Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Heeft deze maand geen zin voor mij om te vangen. Ik stop het wel in een grote zak voor augustus, want dan gaan we echt voor onze eskimo.:D

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ilona, wij gaan echt wel voor roze op deze lijst. He is best saai zo met z'n tweetjes bij NOD.;)
    Ik hoop voor je dat het raak is.

Linda, ik ken het hele programma niet, maar zoals jullie het beschrijven is het niet prettig of leuk. Logisch dat je dan je jongens er niet voor laat gebruiken.

Sorry, ik weet enkele verhalen even niet meer om op te reageren. Ben ook wat moe door mijn werk en het weer. Nog 1,5 dag werken en dan VAKANTIE!

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Timon: Tamara is d'r ook nog bij hoor! :).

@ Tamaar: Wat geweldig, weer een meevaller voor het huis!! Jullie worden er nog rijk van, van verhuizen ;)

@ Ilona: Wat spannend dat je het gev oel hebt dat het misschien raak is!!! ik hoop het.

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tamaar vergeten... SORRY!!!!:)

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lkg: Heerlijk he, babyshoppen en dan ook weten dat het voor een jongetje moet zijn!
    Ohhh je kunt zo heerlijk shoppen voor jongens! Zooo veel onwijs stoere kleertjes overal!! Heerlijk :D.

Was het nog leuk met Daniel op het strand? :)

Zou je me trouwens je gegevens van je weblog willen pb-en? We hebben een nieuwe laptop en khad je site bij mij nfavorieten staan, maar die staan nu dus niet meer op de nieuwe laptop :(.

6. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hai girls!

@ Tamara: Heerlijk die meevallers! Kan je weer mooi compenseren met andere dingetjes die eigenlijk net iets te duur zijn! Ben heel benieuwd hoe jullie huisje er uit gaat zien!

@ Ilona: Spannend zeg!!! Ik hoop echt dat het raak is! Ga voor je duimen!

@ Linda: Jaaa babyshoppen is heeerlijk! Ik probeer het rustig aan te doen, dus mag nu weer even niets kopen. Mijn rekening laat het gelukkig ook niet toe hahaha, anders was ik echt los gegaan :p

Op het strand was het heeeerlijk.. Daniel had allemaal lekkere hapjes meegenomen en we hebben echt genoten. Lekker kletsen.. babynamen verzinnen hihi.. Hij is nu in Portugal, en komt maandag op zijn verjaardag weer terug. Intussen vermaak ik me prima.. vanavond schoongemaakt, morgen komt een vriendinnetje eten, vrijdag ga ik mijn kledingkast uitruimen (er zit zooooveel in wat toch niet meer pas, dat gaat eerst maar naar de berging om ruimte te maken voor zwangerschapskleren), en het weekend naar m'n ouders.
    Oh en morgen nog weer echo.. echt leuk om de uk nog een keer te kunnen zien :D:D Ik hoop dat ie nu goed ligt, maar volgens mij ligt ie nog precies hetzelfde als gisteren.. we zullen zien.

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nu is de regel natuurlijk wel uit de lijst he LKG..
    Wat leuk een jongen!! :D

Ik kan eigenlijk verkassen :), maar blijf nog wel ff hangen!

WIJ GAAN VOOR DE TWEEDE :D :D ben helemaal blij :D ..

Niet meteen maar ga in ieder geval geen spiraaltje laten zetten en ook geen pil slikken, we klussen zo het mogelijk is langs de eisprong heen. En in januarie flink aan de bak.

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lkg, wat leuk om zo'n avond te hebben.

Tante Mars, wat gaaf! Nu al voor een 2e uk gaan... Durf je het echt al aan?;)

9. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Wow Mars, waat gaaf!
    Hihi zal ik je dan maar weer op de NOD lijst zetten?
    Zo ja, wat wil je er op hebben? :)

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    uhm ik denk zelf 3 augustus ergens in die buurt. Word de eerste echt cyclus na bevalling :) ..

Jaa zie het helemaal zitten..
    Heb er onwijs veel zin in..
    De kans dat het nu sneller raak is is vele maten groter natuurlijk.. Maar we wachten maar ongeduldig af haha

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    wel tot januarie Spek en Bonen dan he ( ja of niet) haha..

12. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Mama Mars: Whauwww.. whauw whauw whauw.. Supergaaf!!
    Het leven als papa en mama bevalt jullie blijkbaar heeel erg goed.. echt gaaf om te horen!! Hoop dat het voor jullie snel raak mag zijn als je lichaam er aan toe is!!

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Bevalt ons super!!
    Heb geen kind aan Faith.. Het is zo'n heerlijk poppetje..
    De ervaring is TE mooi om het bij 1 te laten..

Met een 2e kan het natuurlijk andesr wezen maar ja, daar gokken we dan maar op :D ...

oh ken me blijdschap niet onder stoelen of banken steken hihi..

14. Pinguïns

Haha okee mars, ik zet je er op! :D Welkom terug!

15. Pinguïns

Bekijk bijlage 87388
    NOD
    * Ilona2802: 25 juli, 15e ronde
    * Tamaradb: 28 juli, 23e ronde
    * Timon: 2 augustus, 29e ronde, ICSI

* Mama Mars: 3 augustus, 1e ronde

Zwanger
    * Lkg: Zwanger in ronde 16, uitgerekend 27 november 2010
    * Charpi: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 12 januari 2011

Bevallen
    * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram
    * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram
    * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram
    * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram
    * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag – Daan & Jesse – 2505 gram & 2765 gram
    * Mama Mars: 03-05-2010 - 38 weken en 3 dagen – Faith - 2710 gram
    * Hemeltje83 : 09-05-2010 -38 weken & 6 dagen - Owen - 2950 gram

16. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Goeiemorgen!!

