Spannend Tamara, mijn duimen draaien volle toeren.... Linda, wat een lieve mannekes heb je toch, en idd op de foto lijken ze veel op elkaar.... Lkg, hoe is je kraamfeest geweest??? Nu aan het nagenieten van alle cadeautjes??? Hier alles nog goed, alleeeeeeen heeel erg moe.... zitten jullie eigenlijk allemaal op twitter? Ik wil als het straks begint daar berichtjes achterlaten....
AAAAAAAAAAAH!!!!! Het is gelukt! Ik ben zwanger!!!!! Heb eerst hele dikke tranen gejankt van geluk! Nu bidden dat het zich goed blijft vasthouden. Maar het is gelukt, het is gelukt het is gelukt!!!! EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!! sorry ff ego hahaha
Waaaaaaaaaaaaah Tamara!!! Wat gaaf! Wat geweldig zeg! Maarre, het kan niet dat te vroeg bent, of hormonen die er wel zijn terwijl je niet zwanger bent of zoiets? Want ik kan me herinneren dat Timon ook een keer getest had en dat het uiteindelijk toch mis was. Want zij had te vroeg getest ofzo. Maar goed, ik hoooooooooooop dat allemaal niet van toepassing is en dat je gewoon harstikke zwanger ben en die mooie kamers in je gloednieuwe huisje kan gaan vullen!!!
Waaaaaaaaaaaaaaaaauuuwww Tamara!!!!! Wat SUPER spannend, geweldig en gaaf!!!!!! Ik DUIM heel hard voor je dat alles goed mag gaan!!!!
Jahooooooeeeee!!! Tamara: ZWANGER!!! Wat geweldig! Onze duimen draaien dat jullie wonder bij jullie blijft! Oh meid geniet er lekker van! Timon jij volgt snel hoor lieverd!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Tamara, zijn we toch nog effe samen zwanger!!!!!!!!!!!! Ik vind het zooooooooo leuk voor je.... mijn duimen draaien heeft dus gewerkt, het is gelukt, het is gelukt, het is gelukt, oooohwwwwww wat fantastisch zeg.... *zit hier gewoon traantje weg te pinken* Ohwwwwww ik hoop dat jullie kleintje zich heeeeeel goed vast gaat houden, mijn duimen draaien gewoon nog effe door.....
O wat zijn jullie toch lieve meiden! Bedankt voor jullie reacties, doet me echt zo goed! @ Djuke: ik snap je vraag. Ik zat maar 1 dag voor de test datum. En ik heb gelukkig geen hormonen gespoten afgelopen maand. dus als er hormonen zijn dan komt dat van de kleine af! Hier, we voelen ons echt raar. Hebben zo lang naar dit moment uit gekeken en voelen ons nu zo verdoofd. Het wil nog niet echt door dringen. We zijn maar druk aan het discusieren geslagen over hoe we het nou 1ste kerstdag tegen allebei de gezinnen gaan vertellen. Maar goed gelukkig hebben we nog een paar dagen want we komen er niet echt uit. Verder het ziekenhuis vanmiddag gebeld. Dinsdag 4 januari om 11.20 krijgen we onze eerste echo. Ik hoop zo dat het goed mag blijven gaan. En dat we ons kleine erwtje kunnen bewonderen dan. Maar goed, gelukkig dat komende 2 weken zo druk zijn, dan vliegen ze hopelijk ook echt voorbij. liefs
Ohwwwww Tamara, vandaag precies nog 250 dagen te gaan hihi.... ik weet nog goed hoe ik me voelde toen ik het net wist, heel erg verdoofd inderdaad.... Leuk hoor dat jullie met kerst aan jullie ouders willen vertellen dat het gelukt is.... succes met discussiëren daarover.... Enne ik hoop met je mee dat het zo 4 januari is.... (ook beetje eigenbelang) en dat jullie dan een heel klein boontje kunnen aanschouwen.... Ben gewoon zo blij voor je Tamara!!!!! *doet hier gewoon nog een vreugdedansje*
@ tamara: bedacht me eerst, jee, da's vroeg om het nu al te vertellen. maar tis natuurlijk heel anders omdat hun weten dat jullie in het medische circuit zitten. Wat super gaaf, en kijk nou, gewoon een zwanger-banner!! wauw meid wat heerlijk!!!! KUn je niet 1e kerstdag bij het ene gezin vertellen en 2e kerstdag bij het ander? Dat je vraagt of het ene gezin nog even niet het andere inlicht omdat je dat graag zelf persoonlijk wil doen? Of was dat niet het probleem, dat je ze niet beide 1e kerstdag ziet?
