Wij gaan voor onze eerste! Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Djuke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lkg: Achhh super super lief :) Wat een lieffie! :)

haha nou de kans dat iemand toevallig een bericht van mij tegen komt op zon groot forum is natuurlijk vrij klein. En nouja, áls dat dan zo is, dan ist jammer.
    Maar de kans dat ze mij vinden op linda bij gebruikrsnamen zoeken, was erg groot. En aangezien de letters die erachteraan kwamen bijna mijn achternaam zijn, konden ze me zo opzoeken. nu niet. :)

2. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    hey meiden,

@ Hier: Ik krijg vanmiddag een rolstoel!!! Jahoeee.... kan ik eindelijk naar buiten. En ja we moeten toch even wat leuks gaan doen dus gaan vanmiddag even lekker rondkijken bij de baby dump. Heb er echt zin in!!! Eindelijk even eruit!
    Verder maandag de echo en ben toch stiekem wel een beetje gespannen. Dus laat het maar snel maandag zijn!

@charpi: hoe is het bij jou meis???

@ Djuke: hoe is het met de tentamens???

liefs

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tamaar, wat goed! Hoe was het bij Babydump?

Carpi, die kleine meid van jullie doet het goed! Wissel je het slapen bij haar en manlief nu af? Fijn dat je eindelijk zelf voor Riana kan zorgen.

Vandaag ongi geworden. Nog een maandje en dan start ik weer! Dan mogen eindelijk de spuiten 1 voor 1 uit de koelkast en natuurlijk zal het resultaat positief zijn. Dat heb ik immers met mijn vriendinnetje afgesproken.;)
    Met mijn leidinggevende afgesproken volgende week voor 2 uurtjes aanwezig te zijn. Eens kijken hoe mijn tempo in hun tempo kan passen. De week erna naar de arbo arts.

4. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    @Timon: spannend dat het beginnen nu zo dicht bij komt. We gaan natuurlijk allemaal keihard duimen dat het resultaat heel positief mag zin! wat goed ook dat je het langzaam gaat proberen op je werk. Wel aan jezelf blijven denken he!!! Jij gaat voor!!!

Helaas niet naar de baby dump geweest. Ik had gewoon geen energie dus we gaan het morgen proberen. Hoop dat het dan wel lukt. Liefs

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Daarom ben ik erg blij met de arbo arts. Die zal mij gaan bijstaan om in goede manier therapeutisch op te bouwen.
    Ga in maart/april maar hormonen strooien.:D

Ik ga 'Wie is de Mol?' kijken!

6. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    meiden, foute boel.
    Hartje van de kleine klopte niet meer, is bij 8 weken gestopt
    Dus we voelen ons behoorlijk K*t en verslagen.
    We gaan het ook even rustig aan doen. Even niets! We zijn allebei helemaal op!
    Als volgende week dinsdag de frummel nog niet afgekomen is krijg ik een curratage. Hoop dat dat niet hoeft.
    Verder zijn we er stil van!

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ooh tamara... dit meen je niet... :(... pff, ik ben er even helemaal stil van. wat onzettend k*t..
    Dit is Zo oneerlijk!!!!! :(:(:(

Zucht...een hele dikke knuffel voor je meid.. ik weet niet wat ik kan zeggen :(:(

8. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Aaaaaah neeeeee Tamara!!! Pffff hier weet ik echt helemaal niks op te zeggen.. zit met de tranen in m'n ogen... Ik leef ontzettend met je mee en hoop dat jullie de kracht vinden om hier mee om te gaan.. Sterkte meis, heeeeele dikke knuffel

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tamaar, rillingen lopen over mijn lijf van dit verschrikkelijke nieuws. Heel veel sterkte in deze lastige tijd. Ik leef erg met je mee.

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Op mijn werk viel het tegen. Teveel lichamelijk bezig geweest en er was geen goede sfeer. Ik ben na 2 uur dan ook naar huis gegaan. Mijn lichaam was heel duidelijk.

11. Djuke

Djuke Bekend lid

lieve lieve Tamara,

Wat een vreselijk bericht. Mijn hart sloeg echt even over toen ik het las.
    Er zijn echt geen woorden voor. Vind het zo verschrikkelijk!

Dikke knuffel van ons!

