Wij gaan voor onze eerste! Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Djuke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Charli, wat naar wat Riana moet doorstaan en jullie aan de zijlijn. Veel kracht.

Tamaar, je hebt het nu ook niet makkelijk. Sterkte.

2. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Meiden, het gaat helemaal niet goed met Riana.... sinds gisteren weten we eindelijk wat er met haar aan de hand is. Ze heeft tijdens de geboorte of al daarvoor via de placenta van mij een bacterie gekregen (welke is nog niet bekend) en die heeft zich genesteld in haar hersenen in kleine abcessen. De antibiotica die ze kreeg kon daar niet bij komen en als er dan bacterien vrij kwamen uit die abcessen dan kreeg Riana een koortspiek, die dan weer bestrijd werd door de antibiotica in haar bloed. Nu krijgt ze veel zwaardere antibiotica en worden die abcessen hopelijk met succes aangevallen, want die bacterien moeten dood. Opereren of iets anders doen kan eigenlijk niet dus de antibiotica MOET gewoon zijn werk gaan doen, anders hebben we een heel groot probleem. Op dit moment is Riana niet in levensgevaar, maar dat kan veranderen. Verder is er onzeker wat die bacterien in de hersenen aanrichten, het kan goed zijn dat Riana hersenbeschadigingen oploopt nu... dus ook al wint ze het van de bacterien dan nog is de vraag of ze er handicaps aan overhoudt. Dit nieuws is gisteren heel rauw op ons dak terecht gekomen, en ik ben dan ook erg emotioneel en een wandelend wrak. We kunnen niets anders doen dan hopen dat de antibiotica aan gaat slaan....

3. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    och meissie! Wat een kut bericht zeg! Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen. Gatver! Heeeeeleeee hele dikke knuffel! En zal voor je bidden en duimen!
    sterkte meis,

4. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Oh Charpi!! Ontzettend veel succes en sterkte toegewenst meissie! Dat je meiske maar goed mag reageren op de antibiotica, de duimen draaien!!!

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohw charpi toch, wat een ontzettend naar nieuws!!!! :( Jeetje, wat moeten jullie ontzettend moeilijke en zware dagen mee maken nu. En jullie arme meisje, zo klein nog...:(
    Heel erg veel sterkte en succes....Hoop ZO dat de antibiotica aanslaat.
    Sterkte nogmaals...

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Dankjewel meiden..... vanmorgen waren de leukocyten en ontstekingswaarden gedaald, dus dat is positief, maar durf nog niet echt verder vooruit te kijken....

7. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai meiden,

vanmorgen voor een echo naar het ziekenhuis geweest, En alles was helemaal goed. Ons kleine frummeltje is nu bijna 1 cm groot en het hartje klopte als een tierelier. Al mijn angst en onzekerheid viel gelijk van me af. Wat een wonder om dit te mogen zien. Kon de rest van de dag alleen maar lachen! helaas heb ik het wel weer moeten bekopen met heel veel pijn maar dat intresseert me niets. Het was gewoon een wonder om het te zien.

@charpi: hoe is het vandaag met jou meissie???

liefs

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Superrrr!!! :d:d:d

9. Djuke

Djuke Bekend lid

Charpi: hoe is het met je kleine meid? Je stilte op twitter maakt me bang. Hopelijk komt omdat je nu lekker aan het genieten bent!

Tamara:heerlijk nieuws! Ben heel blij voor je!

Lkg: hoe is het ermee?

Hier:weer aan t werk dus druk. Volgende week tentamens dus hard leren! Met Tristan gaat alles goed, tandje 5 is er!

10. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Meiden ik heb heel voorzichtig goed nieuws vandaag.... haar ontstekingswaarden in het bloed waren voor de tweede dag op rij een heel eind gedaald. Ook oogt ze steeds wakkerder en beweeglijker als ze wakker is. Verder gaat haar voeding nu elke dag een beetje omhoog, vandaag 30ml per 3 uur, wat ze wel deels of helemaal per sonde krijgt, maar das niet erg.... ze moet natuurlijk wennen aan gewone flesvoeding.... de parentale voeding die ze daarlangs krijgt is vandaag wat naar beneden bijgesteld. Ook was ze vandaag 50gram boven haar geboortegewicht dus dat is ook een goed teken.... ons meisje vecht keihard!!!

11. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Charpi: Ohhh ik ben zooo opgelucht dat het weer iets beter gaat! Ik denk echt veel aan jullie en zit elke keer met smart op nieuws van jullie te wachten. Nu hopen dat de vooruitgang door zal zetten!

@ Tamara: Jippppieieieieie.. wat super dat de echo goed was! Dat moet een heerlijk gevoel zijn! Geniet ervan.. echt de tijd gaat zo snel! Hoop dat de pijn aan je enkel snel wat beter gaat!

@ Djuke: Succes met de tentamens!!

@ Hier: Druk druk druk druk druk druk druk.. ik word echt geleefd. We zijn nu in Luxemburg en Timo moest gisteren echt heel erg wennen aan alle nieuwe dingen en indrukken want hij wilde écht niet alleen gelaten worden. Als ik ook maar één stap bij hem vandaan deed dan begon hij keihard te brullen, en zodra ik hem oppakte was het dan weer goed. Hoop dat het vandaag iets beter zal gaan, al beloofd de ochtend nog niet veel goed. Hij zit nu bij me in de draagzak, maar hij wil ook nog dat ik rond ga lopen hahaha.. wat een eisen ;)
    Maar het is echt super genieten hoor.. het is zo'n lief ventje en het is zoooo heerlijk om hem te zien lachen :D:D

Alleen wel een beetje jammer dat ik niet meer genoeg borstvoeding heb :( Moet vandaag voor het eerst een fles kunstvoeding gaan geven (we konden eerst nog vooruit met de voorraad die we hadden). Ik weet dat flesvoeding ook gewoon goed is, maar toch voelt het naar. Naja.. hij heeft in ieder geval 5,5 week volledig bv gehad, en ik hoop nog zo lang mogelijk melk te hebben voor in ieder geval de helft van de voedingen bv.

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Charpi, wat is jouw nieuws schrikken! Gelukkig gaat het ietsjes beter. Zo mag het zeker doorgaan. Kom op, Riana!!!

Lkg, hoe fijn kan het zijn om geleefd te worden. Bevalt het in Luxemburg?

Tamaar, gefeliciteerd met zo'n mooi echo.

Djuke zit flink te blokken. Succes!

Ik heb een tel. afspraak met een fa gemaakt ivm het nieuwe schema. We denken erover om in maart te gaan starten met de pil. Dan heb ik nog een maand om helemaal te herstellen voordat ik aan de spuiten hoef. ;)

13. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    lieve meiden,

@ Charpi: ik heb even de fotoos op twitter zitten bekijken. Wat hebben jullie een schatje van een dochter! En wat is ze een vechtertje zeg! hoop dat ze haar vechtlust zo doorzet en dat jullie haar gauw bij jullie thuis kunnen krijgen. zodat jullie echt van elkaar mogen genieten. lekker met zijn drieeen!

@ Timon: o spannend meis, maart is alweer snel hoor! Hoop dat je je ook snel weer helemaal beter voelt. Ik vind toch dat je het allemaal sterk door staat hoor! Sterke meid ben je!!!!! dikke knuf!

@ lkg: aaaah, je zit in luxemburg. Wat leuk zeg. Hoop dat je mannetje snel weer in zijn ritme zit! Ik vind het echt heerlijk om je twitter berichtjes te lezen. Kan gewoon lezen hoe gek je op je mannetjes bent!
    Hoe is trouwens de eerste fles bevallen bij timo????

@ Hier: Zit effe in een dipje. Ben gister plotseling terug gegaan naar het ziekenhuis. Het gips zat echt niet lekker meer. toen ze het bij de gipskamer er vanaf haalden bleek mijn hele voet afgekneld te zijn. Geen wonder dat ik nog steeds zoveel pijn had. Dus heb nu beter en dunner gips gekregen. Maar ze vertelden er bij dat ik zoiezo 6 weken thuis lig met gips waar ik niets mee mag. Nou dat kwam wel effe rauw op mijn dak. Ik zit nu anderhalve week thuis en ik verveel me dood. Kan wel janken! Want ja als ik straks loop gips heb ben ik er ook nog niet. Dus ja vandaar dat dipje.
    Tim is vanochtend ook voor het eerst gaan werken, na anderhalve week voor me thuis gebleven te zijn en ook dit vind ik best wel havy. Ben nu echt zo alleen..... lig alleen maar en kan niets. Wil niet ondankbaar zijn maar toch aaaaaaaaaaaggggggggghhhhhhhhhhhh.

