@ Djuke: whahah, he toch, als medusa...da's wel heel erg hahah. Heb je een verlanglijstje gemaakt? slim haha Heb je die dan bij de uitnodiging gedaan?? En wie nodig je zoal uit voor zn verjaardag? pff vind het zo moeilijk! @ CharpI: Goed te horen dat Riana het goed doet! Hmm wel even wennen dan, dat je nu alleen moet gaan de komende tijd. Zijn toevallig vandaag zelf ook op de kinderafdeling geweest in het elkerliek. Moesten komen voor controle van hun huidjes ivm eczeem. Vindt het een erg mooie afdeling trouwens!
Meiden, wat een lappen tekst in een paar dagen! Ik kan niet eens een weekend naar Brussel. Tamaar, verplicht bedrust is zoooo frustrerend. De kleertjes zijn een mooie afleiding. Linda, hoe is de huid van de jongens goedgekeurd? Djuke, jij geef wel aparte beelden van jezelf. Mensen, dat jij het studeren nog trekt. Respect! Charpi, het is schrikken om te horen dat Riana nog 6 weken in het zh moet blijven. Is ze vandaag overgeplaatst? We zijn een weekendje naar Brussel geweest. Ivm mijn benen hebben we regelmatig moeten rusten. Toch hebben we het meeste wel gezien. De show Corteo van Cirque du Soleil was erg gaaf. Zo anders dan alle anderen die wij al hebben gezien.
@ Timon: mwaaa, helemaaal goedgekeurd niet, maar wel het grootste gedeelde. Jesses huid is nog wat onrustig. Daan zag er wel goed uit. We hoeven nu aleen hormoonzalf te smeren als ze plekjes terug krijgen. Voorheen moesten we elke dag smeren enz. Gaaaf dat je naar cirque de coleil geweest bent!
@ Charpi: Heej, al even geen update gehad! Hoe is het met jullie meisje?? En hoe gaat het met jou? Kan je het een beetje volhouden nu Jos weer aan het werk is enzo? Ik hoop dat ze een fijne kamer heeft op de kinderafdeling, waar jullie ook een beetje privacy hebben! @ Linda: Ohhh ik las dat je mannetjes druk aan het tijgeren zijn.. wauwie.. wat gaat dat toch snel. Zitten ze nu ook overal aan? Of heb je een 'babyproof' huis waar ze niet veel stuk kunnen maken? @ Djuke: Hoe gaat het met het studeren en met de tentamens? Jemig, respect hoor dat je dat er allemaal maar bij doet.. ik zou het je niet nadoen! En.. ik heb nooit beseft dat mijn roze-wolk-verhalen zo confronterend voor anderen kunnen zijn.. sorry Het is goed dat je het zegt, want het doet mij weer beseffen dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is en dat we echt heel veel geluk hebben. Verder kolf ik nog altijd 8 keer per dag.. maar het zit inmiddels zo in het systeem dat ik nog niet echt de behoefte heb om te stoppen. Ik ga proberen de 3 maanden vol te maken als het lukt, en daarna kijk ik wel verder. De productie is een beetje wisselend, maar als iemand me als koe had willen aanschaffen zou ik ook een behoorlijke 'kat in de zak' zijn hahaha.. de eerste twee weken had ik een topproductie en omdat Timo toen natuurlijk ook nog niet zoveel dronk vulde de vriezer zich in een razend tempo met zakjes melk maar inmiddels is het hard werken om elke keer genoeg te hebben voor een voeding En de nachten.. sja.. afhankelijk van welke uren je nacht noemt meldt hij zich toch zeker 2 tot 3 keer per nacht voor eten.. en als ik pech heb en dat net op andere tijden is dan het kolven dan mag ik er sommige nachten dus 6 keer uit. Ach, tis niet anders.. hij is nog zo klein.. doorslapen komt hopelijk vanzelf een keer. @ Tamara: Hoe gaat het met je meis? Heb je nog veel pijn? En vermaak je je nog een beetje? Gaaf dat je babykleertjes uit mocht zoeken!! Zooo leuk he Ik merk dat ik nu steeds wil dat Timo eens wat harder groeit zodat ik hem al die leuke kleertjes in een maat groter aan kan doen hahaha.. maar het gaat al zo hard @ Timon: Leukkk een weekendje Brussel! Is het een leuke stad voor een tripje? Ik ken Brussel alleen van het station en die omgeving vind ik helemaal niets hihi.. maar misschien is het wel een hele mooie stad! En gaaf dat je naar Cirque du Soleil bent geweest.. ben jaloers!!! @ Hier: Timo wordt wakker en wil eten.. dus geen tijd voor een update hihi!
