Wij gaan voor onze eerste! Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Djuke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lkg, GEFELICITEERD met Timo!!! Een geweldige naam. Ik ben benieuwd naar de foto.

Tamaar, heb jij een cryo tp? Omdat je de pregnyl heb gezet maar geen punctie heb.

Hier nog steeds geen ongi gespot, wel elke dag wat gerommel in de onderbuik. Ik snap er niets van. De ongi moet nu wel komen, want anders kan mijn prikschema alsnog in gevaar komen. Pffffff....

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  3. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meidne,

@ linda: leuk filmpje haha, en aan de fotoos op hyves te zien dat de kleintjes goed verwent zijn :)

@ Charpi: ik heb eerlijk gezegd geen idee waarom ik de spuit moest zetten... Volgens mij om het eitje dan gecontroleerd te laten knappen en niet dat we dag in dag uit moeten wachten tot die eindelijk geknapt is. Nou ja goed of we mochten "klussen"denk het niet aangezien die eisprong er aan kwam. Maar eerlijk waar HELEMAAL NIET aan gedacht. Hoe erg.
    Maar goed we zien het aan het eind van de maand wel hahaha.

@ Timon: Kan dat door de horm. komen dat je ongi nog niet komt??? We gaan inderdaad cryo tp doen. dus spannend!

Liefs

4. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Timon, ik hoop dat je ongie er snel aan komt dan, want het zou fijn zijn als heel je schema gewoon blijft zoals gepland, maar ik neem aan dat ze 'm anders wel zullen aanpassen....

Tamara, een cryo terugplaatsing.... houdt dat in opgeslagen bevruchte eitjes, ontdooien en terugplaatsen, of komt er nog meer bij kijken... Hihi.... stout hoor gewoon geklust, lol....

Linda, wat een lief filmpje weer, wat wordt Jesse al groot zeg...:D

Hier goed nieuws, net het ziekenhuis gebeld en de bloedwaardes waren goed, heb geen zwangerschapssuiker!!!!!:D Had dat ook niet verwacht na al 2 eerdere test, maar beter het zekere voor het onzekere he.... Volgende week dinsdag weer een groeiecho en controle bij de gynaecoloog en ondertussen kruipen we al weer dichterbij richting de 35 weken.... ik kan haast niet wachten... vooral nu Lkg ook zo'n lief ventje op de wereld heeft gezet.... Vind Timo echt een stoere naam!!!!:D

5. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    NOD
    * Mama Mars: .........
    * Tamaardb1984: ........, 26e ronde, ICSI
    * Timon: .........., 32e ronde, ICSI

Zwanger
    * Charpi: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 12 januari 2011

Bevallen
    * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen -Kelvin - 3300 gram
    * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen -Lana - 3525 gram
    * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram
    * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram
    * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag –Daan & Jesse – 2505 gram & 2765 gram
    * Mama Mars: 03-05-2010 - 38 weken en 3 dagen –Faith -2710 gram
    * Hemeltje83 : 09-05-2010 -38 weken & 6 dagen -Owen- 2950 gram
    * Lkg: 04-12-2010 - ........... - Timo - ........ gram

Zo meiden, ik heb het lijstje toch maar weer even boven water gevist :D, want Timo verdient een mooi plekje.... Kunnen jullie de stippellijntjes invullen bij de NOD en bij Timo???

6. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hee ben ik nou gewoon van het lijstje af gehaald? :(

Leonie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon Timo!

Tamaar, wat spannend is dit zeg!
    En wat super knap dat jullie het zo stil kunnen houden.
    Mijn duimen draaien hier overuren!

@ Hier: Op 29e november in het erasmus geweest om de hysteroscopie te bespreken en die gaat nu dus aanstaande donderdag plaatsvinden.
    Ben benieuwd wat ze zullen gaan vinden.
    Verder nog niet zoveel nieuws, we wachten met zwanger worden tot we weten wat er aan de hand is.
    Ik moet 17 januari weer terug naar België voor de bloeduitslagen en een eventueel medicatieplan.

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Ilona: uhh weet niet wie je ervan af gehaald heeft, maar lijkt me toch ook wel logisch...??
    Je wilt toch niet meer zwanger worden op het moment en je kletst ook niet echt meer op dit moment mee hier...
    Dus lijkt me handiger dat je er weer op komt als je wel weer zwanger wilt worden?

Want zodra jullie de onderzoeken hebben afgerond en dus weten hoe en wat...zijn jullie dan van plan om voor een kleine te gaan?
    Ondanks alle problemen zeg maar, die onlangs nog waren?

8. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwwww Ilona ik had begrepen dat je voorlopig helemaal geen plannen had in zwanger worden..... wilde je niet bewust van de lijst schoppen hoor, echt niet.... bedoelde het niet rot.... maar dacht gezien onderzoeken en thuis situatie enzo, ik ook altijd met mijn denken, sloeg de plank dus helemaal mis.... als je erop wilt ben je van harte welkom hoor.... net als iedereen....

9. Pinguïns

@ Lin, o ja dat heb ik hier nog niet verteld, maar de situatie is zodanig verbeterd, dat we hebben besloten dat we na de onderzoeken weer willen gaan proberen om zwanger te worden als het de moeite waard is zeg maar.

Trouwens wat was dat klap eens in je handjes filmpje schattig!

10. Pinguïns

Geeft niet joh Charpi!
    Ik heb nog geen concrete plannen, sowieso pas als we groen licht krijgen van de artsen.
    Tegen die tijd wil ik er graag weer op :)

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Sluit me eigenlijk wel aan bij Linda..... al bedoelen we het niet rot of kwetsend....

12. Pinguïns

Nee joh meiden, ik snap het helemaal!
    Als ik er weer helemaal voor ga, dan kom ik er graag weer gezellig bij :)

13. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwww we zitten tegelijk te posten hihi..... ja je kan er altijd weer op natuurlijk, en fijn dat de situatie thuis zo goed verbeterd is meid, het is je gegund.....

14. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Gewoon doen!!!!!!;)

15. Pinguïns

Dankjewel Charpi :)
    Nog een paar weekjes he meid, dan heb je ook een mooi lief klein dotje in je armen.

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Ilona: Wat fijn te horen dat jullie het weer helemaal bijgelegd hebben enzo.
    Al vind ik het wel behoorlijk snel allemaal, als ik er over na denk hoor... Sorry dat ik me er mee bemoei..
    Tekst is door beheer verwijderd.
    Mgoed, nogmaals sorry dat ik me er mee bemoei.. maar moet me toch even van het hart..

17. Pinguïns

Linda, nu zet je weer, net zoals een tijd geleden, iets hier open en bloot op het forum wat ik je in vertrouwen verteld hebt!
    Als je zelf nog nooit zoveel miskramen hebt gehad, kun je je niet voorstellen wat dat met je doet. Maar ik weet nu in ieder geval hoe erover gedacht wordt, dus bij deze neem ik voorgoed afscheid van deze club.

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    pfff...jeetje, is het weer zo ver...
    Da's de 3e keer volgens mij, dat je voorgoed afscheid neemt?

Nou, sorry dat ik je op je teentjes trap, maar een kind is een hele grote verantwoordelijkheid. En als je relatie zo wankel is, dan heb ik mijn grote twijfels erbij of je wel door hebt hoe groot die verantwoordelijkheid wel niet is. Misschien dat je daar eens goed over na moet denken, en over hoe stabiel je relatie nu eigenlijk wel of niet is, in plaats van alleen maar over het feit dat je een baby wil.

Mgoed... succes met alles.

19. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

Oeioei, knokpartij? Tja, weet niet wat er precies aan de hand is maar ik kan alleen maar Linda's woorden onderschrijven dat je relatie echt beresterk moet zijn als je aan kinders begint.
    Je wilt niet weten wat slaapgebrek met je doet. Dan wordt je een onredelijke haaibaai van hier tot ginder. En daar moet je als partner wel tegen kunnen.
    Onze relatie is er alleen maar sterker van geworden maar we moeten wel blijven opletten dat we elkaar niet voorbij lopen. Want dat gebeurt heel snel in het drukke leven van een gezin.

Enniewee,
    Tamara: jeetje, spannend! Nou, meis, heerlijk toch dat jullie elkaar nog ouderwets bespringen! Bij de meeste relaties hakken 2 jaar-kinder-maak-ellende er aardig in!

Lkg: hoe is het meisje??? Vertelvertel! Hoe ging de bevalling? Geef je borstvoeding en hoe gaat dat?

Timon: Knuffie voor jou meis! Hoe is het met je mams?

Charpi: aftellen!! Slaap je nog goed?

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha, nou, knokpartij niet, maar blijkbaar was het zo dramatisch om d'r naam te veranderen en haar lidmaatschap hier op zp te stoppen (en een andere naam aan te maken)...

achja! :)

Deel Deze Pagina