Och jeetje Nienke.. sjonge wat moeten jullie geschrokken zijn vanmiddag En echt heel vervelend dat het nu zo moet gaan Ik wil je heel heeel veel succes wensen morgen. Ik hoop dat het allemaal goed gaat, en soepel zal verlopen! Probeer goed te slapen vannacht (al zal dat best moeilijk zijn misschien)! Zet um op meis! @ Linda: Jeetje, wat een sukkel blijft die baas van je toch. Lijkt ie een tijdje zo aardig te doen en dan ineens maakt hij je weer van streek. Niet meer aan denken.. het is allemaal zo voorbij en dan ga je je alleen maar op je kindjes richten. Straie.. meis, je hebt echt een prachtige buik!! Ik begrijp wel dat je het vervelend vind hoor, maar volgens mij hoef je je echt nergens voor de schamen! @ Timon: Wat een geweldig nieuws dat het nu allemaal toch snel kan gaan gebeuren! Ik hoop dat jullie snel opgeroepen worden! @ Hier: Mijn nieuwe werkplek is echt heeeel leuk! Heel gezellig, en allemaal jongens van mijn leeftijd.. dus ben helemaal blij. Alleen kan ik écht niet meer zwangerschapspagina-en op het werk Dat is wel erug balen.. Ik lees wel op m'n telefoon een paar keer per dag ff de berichtjes, maar iets posten is lastig. Over twee weken heb ik een nieuwe telefoon, hoop dat ik daar iets makkelijker mee kan posten. maar heb ook geen nieuws, dus dat scheelt
Hallo meiden, Nienke, ik hoor het wel als er vorderingen zijn! Ik wil je heel veel succes en vooral plezier wensen voor morgen! Wat fijn dat jullie ukje nu niet lang meer op zich zal laten wachten Lkg, wat leuk dat je werkplek leuk is, wel jammer dat je nu niet zo vaak op zp kan. Mag ik vragen hoe je via je telefoon zp checkt? Heb je een internet abo er op? Ik kan met mijn telefoon voorlopig alleen nog op internet via onze router.. @ Hier: Op het wachtbankje! Toen de ovutest positief werd, hebben we 1 keer goed geklust, we hadden daarvoor 3 dagen niet geklust, dus de zaadjes waren als het goed is in topvorm. Verder hebben we helemaal geen puf gehad om te klussen, dus hopelijk was deze keer genoeg Nu maar afwachten. Mijn eitje is wel eerder gekomen, maar ik was uitgegaan van een langere cyclus. Ik denk dat mijn NOD nu rond 6 februari zit.. Dus volgende week vrijdag is D-Day!!
@ Ilona: Spannend zeg!!! Hopelijk was die ene keer een schot in de roos Ik heb idd een internetabonnement op m'n telefoon, dan kan ik gewoon alle internetsite op m'n telefoon bezoeken Sommige sites zijn niet zo duidelijk, omdat ze te groot zijn ofzo, maar zp is wel goed te doen Alleen reageren is zo lastig omdat ik niet zo snel kan typen (heb zo'n touch-telefoon)..
Ik hoop het ook Lkg! Heb je dat internetabo los erbij gedaan? Of hoe werkt dat? Ik wil misschien ook weleens een internet abo op mn telefoon. Heb je tips?
Ik heb een abonnement bij Telfort.. heb gewoon een belbundel (200 minuten) een sms-bundel (100 smsjes) en een internet-bundel (onbeperkt internet). Internet op je mobiel kost meestal rond de 10 euro. Heb je nu een abonnement om te bellen?? Je kan gewoon bij de provider waar je nu zit een internetabonnement er bij afsluiten, alleen moet je er wel opletten dat dat dan misschien qua begin- en einddatum niet gelijk loopt als je het internet er laten bijneemt.
Nee ik heb nu prepaid van Telfort, maar ik weet niet of je er dan ook internet op kunt krijgen? Ik zal eens kijken! Thanks in ieder geval!
O Spannend meis, Maar wel balen dat het op deze manier moet! Alvast heel veel sterkte morgen en hopen dat de kleine er snel en makkelijk uit wil! Ga heel hard voor je duimen en ga morgen de hele dag hier kijken Succes!!!!! Liefs Tamaar
jeetje nienke, wat schrikken!!! pfoe.. Nou, wel fijn dat het allemaal nu op gang gaat komen en jullie kleine nu écht bijna gaat komen!! Hopelijk werkt het opwekken en kan je gewoon natuurlijk bevallen! Zal voor je duimen meid! Nu mag ik je in ieder geval wel HEEL veel succes wensen!! Wat spannend.....jullie gaan gewoon jullie kleintje zien, en zien of jullie een zoontje of dochtertje krijgen! Heb je zelf een voorgevoel?
