O meis wat super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk je meisje thuis!!! JAHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lekker genieten van jullie drietjes + hond Wat leuk dat hij er zo enthousiast op reageert! O meis ben echt blij voor je!!!!!!!!
ha dames! hoe gaat het met iedereen? Djuke, hoe doet tristan het nu met slapen? En verder, wandeld ie al vrolijk rond thuis? Lkg, je mannetje doet het goed he? Zag op hyves dat ie zn hoofdje al goed omhoog kan houden, echt super! Klein kanjertje! Hij heeft zulke lieve ogen! @ hier: Jeeeetje wat gaat het opeens snel!! Vorige week tijgeren de kids alleen nog maar rond, nu kunnen ze beide zelf gaan zitten en jesse kan al een paar minuten zelf staan als hij zich ergens vast houdt en als ik hem neerzet. Hij doet flink pogingen om zich op te trekken maar da's nog niet gelukt. Wel 1 voetje, maar geen 2 voetjes haha. Ze zijn ook alweer bijna 1 jaar...niet te geloven!! Volgens mij hoef ik niet echt fotos hier te plaatsen aangezien jullie ze ok op hyves zien
Charpi, wat lees ik heerlijk nieuws. JOEPIE!!!!! Riana is thuis en iedereen is blij, inclusief de hond. Meid, geniet van jullie meisje en als het zover is ook weer van jezelf, zonder medicijnen. Een dikke knuffel! Linda, je mag altijd een foto plaatsen. Jouw jongens gaan ineens weer hard vooruit. Heerlijk. Straks oppassen als ze los lopen. Dan mag je politie agent spelen. Tamaar, is je gips eraf? Hoe gaat het verder met je? Met mij gaat het goed. Sinds vandaag zijn mijn borsten gevoeliger. Ik verwacht rond 26-2 ongi te worden. Toch een nieuwe ervaring, want voor ongi merkte ik nooit iets aan mijn lijf. Wij hebben weer van mijn neefje genoten. Heerlijk, zo onbevangen. Gisteren op kraamvisite geweest bij een lief mannetje van 6 maanden. Hij bleef maar lachen. *smelt*
Hai Meiden, @Lin: Bijna een jaar alweer. Wat is dat toch snel gegaan he. En verwacht je veel verjaardags bezoek??? Hebben jullie al een kadootje voor jullie mannen???? @ Timon: gevoelige boops??? Hebben jullie stiekem geklust??? hihi spannend man, volgende maand wordt het weer spannend bij jou! @ Hier: vorige week maandag is eindelijk het gips verwijderd! T was wel heel erg raar weer, je hebt dan zo;n week voetje. Maar is wel heel erg lekker. Ik mag nu 25 % mobiliseren dus ik mag ongeveer 20 kilo op die voet zetten. Nu veel fysio zo;n twee keer in de week en dan hopen dat het snel weer een beetje beter gaat. Verder gaat het redelijk. Ik dacht eigenlijk dat het wel weer goed gaat maar gister een verjaardag gehad en toch veel mensen die aan je vragen hoe het nou is. En dan elke keer weer helemaal het verhaal. Gister avond ging het wel maar nu loop ik dus de hele dag weer breekbaar rond. Maar goed dat zal wel effe duren. Dus ja hier rommelt het gewoon een beetje. Liefs Tamaar
Hi ladies! Charpi: wat heerlijk dat jullie kleine meid thuis is! Hopelijk komt nu eindelijk de grote roze wolk! Genieten! Jedalin: wat een mooie uitnodiging zeg! Echt wauw! Enne, jouw mannen zetten dus ook al de 1e stapjes richting het lopen! Super hoor! Ow ja, je vroeg me wat wij Tristan voor zijn verjaardag hebben gegeven. We vonden het heel moeilijk want er zijn zoveel leuke dingen! Maar wij hebben een garage gekocht en daar zit ie echt dagelijks mee te klooien. Autootjes vd glijbaan rijden, prutsen met de slagboom etc etc Lkg: hoe bevalt het leven als moeder? Kan je een beetje tegen het thuis zitten? Timo groeit lekker zeg, knappe kerel! Tamara: wat fijn dat het gips eraf mocht! Eindelijk zeg! Hoe is het verder? Hoe bevalt je huisje trouwens! Hierzo: Tristan is flink ziek geweest. Dikke keelontsteking, arm ding. Gelukkig is hij weer beter en eet hij weer goed. Behalve zuurkool, dat blijft hij vies vinden. Verder, 2 vd 4 tentamens gehaald. Dat viel wel tegen maar gelukkig is deze periode wat rustiger dus kan ik ze herkansen zonder mezelf helemaal gek te stressen. Zoals de vorige keer.
