Lieve Timon, ik zou graag Hcg strooien, maar die maak ik niet meer aan.... das alleen in het begin van de zwangerschap.... Heb wel heel veel progesteron in de aanbieding nu.....
Hihihi.. ik zou graag met hcg strooien, maar ik hoop toch echt dat ik in januari/februari niet zwanger ben Maar ik zal zeker voor je duimen hoor!!!
Timon we gaan ook heel hard voor je duimen hoor volgend jaar dat het snel raak mag zijn.... *zoekt naar een restje achtergebleven hcg...*
Even snel tussendoor @ lkg: HEEEEL veel succes morgen meid!!!! Hou ons op de hoogte he!! Zelf, als je dat kan? Volgens mij heb je wel internet op je mobiel toch? haha...of via mij en/of tamara als buddy!
Dankjewel!!! Ik hou jullie op de hoogte! Heb wel internet op m'n mobiel maar daar kan ik alleen mee lezen maar niet reageren. Jah ik kan wel iets plaatsen op het forum maar dan heeft het allemaal hoofdletters, heel raar. Maar we nemen de laptop met draadloos internet mee.. dus ik kan wel af en toe ff een update verzorgen.. en als het echt zover is dan zal ik smsen
dag Lieve meiden! I"M BACK!!!! Vanuit een ontzettend mooi paleisje Maar goed jullie hebben niet stil gezeten zie ik alweer. Haha koste me effe om bij te lezen. Maar ik ben er weer. @lkg: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH MORGEN AL??? WAT SPANNUND!!!! Ik ben ook al heel vroeg op morgen dus ga heel hard voor je bidden! O meissie, eindelijk komt je kleine spruit bijna! Echt zo tof! niet te geloven! haha ben er helemaal onderste boven van en dan is het er nog niet eens! hahahaha. Nou meis heeeeeeeeeeeeeel veel succes en kracht morgen toegewenst zullen hier aan je denken en we horen het wel !!!!! @ Charpi: haha, je hebt niet zo'n klein meissie meer in je buik. Hoe kan dat dat ze zoveel weken voor loopt??? Ze krijgt toch niet meer te eten als alle andere babys in buiken? Of heb je stiekem groei voer gegeten Nee hoor meis. Wel spannend allemaal bij jou komt het nu ook al zo dichtbij! Echt heel spannend! @ Timon: Spannend meis dat je weer gaat beginnen. Ga heel hard voor je duimen maar dat begrijp je wel Hoop dat je mooi resultaat krijgt @ Djuke: alweer verkouden? Das niet leuk meer, ook niet voor die kleine wat zegt de dokter ervan dat hij zo vaak verkouden is... of hoort dat er een beetje bij. @ Linda: Hoe gaat het met jou mannen??? @ Hier: Nou meiden, ik moet jullie een geheimpje vertellen. En nee ik ben niet zwanger hoor. Maar we zijn stiekem toch weer begonnen met de tp behandeling. Afgelopen dinsdag een echo gehad en toen waren mijn eigen follikels nog niet groot genoeg. En morgen moet ik weer heen. Om half 9! Achterlijke tijd maar goed. Ik heb ook al de spuit binnen om de eisprong op te wekken. En er worden er twee terug geplaatst dit keer..... Als ze goed uit de koelkast komen natuurlijk. Ik zeg met klem geheimpje omdat niemand het weet! We hebben na de vorige keer best veel moeite gehad met iedereen te vertellen dat het niet gelukt was. Lief dat iedereen zo meeleeft. Maar er nooit over nagedacht dat het dan ook moeilijk kon zijn als het niet lukte. Dus we doen het nu stiekem. En dan hopen dat we de familie met kerst een heel mooi kadootje kunnen geven want we zijn dan met tim zijn familie en mijn familie hier samen. Dus hoe mooier kan het zijn Maar mondje dicht he geheimpje! Liefs
Lkg, ohwwww meid ik ga zoooooooooo hard duimen vandaag he.... dat jullie kleintje maar snel ter wereld mag komen, ik hoop op een ideale bevalling voor je.... ben gewoon helemaal hyper bij het idee dat jij binnen nu een maximaal een paar dagen een klein hummeltje in je armen zal houden.... Kreeg net een schop van mijn kleine meisje, dus die wenst je ook succes!!! Tamara, ik zal je geheimpje niet verklappen hoor, maar wat spannend dat jullie toch gelijk alweer begonnen zijn.... en 2 terugplaatsingen is dubbel kans strakjes..... heeeeeeel spannend allemaal, natuurlijk gaan mijn duimen heeeeeel hard draaien voor jullie deze maand... hou ons op de hoogte!!! Hier vandaag een vroeg dagje.... ben net mijn mannetje al op zijn werk wezen brengen. Brrrrr wat was het koud en het duurt wel effe voor de verwarming het lekker doet in de auto he.... Zometeen (tegen half 8) richting het ziekenhuis om bloed te laten prikken... Ik neem dan een boek en mijn ontbijt mee en ga daar dan rustig in de koffieruimte ontbijten... want na een uur moet ik weer laten prikken... (ontbijttest voor zwangerschapsdiabetes) en zo scheelt het me een keer extra glibberen en glijden op de parkeerplaats van het ziekenhuis....
@ Tamara: aahhh meid wat onwijs goed te horen dat jullie deze maand al misschien een positieve test kunnen hebben! Wauw!! En oehhh...2 teruggeplaatst......spannend!!! Ik duim voor jullie!! (in stilte ) @ Lkg: OEHHH SUCCES MEID!!!!!!
Ben ik de enige of zit iedereen aan de computer gekluisterd?! Succes Lkg!!!! Tamara: ook hier wordt in stilte geduimd hoor! Een passender kerstcadeau is er niet he!
Oehh lkg is online Zou het vanaf de laptop zijn en dat ze kan typen....of alleen meelezen...... hihi spannnuuund
Jaaaaaahhh nieuws Heb een smsje: haha..ik lees jullie reacties op zp, maar reageren lukt niet vanaf foon helaas Had vannochtend 1 cm ontsluiting..en half verweekte baarmoeder. Gel gekregen en nu zeer regelmatig harde buiken. Ze komen zo weer om te checken...tgaat tot nu toe prima gelukkig! Keep you posted! X Leonie
buddy nieuws: Net een sms binnen gekregen! haha.. ik lees jullie reacties op zp, maar reageren lukt niet vanaf foon helaas Had vanochtend 1 cm ontsluiting.. en half verweekte bm. Gel gekregen nu, nu zeer regelmatige harde buiken. Ze komen zo weer om te checken.. t gaat tot nu toe prima gelukkig! Keep you posted! X Leonie. Heb terug gestuurd! O meis, fijn om wat van je te horen. We zitten allemaal voor je in zenuwen op zp . Denken aan je! Succes! Liefs Tamaar
Zo hier vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest. Vanavond mag ik de pregnyl spuiten en donderdag om 9.30 moet ik bellen hoelaat we voor de tp moeten komen. Dus heeeeel hard duimen dat er 2 overleven. Dan zijn wij helemaal blij @ lin: Ik zal volgende keer effe goed kijken of je al geschreven hebt. en nou ja goed dan maar een paar keer dubbel hahaha. Het is ook gewoon zo leuk! Liefs