Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Wowwww Lkg wat heb je lekker geshopped, mooie spulletjes hoor :) en toch nog iets gratis meegekregen, goed zo.....

Wij (lees: ik) waren ook helemaal kapot na het uitzoeken.... maar ohwww wat is dat leuk allemaal....

Hemeltje, we hebben 25 augustus de 20 weken echo dus dat duurt nog eventjes en ja we willen weten wat het wordt.... :)

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lkg": wauw!!! Wat een prachtige spullen!! Dat kamertje, mooi zeg!! Erg mooi, dat wit! En die box is ook heel mooi, en ideaal met een lade. Hebben wij ook;echt zeer ideaal.
    En goed zeg, gewoon een boxkleed en zitverkleiner gratis! Goede onderhandelaar, die schoonvader van jou :) .

@ Hemeltje: Leuk weer iets te horen van je. Wat een mooie foto's!! Lief!

@ hier: Gisteren lekker wezen zwemmen met de kids; was erg leuk :). Wel vermoeiend voor ze.
    vandaag niet veel doen..veel te warm...
    wachten op de wedstrijd van vanavond :).

3. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Eventjes showen wat we tot nu toe gehad hebben.... allereerst van Mam & Frank twee rompertjes in het thema Jip en Janneke en een knuffeldoek.

4. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Gisteren hebben we een kaartje met 10 euro, een pyjamaatje en een speeltje gehad van mijn tantes.... en van een vriendin kortingsbonnen voor de prenatal en miss etam....

5. Djuke

Djuke Bekend lid

Spam, tenminste als het lukt! :D

6. Djuke

Djuke Bekend lid

Dit is dus Tristan op de waterlelie. Ik vind de foto's mooi geworden MAAR niet zo mooi als ik gehoopt had. Het is eigenlijk precies de foto die ik zelf met een gewone camera gemaakt hebt. Aan Tristan ligt het niet. Die poseert als een echt model. Helaas heeft de fotograaf er niet zo'n mooie foto van gemaakt als gekund had.

7. Djuke

Djuke Bekend lid

En dan nog een foto die gemaakt is tijdens onze forummeeting van de januarimama's.

8. Djuke

Djuke Bekend lid

Enniewee, eindelijk dan eens spam! :D:D:D

Lkg: lekker aan de shopperdeshop geweest! En goed geslaagd zeg! Mooi kamertje, box en wagen!
    Qua textiel kan ik je de dekentjes en lakentjes van Koeka aanraden en de Lodger wrapper van Lodger. Echt ideaal! Lodger heeft ook mooie dekentjes trouwens.
    Julian is ook helemaal verliefd op onze kinderwagen, hij duwt eigenlijk altijd. Ik moet eraf blijven want hij vindt het veuls te leuk. ;)

Charpi: leuk dat jullie ook het geslacht willen weten, ga je het ook vertellen?

Hemeltje: Owen wordt ook al een hele kerel! Leuk hoor! En fijn te horen dat alles goed gaat!

Linda: hoe is het met jou en de mannen? Wanneer moet Daan nu weer voor de volgende operatie? En hoe gaat het oprekken. En ik vroeg me af of je kereltjes ook echt met elkaar spelen. Dat lijkt me zo leuk om te zien!

Tamara: mooie kapstok! En inderdaad, er zijn ook genoeg leuke dingen te koop voor weinig! Zeker als je een beetje handig bent kan je ook veel zelf maken. Zijn jullie een beetje klussers?

Hierzo: paar daagjes weg geweest in een mooi kasteeltje, lekker gefietst en dagje Veluwse Bron gedaan. Uiteraard lekker uit eten geweest en heerlijk veel quality time met zn tweetjes gehad. Natuurlijk hadden we een hotline met opa en oma in Zeeland maar het ging echt super met Tristan! Hij pakte zn ritme daar lekker op en gaf geen krimp om de andere omstandigheden.
    Zaterdag zijn we ook naar Zeeland gegaan en nog een nachtje met Tristan daar gebleven. Gister naar huis en Tristan schakelde moeiteloos over. Samen voetbal gekeken maar helaas..... Nederland verloor. :)

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Djuke: Aaach wat een scheet!! leuk, foto's te zien!! :)
    Die foto's op die lelie: ach wat lacht Tristan lief!!! Wat gaaf, en wat een timing van het mannetje om lekker te gaan lachen :).