sorry voor mijn geklaag.
    Liefs

14. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Tamara, ik begrijp je dipje heeeeeeeel goed hoor..... ik vergelijk het maar een beetje met mijn dipje in december toen ik opgesloten zat binnen door de sneeuw en geen kant op kon met die dikke buik..... dus ik weet hoe je je voelt, alleen heb jij dus nog 6 weken voor je kiezen, wat balen zeg.... het is echt een gemene breuk dus..... een virtuele knuffel tegen het alleen zijn.... en als je aanspraak wilt, voeg me gerust toe op msn (geldt ook voor de rest trouwens), geef een pb en ik geef je mijn emailadres....

Timon, ik maart dus weer starten met de pil, ik hoop dat de fa zijn goedkeuring geeft..... begrijp ik hieruit dat het met jou weer langzaam aan de goede kant op gaat.... de ergste terugval te boven?? Ik hoop het....

Lkg, lieve meid, op flesvoeding worden ze ook groot en sterk hoor.... onze kleine meid groeit er ook op :)

Djuke, heel veel succes met blokken, je kan het!!!! Wanneer heb je precies tentamen, dan kunnen we duimen voor je! En Tristan al 5 tandjes.... wowwwww.....

Linda, hoe is het met je mannetjes??

Hier vanmorgen al in zh geweest en we gaan zometeen weer.... Riana was flink gegroeid weer en weegt nu 4350 gram.... verder is ze gisteren eindelijk gemeten en toen was ze al 57 cm lang op dag 11. De voeding gaat gestaag omhoog en de parentale voeding langzaam aan naar beneden.... We weten de ontstekingswaarden van vandaag nog niet maar dat horen we zometeen in het zh.... we genieten intens van ons meisje.... en ze vecht zo dapper tegen die bacterien.... hier een foto.... waar ze nog geen half uur oud is.....

15. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    net in de couveuse.....

16. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    bij papa....

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    bij mama....

18. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Smelt smelt smelt!!!!

19. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    in diepe rust.....
    (zal snel nieuwe fotootjes plaatsen....)

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    wat een lieve foto's charpi! :) Flinke baby zeg! hihi als ik dat vergelijk met onze mannetjes die toen 2500 en 2700 gram wogen ongeveer :)
    FIjn te lezen dat het de goede kant op gaat! Hoop dat de waardes ook weer gedaald zijn!!

@ Tamara: pff kan me voorstellen dat je klaar bent met dat stil zitten, zeker nu je alleen bent..
    Films, boeken, laptop... da's zo'n beetje het overlevingspakketje gok ik?

@ Djuke: Succes met leren!! Hoe bevalt het; een studie en een kleine?
    5 tandjes! Lief! 2 midden onder en 2 midden boven neem ik aan...en nog 1? :) hihi.

Hier heeft Jesse 3 tandjes en de 4e komt door. Daan heeft 2 tandjes en bij hem komen er 2 door. Beide hebben midden onder tandjes en krijgen de midden boventanden. Zo lief :)
    Beetje jammer dat ze (als het daar aan ligt) al een dag of 4 dramatisch slapen en gaan slapen.
    Gisteren tot 2 uur 's nachts met jesse aangeklooit...vanaf half 9 savonds. Huilen huilen..geen idee waarom.
    Maja..hopelijk is het maar een heeeele korte fase! haha.

Verder gaat ie ook wel goed hier. jesse tijgert sinds gisteren! :D erg lief.

@ Lkg: Wat balen dat je bv niet voldoende meer is..
    Mgoed.. het is ook wel fijn om het kolven een beetje los te kunnen laten.. tenminst,e vond ik, ik had er zo'n hekel aan.

Je ze itrouwens dat je ondertussen met je tel. ofzo speelt.. maar hoe doen? je moet die dingen toch vasthouden tegen je borsten? haha.

Deel Deze Pagina