@ Afvalverhalen: Pfff, respect hoor voor jullie! Ik mag mezelf echt onwijs gelukkig prijzen met het feit dat ik niet makkelijk aankom, want afvallen zou ik echt super moeilijk vinden denk ik.. @ Eten: Oeoeoe.. dat klinkt zo leuk al die verhalen. Wij eten altijd van de c1000.. dat krijg je als je in de stad woont Maar bij m'n ouders haalden we wel vaak groente van het land van m'n oom. Nieuwe aardappelen haal ik in de zomer nog wel altijd bij de boer in de buurt van m'n ouders.. dat is en blijft toch het allllerlekkerst! @ Hier: Hmmm, vandaag toch steeds een beetje last van een buikpijnachtig gevoel.. zal wel het groeien van de baarmoeder zijn.. zou ook niet gek zijn als ik daar na 20 weken eens wat van zou voelen, maar toch maakt het me een beetje onzeker. De kleine heeft vandaag al meerdere keren geschopt, dus ik moet me ook niet druk maken, maar stiekem wordt ik toch een beetje zenuwachtiger over alles nu de 20 weken echo er aan zit te komen.. Verder.. pfff.. ik zie er bijna tegenop om straks naar huis te gaan. Dikke massa mensen op het station, waar ik doorheen moet om bij m'n bus te komen.. propvolle bus natuurlijk.. hmmm.. naja, zover is het nog niet, eerst nog twee uurtjes werken
Lkg wanneer heb je precies je 20 weken echo? Kan me best voorstellen dat die buikpijnachtige krampjes je onzeker maken, als ik iets voel denk ik ook gelijk van wat is dat.... wel fijn dat je de baby voelt schoppen, dat heb ik nog niet, kan niet wachten tot het zover is....
Linda, leuke foto's van je mannetjes! Charpi, nog heel even en dan zie je je kleintje weer. Vanmorgen voor een echo geweest. De fa kon mijn 2e eierstok niet goed vinden, omdat deze naast de ander zit. Wel zag ze iets wat ze duidelijker wilde hebben en daarom moest ik bloed laten prikken. Wel was mijn bms 5,5 mm. Vanmiddag de uitslag vernomen; (voor zover wij weten) niets aan de hand, maar wel morgen terug komen voor nog een echo en bloed prikken. Dus zien we morgen nogmaals het UMC van binnen.
Stom van me Lkg....dat had ik zelf kunnen verzinnen om in je onderschrift te kijken, whahahahaha.... hoe bedoel je dom blondje.... Timon, spannend even, hoop dat alles goed is en de uitslagen goed zijn van het bloedprikken... Hier gaat alles goed.... alleen last van de warmte...
Ahhh gevonden! Ik zocht pas een site waar ik allerlei info had gevonden over het metrasje enzo, maar ook over de veiligheid van andere producten. Vond het een erg fijne en duidelijke site. dus wilde hem even met lkg en charpi delen Producten per categorie gerangschikt - Producten veilig/onveilig deel1
Hallo meiden!! Ik kreeg van linda een berichtje hoe het met mij ging, erg leuk!!ik heb al lange tijd niets van me laten horen maar lees af en toe wel even bij... Kelvin is ondertussen alweer 9 maanden!!wat gaat de tijd ontzettend snel zeg, niet te geloven, het is al zo'n grote kerel!!hij kan al zitten, beetje staan, hij kletst ons de oren van het hoofd, het is echt een super vrolijk mannetje, en erg lief Kruipen doet meneertje niet aan, zo gauw hij op z'n buik ligt rolt hij gelijk weer terug, dus die stap zal hij wel overslaan... Hij kan al goed papa zeggen en mama is wawa, als hij smorgens wakker word begint hij al te roepen : WAWA!! echt zo schattig!!! Verder vind hij het geweldig om klap eens in de handjes te doen (met z'n handjes op z'n hoofd) en hij zit graag bij mij op de fiets, dan zwaait hij naar iedereen!! Super om te zien hoeveel meiden er zwanger zijn geworden van de "oude"garde, nu hopen dat de rest ook gauw mag volgen..... Ik zal proberen wat foto's van Kelvin te plaatsen, moet ik eerst even uitzoeken hoe dat moet.... Groetjes Annelies
aaahhh leuk iets te horen!!! Wat een héérlijke kerel heb je!!! En wat goed dat het allemaal super gaat!! fijn!! Echt een knappe vent!! !
@ Annelies: Ohhhh wat leukk!! Wat superfijn om te horen dat het zo goed gaat! Echt gaaf dat hij nu al papa en mama (wawa) zegt!! Heerlijk Leuke foto's ook! Knappe kerel hoor @ Linda: Thanks voor de link! Tis voor ons al te laat maar ik las idd al dat zo'n ademend matras weinig uitmaakt.. of dat het in ieder geval niet bewezen is. Naja weet je.. als Daniel er beter om slaapt en als hij zich er fijner bij voelt, dan is het me die investering van 100 euro wel waard. Maar wel goed om te weten dat ook met zo'n martras op de buik laten slapen niet verstandig is. @ Hier: Weinig nieuws.. Daniel was even twee nachtjes thuis maar vertrekt vanmiddag (tot en met zondag) naar Spanje. Ben erug jaloers haha, maar wel leuk voor hem. Vandaag de hele dag op pad voor het werk, dus de dag zal wel om vliegen.
