Ohwwwwww wat een gave babyspam.... bedankt Djuke, Hemeltje en Tante..... ik zit helemaal te genieten..... Poetshulp hebben wij niet..... maar ik begrijp dat een goede vinden best lastig is. Lekker Lkg dat je weer goedkoper uit was met je badkamerset. Hier vandaag behoorlijk heftige regen gehad.... maar de temperatuur is alweer opgelopen.... morgen lekker wat minder warm.
@ Tante Mars: Zwijmelllllll.. wat een schatje zeg!! En heerlijk dat alles zo goed gaat! @ Hier: Buikfoto update tot en met week 20 in m'n album Tis en blijft een klein buikje.. ben ook nog geen kilo aangekomen.. maar zal vast komen
Komt vast wel lkg! Ik was, met een tweeling, in week 21 of 22 pas 3 kilo aangekomen. (En daarna vloog 't eraan, maar da's wat anders ) Enne, je ziet wel echt een buikje hoor! Gaat mooi!!
Mooi buikkie .. Komt vanzelf wel dan kan je klagen over een tijgervelletje .. Ik klaag heulemaal niet, me buik lijk wel een kinder race baan .. Maar intresseert me geen hol vorige week lekker in bikini op t strand gelegen .. Ikke was 5 aangekomen in totaal, en 21 afgevallen nu gaat goed ... Ik zie tussen de bedrijven door dat Daan zwaarder is dan Jesse.. Shocking, wat doet die kleine vechter het goed ... waar kan ik foto's vinden van D&J ? Twitter??
Mooi buikje Lkg, en je begint het echt wel te zien hoor Slik, ik geloof dat ik het minder goed doe qua gewicht.... ik ben sinds de laatste ongie al 6 kilo aangekomen... de eerste 3 zaten er al aan voor ik wist dat ik zwanger was, maar had ook enorme vreetbuien gehad die eerste weken en daarna nog een 3 de afgelopen maanden. Zucht, en ik was al zoveel aangekomen door de hormoonbehandeling.... hier moet na de zwangerschap behoorlijk gelijnd worden.... ben nu echt een zwaargewicht....
maf he, die is gewoon zwaarder! heeft oook een dikker koppie . Wowie, je gaat goed met afvallen!! Ik had er 18 bij volgens mij, en moet nog 3. Hier is Daan
Heerlijke mannetjes!!! Lijken echt op elkaar sodeju.. Charpi: gaat na de bevalling er wel weer af .. Ik stond direcht na de bevalling op de weegschaal toen was het al 8 minder dus als 3 meer dan dat ik was aangekomen. Heb geen klagen eet nog steeds wat ik normaal ook at. Met hoeveel maand kregen D&J fruithap?
hihi in t echt lijken ze helemaal niet echt op elkaar. ze kregen met 3 maanden en een week ongeveer hun 1e hapjes, maar 10 lepeltjes ofzo. met 3,5 maand kwart potje en 3 maanden enn 3 weken half potje. nu eten ze sinds 2 dagen 'n heel potje
Haai ladies! Tante: mooie foto's en wat een mooi meisje! Zulke mooie ogen! Ze mag later wel met Tristan daten hoor! En knap dat je zoveel bent afgevallen zonder er veel moeite voor te doen. Ikke jaloers! Dat euforiemoment na de geboorte op de weegschaal heb ik ook gehad. Maar helaas ben ik nog steeds te stevig om het maar diplomatiek te zeggen. Ik heb er in 10 jaar tijd 20 kilo bij weten te eten... Lkg: jajajaja, ik zie een mooi buikje! Mooi hoor! En wat heerlijk dat de zwangerschap zo goed gaat allemaal. Hopelijk blijft dat zo! Linda: echt knappe mannetjes! En wat lijken ze toch op jou! Wat fijn dat het oprekken van Daan zo goed gaat zeg! Voor je het weet veeg je ook bij hem zn vieze billen af! Hierzo: gisteravond verse biologische bloemkool voor Tristan gemaakt en dat ging echt heel goed. Tijdje terug een potje Olvarit bloemkool geprobeerd en dat ging voor geen meter. Het stonk ook! Niet dat het rot was maar gewoon blegh! Dus ik weet weer waarom ik eigenlijk alles vers maak! We hebben nu ook een abonnement op biologisch groente en fruit, zo'n tas die je iedere week krijgt en das wel een aanrader! www.odin.nl
@ Djuke; whahah ja ik had pas bloemkool van friso in een potje: Bah!! kheb het weggegooid.. het was heel vast, in plaats van vloeibaar, en die lucht... ik dacht, dat ga ik mijn kinders echt niet geven!! Is dat biologiosch spul niet een stuk duurder?
Linda: nou, idd, die luuuuuuuucht! Wij zaten aan tafel bij mn schoonfamilie en iedereen ging bijna over zn nek. Ze vonden het niet raar dat Tristan het niet lekker vond. Biologisch duurder, ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk amper naar prijzen kijk als ik groenten en fruit koop. Maar ik betaal nu 7,95 voor een combi-abonnement. De vorige keer zat er een krop sla, andijvie, bloemkool, 4 appels en 4 perzikken in. Dat is dan toch niet zo heel veel duurder? Of ben ik nu zo abuis? Maar eerlijk is eerlijk, de smaak is wel veel lekkerder hoor! Wij eten echt niet alles biologisch, we gaan ook regelmatig naar een Landwinkel. Dan koop je rechtstreeks bij de teler vandaan en dat is ook vaak heel mooie kwaliteit. Maar niet biologisch. Zuivel kopen we alleen van Campina (uiteraard ) want dat is de enige zuivel in Nederland die ook echt uit Nederland komt. Verder gaan we regelmatig naar een zuivelboerderij, das helemaal jummieeeeeee!
Ohwww meiden wat heerlijk jullie verhalen over voeding etc. en foto's van de kids.... Linda je mannen zijn echte kanjers.... Ik zit me al echt te verheugen op de tijd die Jos en ik tegemoet gaan volgend jaar. Hihi, volgend jaar, dat klinkt nog heel ver weg he, maar over ruim 5 maanden is het al zover....