Wij gaan voor onze eerste! Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Djuke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Tamara ik denk aan je meid!!!! Spannend!!!!!!

Timon vervelend die miscommunicatie, maar ik begrijp dat de tp is uitgesteld nu.... dus nog steeds kans.... ik duim.....

Linda, geniet lekker daar!!!!

Hier alles rustig aan.... dan breekt het lintje niet.... heb erg veel spierpijnklachten momenteel in mijn bekkenstreek.... woensdag weer fysio... maar morgen eerst echo!!!!! Heb er zin in....

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Succes Tamaar!

3. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Het is gelukt!!!
    9 bevruchte eitjes en er is 1 tje terug geplaatst.
    ben gewoon helemaal happy! Was zo'n gave ervaring!
    Nu duimen en bidden dat die kleine stip zich goed vastpakt :)

4. Djuke

Djuke Bekend lid

Waaaaaaaaaaaauw Tamara! Wat mooi! Ik hoop dat er nog vele echo's met een steeds groter beebje gaan volgen!!!!

Timon: wat een tegenvaller, hopen dat jij ook gauw de TP krijgt!

Charpi: doe lekker rustig aan, nu kan het nog! ;)

Hierzo: Manlief is Tristan aan het badderen, ik ga zo naar mn paard, daarna aan de studie.
    Vanmiddag solli gehad op een school, ging niet echt geweldig. Vrijdag heb ik er weer 1 op een hele gave school.

5. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Oh wat goed Tamara!! Hoop zo dat het goed gaat!!! Zoals al gezegd de duimen draaien!

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwwwwww Tamara wat gaaf om te zien, ik duim me rot dat het eitje zich goed gaat nestelen.....

Djuke, drukke jij, succes met de studie en ik duim voor je sollicitaties meid!

7. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    O jee o jee o jee.. ik kreeg geen mails meer dus dacht dat gewoon niemand wat plaatste.. wat stom zeg.. ik had hier gewoon een keertje moeten kijken :(

Naja, we zijn er weer.. :)

@ Tamara: Ik zat vastgeplakt aan je dagboek.. wat spannend nu zeg. Heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen. Hoop zoooo erg dat alles goed mag gaan! Mag je nu gewoon over twee weken een zwangerschapstest doen, of werkt dat anders?? M'n duimen draaien!

@ Timon: Ahwww.. wat balen van de miscommunicatie zeg :( Nou, nog maar weer even geduld dus.

@ Djuke: Ohhhhh spannendddd.. twee sollies!! Jammer dat de vorige niet zo lekker ging. Hoop dat het vrijdag beter gaat en dat er een leuke baan uitrolt voor je!!

@ Charpi: Pff wat vervelend zeg van je bekkenpijn :( Inderdaad maar heel erg rustig aan doen dan als je dan minder last hebt. Hoop dat de fysio een beetje helpt! Weet je nu al wat het wordt???

@ Ilona: Zie op hyves dat je lekker veel aan het werk bent :) Leuk hoor! En hoop dat de uitslag van het chromosomenonderzoek goed is!

@ Hier: DRUKKKKKKKK.. zaterdag krijgen we om 9 uur de sleutel van ons huisje in Luxemburg (dus we gaan die nacht om 4 uur wegrijden :$).. maar dus al drie weekenden IKEA/winkelen erop zitten om alle spullen bij elkaar te krijgen. Is echt zoveel werk! En er is een garage te koop gekomen in onze flat, dus daar ook druk mee bezig omdat we die graag willen kopen en dan moet alles met de financiering rond gemaakt worden met de bank enzo.. pfff..
    Op het werk is dit ook nog een een topdrukke periode, dus dat komt allemaal samen :(

Maaar.. na al het geklaag is het goede nieuws dat is me verder helemaal prima voel, dus dat ik eigenlijk helemaal niet mag klagen ;) Gisteren partnerles gehad op de pufclub. Daniel ging mee, dus dat wel wel leuk. Het viel helaas een beetje tegen, maar ach, ik vond het al lang lief dat hij meeging :)

Nou, nu moet ik snel verder met werken.. ik heb net al snel een abonnement op dit topic genomen, dus dat kan nu niet meer misgaan.

8. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Zooooo net terug van de echo op de hogeschool.... de studenten moesten het bovenbeen op een bepaalde manier in beeld krijgen dus we hebben de beentjes van onze kleine meid uitgebreid kunnen bestuderen.... Ja, ja het is vandaag bevestigd, we krijgen een meisje...., de vorige twee keren dachten ze het ook al te zien, maar vandaag was het goed in beeld.... al blijf ik wel een klein voorbehoud maken hoor, want stel nu dat het toch een jongetje blijkt te zijn.... las van het weekend toevallig een paar van die verhalen in een blad...
    Helaas geen fotootjes, dat apparaat was stuk, de foto's kwamen er zwart uit.

Lkg, jeetje zeg das zaterdag vroeg in de auto zitten.... maar wel fijn dat jullie de sleutel krijgen.... krijg je het niet benauwd dat over een paar weken de kleine al kan komen? Of verwacht je dan allang klaar te zijn? O nee, je beviel in nederland he.... toch?? Of laat mijn geheugen me nu in de steek....

9. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    oooooooh Charpi!!! EEN MEID!!! wat leuk! wat leuk wat leuk!!!
    haha, Dus jullie hebben jullie meisie weer gezien wat leuk joh!!!
    Blij dat alles goed is enzo~

@ Lkg: ik heb echt eerlijk waar helemaal geen idee wanneer ik nou mag testen. In het ene boekje staat 14 dagen na de tp in de ander 18 dagen na de punctie dan staat er weer 12 dagen. Dus ik heb nog geen idee. Moet ik nog even voor bellen denk ik.

Spannend meis, bijna dat huissie in luxemburg betreden. Lekker shoppen en inrichten!!!

10. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Charpi: Ohhhh leukkkk een meisje!!! :D Wel echt leuk dat je nu wat gerichter kan gaan shoppen. Er zijn zoveel schattige jurkjes hihi :) Leuk hoor! Maar natuurlijk nog veel beter dat alles gezond is :D
    Mijn bedoeling is om gewoon in NL te bevallen.. dus dan mag het daar zo'n troep zijn als we maar willen.. maakt niets uit ;) Maar er hoeft naast inrichten niets te gebeuren, dus ik denk dat we in één weekend een heel eind kunnen komen.

@ Tamara: Ben benieuwd wanneer je mag testen.. wachten is zooo spannend, maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je na alle hectiek blij bent dat je nu even niets anders hoeft dan afwachten.. zijn heftige tijden voor jullie..

@ Iedereen: Gaan jullie eigenlijk nog naar de jonge gezinnen beurs in Utrecht in november??

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tamaar, wat gaaf dat je je emmy gewoon op foto heb! Kleintje, nu blijven plakken. Je mag 14 dagen na tp testen.

Charpi, je moet nu echt naar je lichaam luisteren. Vast soms erg lastig.
    Leuk dat je de extra echo heb gehad en dat je nu echt zeker weet dat jullie een meisje gaan krijgen.

Lkg, wat zijn jullie toch enorm druk. Wel heel gaaf dat jullie zaterdag de sleutel krijgen. Wel erg vroeg opstaan. :$ Misschien een garage erbij... TOP!
    Waar in Luxemburg staat het huisje?

Ik ga niet naar de beurs in Utrecht. Nog niet mijn tijd.;)

Donderdag de 2e echo. Ik ben erg benieuwd hoe dik mijn bms nu zal zijn.

12. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden

@ Lkg: We gaan niet naar de jonge gezinnen beurs. Komt de volgende keer wel. :)

@ TimoN: Ik duim voor je dat je bms nu dik genoeg is!!!!

@ Hier: nu 2 dagen na tp al menstruatiekrampen. Echt niet normaal werd er vanmorgen wakker van. En ik kan niet meer op mijn buik liggen. Die schijthormonen hebben er voor gezorgd dat mijn boops ontzettend pijn doen.
    Maar goed, weet nu dus niet zo goed meer wat ik moet doen. Als dit al 2 dagen na de tp is. Hoe moet ik dan nog die 12 dagen volhouden.
    Ben blij dat ik morgen eindelijk weer aan het werk ga. Effe wat afleiding!
    Verder nog erg veel last van die eierstokken. Dus gaat fantastisch hier!!!

13. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Tamara, ik kan me voorstellen dat je door de overstimulatie erge last hebt van je eierstokken.... en nu al krampen en pijnlijke boobs, jeetje.... ik hoop dat je werk wat afleiding kan geven.... en hier draaien de duimen hoor dat die 14 dagen snel om zullen zijn en dat jullie met een mooie test in de handen staan....

Timon, ik duim dat je bms goed gegroeid is donderdag.... ook voor jou draaien mijn duimen op volle toeren....

Lkg, dus alleen inrichten in luxemburg, dat scheelt idd veel werk....

Hier, kan het eigenlijk nog steeds niet echt geloven dat we een meisje krijgen, bedoel we hadden al een langere tijd een vermoeden deze kant op, maar dat is nu bevestigd en nu durf ik eigenlijk niet zo goed echt te geloven dat het zo is. Stel je nou voor dat het bij geboorte toch een jongetje blijkt te zijn.... dus of ik echt ga shoppen voor een meid weet ik nog niet.... ik twijfel heel erg....

14. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    charpi, kan me goed voorstellen dat je die twijfel een beetje houd. maar kan me bijna niet voorstellen dat met de technologi van nu ze een fout zouden maken.
    Je krijgt gewoon een meissie :)

Hoe krijgen we nou onze lijst weer terug???
    Iloon??? wil jij dit doen. Want na 2 jaar weet ik het nog steeds niet.
    want ja als straks LKG en charpi bevallen dan moeten hun namen toch erbij he ;)

15. Pinguïns

#35 Pinguïns, 13 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2010
    NOD
    * Mama Mars: 16 oktober, 1e ronde
    * Tamaardb1984: 26 oktober, 25e ronde, ICSI
    * Timon: 5 november, 31e ronde, ICSI
    * Ilona2802: Even geen NOD, pauze ivm 3 miskramen, pas na onderzoeken weer verder

Zwanger
    * Lkg: Zwanger in ronde 16, uitgerekend 27 november 2010
    * Charpi: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 12 januari 2011

Bevallen
    * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen -Kelvin - 3300 gram
    * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen -Lana - 3525 gram
    * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram
    * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram
    * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag –Daan & Jesse – 2505 gram & 2765 gram
    * Mama Mars: 03-05-2010 - 38 weken en 3 dagen –Faith -2710 gram
    * Hemeltje83 : 09-05-2010 -38 weken & 6 dagen -Owen- 2950 gram

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ilona, fijn dat je de lijst zo snel voor elkaar heb.

Charpi, wat fijn dat je nu echt echt echt zeker bent dat jullie een meisje krijgen. En die mini twijfel.. aan de kant ermee! :D

Morgen een beetje rare dag. Vroeg in de ochtend heb ik de echo en hoop super dat de dubbele dosering progynova heeft gewerkt. Later weer een behandeling bioresonantie.
    Mijn moeder zal in de ochtend naar het zh moeten om nuclear vloeistof ingespoten te krijgen ivm de operatie (borstkanker) vrijdag.

17. Pinguïns

Timon, heb jij een definitieve nod datum?
    Of bij benadering?

18. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    @ Iloon: Je bent een kanjer!!! Zo snel al die lijst hahaha. Misschien moet ik toch maar eens gaan proberen om het zelf uit te zoeken hahaha.

@ Timon: wat een heftig dagje morgen. Ik zal aan je denken en ook voor je moeder duimen natuurlijk! Heftig hoor. Trek je het wel allemaal een beetje?? omdat je laatst ook zo moe was. blijf voor je duimen! Liefs

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Pffff, dan moet ik eens gaan kijken. Ik hoop dat ik volgende week mijn eskimo mag ontvangen. Op 24-10 staat orgineel mijn NOD, maar dat zal het niet worden. Hou 5-11 maar aan.

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dank je lieverd! Ik trek het nog wel, maar merk dat ik nog steeds uit balans ben en beter op mezelf moet letten. Best lastig!:)

Deel Deze Pagina