Wij gaan voor onze eerste! Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Djuke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    o spannend meis, ik blijf je titter in de gaten houden ;)
    succes met wat er ook komen gaat! 1 ding is zeker je hebt snel je meissie in je armen!

2. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Goedemorgen meiden,
    Gisteravond zijn om half 11 mijn vliezen spontaan gebroken. We moesten naar zh komen. Hier ben ik aan ctg gelegd, die was goed. Omdat vruchtwater bleef komen hoefden ze dat niet te checken, hihi. Ze hebben ons hier gehouden, tot nu toe geen weeen alleen buikkrampjes. Als dat zo blijft krijg ik straks een infuus met weeenopwekkers.
    Ik weet dat sommigen twitter meelezen, daarop het laatste nieuws. Zoek maar op BarbaraGieskens, dan vind je me wel. Weet niet of ik hier namelijk blijf posten als het echt op gang komt.
    Tja wordt het nu een oudjaars of nieuwjaarskindje??

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jeeetje je gaat gewoon op oudjaar of nieuwjaarsdag bevallen, da's ook wat!!!

Wat spannend zeg..... heel veel succes!

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oehh ik lees optwitter dat je hevige weeen hebt!!! Succes!!!

5. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Oeh succes Charpi, al denk ik dat je dit niet meer leest ;) Want als je dit leest heb je je mooie lieve meisje al in je armen!

6. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    @ Charpi: spannend meis! Hoop dat het snel mag gaan. Zal de hele dag aan je denken en de twitter in de gaten houden.

Verder moet ik zo naar mijn werk voor de laatste uurtjes dit jaar. Daarna krijg ik bezoek dus ik wil iedereen hier alvast een knallend en spetterend 2011 wensen. een jaar waarin dromen en wensen uit komen voor voor jou Timon!!!!

Ik vind het ongelooflijk om te zien wat voor een rot jaar 2010 eigenlijk was en hoe mooi 2011 kan worden. contrast is erg groot. maar goed, dat zal iedereen denk ik wel hebben :)

Nou meiden, doe voorzichtig en tot volgend jaar hihi :)

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jaaaaa charpi!!!! PROFICIAT met de geboorte van jullie meisje Riana!!!

Wat een nieuwjaarscadeautje!!

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Voor iedereen: Een heel gelukkig nieuwjaar meiden!!!!

Voor iedereen een prachtig 2011, wat haast niet anders kan!
    Timon, ook voor jou gaat 2011 hét jaar worden!!!

@ djuke: jee, ik bedenk me net, volgens mij wordt jouw mannetje al bijna 1, niet?!

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    NOD
    * Mama Mars: ???
    * Timon: ... 32e ronde, ICSI

Zwanger
    * Charpi: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 12 januari 2011
    * Tamaardb1984: Zwanger in ronde 26, uitgerekend ...

Bevallen
    * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen -Kelvin - 3300 gram
    * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen -Lana - 3525 gram
    * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram
    * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram
    * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag –Daan & Jesse – 2505 gram & 2765 gram
    * Mama Mars: 03-05-2010 - 38 weken en 3 dagen –Faith -2710 gram
    * Hemeltje83 : 09-05-2010 - 38 weken en 6 dagen -Owen- 2950 gram
    * Lkg: 04-12-2010 - 41 weken en 1 dag - Timo - 3818 gram
    * Charpi: 01-01-2011 - 38 weken en 3 dagen - Riana - .. gram

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wat halen alle mama's hier overigens toch prachtige termijnen he!! Iedereen tussen de 38 en 41(+ 1 dag) weken!!
    Bijzonder :)

11. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Charpi: GEFELICITEERD!!!! Ik hoop dat alles goed is gegaan en je nu erg mag gaan genieten van jullie wondertje! Mooie naam trouwens!

12. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Charpi: Ook via deze weg superrrr gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Het is alweer een dagje stil op twitter, ik hoop dat dat betekend dat je onwijs aan het genieten bent met z'n 3tjes :)

@ Iedereen: En heeeel gelukkig nieuwjaar gewenst! Speciaal voor Timon, meis ik hoop van harte dat 2011 ook jullie jaar zal worden.. ik zal voor je duimen!