Lkg, als Timo weer slaapt toch weer een update? Brussel is een leuke stad voor een weekendje weg. Er zijn veel musea, oude gebouwen, cafeetjes , winkels en zoveel chocoladewinkeltjes *snak*. Als je van mode houdt dan kan je hier ook je hart ophalen. Wij gingen er voornamelijk voor Cirque du Soleil heen, omdat deze show niet in Nederland komt. Ja, dan moet je soms opofferen.... NIEUWS!!! In maart start ik met ICSI 2!!!! Mijn schema is doorgesproken en het boekje wordt me toegestuurd. uiterlijk 3-3 ongi = pil 11-3 deca 18-3 stop pil 25-3 gonal 1-4 echo 5 of 6-3 punctie 9 of 10-3 tp Toch weer spannend.
@ Timon: Ohh klinkt leuk! Daniel moet vaak voor vergaderingen in Brussel zijn.. misschien dat ik dan toch maar een keertje meega Ennnn.. super dat jullie in maart weer een nieuwe poging gaan starten! Echt.. ik hoop zoooo erg dat het gaat lukken!! @ Hier: Hehe.. Timo ligt eindelijk even rustig te slapen, dus tijd voor een update. En sja.. ik kan eigenlijk weinig anders zeggen dan dat het helemaal goed gaat en dat ik nog altijd op een roze wolk zit Maandag had hij even een wat minder dagje.. toen huilde hij heeel veel.. maar ik denk dat dat komt omdat we toen weer in Luxemburg waren. Hij had het vorige week ook op maandag en ik kan me ook voorstellen dat een ander huis ineens best wennen voor hem is. Maar vanaf dinsdag gaat het weer superrrr.. hij is zo ontzettend vrolijk.. huilt bijna nooit en lacht heeeel veel Hij lacht vooral als hij net gegeten heeft, en.. wanneer hij z'n broek vol gepoept heeft. Zucht.. gisteren had hij z'n hele kleren er al onder gepoept.. en vandaag was het nog erger.. zelfs mijn trui zat er onder! Ik heb maar in bad gelegd.. zou hem ander met geen mogelijkheid schoon kunnen boenen volgens mij hahah. Alleen jammer dat we hier nog geen wasmachine hebben.. kon ik voor de tweede keer de boel met de hand gaan wassen Maar goed, de wasmachine is inmiddels gekocht en wordt 1 februari bezorgd. Nou, nu ga ik maar snel verder.. ik ga een brood bakken in onze nieuwe broodbakmachine. Ben erg benieuwd of het gaat lukken! Ben vanochtend speciaal met Timo in de draagzak naar het dichtsbijzijnde tankstation gelopen (20 minuten lopen) om boter te halen.. (dat moet erin en had ik niet in huis.. en er zitten geen winkels in de buurt) dus o wee als het niet lukt.. hahaha..
@ Timon: Goed nieuws!! Dat wordt weer duimen!! @ Lkg: heerlijk dat je mannetje het zo goed doet!! hahah ja, die poep als ze borstvoeding krijgen, da's niet grappig. Heb je al eens een ware spuitluier gezien? dus dat ze gewoon tijdens het verschonen los gaan? hahaha Hier een paar keer gehad...pfff..je verschiet je rot!! (en je bent blij als je het nog net op kan vangen in de luier! whahah @ hier: alles goed! D&J doen het super! Eten nu verse hapjes made by me en ze vinden het heerlijk *trots* Ook fruit alleen nog maar vers. Heeft even geduurd tot ik me er toe kon zetten maar nu ik zie hoe heerlijk ze het vinden, heb ik voldoende motivatie om door te zetten!
