Ohwwww spannend zeg..... ik leef zo met je me Leonie.... zit elke keer mijn mail te checken of er al weer een berichtje is.... Het gaat dus de goede kant op.... ben benieuwd wat ze zeggen als ze gecheckt hebben..... kom maar op met die ontsluiting!!!!! 1 cm en een half verweekte baarmoeder klinkt goed.... om mee te beginnen, maar nu mag die gel zijn werk gaan doen.... Ben er gewoon zenuwachtig van lol.... zet 'm op meid, we leven met je mee!!!
Aaaaah spannend! mooi beginnetje! Een tip waar ik echt wel wat aan gehad heb: het is een pijn die je als vrouw kunt hebben! (hoop dat het je iets zegt) Tamara: oh fijn fijn!
Haaaai! Tamara: spannend, ikke duimen hoor! Timon: ook weer spannend, ik hoop zo dat het goed gaat! Leonie: ik denk dat je nu druk aan het puffen bent!!! Zo spannend! Ik hoop dat alles voorspoedig gaat en als de pijn niet meer te houden is? Een ruggeprikis echt heerlijk op Zo een moment! Ik denk aan je! Knuffie voor jullie allemaal!
ohw ohw zou het toch niet vandaag gaan worden? Hopelijk dan nog net voor sinterklaas, net voor 5 dec! Meid, ik hoop dat je heel gauw aan de gang mag...en dat wij gauw iets horen! Zal je niet lastig gaan vallen met smsjes enzo nu...! Succes!! Liefs
ohw fuck hahahah. ik heb gewoon mijn tel. op stil staan. HOE dom hahaha. had ik voor de kindjes gedaan en nu zie ik een bericht van lkg om 7 uur. Gelukkig geen groot nieuws gemist hahah.. namelijk dat alles nog rustig is. Sorry sorry
Jeetje, nog geen nieuws. Spannend! Hier alles goed, wij liggen met z'n drietjes in bed Sinterklaas te kijken. Gezellig!
Jaaaaaa!!!!!! Buddynieuws!!! Vanmiddag om 14.35 is onze prachtige zoon Timo geboren! Alles gaat heel goed! Hij ligt nu lekker bij me te slapen en ik voel me gelukkiger dan ooit! Liefs Meid, PROFICIAT met de geboorte van jullie mannetje! Wat een super leuke naam!!
Net al een twitter retour gestuurd..... wat leuk zeg... Timo.... een echte stoere knullennaam.... Meid geniet maar met volle teugen.... Van harte gefeliciteerd nogmaals..... dikke kussssssss
Hey meiden. Eindelijk weer hier. Internet kwam al vanaf vrijdag niet op zp. Echt vaag. En ik kreeg me ook niet aangemeld via de foon maa dat is me nu eindelijk gelukt. Maar............ LEONIE!!!!Gefeliciteerd!!!!!!!! Wat een leuke naam... Heb op twitter al even de foto gespiekt en volg je helemaal hoor maar wat een schatje. Echt geweldig! Heel veel geluk voor jullie gezinnetje @ hier. Echt zo ontzettend stom....... Ik heb vrijdag avond de spuit gezet en gister nou ja hebben we het leuk gehad zal ik maar zeggen haha. Nooit meer bij na gedacht dat mijn ei sprong vandaag is en dat do de tp is. Hoe dom kun je zijn. Maar goed al twee jaar lukt het niet dus zou wel heel toevallig zijn ala het nu wel raak is. Maar wel stom hoor. Ik let altijd zo goed op. liefs
Tamara moest je dan geen spuit zetten omdat je zoiezo de terugplaatsing krijgt??? Ik snap m effe niet meer.... mocht je wel klussen nu dan eigenlijk??? Ja zo thuis ben ik niet in jouw traject.... dadelijk krijg je een drieling whahahahaha.... een eigen eisprong en nog 2 terugplaatsingen.... zou wat zijn zeg..... of kan dat niet.... *droomt alweer vooruit*..... Lkg, wat een moppie zeg op de foto.... had je al teruggetwitterd.... maar hier nogmaals, wat een lief klein manneke....