@ Hier: Ohhh zo onwijs aan het genieten van ons mannetje. Hij is zooo super tevreden. Hij huilt echt bijna nooit, alleen als hij wakker wordt en honger heeft.. en als hij z'n wakkere uurtje heeft en geen aandacht krijgt ;) Hij is heel erg nieuwsgierig en wil het liefst de hele tijd rondkijken en bestuderen. We lopen de hele kamer met hem door om hem vanalles te laten zien en dan kijkt hij echt heel aandachtig naar alles.. erg leuk om te zien :D Verder groeit hij volgens mij super goed! Ik merk gewoon dat de kleine kleertjes en rompertjes strakker zitten! Dinsdag moeten we naar het consultatiebureau.. ben erg benieuwd hoe zwaar hij is :D

@ Linda: Een vraagje.. Timo is helemaal weg van de wipstoel, hij vind hem echt geweldig.. maar het gekke is, hij staat in de ligstand maar wij krijgen hem niet in een andere stand (zitstand bijvoorbeeld!). Omdat ik hem via marktplaats heb gekocht heb ik ook geen handleiding ofzo, dus ik dacht ik vraag jou even hoe hij versteld moet worden. Moet je alleen maar op die knop rechts drukken (als dat zo is dan is de onze stuk, want dat werkt niet) of is er een trucje dat je nog ergens op moet drukken ofzo??

13. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai meiden ff kort. Lig in het ziekenhuos. Ben vanmorgen met de fiets gevallen en heb mijn enkel zwaar gebroken. Ben net ge opereerd. Van te voren wel ons kindje mogen aan schouweb en het hartje klopte!!!! Nu hopen dat alles goed blijft gaan wantvheb wcht een flinke smak gemaakt. Hoop dat ik straks naar huis mag.

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lkg: whahah op de knop rechts? :p hahah, nee, die moet je niet hebben ;)

Aan de bovenkant, dus waar zn hoofdje zit, daar zit aan de achterkant een klemmetje wat je moet induwen en dan kan je de stoel in 3 standen zetten! :D haha.

Verder kan je hem met de knop die onderin zit in het stelsel de stoel 360 graden draaien. Of had je die al wel gevonden? :)

@ Tamara; Oh meid!!! Jeetje, gebroken en geopereerd!!! Wat rot!!
    En tegelijkertijd: wat suuuuuuper dat jullie een echo gehad hebben en alles goed gaat!!!!! Wonderlijk :D:D

Hele fijne bevestiging!!! :)

BeterschaP! hihi, wat een dubbel berichtje zo!

15. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Oesj Tamara! Hoop voor je dat het al wat beter gaat. Hoe kwam het dat je gevallen bent dan? Wel heel fijn dat je het kloppende hartje van je beebje hebt gezien!

Lkg: wat fijn dat je zo heerlijk kan genieten!! Vooral veel doen hoor, het gaat zoooo hard!

16. Djuke

Djuke Bekend lid

Dames, de beste wensen!

Charpi: gefeliciteerd met je dochter, hopelijk knapt ze snel op en kan je gaan vertellen over je roze wolk!

Tamara: meisje toch, zo hard gevallen! Heel veel beterschap en laat je lekker verwennen door je hubbie. Wat super trouwens dat je een mooie echo hebt gehad!

Timon: gister waren we in jouw woonplaats en daar hoorden we dat de vrouw van mijn neefje na 6 jaar tobben met IVF/ icsi nu zwanger is van een tweeling! Het kan dus en ook bij jou gaat het helemaal goed komen!

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Riana!! Welkom op de wereld, een mooier welkom had je niet kunnen hebben...
    Chapri onwijs gefeliciteerd met jullie kleine maar toch ook grote meid (4160gr WOW) . Ik hoop dat snel alles beter gaat met Riana..

Tamaaar:: ZWANGER!!! gefeliciteerd :D :D ... Heel veel sterkte met je enkel.. Hoop dat alles goed komt ...

Verder weinig te melden.. :) Alles gaat goed, Faith begint te praten Opa Papa Mama Oma Hoi Dag Hajj, Zwaaien tijgeren als de gekste proberen te staan super :) ... . Time Flies...

18. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Tamara: Phoeiiii.. hoop dat je je niet al te naar voelt en niet teveel pijn hebt! Echt superrrrrgaaf dat je een kloppend hartje hebt gezien op de echo.. hoop dat dat de pijn een beetje deed verminderen!! Er groeit gewoon echt een mensje in je!! Nu moet je zeker een paar weken rustig aan doen of niet? Mooi tijd om te genieten van je zwangerschap, en kan jullie kindje mooi hardddd groeien!

@ Linda: :):):) Oke.. we schamen ons dood. We dachten echt dat het die knop rechts was idd. Waar is die knop dan voor?? Daniel wou al bijna de mensen van wie we hem gekocht hebben mailen dat ze ons een kapotte wipstoel hadden verkocht :) Maar goed.. we hebben het knopje gevonden en hij doet het gewoon.. hahah.. te erg he! Timo is zo weg van de wipstoel.. en met name die boog erboven.. dat ik nu op marktplaats zelfs op zoek ben naar een tweede voor in Luxemburg :) Dus je tip van toen was echt geweldig!