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Goh, Djuke, wat stom! Helemaal tristans verjaardag vergeten!!!!

PROFICIAT nog met je mannetje!!!!

Hebben jullie een leuke verjaardag gehad? En heeft ie taart gesmikkeld? vertel vertel!! :)
    Wat heeft ie gekregen allemaal? :)

13. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Lieve meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes.
    Het gaat hier niet echt lekker. Loop de hele dag te huilen we voelen ons zo ongelooflijk verdrietig. Daarnaast hebben we vandaag te horen gekregen dat het ook erg slecht gaat met mijn opa dus dat kan er ook nog wel bij.
    Gelukkig is aan het begin van de avond het vruchtje geboren.
    Dit was erg heftig en pijnlijk maar het is achter de rug. Ik ben blij dat het uit zichzelf gekomen is, anders hadden we misschien dat gevoel gehad van is het wel echt.... Je blijft dan toch met vragen zitten. Nu we het zelf hebben mee gemaakt weten we beide zeker dat het foute boel was
    het was heel moeilijk en hebben het met zijn tweeen gedaan. Aan de ene kant wilde ik het niet loslaten het werd dan zo definitief en aan de andere kant wilde ik dat het zo snel mogelijk klaar zou zijn.
    Nu voel ik me letterlijk en figuurlijk leeg.
    heb me nog nooit van mijn leven zo k*t gevoeld. En weet gewoon niet hoe ik hier weer uit moet komen.
    Maar goed, achter de wolken schijnt een zon dus we hopen dat dat zonnetje snel weer ons leven in zal schijnen.

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieffie, wat een verdrietige ervaring. Wel fijn dat jullie het samen hebben kunnen doen. Ik hoop dat jullie die zon over een tijdje weer gaan voelen.
    Sterkte met je opa. Extra zwaar deze tijd. Een enorme dikke knuffel!!!!!

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Pf, jee tamaar, wat heftig. Gelukkig is het uit zichzelf gegaan..maar jee...ik blijf er geen woorden voor hebben.
    Ik geloof het direct als je zegt dat je je nog nooit zo ontzettend rot gevoeld hebt :(.

Nogmaals meis, heel erg veel sterkte.

@ lkg: wat is het stil vanuit jou??

@ djuke: Ook al rustig vanuit jou!

Sja, eigenlijk gewoon rustig hier... meiden, waar zijn jullie..

@ hier; alles zn gangetje! Beide kids tijgeren, erg leuk. Jesse doet flinke kruip-pogingen maar heeft het nog nét niet door.
    Staan en optrekken en zelf gaan zitten doen ze nog niet. Als ik ze neerzet, dan kunnen ze wel heel goed zitten.
    Dus ze doen nog niet al te veel, haha. Maar da's ook wel prima hoor, is het tenminste nog een beetje rustig hier.

donderdag zijn ze voor het eerst naar de kapper geweest! :D
    Haren hingen voor hun ogen! haha, dus nu lekker een fris kapseltje :)

even fotootje showen :D

16. Djuke

Djuke Bekend lid

Hi ladies,

Hoe is het bij jullie?

Tamara: hoe gaat het meisje? Kan je het al een beetje een plekje geven? Vind het zo rot voor je! Knuffel!

Jedalin: ;) Mooie foto weer hoor! Tristans haren groeien met name in zijn nek, voor blijven ze mooi kort. Zijn haartjes krullen dus hij heeft allemaal krullen in zijn nek. Supersnoezig!

Lkg: hoe bevalt het vrije leventje? En het op en neer gereis naar Lux?

Charpi: al een tijdje nix van gehoord, hoest daar?

Hierzo: drukke tentamenweek gehad. 4 toetsen gehad waarvan waarschijnlijk 2 niet gehaald. 1 zeker al niet terwijl ik wel het gevoel had m goed gemaakt te hebben. Balen!
    Maar goed, ik kan gewoon herkansen de volgende periode en die periode is ook wat rustiger dus dat scheelt wel.
    Op het werk blijft het moeizaam gaan met 1 klas, geen steun van de teamleider dus ik zit echt een beetje met mijn handen in het haar van wat nu??
    Thuis gaat het gelukkig wel lekker, ik geniet nu echt van Tristan. Zo mooi mannetje! Helaas heeft ie wel het gillen ontdekt, das af en toe pijnlijk voor je oren. En hij roept ons nu echt. Zit hij met zijn vader in de huiskamer en ik ben boven aan het rommelen dan hoor je echt WAWAAAAAAAAA! En andersom Kaakaaaaaaaaaaaaaa, dat zijn zijn woordjes voor mama en papa. lief he!

17. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hee dames.. daar ben ik weer eens!

@ Tamara: Ik wordt steeds verdrietig als ik aan je denk.. hoe gaat het meis? Lukt het om een beetje op te krabbelen? En hoe gaat het met je voet? Ik hoop echt op snel weer wat zonneschijn in jullie leven!

@ Charpi: Hoe is het meis? Tis erg stil.. lees ook niets meer op twitter. Ik hoop maar dat het komt omdat je lekker druk met je meisje bent :)

@ Linda: Whauww.. wat een knapperds zijn die jongens van jou toch. Echt zo gaaf om altijd je filmpjes en foto's te zien :) Echte binkies!

@ Djuke: Ahwwww.. balen van je tentamens zeg :( Hoop dat je die twee waar je over twijfelt toch gehaald hebt! Echt respect voor wat je allemaal doet.. school.. werk.. Tristan.. Djuke. Maar super om te lezen dat je geniet! En ohhhh daar kijk ik zo naar uit.. de eerste keer papa of mama zeggen hihi.. lijkt me zo lief!!

@ Timon: Hoe gaat ie? Voel je je al een beetje klaar voor de nieuwe poging?

@ All: Ik las op Hyves dat Nienke weer zwanger is.. echt leuk!!

@ Hier: Mijn roze wolk vliegt zooo hoog dat ik bijna niet meer bij m'n computer kan ;) Het is nog altijd super genieten hier. Timo doet niets anders dan lachen en is zo ontzettend tevreden. Vandaag moesten we naar het cb.. hij is nu 5990 gram en 62 cm.. allemaal perfect. De prikjes vond ie helemaal niets en hij raakte echt even overstuur, maar gelukkig was het over toen ik met de kinderwagen buiten was en ging wandelen :) Nu ligt hij lekker te slapen. Die vrouw zei dat ik hem om 17.30 moest temperaturen maar hij ligt zo lekker te slapen dat ik het zonde vind om hem wakker te maken. Hij voelt in ieder geval niet extra warm ofzo, dus ik wacht maar gewoon tot hij wakker wordt. Verder zei ze dat je echt heel goed contact met hem kan maken, en dat dat lang niet met alle baby's van zijn leeftijd zo goed kon.. dus nu ben ik natuurlijk super trots hahaha..

18. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi meiden, hier weer een teken van leven.....

Wat verdrietig om te lezen Tamara dat het is misgegaan... de koude rillingen lopen nog steeds over mijn rug.... en hoop alleen maar dat de zon weer snel achter die donkere wolken vandaan kruipt voor je.... een hele dikke knuffel....

Lin wat fijn dat alles goed gaat met J en D.... het zijn twee hartebrekers dat kan je zo zien.... leuk hoor om die ontwikkelingen te volgen....

Djuke, jammer dat je niet al je toetsen gehaald hebt.... maar je hebt je best gedaan....maar je hebt er dus wel een paar gehaald, das al een goed begin toch?!

Lkg, wat fijn dat je midden op die roze wolk zit hoog in de lucht.... ik benijd je enorm meis, maar geniet er maar lekker van...

Timon, weer aan de pil nu he.... meis, ik ga voor je duimen dat deze ronde voor jullie raak mag zijn...

