super zijn als manlief een maand thuis zal zijn. Wat lekker, zeg.
    Hoe gaat hij steeds naar Luxemburg? Zit hij in de stad zelf of elders in Luxemburg? Heeft hij een onderkomen vanuit het bedrijf of heeft hij het zelf geregeld?
    Meid, nu al poffertjes??? :D

Tamaar, balen van je ongi.

6. Pinguïns

Hier ook de ongi doorgebroken!

7. Pinguïns

Timon, Tamaar, wat mag ik als NOD datums noteren?

8. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Ilona: Fijn dat je ongi bent geworden! Je cyclus weer mooi op orde voor je naar het ziekenhuis moet!

@ Timon: In Milaan was het idd hetzelfde weer.. ruim 25 graden en alleen maar zon. Maar ik zat de hele dag en avond binnen met airco, dus weinig van meegekregen.
    Daniel reist met de auto naar Luxemburg, en hij blijft eerst een paar weken in een hotel dichtbij het werk. Van daaruit kijken we of we een appartement of huisje daar kunnen vinden om te huren.

De poffertjes waren heerlijk :) Nu maar eens de cavia's een schoon onderkomen geven..

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @Timon: dankje :D
    Tis echt een kletskontje 1! Jesse had dat ook, maar die doet het nu weer wat minder.

@ lkg; fijn dat je daniel weer op kan halen vanavond! Ook al is het maar voor een avondje.. toch fij ndat ie er weer even is :D

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lkg, een appartement huren is daar enorm duur. Een vriend van ons heeft het jaren gedaan ivm zijn werk en die huur was ruim zijn hypotheekaflossing.

11. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    @ Ilona: Ik ben het nog niet, ik zei dat het er aan zit te komen.

@ Lkg: fijn weer heel huids uit Milaan. Lekker gehad? Het lijkt me toch wel pittig hoor dat je mannetje straks zo lang weg is.
    Hoe voel je je verder??? Nog steeds de ideale droom zwangerschap??? :)

@ Timon: Hoe is het met jou meis?

liefs

12. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Linda: Echt leuk om te zien hoe goed je mannetjes het doen.. en hoe goed jullie het doen! De mannetjes zien er zo tevreden uit.. heerlijk. Ben benieuwd wat ze als volgende gaan leren :)

@ Timon: Jah, we weten dat het in Luxemburg heel duur is.. maar kopen is geen optie omdat we geen idee hebben voor hoe lang het is, en bovendien is kopen daar ook niet te betalen. Dus we proberen gewoon iets redelijks te vinden buiten de stad.

@ Tamara: Voel me perfect. Jah, dit is echt al 18 weken een droomzwangerschap. Ik ben wel sneller moe.. normaal kon ik gewoon 4 caviabakken achter elkaar schoonmaken, nu moet ik na elke bak even gaan zitten enzo.. en ik slaap wat slecht (waardoor ik me weer extra moe voel).. maar dat is allemaal niet echt last ofzo.. prima op te vangen door het iets rustiger aan te doen :)
    Moet zeggen dat ik het gisteren ook wel even te kwaad kreeg. Een half uur huilend met Daniel aan de telefoon gezeten.. het gaat zeker niet makkelijk zijn en ik vind het echt heel rot dat ik hem zoveel zal moeten missen.. maar gelukkig kan ik de meeste tijd er wel positief over denken :)

Zijn jullie ook into de voetbal of niet?? Veel wedstrijden kijken??

Oh @ Linda nog ff: Heb een baby bjorn active via marktplaats gekocht :D Ga hem donderdag halen :D:D Thanks voor de tip!!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Yep, ook hier veel voetbal! Normaal niet, maar nu wel! :D
    Ik denk dat Brazilie kampioen wordt :D

Oh gaaf dat je hem gekocht hebt! ja, hij zit écht een stuk beter als de gewone babybjorn. die hebben wij ook, en we hebben beide last van onze rug wanneer we die gedragen hebben. Bij de active voel je je rug veel minder snel.
    Nu hebben wij beide ook geen geweldige rug...maar toch :).

14. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

Ffies snel vanaf werk. ;)

Linda: heb vh weekend je filmpjes gezien! Echt leuk! En wat gaan ze hard in de ontwikkeling! Tristan kan nog niet terugrollen vanaf zijn buik! Dus knappe Jesse! Wat lijken die kereltjes toch op jou, qua uiterlijk! Echt leuk!
    Wat fijn dat het oprekken toch aardig goed gaat! Maar zie mn andere vraag. Hoe gaat dat nu verder met de sluitspier enzo?

Lkg: hoe vaak en hoe lang moet jij Daniel dan missen de rest van je zwangerschap? Pittig hoor! Vooral nu het wel zwaarder gaat worden! Jammer, dat je ver weg woont. Anders kon je gezellie op de koffie komen.

Iloon: fijn dat je cyclus weer mooi op orde is!

Timonneke: wanneer gaat het circus voor jou weer beginnen?

Tamara: ff knuffel voor jou!

Hierzo: Tristan is de laatste dagen modelbaby. Overdag vrolijk en 's-nachts lekker pitten. Hopelijk blijft dat zo!

15. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hey meiden,

Hier nog geen ongi, dus we gaan weer eens zitten wachten.
    Wij zijn trouwens ook helemaal in to de voetbal. Denk dat Nederland echt wel een kans maar om wk te worden.
    Helaas moet ik vanmiddag werken :(:(:( dus dat wordt af en toe even gluren op de tv's

16. Pinguïns

Ga je niet testen Tamaar?