Lkg, het is bikkelen in Luxemburg. 20 minuten lopen om boter te halen. Fijn om lekker onder de poep te zitten. Timo doet het lekker, hahahaha. Linda, dat klinkt ranzig... een spuitluier. Wel prettig dat je mannetjes lekker van je eigen gemaakte eten smullen. Yep, ik heb er zin in! Nu heb ik nog een maand om verder te herstellen. Ik ga voor een zwanger 2011 en een 2012 kindje (maart + 8 maanden).
Ach, neem vanaf het begin een niet aan jou te linke nickname en je hoeft niet meer te wisselen. Oké, er kan altijd iets zijn...
haha omdat ik graag het forum aan een kennis aan wil raden maar niet wil dat ze mij direct kan vinden hier en alles kan lezen enzo..
Ik denk al dat ik de email kreeg wie is dat nou weer hahahahahaha. Eigenlijk als ik beter nagedacht had zou ik het wel snappen. Maar dat nadenken he hahahaha. @ Hier. Net terug van een weekendje limburg. Was wel gezellig.vrijdag avond een vrijgezellen feestje gehad en omdat ik natuurlijk nog niets kan had mijn lieve moedertje een rolstoel voor me geregeld vanuit haar werk. En zaterdag lekker geshopt..... nou ja heb niet echt geshopt. wilde graag iets voor he tkindje kopen maar ik wist gewoon niet wat....... dussssssssss nu heb ik twee bhs gekocht die mee groeien. Zonder beugel en oooooh wat ik voel ik me bevrijdt. Ik had al een week dat de bhs echt niet lekker meer zaten en nu voel ik bijna niets meer Heeeeeeeeeeeerlijk wat een uitvinding. Verder vandaag negen weekjes. schiet nou tenminste een beetje op. Volgende week maandag de 10 weken echo + combi test en dan nog maar twee weekjes en dan ben ik over de grens van 12 weken heen. Dus blijft nog even spannend!!!!
Tamaar, klinkt als een geslaagd weekendje. Een rolstoel is een mooie uitvinding. Vanmiddag pissed geweest op manlief. Hij ging boodschappen doen. Ik had een briefje gemaakt waar hij de aanbiedingen kon kopen. Gaat hij naar een andere winkel en dus duur betaalde boodschappen! Zo niet mijn bedoeling.
Jeee.. wat een rust hier! Komt vast door de drukte thuis @ Charpi: Heb je blog gelezen! Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met Riana! Super dat ze al zoveel zelf uit te fles drinkt! En ook fijn dat je dicht bij haar kan zijn! @ Tamara: Hoe gaat ie met je voetje? Nog veel pijn of is het wel te doen? En verveel je je nog erg? @ Lin: Hihi.. dan hoop ik niet dat die kennis toevallig een berichtje van je tegenkomt. Zoveel meiden zullen er niet zijn met een tweeling van die leeftijd en met een d en een j als voorletter Maar hoe is het daar? Alles goed met je mannen en met jou? @ Timon: Hahah.. mannen.. je kan ook niets aan ze overlaten @ Hier: Evennnnn showen hoe lief Timo kan lachen YouTube - Lachen na het eten Alles gaat super hier.. paar daagjes in Amsterdam. Gisteren babyshow van de pufclub gehad.. was echt superleuk! En Timo was natuuuurlijk de allerliefste en mooiste en stoerste baby
oooooo wat een schatje heb je toch!!!! echt zo lief!!!! Ik kan me niet voorstellen dat wij straks ook zo;n frummel hebben. Ongelooflijk je smelt toch elke keer als het lacht.