He Tamara wat een vervelend nieuws van je oom en tante.... is niet leuk om te horen, maar als ze samen niet meer verder willen dan kunnen ze er het beste een punt achter zetten.... Djuke, wat vervelend meid dat je paard ziek is, je nog geen nieuw werk hebt en Tristan ook nog eens in een sprongetje zit.... het zit je gewoon effe niet mee.... Lkg, wat fijn dat ze vanmorgen precies konden bekijken wat van de week niet lukte en een extra bevestiging dat het een jongetje is lijkt me ook wel wat... Ik ben blij voor je dat alles er goed uitziet en snap heel goed dat je helemaal wegdroomt nu... Over de pijntjes, het is een beetje wisselend.... vandaag weer weinig last eigenlijk... maar hier is nog goed mee te leven hoor...
@ Tamara: Bah bah bah.. wanneer houdt het nu eens op bij jullie! Kan me goed voorstellen dat je erg schrikt van zo'n naar bericht. Hoop dat het snel beter zal gaan! @ Charpi: Fijn dat je niet heel veel last hebt van kwaaltjes.. maakt het toch een stuk makkelijker allemaal. Hier vandaag erg veel last van maagzuur Vanmiddag vis gegeten, en ook wat gehaast gegeten, dus denk dat het daardoor komt.. hopen dat het morgen over is.. Verder moetttt ik even mijn trots met jullie delen. Het is echt heel erg maar ik zit al de hele dag blij te zijn met een kussentje dat ik vanmiddag in de pauze heb gekocht. Met een collega liep ik toevallig een winkeltje in, was een kadowinkeltje waar gehandicapte mensen werken en waar ze veel eigengemaakte spulletjes verkopen, en nu heb ik zoooo'n leuk kussentje gekocht. Perfect voor de babykamer, en helemaal uniek en handgemaakt!
Lkg, wat leuk om te lezen hoe blij je kan zijn met een simpel kussentje. Geweldig dat jullie zoon zich heeft gedraaid. Nu weet je zeker dat het een jongen is en dat hij nu is goedgekeurd. Charpi, wat een gedoe bij jullie! Ik hoop dat je paard snel beter zal zijn. Hij zal het nu wel gezellig hebben, maar toch... dat is ook een keer over. Het is sowieso lastig om nu een baan te vinden in de vakantietijd. Het is zeker vervelend als het je overkomt. Succes! Tamaar, snel zwanger raken... wordt je daar vrolijk van? Nee, zulk nieuws is niet niets. Na 35 jaar uit elkaar... hoe kan het toch? Ik heb vakantie!!! We blijven thuis en gaan af en toe een dagje weg. Eindelijk even mijn eigen ding doen. Eerst bijkomen van een hele rare week op het werk. Zo chaotisch en druk en nog hebben we niet alles kunnen doen. Maar goed... IK HEB VAKANTIE!
@ djuke: Ohh wat sneu dat echte djuke ziek is!! Hopelijk vinden ze gauw de oorzaak zodat ze hem beter kunnen maken. Hoop dat alles nu een beetje oke gaat. @ Tamaar: he wat rot van je oom en tante zeg. Las je bericht op je dagboek. Wat schrijf je alles mooi op, goed hoor. Echt super hoe je alles van je afschrijft en je hart lucht. Ook voor jezelf later, denk ik dat je er veel aan kan hebben! @ lkg; Oohh wat een mega gaaf kussentje! Hijs echt heel mooi!! Leuk is dat he, van die handgemaakte dingen waar er maar gewoon 1 van is! Heb ook cadeautjes gehad die gehandicapten gemaakt hebt, zoals dat tafeltje en stoeltjes.. volgens mij heb ik dat wel 'n keer laten zien. Erg gaaf en er is er maar 1 van Super dat het ruggetje van je mannetje ook helemaal gecheckt is en goed is!! Heerlijk, genieten!!! @ Mars: Hihi je nickname veranderd in mama mars? Goed bezig . Maar wat spannend, al voor een tweede! Wel snel zeg! Hebben jullie niet zoiets van; eerst volop genieten van deze uk? Je hebt toch een behoorlijk heftige zwangerschap gehad? Als dat weer zo loopt, heb je toch een behoorlijk aantal maanden waarin je erg moeilijk kan genieten van jullie lieve meisje.. Naja, ik wil je er niet vanaf praten (hihi als ik dat wel zou willen zou dat waarschijnlijk totaal niet lukke nwant daar ben je niet het type voor ), maar goed, zou zelf echt zoiets hebben van; volop genieten van de eerste, waar je alle tijd voor hebt en alle aandacht..en dan na een jaar of 2 een keertje kijken om voor een volgende te gaan...Dan gaat je kleine ook naar de peuterspeelzaal en heb je alle tijd voor een eventuele nieuwe baby Maaaaar goed, is natuurlijk hartstikke persoonlijk! . Vindt het voor jullie in ieder geval erg leuk hoor! @ Timon: Fijne vakantie! @ Iloon: en....hoe voel je je??? Nog een goed gevoel erover? @ hier: eigenlijk alles goed, zn gangetje! Lieve mannetjes, doen het nog altijd heerlijk goed... Sja, what more can i say..