Tamaar, een voorzichtige gefeliciteerd. Ik ben blij voor je. Hier enorm goed op mezelf blijven letten. Sinds gisteren een enorme koortslip opgedaan (te weinig weerstand) en heb even geen puf in werken. Ik heb net 4 dagen achter elkaar erop zitten en heb gewoon teveel gedaan. Dat merk ik op deze vrije dag eigenlijk pas. Lekker handig... Hmmm, zoals het er nu naar uitziet ben ik de enige in deze topic die het jaar zonder kleintje gaat afsluiten. Sorry...
Lieve Timon, Ik hoop dat 2011 jou ook heel veel geluk gaat brengen en dat je Tamara zo snel mogelijk mag volgen meid.... dikke knuffel....
Lieve meiden, Dankjewel, echt het doet me zo goed om te zien hoe jullie meeleven. Hier begint het toch wel langzaam te zakken nu. Vanmiddag even simpel een twee streepjes test gedaan en ze staan er toch echt! ongelooflijk! @Linda: Mijn ouders en zijn ouders komen allebei 1ste kerstdag bij ons dus we willen het in 1 keer vertellen. We willen alleen hun het vertellen. Voor de rest vinden we het nog veel te vroeg. Maar onze ouders hebben zo voor ons klaar gestaan en hebben het er ook best pittig mee dat ze nog geen opa en oma zijn, dat we ze gewoon snel willen vertellen. Dit grote wonder kunnen we echt niet voor ons houden. Dus vandaar. 1ste kerstdag wordt een leuk daggie! @ timon: Hele hele dikke knuffel! Ik bid, duim en denk aan/voor je dat 2011 voor jou een knal positief jaar mag worden. Dat we allemaal saampjes op de lijst met zwangeren en bevallen staan en dat we eindelijk weg kunnen uit wij gaan voor onze eerste. Nee dan gaan we naar we zijn van onze eerste bevallen! Het is af en toe gewoon zo oneerlijk! Ik denk aan je! Dikke knuffel!!!!
Heerlijk voor je Tamara dat het begint te landen bij je..... zo'n extra testje geeft natuurlijk helemaal die bevestiging... Hebben jullie al besloten hoe jullie het jullie (schoon)ouders gaan vertellen?? Hier vandaag 37 weken, JIPPIEEEEEEEEE!!!!!! Ik mag gaan bevallen!!!! Al heb ik niet het idee dat die kleine meid daaraan mee gaat werken, maargoed.... nee, die blijft denk ik nog wel een tijdje zitten.... Zometeen weer controle bij de verloskundige.... ben benieuwd of ze is ingedaald. Heb namelijk wel het gevoel iets meer lucht te hebben van boven, dus dat ze iets gezakt is, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze ook is ingedaald.... nouja de duimen draaien.... Na controle wil ik even gaan winkelen, geen uren hoor, nee gewoon even een paar winkeltjes af.... en dan zal mijn energie wel weer op zijn denk ik....
Hier weer effe wat nieuws.... vanmorgen controle verloskundige gehad.... alles is goed.... Kleine meid is nog niet ingedaald, maar dat zegt niet veel, kan zelfs tijdens de bevalling nog gebeuren.... Wel fijn gesprek gehad met verloskundige want met mij gaat het niet zo goed al een tijdje.... Heb er niet eerder over geschreven omdat ik het ook wegwuifde als "het hoort erbij", maar mijn leven begint helaas toch weer erg depressieve trekjes te krijgen.... Zo lig ik ruim de helft van de dag op bed en das natuurlijk niet goed.... Ben de zwangerschap meer dan zat, ook al gaat het lichamelijk best redelijk, geen pijnlijke voorweeën ofzo. Tuurlijk is het lichamelijk nu zwaar, maar het is te hebben, maar geestelijk voel ik me dus echt niet in orde. De verloskundige drong aan om vooral mijn Psychiater te bellen, maar die is vandaag niet in huis. Morgenochtend heeft ze telefonisch spreekuur en dan zal ik zeker bellen.... Misschien moeten mijn medicijnen worden aangepast, of heeft ze nog handvaten voor me om die laatste weken door te komen.... Vandaag dus 37 weken, een mijlpaal, maar ik voel me te somber om er ook echt van te kunnen genieten.... Sorry voor mijn geklaag....
