Haai ladies, Linda: ik maak alles vers. Eén keertje een potje bloemkool gegeven omdat wij dat eigenlijk amper eten. Nou, dat ding kon je 2 straten verder ruiken. Een paar weken later heb ik verse bloemkool gemaakt en dat rook gewoonweg lekker! Zelfs voor anti-bloemkoolmensjes als wij. Ik heb het boek Opperdepop van AH en dat is echt een superboek, gebruik het elke dag. Verder hebben we nu een abonnement op biologisch groenten en fruit van Odin en dat bevalt ook super. En jij, ben jij aan de gang met potjes? Of maak je ook alles vers? Ik schat je in als iemand die het ook leuk vindt om lekker alles zelf te maken. Lkg: leuk die activitycenter! Wij hebben ook een mobile van Fisher Price en dat is idd een succes. Ik vind wel dat de batterij erg snel leeg is. Weet niet hoe dat bij jou is, Linda? Hierzo: Tristan is druk met zijn kruiptraining! Hij is zo enthousiast dat hij zelfs 's-nachts zijn bed doorkruipt, bonkbonk met zijn hoofd tegen het hoofdboard aan. Kunnen wij hem weer komen redden... Maar het is zo leuk om te zien! Vorige week kon hij net op handen en knietjes zitten, viel hij telkens om. Nu zit hij stevig en hupt hij met zijn achterbeentjes naar voren toe (als een konijn!!!). Alleen zijn handen doen nog niet mee dus dan valt hij weer om. Maar al doende komt hij een heel eind. Gister kwam ik hem al tegen halverwege de kamer op weg naar de keuken...
@ Djuke: Pff balen van je paard zeg! Wanneer ga je hem nu ophalen? Hoop dat hij er snel vanaf is, gelukkig is het nu iets minder warm misschien dat dat scheelt! En je maakt me toch steeds nieuwsgieriger naar dat boek van de AH!! Had laast al op de site gekeken en ben er wel over uit dat ik dat boek ook MOET hebben hahaha. Zulke dingen zijn altijd leuk om als verjaardags/kraam/sinterklaas/kerst kado te vragen dus dat ga ik zeker doen! En gaaf dat Tristan nu zo aan het kruipen is! Lijkt me supergaaf om te zien hoe ze zich ontwikkelen en steeds meer kunnen enzo! Nog ff en dan mag je achter hem aan vangen als hij begint te stappen! @ Linda: Je mannetjes in een sprongetje las ik op hyves? Ik vraag me nog altijd af wat ik me precies bij een sprongetje moet voorstellen. Behalve dat ze dan lastig zijn weet ik er maar weinig van hihi.. @ Hier: Daniel vond het speelkleed ook superleuk En na jullie verhalen over de mobiel ben ik er nog blijer mee! Verder gezellig een beetje de verjaardag van Daniel gevierd gisteren. Ik had een broodbakmachine voor hem gekocht met een receptenboek, dat vond hij wel erg leuk. Heb nu al zin om het uit te proberen en die heerlijk geur te ruiken! We zijn ook nog even gaan sporten en toen hebben we chinees eten gehaald smullen! Verder hebben we erug nagedacht over een naam, en we blijken wel echt heel erg dezelfde smaak te hebben. De tweede naam (vernoeming) zijn we nog niet helemaal uit, maar de roepnaam zijn we het volgens mij al over eens. Nog even een paar weken laten bezinken en er aan wennen, en kijken of we de naam dan nog net zo leuk vinden als nu Hihi leuk leuk! Goed, nu moet ik weer snel verder werken..
hai meiden, ff snel tusen door: 24 augustus is mijn nieuwe NOD. Wel grappig. Die dag moeten we ook naar Rotterdam. Dus de laatste officiele eigen ronde. Liefs
Bekijk bijlage 88850 NOD * Tamaradb: 24 augustus, 24e ronde * Timon: 2 augustus, 29e ronde, ICSI * Mama Mars: 3 augustus, 1e ronde * Ilona2802: 21 augustus, 16e ronde Zwanger * Lkg: Zwanger in ronde 16, uitgerekend 27 november 2010 * Charpi: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 12 januari 2011 Bevallen * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag Daan & Jesse 2505 gram & 2765 gram * Mama Mars: 03-05-2010 - 38 weken en 3 dagen Faith - 2710 gram * Hemeltje83 : 09-05-2010 -38 weken & 6 dagen - Owen - 2950 gram
Waahhh djuke wat gaaf dat hij pogingen doet!!! Lijkt me zo super!! Kan hij al zelfstandig rechtop zitten? (of had ik dat al gevraagd ) Jesse 'duwt zich uit frustratie vooruit als hij op de buik ligt. Hoofd in het boxkleed geduwd, knieën onder zn buikje en dan duwen. En heel hard huilen,omdat hij van zijn buik af wil. Ohw shit, collega komt binnen op mn werk, dus maak straks mijn verhaal thuis af!! (ps: ja, die batterijen gaan erg snel in dat mobiel!!)