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha Djuke,

Hij heeft een sluitspier gelukkig, maar die gaat pas werken nadat het stoma opgeheven is.

sorry, ff kort, dit bericht, zit niet zo lekker in mn vel :(.
    Heb een oogontsteking, voel me totaal niet fit en ben zo moe..
    Kids zouden eigenlijk naar het kdv gaan om te wennen 3 uurtjes, maar we zijn vergeten de kinderwagen uit de auto te halen, en die heeft arno nu mee naar zn werk.
    Hopelijk kan ik vanmiddag nog een uurtje of 1.5 slapen als de kids tenminste ook willen slapen.

Vanmorgen ook nog moeten hyperventileren.. heb ik wel eens eerder gehad, maar das al een hele tijd geleden.. :(.
    Denk dat dat een combinatie was van vermoeidheid, niet fit, snel op moeten staan, concentratie voor de verzorging van daan..

Mgoed. al met al ben ik nu dus een beetje down en moe..
    Zo'n momenten kan ik ook alleen maar denken: kon ik ons mam maar bellen, of ze even mee komt helpen. :(.
    mn vriendinnen zijn werken, schoonouders wonen te ver weg, mn vader is werken.. d'r is neimand die ik op zo'n moment zou kunnen bellen..
    mgoed...kom d'r wel weer overheen.. komt goed!

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Tamaar; Hmm.. hopelijk heb je snel duidelijkheid!!
    Balen dat je moet werken..maar stiekem proberen wat te volgen van de wedstrijd! hihi :) Zullen vast wel meer medewerkers doen :)

@ Ilona: Hmm, geen reactie op mn eerdere vraag?
    (of uberhaubt op m'n eerdere verhalen die ik hier vertel..)

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hier niet into het voetbal. Leuk om uitslagen te horen, maar ernaar kijken doen we niet.

Djuke, wat geweldig dat je eindelijk een modelbaby heb.:D

Tamaar, wat lastig weer dat je echt zit te wachten op je ongi.

Lkg, het is niet niets als je door de weeks zonder man bent. Ik hoop dat je meer gewend raak aan deze situatie.

Woensdag naar de fa ivm het traject cryo tp. Dan horen we hoe of wat.

Hier zijn we langzaam aan ons ICSI proces aan vrienden aan het vertellen. Gisteren werd ernaar gevraagd en wij hebben gewoon geantwoord. Ze vielen stil, omdat bleek dat er meer mensen in hun omgeving bezig zijn met IVF/ICSI. Spontaan zwanger raken is niet meer zo gewoon. Toch vonden ze het knap hoe wij ermee omgaan. En dan ook de vmk... Ja, het leven gaat door en ons eskimo met wat extra lijm zal straks blijven plakken.

20. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ook snel vanaf werk (heb uitgevonden dat ik via een omweg toch op zp kan komen :p)

@ Linda: Heeee meis.. wat vervelend zeg dat je even een dip-dagje hebt. Kan het me heel goed voorstellen hoor.. als mama kan je al bijna niet ziek zijn, maar als mama van een tweeling die ook nog eens extra verzorging nodig heeft helemaal niet. Ik wou dat ik je kon komen helpen :(
    Doe maar lekker rustig aan vandaag.. laat het dipje maar gewoon toe en probeer wat extra te slapen..

@ Djuke: Jeeee.. heerlijk zo'n modelbaby. Ik hoop dat ie het vol blijft houden :D dat zou top zijn!!

@ Tamara: Balen dat je moet werken.. Ik moet ook werken, maar de vorige wedstrijden gingen we hier om de hoek in een kroeg kijken.. dus ik hoop dat we dat weer gaan doen :D:D Maar goed, jullie kunnen natuurlijk niet zomaar weglopen helaas..
    En spannend van je ongi.. ik hoop echt echt echt dat hoe klein de kans ook is dat het toch gewoon raak is.. maar goed, misschien maar beter er vanuit gaan dat je ongi wordt om teleurstelling te voorkomen..

@ Timon: Geeft het wat extra rust nu jullie het vertellen als het ter sprake komt? Kan me voorstellen dat het altijd maar geheim houden best lastig is. Hoop heeel erg dat jullie eskimo een lekker warm huisje in jou buik gaat krijgen!

@ Hier: Daan is vanochtend om 5 uur weer weggegaan. Hij zou 6 uur weggaan maar hij kon helemaal niet slapen door de spanning dus toen is ie maar gaan rijden haha. Hij is gelukkig veilig gearriveerd. In principe is hij daar elke week van maandag tot en met vrijdag.. hij gaat nu eerst twee weken.. dan heeft hij nog 4 weken vakantie/in Den Haag werken.. en vanaf 15 augustus is hij elke week in Luxemburg. Het zal best wel zwaar worden, maar ik denk niet té zwaar. Misschien wordt het huishouden me te zwaar, maar we hebben overlegd dat ik dat dan aangeef en dat we dan weer een schoonmaakster nemen.. Verder wil Daniel's moeder wel een avond in de week blijven slapen (heb ik niet zo heel veel zin in, maar goed als het nodig is is de mogelijkheid er wel) en een vriendinnetje uit Rotterdam gaat vanaf 1 sept studeren in Amsterdam dus die wil ook wel een nacht blijven slapen (heeft zij minder reistijd, en heb ik een kokkin voor die avond :)).. dus ik zie het allemaal wel positief in. En lukt het niet.. dan merken we dat ook snel genoeg en dan verzinnen we dan wel een oplossing.

Nou, nu maar snel aant werk!

Deel Deze Pagina