Charpi, jij heb een drukke periode gehad. Met zo'n ziek mannetje, huishouden, etc is het nog knap dat je 2 van de 4 heb gehaald. Als je het nu in een rustiger periode kan herkansen dan moet het toch goed gaan. Tamaar, niet stiekem geklust. We hebben niets te verbergen. Fijn dat je gips eraf is. Valt de fysio je mee?
Hadden we het over gevoelige borsten? Het lijkt wel of ik nu ongi word terwijl dat rond 26-2 gepland staat. Ik had zonet wat last van misselijkheid, een druk in mijn onderbuik en bij plassen veegde ik wat bruin af. Gewoon 6 dagen eerder dan volgens 'schema'. Als het echt is dan moet ik vanavond al met de pil starten! Toevoeging: Bij natellen kwam ik toch op 27/28 dagen uit en dat is normaal. Hoe kwam ik dan bij 26-2??? Zo in de bonen??
Timon, als je al voor op schema ligt, verschuift de rest dan ook naar voren eigenlijk?? Tamara ik kan me goed voorstellen dat je nog "slechte" dagen hebt, het is ook niet niets allemaal waar je doorheen moet.... wel fijn dat het gips eraf is en je weer langzaam mag gaan belasten.... Djuke, toch 2 van de 4 gehaald, das toch de helft meid, bekijk het positief.... en je geeft al aan dat de volgende periode minder zwaar belast is dus dan kan je je ook storten op je herkansingen... Fijn dat Tristan weer opgeknapt is..... en groot gelijk dat hij zuurkool vies vind, is namelijk ook heel smerig (vind ik dan hahahaha)..... Lin, wat gaat het inderdaad snel bij je jongens.... enne foto's van dat ze zelf zitten en gaan staan zijn erg welkom hoor ik vind het heerlijk om die snoetjes te zien hier Hier gaat het goed, we genieten volop van onze kleine meid.... Vanmorgen moesten we al vroeg ons bed uit (half 7) om op tijd klaar te zijn voor de nacontrole afspraak bij de gyn om 9 uur... Het was de eerste reis waarbij de wandelwagen werd meegenomen.... Heerlijk hoor lekker tutten met je kindje.... we genieten er zo volop van nu ze eindelijk thuis is... Zelf ben ik nu weer helemaal goedgekeurd alles is van onderen goed hersteld...al blijft het litteken van de knip nog wel gevoelig, hebben jullie daar ook ervaringen mee??
Charpi, fijn dat je goedgekeurd bent. Nu ga je vast langzaam aan steeds meer in je vel komen, met hulp. Jij bent zo'n sterk wijffie! Geniet van het getut met jullie grootste wonder. Zij heeft de wil van haar moeder, zo sterk. Ik denk niet dat ik eerder kan beginnen. Ik heb er even een mailtje over naar het zh gestuurd. Dan heb ik vanavond vast antwoord.