Oh, toch nog even de tijd . @ Djuke: Ik maak fruit zelf nu, maar meer als kostenbesparing dan dat ik het leuk vindt hoor Ben niet zo'n kokert, haha. En fruit schillen doe ik ook nooit . maar goed..nu maar wel . En dan gelijk een voorraadje in de vriezer . IK geef groenten nog wel uit potjes, maar da's gewoon gemakzucht haha. En nou ja, ook wel omdat wij zelf maar weinig groenten eten, zeker geen verse groenten. hahah lekker slecht, i know. Wij zijn meer voor de pasta's en aparte dingetjes. En 1 keer in de week ofzo groenten, aardappelschijfjes (hihi kook ook nooit aardappels) en een vleesje. Maar als de kids vanaf 6 maanden echt mee gaan eten, gaat dat wel anders worden hoor. . hihi, de rest komt zo...want nu zijn er 2 collega's.
nog even de rest..was niet zo veel meer @ tamaar: Welk zkh gaan jullie heen eigenlijk, in rotterdam? @ Lkg: Oehhh ben zéér benieuwd naar jullie naam! Hadden jullie 't er nog nooit eerder over gehad, over namen?
Goedemorgen meiden! Lkg, ohwwww spannend zeg ben benieuwd welke naam jullie hebben gekozen... maar das nog een tijdje afwachten natuurlijk.... Linda, die potjes zijn wel lekker makkelijk he..... ik zal ze denk ik ook gebruiken, niet altijd, maar zeker voor de makkelijk... Djuke, wat leuk zeg dat Tristan zich al aardig weet te verplaatsen... hij wordt echt al een hele kerel als ik het zo hoor.... Tamara, ik hoop dat deze laatste ronde voor het zh jullie geluk zal brengen... Ilona, ik ga weer voor je duimen deze ronde... Hier zometeen richting ziekenhuis voor controle... Het is de eerste keer dat mijn mannetje er niet bij is.... tja werk he.... maar een vriendin gaat mee met haar kids.... Ben best wel weer gespannen, vind die controles altijd maar spannend en ben dan achteraf weer hartstikke opgelucht....
Charpi, ik kan het me voorstellen dat je nerveus bent voor de controles, maar het is vast allemaal goed toch? Je hebt toch geen reden om ongerust te zijn? Je komt strakjes vast weer thuis met een mooie echo!
Hoi hoi meiden, ik ben weer terug.... al een tijdje hoor, maar eerst andere dingen gedaan..... nu even tijd voor zp... We moesten ruim een uur wachten voor we aan de beurt waren... maar de verloskundige nam wel enorm de tijd voor me. Dat was echt een fijn gevoel.... Zo kwamen we er ook op dat ik me altijd zo druk maakte voor de controles.... als ik eenmaal de controle achter de rug heb en alles is goed kan ik het weer van me afzetten, maar als de volgende controle eraan komt dan ben ik weer bang dat het mis is.... heel akelig om telkens te hebben. Toen vroeg ze of ik dan misschien vaker op controle wilde komen, ik wist helemaal niet of dat dat kon.... dus nu mag ik om de 2 weken op controle tot dat ik zelf het kindje voel en die bevestiging niet meer nodig heb.... Wel fijn dat ze zo meedenken en meeleven dat ik die benauwde gevoelens heb, sinds de miskraam. Dus nu over 2 weken weer controle.... Helaas ook dit keer het hartje niet gehoord, maar beeb zat heel ver naar achteren... wel even van hem/haar mogen genieten en ik kreeg wel een echootje mee, maar die is heel onduidelijk dus heeft geen zin om te plaatsen.... als ik zo kijk zie ik het al amper... Ohwww en de ontbijttest (suiker) was ook goed gegaan, geen suiker vooralsnog... Meiden, ik ben weer enorm opgelucht....
super charpi en wat een fijne 'service' van hun!! Een volgende keer ehb je vast een prachtige echo-foto
De tp zal pas rond 19 augustus zijn, mits ik deze week niet ongi word. Vanaf zondag elke dag nog wat bruin met afvegen gehad, maar niet dat de ongi doorzet. Dat mag nog even zo blijven t/m zondag. Komt het dan dan zit ik in de juiste week waarin een plekje is gereserveerd.
ah Timon spannend . Charpi wat goed dat je vaker mag komen!! Hier: Faith heb dr tweede prikjes gehad! Ze weegt nu 5700 gram en is 62 cm lang ..
Wat een leuke foto's weer Linda..... ook leuk dat je jezelf er een keertje opzet! Hebben jullie bewust ervoor gekozen om Daan en Jesse helemaal niet dezelfde keertjes aan te geven? Is denk ik wel makkelijker in het gebruik.... en hebben ze allebei echt hun eigen kleertjes of gebruik je het door elkaar heen? Ik droom weer even weg bij die foto's.... nog ruim 5 maanden wachten.... Lkg, bij jou gaat het al wat harder vooruit, jij bent al over de helft.... ben je er al klaar voor?