Hey meiden, @ Carpi: wat kl*te meis, dat je je zo rot voelt. Ik hoop dat ze je snel wat extra handvaatjes kunnen geven zodat je toch nog kunt genieten van je zw. schap. Hele dikke knuffel meis! En je mag hier alles zeggen, dus volgende keer eerder zeggen hoor. Dan kunnen we er ook voor je zijn als het even niet zo makkelijk is! @ Hier: Vanmorgen mijn laatste testje er tegen aan gegooid. Haha hij knalde er gewoon vanaf. Verder ook wel wat lichte klachtjes waardoor ik het ook gewoon weten. Mijn tepels voelen aan alsof ze in de fik staan, steekjes in mijn buik en ontzettende rommelende darmen. En de hele dag loopt ik te boeren echt niet normaal mee. Verder eigenlijk heel erg moe. echt wist niet dat een mens zo moe kon zijn. Maar ik geniet van elk kwaaltje! Ik merk alleen wel dat ik mijn moeder mis. Ik ben blij als ze het weet dan kan ik haar gewoon even bellen als er iets is. Nu wil ik eigenlijk mijn haren nog even verven. Geen idee of dat mag. Nu moet ik weer gaan googlen maar liever bel ik me moedertje. Maar goed nog 2 1/2 dag en dan vertellen we het. We hebben besloten dat we het maar gewoon vertellen. Geen poespas enzo. het heeft al iets magisch omdat het kerst is. Dus gewoon normaal doen Hoe is het verder met jullie? Het is zo rustig!!!
*** nog even ego *** Heb vanmorgen gebeld met psychiater en die kon me gelukkig heel erg gerust stellen. Zoals als ik het haar uitlegde kon ik niet goed onderscheiden of de klachten nu een beginnende depressie waren of toch bij hoogzwanger zijn hoort. Ze denkt het laatste.... omdat ik niet over hele andere dingen pieker dan zwanger zijn, bevallen en de baby, verder is het ook niet zo gek dat ik me veel minder voel, omdat ik maar opgesloten zit in huis en last heb van allerlei ongemakken. Ook kon ze zich goed voorstellen dat ik de zwangerschap hartstikke zat was, ja die laatste loodjes zijn dus gewoon echt zwaar. Ik hoefde me ook geen zorgen te maken dat ik zoveel op bed lag, moest er gewoon aan toegeven. Zolang ik ook maar een groot blok achtereen op was op een dag was het geen probleem dat ik 's ochtends uitsliep en als ik dan overdag iets vermoeiends deed, dan mocht ik rustig nog een uurtje gaan liggen. Ben heel erg gerustgesteld, was echt bezorgd aan het worden, omdat ik me duidelijk met de week minder goed ben gaan voelen en als je dan bekend bent met depressies (heb meerdere zware depressies gehad) dan ben je gewoon angstig dat het terugkeert. Voel me alleen al door deze bevestiging gelijk iets beter.... wat angst niet kan doen....
Charpi, veel succes in deze laatste weken zwangerschap. Ik hoop dat de bevalling mee gaat vallen en je een mooi mensje in de armen mag sluiten. Tamaar, geniet van jullie wonder. Hier in zo'n dal geraakt dat ik in de ziektewet zit en in januari een afspraak heb met maatschappelijk werk. ICSI 2 is uitgesteld. Eerst wil ik weer goed in mijn vel zitten. Ik zal amper online te zijn.
he toch meid... Ik vond en vind je ook zo ongeloooflijk stoer. Je ging zo goed en knap om met de tegenvallers, kwam er weer gauw bovenop en was weer snel vol goede moed. Dat je nu even een 'inzinking' hebt vind ik niet meer dan normaal! Neem maar even goed de tijd voor jezelf. Goed van je dat je in de ziektewet gegaan bent.. Even rust. Hele dikke knuffel voor jou en sterkte meid..