Leuk Annelies dat je iets van je laat horen en je stoere man even aan ons showt.... wat een kanjer is Kelvin zeg, en alweer 9 maanden, wat gaat de tijd snel zeg.... Leuk dat hij al Papa en Wawa zegt .... kom vooral vaker even binnenvallen Linda, bedankt voor de site, ik ga het eens rustig lezen... Lkg, lekker voor Daniel zeg een aantal dagen Spanje, maar hij zal vast hard moeten werken daar.... denk ik.... en is het daar niet bloedje heet?? Ik geniet juist zo van vandaag met heerlijke temperaturen... Hier een kleine verandering gaande.... ik lig steeds minder op mijn buik in bed.... ik draai er vanaf.... dus ben benieuwd hoe lang ik nog zo in slaap zal vallen....
Hoi meiden! Na een lekker weekendje in Parijs om mijn 1-jarig huwelijk te vieren ben ik er weer! Ik had de afgelopen tijd echt effies nodig om een beetje tot mezelf te komen. Inmiddels heb ik in Parijs mijn eisprong gespot en gevoeld, dus daar hebben we maar eens goed gebruik van gemaakt! Dus hopelijk mag ik hier snel weer met goed nieuws komen! Wat betreft de behandelingen: Op 1 juli zijn we in het Erasmus MC geweest en daar hebben ze ons een chromosomenonderzoek aangeboden. Hiervoor hebben we direct bloed afgegeven en op 27 september krijgen we daarvan telefonisch de uitslag, tenzij ik zwanger ben, dan moet ik bellen en dan kunnen ze hem eerder opvragen. Verder onderzoek krijgen we nog niet, die krijg je pas na 3 miskramen. Nu hoop ik natuurlijk dat het nooit meer zo ver hoeft te komen, maar mocht het toch gebeuren, dan heb ik besloten om me te laten behandelen in het Geertgen. Een vriendin van mij die zit daar momenteel in een ivf traject en is er erg tevreden over. Maar laten we maar hopen dat dat niet nodig zal zijn en dat de volgende zwangerschap helemaal prima zal zijn! Dat wat betreft mijn update. @ Lkg: Wow, in Spanje is het lekker warm nu. Fijn dat Daniel zondag alweer terug is. Ik zie dat je over een paar nachtjes je 20-weken echo hebt. Spannend hoor! Willen jullie weten wat het gaat worden? @ Charpi: Heb je al een beetje een buikkie? @ Timon: Hoe was het in het UMC?
Annelies, wat een heerlijk ventje! Ilona, Parijs is ook wel een mooie omgeving om zwanger te raken. Lkg, naar Spanje is toch geen straf. Jammer dat het voor werk is. Nou dames, deze cryo tp poging is afgebroken. De fa liet ons in het dossier zien wat de onderzochte waarden waren (... 646 en lh 16). Hieraan was te zien dat ik wel opbouwend naar de eisprong bezig was. De echo was weer spannend, want dat wat daags ervoor werd gezien leek voor deze fa aan de andere kant te liggen. De grootte was nog hetzelfde en ook nu was het twijfel of het een follikel was. Ze kon mijn andere eierstok ook niet vinden. Mijn bms was van 5 naar 7 mm gegaan in 1 dag tijd! Uitslag van de bloedtest kwam 's middags; De waarden waren weer gestegen en ze vermoeden dat we te dicht op mijn ei zitten. Hierdoor is deze tp afgebroken om in augustus opnieuw te starten, met eerder met echo's te beginnen. Een plekje in de verwachte week is al gereserveerd. Het voelt goed zo. Het is niet anders en beter zo dan ons eskimo op een verkeerde wijze te verliezen. Vandaag heb ik een druk in mijn zij gehad en volgens mij was dat mijn ei. De gemaakte beslissing is duidelijk de juiste.
@ Timon; Lijkt me even slikken, maar uiteindelijk dus wel fijn dat ze je eskimootje gered hebben ipv verkeerd geplaatst! Knap dat je er gelijk zo positief over denkt! @ Ilona; Fijn te horen dat jullie lekker tot rust zijn kunnen komen.
Het slikken viel reuze mee. Ik kan geen traan laten, want dit is de beste oplossing. Beter zo dan bij voorbaat ons eskimo nutteloos verliezen. Nieuwe ronde nieuwe kansen!
Timon:Wat ga je er goed mee om meid dat deze cyclus is afgebroken. Ik zou denk ik toch wel even slikken, maar het is natuurlijk wel waar dat je eskimootje op het juiste moment moet worden ingezet en niet te vroeg... Je bent sterk.... mijn bewondering hoor! Ilona: Wat duurt dat lang zeg voordat je de uitslag van het chromosomenonderzoek krijgt... Wel fijn dat jullie weer tot rust zijn gekomen... ik zou zeggen welkom terug!
@ Timon: Wow, gelukkig maar dat ze er op tijd achter kwamen, anders was het wel zonde van je eskimootje! @ Charpi, dankjewel , wat een weekendje Parijs al niet met je doet! @ Lin, ik kan er weer een beetje tegenaan! Ik ben superblij met mijn positieve ovutesten en heb het gevoel dat ik er weer helemaal klaar voor ben om zwanger te worden. Hoe is het met jou en je mannen?