@ Charpi: Heerlijk om te lezen dat jullie zo genieten! Lekker he.. lekker knuffelen en tutten hihi. Hier geen ervaringen met littekens en knippen. Ik had alleen een klein scheurtje en heb er bijna geen last van gehad. Hoop dat het snel minder gevoelig is. @ Timon: Ohh ik vind het zo spannend voor jullie nu julllie er weer helemaal midden in zitten. Hoop dat alles volgens schema verloopt en dat alles goed zal gaan!! @ Lin: Whowww zo knap van Jesse! Hij gaat echt vast zo lopen! Wil Daan Jesse nu ook steeds nadoen? Omdat ik begrijp dat Jesse vaak een klein beetje voorloopt.. @ Tamara: Heel begrijpelijk dat het nog niet elke dag super gaat hoor. Kan me voorstellen dat je regelmatig nog verdrietig bent, helemaal als je het verhaal vaak moet vertellen. Zijn jullie al aan het denken over een nieuwe poging, of nog helemaal niet? (hoop niet dat je het vervelend vind dat ik het vraag.. kan me goed voorstellen dat jullie hoofd er nog niet naar staat hoor!). @ Djuke: Toch goed gedaan hoor.. 2 van de 4 gehaald! En wat vervelend dat Tristan zo ziek was zeg Gelukkig is ie weer beter! Het moederschap bevalt me erg goed.. alsof het nooit anders is geweest. Het thuiszitten.. sja.. wat zal ik zeggen. Het zorgen voor Timo vind ik heerlijk, dus wat dat betreft gaat het prima.. maar merk toch wel dat het niet altijd makkelijk is voor m'n relatie. Ik heb Daniel gewoon zo weinig te vertellen 's avonds. Ik kan alleen maar iets over Timo vertellen.. en dan voel ik me direct zo'n moeder die over niets anders dan haar kind praat.. en zo ben ik helemaal niet. Bovendien komt de zorg voor Timo nu voor 100% op mij terecht.. en doet Daniel echt heel weinig. Ja wel spelen enzo, maar ik denk dat hij maximaal 1x per week een luier verschoont en nog minder vaak de fles geeft. Dat kan ik hem ook niet kwalijk nemen, want hij werkt keihard en heel veel uren.. maar soms vind ik dat wel lastig.. de vanzelfsprekendheid die er is over dat ik Timo verzorg. Verder is het ook lastig dat ik gewoon niet meer m'n eigen geld heb.. vorige week kocht ik bij de H&M voor 20 euro kleertjes voor Timo.. dus niets geks ofzo.. maar toch voelde ik me schuldig omdat ik Daniels geld zat uit te geven en omdat ik weet dat Daniel vindt dat Timo al genoeg kleren heeft. Naja.. ik moet ook niet zo zeuren.. het is een groot voorrecht om de mogelijkheid te hebben thuis te kunnen zijn met je kindje.. dat besef ik me heel erg goed!! En ik sta ook nog steeds volledig achter de beslissing.. maar goed, soms moet je gewoon even je hart luchten
Wat zijn we ver weggezakt! Hoe is het met iedereen en de kindjes? Meiden, ik ben sinds dinsdag aan de pil. Dat we met ICSI 2 zijn gestart voelt nog niet zo. Dat zal 11 maart wel komen als ik de 1e deca zet. Vandaag een lekkere werkdag (2 uurtjes) gehad en een goed gesprek met leidinggevende.
Lkg ik begrijp je gevoel wel hoor meis.... je wilt nog iets anders zijn dan mama alleen... misschien is dat denk ik ook de reden waarom ik besloten heb om mijn studie psychologie weer op te gaan pakken.... of ik ooit aan examen doen toe kom dat is weer een andere vraag maar ik kan me er in ieder geval genoeg tijd mee bezig houden om niet helemaal af te stompen van alleen maar met Riana bezig te zijn.... al vind ik tutten met Riana nog zo leuk ik wil ook wel effe met iets anders bezig zijn dan opvoeden alleen.... dat merk ik nu al.... al ben ik ook enorm blij dat ik thuismama kan en mag zijn.... zou niet anders willen..... Timon, kan me voorstellen dat je nog niet echt het gevoel hebt dat je nu aan de tweede ICSI bent begonnen, maar dat komt snel genoeg denk ik.... ik hoop dat er ditmaal heel veel eitjes gaan groeien bij je.....