Kan ie nu ook al een beetje rechtop zitten?

Jammer dat de professionele foto's tegenvielen.

Daan moet ongeveer eind augustus begin sept. geopereerd worden weer. We hebben nog geen datum
    Het oprekken gaat wel goed! We zijn van 8 mm nu ondertussen naar 10 mm (oftewel gewoon een centimeter! groot!) en dat gaat mooi op schema.

D&J hebben elkaar steeds meer door, en lachen dan ook naar elkaar. Echt super lief.
    Spelen doen ze nog niet echt met elkaar, dat kan ook nog niet echt. Zal wel komen als ze kunnen zitten..nu liggen ze maar te liggen ;).
    Tis wel zo, als jesse een rammelaar vast heeft of zoiets, dat Daan dan heel vrolijk toekijkt hou hij speelt.

@ hier: wowie...dikke onweersbuien en regen.
    Onze poetshulp komt als het goed is over 5 minuten..die zal wel nat zijn :p

10. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai meiden,

@ Lkg: Wat een leuk kamertje, daar houden wij ook wel van. De rest is natuurlijk ook ontzettend leuk. :)

@ djuke: we zijn niet echt klussers, tim is electricien dus die is op zich wel handig maar hij heeft ook heel weinig geduld dus het moet gelijk goed gaan anders krijgen we de poppen aan het dansen. Heb gister overigens een mooie badkamer set gekocht, hadden we weer een hoog budget voor staan en het is weer drie keer zo goedkoop geworden. Echt geweldig zwart met diamantjes :):):) bling bling.

Maar wat een heerlijk mannetje heb je zeg, jammer dat de fotoos niet geworden zijn zoals je gehoopt hebt maar je hebt er nu toch een aantal leuke fotoos bij. Ik zou het niet zelf verzinnen hoor, zo'n water lelie ;)

@ Linda: Wat leuk dat je mannetjes zo op elkaar reageren. Zal nog leuk worden als ze straks op een leeftijd zijn dat ze dingen gaan uithalen, en dan elkaar back upen :D

@ Hier: zometeen werken. Moet op de fiets maar het regent en onweert dus dat wordt leuk :( maar goed, moet tot 22.00 uur vanavond dus een lange dag, en dan ook nog de teleurstelling van het voetbal gister. Zat gewoon mee te janken met de jongens. Als je verliest oke, maar toch niet op zo'n oneerlijke manier. Niet te geloven.

Liefs

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Linda, mijn NOD zal waarschijnlijk 2 augustus zijn. Anders gezegd... ik wil dan zwanger zijn van onze eskimo!

Tamaar, wat schiet jullie huisje lekker op. Mooie kapstok voor weinig geld. Goed gescoord!

Leuke foto's van Hemeltje en Owen.

Lkg, die kinderkamer vind ik ook erg mooi!

Djuke, leuke foto's. Jammer dat de fotograaf er niet iets meer speciaals van heeft kunnen maken. En dan hangen bij mama! :D

Linda, wat leuk dat de jongens elkaar steeds meer door krijgen. En, was je poetshulp nat?;)

Donkere wolken verzamelen zich voor de 2e keer boven ons. Zo maar weer de ramen dichtdoen. Het is wel al een stukje afgekoeld. Heerlijk!

Gelukkig is de vage hoofdpijn zo goed als weg. Ik denk dat het toch een deel door de ongi en een deel door de warmte komt. Het voelde hetzelfde aan als toen ik die bol op mijn hoofd kreeg. Heel lastig soms. En om enkele dagen een paracetamol t nemen hou ik niet van.