Hoi meiden! @ Lkg, wat een super schattig kussentje, wow ik vind hem echt te gek! @ Tamara, jeetje wat een nieuws, weet niet wat ik moet zeggen... @ Djuke, ik hoop dat ze je paardje snel beter kunnen maken. @ Linda, lekker dat het ze lekker gaat @ Hier, vanmorgen een testje gewaagd, maar helaas nega Ben bang dat het dan misschien toch niet is gelukt. Ik had wel 2 dagen terug een wat zeurende pijn in mijn buik en dat was daarna ineens weg. Misschien een late innesteling gehad? Ach, ik heb nu nog 1 testje, als ik niet ongi ben doe ik die morgen en dan kan ik pas op zijn vroegst dinsdag weer testen, want dan komen mn testjes binnen... Vorige keren had ik in mijn zw.schappen dat ik op 9 dpo posi testte en nu zit ik al 10 dpo, maarja die andere zw.schappen liepen ook niet zo goed af. Hopelijk mag het deze keer raak zijn en compleet anders verlopen dan bij de eerste 2!
Ik ben bang dat mijn ongi er aan zit te komen, had net al wat rozig bij het afvegen... Test is nog steeds nega.. Maar als ik ongi word, dan is mijn cyclus weer perfect en dat houdt dan hopelijk in dat het snel weer raak is!
Ilona, wat jammer dat je ongi eraan zit te komen. Wel prettig dat je cyclus dan weer klopt. Linda, wat een scheetjes zijn je jongens toch!
Jammer Ilona dat je test negatief is.... maar wel fijn dat je cyclus weer regelmatig is.... Awwwww wat een moppies Linda, ik smelt helemaal weg...
Hoi meiden, de ongi heeft vanmorgen doorgezet, dus mijn cyclus was weer keurig netjes 27 dagen, nu maar hopen dat deze ronde meer geluk brengt!
Bekijk bijlage 88228 NOD * Tamaradb: 28 juli, 23e ronde * Timon: 2 augustus, 29e ronde, ICSI * Mama Mars: 3 augustus, 1e ronde * Ilona2802: 21 augustus, 16e ronde Zwanger * Lkg: Zwanger in ronde 16, uitgerekend 27 november 2010 * Charpi: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 12 januari 2011 Bevallen * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag Daan & Jesse 2505 gram & 2765 gram * Mama Mars: 03-05-2010 - 38 weken en 3 dagen Faith - 2710 gram * Hemeltje83 : 09-05-2010 -38 weken & 6 dagen - Owen - 2950 gram
Hee meiden, hoe is het? Hebben jullie een leuk weekend gehad?? @ Ilona: Hè.. balen zeg Nou, ik hoop dat het komende ronde dan toch echt raak is hoor!! Hier is het prima.. zaterdag via marktplaats een babygym gekocht voor in de box. Childrens Activity & Learning Gym ? Rainforest Melodies & Lights Deluxe Baby Gym Kost 100 euro bij de Prenatal, voor 32,50 gekocht en hij zou zo uit de winkel kunnen komen zo nieuw ziet hij eruit! Ben er helemaal blij mee! Ook een nieuwe outfit gekocht Een mooie witte skinny broek, een mooi zwart lang shirtje en een simpel roze shirtje.. en daarna naar de kapper geweest, dus heb mezelf lekker verwend hihihi.. Verder het weekend lekker rustig bij m'n ouders geweest. Nu weer thuis en morgen komt Daniel al weer thuis (en hij is gelijk ook jarig morgen!!) dus heb ik heeel veel zin in Nu maar vroeg op bed zodat ik morgen lekker fit ben! Fijne week allemaal!