*******BUDDYNIEUWS******* Dit berichtje kreeg ik vanmorgen van Nienke om 08.35: Hoi! Moest om 7.15 in het ziekenhuis zijn. Lig vanaf die tijd aan de ctg. Ze hebben met gel ingespoten om de baarmoeder open te laten staan. De inwerktijd is ongeveer 6 uur. In de tussentijd houden ze mij en de baby in de gaten. Ik heb een berichtje terug gestuurd om haar heel veel sterkte te wensen en dat ik het wel weer hoor als er nieuws is!
@Charpi: Veel succes met Sonja! @Timon: Wat een goed nieuws zeg, zo komt het idd al een stuk dichterbij! @Linda: Bij mij kwam de misselijkheid aan het eind ook weer af en toe terug, je maag etc worden ondertussen toch wel behoorlijk geplet.. Wat vervelend dat het alweer niet lekker gaat op je werk zeg @Nienke: Pfff jij was juist degene die ons moest laten zien dat we in deze topic ook makkelijke bevallingen kunnen krijgen hoor, ik hoop dat morgen alles meevalt.. Wel fijn dat ze meteen stappen ondernemen en er zijn in elk geval mensen bij die je hulp kunnen bieden tijdens de bevalling. En wie weet valt het ook allemaal hardstikke mee en heb je alleen net even dat duwtje nodig om het op gang te brengen Heel veel succes! @Lkg: Wat fijn dat je nieuwe werkplek zo goed bevalt! Tja ik heb nog nooit internet op me werk gehad, dus wete niet beter @Iloon: Spannende dagen dus weer, ik hoop dat het deze keer een mooie posi test oplevert Hier: Vandaag drukke dag, moet thuis nog wat schone hokjes maken voor de hamsters die meegaan naar een keuring.. Daarna met Lana naar mijn schoonvader wandelen (45 minuten) voor zijn verjaardag, dan weer snel naar huis.. En vanavond gaan we naar Utrecht voor de dierenshow en gaat Lana mee en krijgt ze ook voor het eerst haar flesje in een openbare ruimte. Vind het best spannend, hoop dat Lana goed drinkt als we ergens anders zijn..
@ nienke: waah succes meid! De tijd zal wel even heel lang duren nu...maar het is het wachten meer als waard! Succes!!! @ hier: Vanmiddag teamuitstapje Heb d'r zin in, aangezien ik wél heeeele leuke collega's heb. Dat mn leidinggevende meegaat, tsja, das jammer haha, maar ik zorg wel dat ik bij hem uit de buurt blijf. Wordt wel een lange dag, want we gaan om half 4 en 't zou tot een uur of 11 duren.. pfoe. Maar ze hadden begreep ik wel rekening met mij (en een andere zwangere collega) gehouden en hadden een stoeltje geregeld voor mij wanneer de rest een poosje moet staan ofzoiets. Ben heel benieuwd wat we gaan doen! ... haha, enige wat we mee moeten nemen is een pollepel! hahah. hmmmm dan kan ik helaas niet de site checken ivm nienke-nieuws!
Ohwwwww Nienke spannend!! Ik hoop dat de gel inmiddels zijn werk doet en dat je als je vliezen zijn gebroken snel jullie kindje mag vasthouden.... Ik duim voor je meid! Moeilijke zwangerschappen, pfffff Linda aan jou de taak om het zeer soepeltjes te laten verlopen meid! Ik wil wel eens een bevalling horen volgens de boekjes! Ilona, succes op de wachtbank meid, ik kom je snel vergezellen, we klussen nog even door en dan kom ik naast je zitten. Das het enige nadeel van geen ovutesten gebruiken, je moet langer doorklussen.... maar volgens mij voel ik nu mijn eierstokken sinds gisteren dus het zal niet lang meer duren denk ik.... Linda, heel veel plezier met het uitje vanmiddag/vanavond! Ik hoor morgen wel hoe het geweest is.... Lkg, fijn dat je andere werkplek gezellig is en bevalt. Tja dat je niet meer op zp kan is effe jammer, gelukkig 's avonds wel! Saskia, ben benieuwd of Lana goed wil drinken in een andere omgeving.... misschien een beetje een rustig hoekje opzoeken?? Veel plezier vanavond! Hier, dus nog steeds aan de klus... morgen nog en voor de allerzekerheid zondag nog en dan vind ik het wel weer mooi geweest. Maarja, we willen niet het eitje missen natuurlijk en de gyn gaf aan dat deze cyclus lang kon duren na de miskraam. Het is nu cd 18 maar eigenlijk al cd 22 omdat ik natuurlijk pas laat ben begonnen met clomid te slikken.... dus het duurt gewoon allemaal langer.... tja het is dit of ovutesten gebruiken, maar dat vind ik ook weer niks... ik moet dus niet zeuren whahahahaha....