Ff snel voor de echo nog wat tijd over, dus fototje van de vorige echo in m'n album gezet :)

Is ie niet knap?? :p:p:p:D

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwwww Lkg wat een knappert zeg.... ik smelt helemaal weg....
    Ben benieuwd of hij vandaag wel goed ligt om alles te kunnen zien.... veel plezier bij de echo....

Tante, wowwwwww zeg, nu al voor de tweede terwijl je heeeeel hard riep tijdens de zwangerschap dat het maar bij eentje zou blijven, want overigens heel begrijpelijk is met zo'n zwangerschap hoor. Maar ben hartstikke blij voor je dat het leven als ouder jullie zo goed bevalt dat jullie toch gaan voor een tweede.... ik zal duimen dat het snel weer raak is....

Hier gaat alles goed, enkel soms wat pijntjes, maar dat schijnt er allemaal bij te horen....

18. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

Ik ben een beetje afwezig geweest. De reden zien jullie op het plaatje. Djuke is nl. naar de universiteitskliniek in Utrecht gebracht. Het gaat even niet goed met hem. Hij heeft ernstige huidproblemen en ondanks dat hij nu bijna een week in Utrecht staat, weten ze nog steeds niet de oorzaak en dus ook niet de oplossing. Gelukkig heeft hij het prima naar zijn zin daar in zijn stal van 5 bij 5 m en knappe buurvrouwtjes. Zn baasje betaalt toch! :)

Enniewee:

Lkg: een jongetje! Wat leuk! Als jongensmama kan ik je vertellen dat jongetjes heel leuk zijn. Af en toe uitkijken voor het fonteintje! :D

Ilona: back again. Had niet anders verwacht! ;)

Tamara: huis laten spuiten? Ga je het spachtelputzen?? Wel leuk hoor, huisje helemaal afmaken naar je zin!

Tante: goh, nu al voor de tweede? Ik twijfel nog enorm want zo makkelijk vind ik het persoonlijk helemaal niet. Maar goed, het is voor iedereen anders en ik hoop dat je nu minder lang hoeft te wachten!

Timon: hoe is het verder? Gaan jullie trouwens nog op vakantie?

Hierzo: nou, het loopt dus niet lekker want:
    a. Gedoe met Djoek
    b. A.s. dinsdag is mijn laatste werkdag bij FrieslandCampina, en ik heb nog steeds niets anders. Had ik echt noooooooit verwacht maar kennelijk is het ook voor HBO'ers met een dijk van een CV moeilijk in de arbeidsmarkt. Blegh
    c. Tristan zit in een sprongetje. Vannacht gelukkig wel doorgeslapen.

19. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Djuke: He bah! Wat balen dat alles nu weer zo tegenzit :( Echt vervelend dat je paardje ziek is! Hoop dat ze hem snel beter kunnen maken zeg!
    En dan ook nog je baan die afloopt.. pff het is in deze tijd zoo lastig om een leuke baan te vinden.. Hoop echt dat je snel iets leuks tegenkomt waar je aangenomen wordt!!

@ Charpi: Pijntjes die schijnen er idd bij te horen. Ben erg gezegend dat ik er weinig last van heb, maar kan erg vervelend zijn. Heb je er veel last van of valt het mee?

@ Hier: Jippppieieie.. meneer was 180 graden gedraaid! Dinsdag lag hij met z'n hoofdje bij m'n navel en z'n kontje helemaal naar beneden, en nu precies andersom! Z'n hoofdje beneden en z'n billetjes bij m'n navel. Ze kon z'n onderrugje daardoor nu heel goed zien en het zag er perfect uit, dus helemaal goedgekeurd :) Ze heeft voor de zekerheid nog ff gecheckt of het echt een mannetje was en ze bevestigde het weer, dus helemaal leuk :)
    Ben zoooo blij en helemaal in de wolken.. zwanger zijn is al zo bijzonder.. en dan lijkt de kleine ook nog eens helemaal gezond.. whauwwwwwwie :D

20. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    hey meiden,

@ Lkg: wat ontzettend gaaf! Die kleine van jullie moet gedacht hebben; mijn kont hebben jullie nu wel gezien nu mijn koppie eens ;) Leuk hoor!

@ Djuke: wat beroerd dat het met Djuke iets minder gaat. Wat raar ook dat ze niet kunnen vinden wat er nou aan de hand is.

@ Tante mars: wat leuk dat jullie het langzaam weer gaan proberen. Maar sorry ik moet je teleurstellen, charpi heeft ons wat Hcg hormoon toegegooid. Dus als je officieel in januari gaat begin zijn wij alle 3 zwanger.... woorden hebben kracht dus ik spreek het gewoon uit hihi;)
    Neer hoor meis, fijn dat alles zo lekker gaat met de kleine en dat jullie er samen achter staan.

@ hier: Blegh!!!!!!!!!!!! Kon er ook nog eens bij.... het lijkt gewoon niet op te houden.. elke keer denken we oo effe wat rust krijgen we het volgende weer over ons heen.
    Mijn oom en tante waar ik 1,5 jaar in huis heb gewoont gaan uit elkaar. Ben helemaal van slag. 35 jaar getrouwd. En in ene boem pats over.... Blegh, blegh, blegh.
    Wanneer wordt het leven weer eens wat leuker :(:(:(

Sorry hoor....

Deel Deze Pagina