Hoi Dani, ik denk dat je beter op zoek kunt gaan naar een club meiden die ook net nieuw zijn, want deze club is al zo lang bij elkaar. De meeste meiden die hier zitten zijn óf al bevallen of zijn al heel lang bezig om zwanger te worden en te blijven. Succes met zwanger worden!
Lukt je indd niet . Nee ik heb de instelling, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Daarbij, hoeft het deze keer niet zo te gaan. die bloeddruk krijgen ze wel onder controle met medicijnen (als ik weer een hoge bloeddruk krijg). En we bekijken alles zelf nu ook van een andere kant, we hebben nu gezien dat het ook WEL goed kan gaan.Als we in januarie vollop aan de slag gaan, dan zitten er nog hormonen vna de zwangerschap in me lijf en is de kans op een spontante zwangerschap groter. Als we dat over 3 jaar gaan doen (wat eerst de planning was) . Word het veel moeilijker zeg maar . In januari is Faith 9 8 maand. Nee ik zie het helemaal zitten ..
Haai ladies, Ilona: jammer dat je ongi er weer aan komt, maar wel fijn dat je cyclus weer netjes is. Lkg: gefeliciteerd met Daniels verjaardag!!! En wat een leuk kussentje! Wat is het toch leuk om lekker te babyshoppen he! Ik doe het ook nog steeds graag hoor! Linda: heerlijke knappe boys zijn het toch! En zulke mooie donkere haartjes! Hebben ze nu ook bruine oogjes of zie ik dat verkeerd? Gaan jullie trouwens nog op vakantie of blijven jullie lekker thuis? Timon: volgens mij komt je TP er weer aan of niet? Spannend hoor! Tamara: wanneer wordt je huisje eigenlijk opgeleverd? Hierzo: fijn weekendje gehad. Helaas staat paardjelief nog wel in Utrecht. Hij zou eigenlijk zaterdag naar huis gaan maar ze wilden toch nog iets proberen. Ik ben wel op ziekenbezoek geweest en hij had het gelukkig goed naar zn zin. Helaas is de diagnose gesteld op zomereczeem, iets waaraan helemaal niets te doen is behalve preventieve maatregelen. Die nam ik sowieso al en toch helpt het niet. Dus ik ben een hoop geld kwijt en er nog niets mee opgeschoten. :x Afgelopen zaterdag is Tristan trouwens een halfjaar geworden! Dat hebben we gevierd door hem een liga te geven, nou jammie!!! Helaas heeft hij daarna niet meer gepoept dus nu hoop ik dat ie vandaag een flinke poepbroek krijgt.
@ Ilona; Balen!! . Knuffel! @ lkg: gaaf kleed!! Wij hebben van rainforest het boxmobiel; écht een groot succes, ze vinden hem geweldig. En de muziekjes gaan niet vervelen zoals bij de meeste goedkopere boxmobielen met zn schel deuntje. Ook groot voordeel: dit ding heeft 3 verschillende muziekjes van 5 minuten en een jungle stand met geluidjes die je bijna niet hoort, ideaal . En een afstandsbediening hoef ik niet opte staan als het muziekje af is en de kids beginnen te jengelen hahah. @ Mars: Spannend, hoop op een snel resultaat @ Djuke: Gelukkig gaat het weer beter met djuke! En tristan alweer een half jaar! Wauw! hahaha heb je foot's gemaakt van de liga? Wij hebben van de week voor het eerst liga vanaf 4 maanden in het fruithapje gekruimeld omdat ie zo dun was. ging prima! liga waar ze op mogen sabbelen mogen ze nog ff mee wachten . geef je nu allerlei potjes voor vanaf 6 maanden of maak je alles vers?