@ Mama Mars: Ohhh leuk dat ze begint te praten! Fijn om te horen dat alles zo goed gaat zeg!

@ Hier: Weekje alleen met Timo thuis. Daniel moet weer werken, en omdat ik morgen naar het cb moet kon ik niet mee :( Maar goed.. we vermaken ons best samen! Hij heeft vandaag volgens mij voor het eerst echt naar me gelachen omdat ik tegen hem praatte. Hij lachte wel al eerder, maar dat was meer per ongeluk, en altijd voordat hij in slaap viel. Nu zat hij lekker naast me tegen een kussen aan terwijl ik aan het kolven was, en ik was druk tegen hem aan het praten.. en opeens kreeg ik een heeeele grote glimlach te zien.. smeltttt..
    Verder vandaag een intensief dagje.. omdat de borstvoeding wat terug loopt (nog wel net genoeg voor hem, maar het wordt wat minder) heb ik een regeldag ingelast.. elke twee uur kolven vanaf vannacht 1 uur. Erg vermoeiend, maar ik merk nu al dat het effect heeft! Hopen dat we dan weer eventjes vooruit kunnen.

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lkg: mij ngod, dat klinkt dramatisch; elke 2 uur kolven. hoe houd je het in godsnaam vol, en dan ook nog eens alleen een week lang. Pffff...respect!

haha de stoel... oke, uitleg nummer 2! :D

Aan de onderkant van het onderstel zit een schuifje. Als je dit inschuift, dan kun je de zitting loskoppelen van het onderstel. Handig als je hem vervoerd.
    Dan steekt er nog zo'n beugel uit de zitting aan de onderkant als je hem losgekoppeld hebt.
    Daarvoor duw je die knop aan de zijkant + het knopje aan de bovenkant waarmee je de stoel in verschillende posities zet in en dan kan je die beugel inklappen.

Snappie?? :D

Ja, het blijven echt onwijs handige stoeltjes! Aan de onderkant staat tot 6 maanden of tot 9 kilo.
    Nou..onze kids zijn de 9 kilo gepasseerd en de 6 maanden allang, maar ze zitten er nog altijd heerlijk in hoor! En die boog, die is én blijft echt fantastisch; de kids spelen ern og altijd mee! Heb er nu wel wat andere, leukere speeltjes aan hangen zodat het nu iets meer uitdaging heeft dan zwart witte knuffeltjes. Al hangen die er ook nog soms aan want die blijven ze ook wel leuk vinden (vooral om ze er af te trekken haha)

20. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ohh wauwww.. geniaal!!! Dat wist ik nog niet!! Heb het direct even vol verbazing uitgeprobeerd! Hij pastte al zo lastig in de kofferbak, maar dit is ideaal!! Thanks!!

Enuhh.. weekje alleen maakt me niet zoveel uit ;). Ik deed toch het meeste al zelf met de verzorging en voeden van Timo, alleen moet ik nu wat meer huishouden doen omdat Daniel er niet is, maar dat lukt prima. Daniel heeft zondag al de meeste boodschappen voor me gehaald voor de hele week, dus dat scheelt een stuk! Verder heb ik toch de hele dag niets anders te doen dan voor Timo zorgen ;)
    En het kolven.. ach leuk is anders.. maar als m'n mannetje naast me zit vind ik het wel gezellig, en 's nachts lees ik tijdens het kolven vaak een tijdschrift of speel ik met m'n telefoon ofzo..

Ik denk regelmatig 'hoe had ik dit ooit moeten doen als het een tweeling was geweest'.. wat deed/doe je als je de ene de fles geeft, terwijl de andere ook huilt omdat hij honger heeft?! Soms als ik aan het kolven ben moet Timo even een kwartiertje wachten op de fles.. dan brult hij alles bij elkaar. Kan me echt niet voorstellen hoe dat te doen is met twee babys! En als je de ene in bad doet.. dan moet de andere wachten. En ik vind dat Timo al best veel wakker is overdag en dan echt aandacht wil.. als een tweeling tegelijk wakker is dan kan je ze moeilijk allebei op de arm nemen.. en als ze na elkaar wakker zijn dan loop je bijna fulltime met een baby op de arm. Phoei.. ben blij dat het er hier maar eentje is ;)

Deel Deze Pagina