@Linda: Hoe was je uitje? @Charpi: Ik zou idd gewoon lekker een tijdje doorklussen hoor En je heb helemaal gelijk, Linda moet maar eens laten zien hoe een makkelijke bevalling gaat.. @Ilona: Jammer zeg, ben net weer thuis en moet zo weg dus meteen achter de pc gekropen (lekker gezellig voor Peet ) Ik hoop dat ze een lekkere vlotte bevalling heeft..
Haai dames, Even snel een berichtje. Ben vandaag thuis gekomen van het zkh. Alles gaat goed. Helaas heeft Tristan regelmatig last van krampjes en gilt hij enorm. (in het ziekenhuis werd hij de driftkikker genoemd omdat hij ook enorm kan schreeuwen als het voeden niet vlot genoeg gaat) Aangezien mijn hormonen alle kanten opvliegen huil ik direct mee en verder te pas en te onpas. Maar goed, onze zoon is verder prachtig en een heerlijk mannetje. Met mij gaat het ook aardig, loop als een oud wijf maar kan iedere dag weer iets meer. Enne, dames: als je de kans hebt, neem een ruggeprik! Wat een zegen is dat zeg! Nog even de technische gegevens: Tristan was 4630 gram $) en 53 cm bij zijn geboorte. @Nienke, zet m op meid. T wordt de hoogste tijd!
hoi Djuke wat leuk dat je gelijk effe een berichtje post.... kan me voorstellen dat je hormonen alle kanten op vliegen en je dus meehuilt met Tristan.... het is idd een flinke knul meid... show je snel een fotootje?? We willen je knul natuurlijk graag bewonderen! Ohwwwww nog geen nieuws verder van Nienke.... hopelijk is dat een goed teken....
Hihi, grappig. Dat klinkt raar, maar als je bedenkt dat ik (de man van Nienke) nog nooit eerder op dit forum heb rond gekeken, vind ik het leuk om te zien dat jullie zoveel bij elkaar vinden! Dan maar een kleine update van mij: Het primen ging, voor zover ik kan beoordelen, niet zo snel als dat we gehoopt hadden, maar goed. De ontsluiting is langzaam op gang aan het komen, lees 1(!)cm vanmiddag rond een uur of 3. Morgen dus nog maar een keertje primen (gel inspuiten en 30 min. op de rug blijven liggen) en vervolgens 6 uur wachten totdat de controle molen weer gaat draaien. En hopen dat de ontsluiting dan genoeg is om de vliezen te kunnen breken. Dit houdt dus in....... weer wachten. Ik ga zo weer terug naar het ziekenhuis, voor mij is daar ook een bedje gespreidt dus hoef ik Nienke niet alleen te laten (vind ze wel zo prettig denk ik) Groeten van Bart
Hey Meiden & Bart @ Djuke: wat leuk meis dat je wat van je laat horen! Blij dat alles goed gaat maar wel vervelend voor die kleine met die krampjes. Hopelijk is dat snel over! @ Bart: wat leuk dat je ons even op de hoogte houdt over nienke. Hoe gaat het verder met haar.. houdt ze het een beetje vol? heel veel succes vannacht en morgen en fijn dat je bij mag blijven. Hopelijk komen jullie een beetje aanslapen toe! Liefs tamaar
Nienke, zet 'm op! Fijn dat Bart ons even op de hoogte heeft gebracht. Lkg, fijn dat je een leuke werkplek heb. Heel belangrijk, omdat je heir toch grotendeels van de week je tijd doorbreng. Djuke, leuk dat je er even was. Hopelijk gaat het snel veel beter met Tristan. Vanmorgen op mijn knie gevallen dankzij de gladheid. Nu ik meer zit is het opstaan een probleem. Ben net een oude oma die (dankzij knie) bijna niet overeind kan komen. Zelfs uit de auto is bewust uitstappen.
@ Bart: Zooo wat superleuk dat je even een berichtje hier plaatst!! Echt lief dat je ons even update.. we (ik in ieder geval) zit toch best wel een beetje in spanning hihi. Jammer dat het allemaal nog niet zo opschiet.. hoop dat het echt snel zal gaan morgen dan!! @ Djuke: Whauwww.. alweer een berichtje van jou! Kan me heel goed voorstellen dat het allemaal heftig is met de hormonen enzo, ik hoop dat het snel wat evenwichtiger wordt en dat Tristan dan ook snel minder last van krampjes heeft. Zet um in ieder geval op meid!!