Gisteren vernomen dat een vriendinnetje zwanger is van haar 2e. Ze kwamen speciaal op visite om dit persoonlijk te vertellen. Juist omdat we hen laatst over ons ICSI traject hadden verteld.
    Ze is net 12 weken en eigenlijk vind ik het erg bijzonder dat we het nu al mogen weten. Natuurlijk ben ik wat jaloers, maar daar hebben we allemaal niets aan. Wij gaan nu voor een geslaagde cryo tp! Dan zijn we lekker samen zwanger.:D

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ tamaar: wat gaaf dat je weer goedkoper uit bent met de badkamer meubels!! fijn! :D hihi, met diamantjes, doe maar chique!

Werk ze dadelijk!

@ Timon: ik zal het aanpassen straks!

Die poetsmuts is niet meer op komen dagen.. grrrrr. Nu mag ze ook wegblijven ook.
    Waren toch al niet tevreden (vandaag zou dr 2e keer zijn)

@ NL: wat zonde he :( vindt het echt jammer... :( En hoe oneerlijk ook. zucht.

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Linda, je mag dus op zoek naar een ander of ga je het zelf doen? Wel stom dat ze dan niet afbelt.:$

14. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

Linda: welkom bij de ik-baal-van-mijn-schoonmaakster-club! :D Ik had een nieuwe die notabene 12,50 per uur vroeg :$:$ maar te beroerd is om haar koffiekopje af te wassen. Ze is nu voor de 2e keer geweest en nog zijn niet alle ramen gewassen. Vond ze teveel werk! Nou jaaaaaaaa! Dus kappen ermee, blegh!

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dan doen we het liever zelf dan ons dood te ergeren aan zo'n dame.

16. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Linda: Hahah, inderdaad, je mag je gratis aansluiten bij de club. Wij hebben onze schoonmaakster ook 'ontslagen' omdat ze dr werk niet goed deed. Echt zo moeilijk om een echte goede te vinden, dus ik doe het nu maar weer zelf zolang het gaat. Maar ik begrijp dat jullie wel erg hard een schoonmaakster kunnen gebruiken als je nu weer werkt!

@ Djuke: Mooie foto's!! Wat een schattig manneke zeg die Tristan :) Ik snap wel een beetje wat je bedoeld met dat de foto wat tegenvalt voor een professionele foto. De hoek waaruit de foto genomen is, en de achtergrond.. het had wat origineler en creatiever gekunt, maar desalnietemis wel een superleuke foto! Fijn dat jullie daagjes weg zo lekker waren!

@ Hier: Het is echt NIET TE HARDEN op kantoor. Het is bloed en bloedheet op kantoor en mega vochtig.. iederen zit hartstikke te zweten. We hebben al bij verschillende winkels een ventilator gezocht, maar alles was uitverkocht :( Ik ga het nog een uurtje proberen vol te houden en dan ga ik gewoon naar huis.. ze melden me maar ziek hoor..

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Djuke; jaa vreselijk. Dit is nu de 2e. De eerste poetste heel grondig maar die kon niet meer komen wegens 'rugklachten'... week later zag ik haar advertentie weer op marktplaats staan. stom mens.

Deze is dus niet op komen dagen en niets laten weten... grr.

@ timon: heb het nu zelf maar gedaan, een deel, want het is veel te benauwd vind ik, haha.
    Morgen komt er al een andere poetshulp op gesprek. ben benieuwd.

We betaalde beide 10 euro per uur en deze ook weer..dus hopelijk is dit wel wat.

@ lkg; Succes in de warmte daar..>!

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Daarom heb ik vandaag geen poetsen op mijn lijstje staan. Alleen maar wat boodschappen doen. Van de week is het waarschijnlijk koeler en dus slimmer om dan te gaan poetsen.;)

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Lkg: Mooi Mooi!!!
    Djuke: Mooie foto's van Tristan. Voor een fotograaf had ik indd ook beter verwacht maar ja..
    Hemeltje: wat een lekker kereltje.
    Poetsers: Wat een ellende.. Ben blij dat ik he zelf allemaal nog kan en doe, ik doe het altijd in de avond. GIster de hele dag lopen zwoegen maar dan is het ook goedschoon :D .

Faith: Doet het geweldig! Geen last gehad van dr prikjes (we moeten al bijna weer).. Huilt nooit en slaapt van 9 tot 9 :D .. Geen klagen dus ..

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

Deel Deze Pagina