Hier, gaat het inmiddels wel weer redelijk.... ik ben vlak na het laatste bericht hier helemaal in elkaar geknald. Het in het zh zijn 24h per dag is rete zwaar... je komt totaal niet aan je rust toe.... heel de dag en nacht gaan er bellen af van de anti-biotica die Riana 3 maal per dag en 4 maal per dag krijgt.... dan nog alle voedingen, alle mensen die binnen lopen, het eten, de dokter, de schoonmaker, en wie allemaal niet meer..... ik werd er knettergek van.... en raakte oververmoeid.... totaal oververmoeid en overspannen ben ik naar huis gegaan en heb alleen maar geslapen de eerste week en uiteraard naar het zh geweest om Riana te zien... Nu hebben Jos en ik de bezoeken verdeeld.... we gaan nu allebei 1x per dag maar dan wel langere tijd.... zodat we toch lekker wat aandacht aan Riana kunnen geven... Het is wel heel moeilijk om maar 1 moment van de dag bij haar te zijn, maar we trekken het anders niet om vol te houden..... voel me wel heel slechte mama nu hoor, want ik stort nog geregeld in....
    Het is emotioneel erg zwaar allemaal.... volgende week woensdag de 16de krijgt ze de mri.... dan vrijdag de definitieve uitslag.... we hopen zo erg dat ze mee naar huis mag dan.... maar het is afwachten.... verder doet ze het goed, laat enkel maar goede dingen zien, maarja wat gebeurd er in haar hoofd, dat is de grote vraag....

19. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Lieve meiden,

@lkg: met nienke toch niet goed gegaan he. zo erg voor haar!
    Wat goed dat het zo goed bij jullie gaat!!! Lekker van genieten en heerlijk op die roze wolk blijven zitten hoor.

@ Lin; wat heb je toch engeltjes, ze kijken zo lief! Smelt hihihi.

@ Djuke: he balen meis, dat sommige tentamens niet zo lekker gingen. Maar volgende keer komt het gewoon goed!!! ;)
    Ik vind het zoiezo al knap, een baan, een huishouden, kind en man en dan ook nog een opleiding. Petje af!!!!

@ Charpi: o meis, wat vervelend dat het even niet meer ging. Kan me voorstellen dat het heel zwaar is allemaal. Je bent geen slechte moeder hoor, je moet gewoon echt aan je zelf denken anders heeft die kleine helemaal niets aan je! Goed voor jezelf zorgen hoor! Zal blijven bidden dat jullie kleine meis snel mee naar huis mag! Hele dikke knuffel!!!!

@ Hier: tja, hoe gaat het.... ene moment gaat het en het andere moment ben ik zo intens verdrietig. En dat ik dan hier tussen die vier muren lig helpt ook niet bepaald mee. Ik merk ook dat de wereld er anders mee omgaat als ik. Mensen hebben het elke keer weer over ach de volgende keer gaat het goed. En is het vruchtje al afgekomen. Ik wordt hier helemaal gek van. Voorlopig denk ik niet aan een volgende keer en het is geen vruchtje het was ons kindje!!!!
    Ik kan hier ook niet goed mee omgaan. Wordt elke keer boos. Vooral als ik dan hoor kop op, je moet er niet te lang in blijven hangen.
    Snappen mensen nou niet dat je verdriet kunt hebben om het verlies van je kindje. Of het nou 9 maanden of 10 weken is we hebben naar dit kindje verlangt. Het was een leventje en ik kan niet na een week al zeggen hup op naar de volgende.
    Misschien doe ik het ook wel helemaal verkeerd en is het stom dat ik na een week nog loop te janken. Maar dit kindje was er voor mij al. Maar goed nou loop ik hier weer te blaten. Maar moet het effe ergens kwijt.
    Sorry.

Liefs

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Tamaar, je omgeving probeert op eigen wijze je op te beuren en dat gaat niet. Jullie hebben een rouwproces waar jullie doorheen gaan op jullie wijze. Zolang iemand dit niet heeft meegemaakt weet 'ie niet waar jullie doorheen gaan.
    Geef jullie hummel de meest geweldige plaats in jullie hart. Dit kindje jullie liefde al vanaf het eerste moment.

Charpi, jij bent geen slechte mama. Je bent ingestort door alle spanning, ed. van de laatste maand. Niemand kan dat toch volhouden? Je doet het goed.

Linda, mooie jongens!

Djuke, toch spannend wat de uitslagen zullen zijn. Hopelijk valt de schade mee.;) Wat gaaf dat Tristan zich al kan uitdrukken. Jij bent wel heel druk en ik vind het erg knap van je.

Lkg, heerlijk van Timo blijven genieten.

Ik ben er wel klaar voor de nieuwe poging. Eind deze maand ongi worden en aan de pil. Best weer spannend aan het worden.;)
    Momenteel moet ik wel de pootjes op de grond houden. Soms lastig.

Deel Deze Pagina