Respect voor jullie hoor, thuismama's. Ik zou het écht niet willen en kunnen. Na een dag of 3-4 vrij ben ik zo blij dat ik weer mag gaan werken...eventjes weg thuis en weg van babybrabbels haha. vindt het echt fijn. Ben wel flink aan het solliciteren omdat ik mijn huidige baan niet meer leuk vindt. Als hoofdreden omdat ik een functie hoger wil, als 2e grote reden omdat ik niet overweg kan met mijn leidinggevende. helaas is er weinig te vinden op het moment in de zorg, maar goed, alles wat me aanspreekt stuur ik een brief naar! (tot nu toe pas 2 haha, maar heb ook wel behoorlijke eisen aan een baan: niet te ver weg, rond de 20-24 uren, fijne werktijden enz) @ timon: spannend, 11 maar tkomt al dichtbij!! @ charpi: hopelijk doet jullie meisje het goed. Ik las in je blog de zorgen die jullie toch wel hebben omdat ze dingen misschien al net wel/net niet moet kunnen. Kan me voorstellen dat jullie er erg op letten, terwijl er vast meerdere kindjes zijn die nog niet lachen enzo.... maar snap het helemaal. @ Djuke: hoe is het met tristan en het slapen? Hier....drama! al een week of 2 wakkere kids 's nachts. Afgelopen 2 nachten gaat het beter (Lees: 1 kind slaapt door, de ander niet.. schieten we nog niets mee op haha)...maar hopelijk is het gauw weer als vanouds. Overdag is ook drama met slapen; jesse slaapt al dagen maar 30 minuutjes ofoz. Daan meestal wel langer maar vandaag was ie gelijk wakker toen jesse lag te huilen. op zo'n moment had ik heeeel graag 2 slaapkamers gehad!! @ hier: alles goed! vandaag fietsstoeltjes op de fietsen geinstalleerd!! Dus laatt het zonnetje maar komen!
Hee Meiden, Ik was jullie kwijt *Shock* Ik had al gelezen dat Riana thuis is, Eindelijk thuis genieten .. Tamaar: Wat Vreselijk , geen woorden voor.. Jedalin: Nice name snapte m meteen, wat leuk zo die fiets Uhm ik ben echt een safe, te veel aan me hoofd daarover later meer. Met Faith gaat het super , Loopt nu langs de tafel, over stappen van de tafel naar de bank, praten, piano spelen en dan mee zingen (echt geinig).. Het gaat zooooo snel nog maar 2 maanden en ze is alweer een jaar , time flies. Ik ben inmiddels klaar met me opleiidng, heb examen gedaan en had nul fout. Nou daar doe je het voor .. Knuf voor iedereenn
hai meiden, ff een ego berichtje, sorry daarvoor. Het gaat hier niet zo goed. Of eigenlijk gewoon niet goed. Ben gister in elkaar geklapt. Zaten ergens op bezoek en van het een op het andere moment was het net of ik een tijdbom was die uit elkaar klapte. Alles kwam eruit van de afgelopen tijd. Ik heb heel lang een masker op Kunnen zetten en dit lukt nu dus niet meer. Ik loop al weer een tijdje met angsten. De hele dag is ingevuld door angst wat door de miskraam eigenlijk alleen maar erger geworden is. Het varieert ontzettend maar meestal is bang voor een aanslag, dat het luchtallarm gaat, dat het vliegtuig wat nu overvliegt neerstort op ons huis. enz enz. daarnaast alle emoties van de ivf behandeling en de miskraam. Dit samen maakt het gewoon allemaal bijna ondragelijk. Ik heb geen zin meer om s ochtends wakker te worden, om dingen te doen en om happy te zijn. Kan wel gelukkig af en toe nog echt lol hebben maar de momenten worden steeds minder. Daarom besloten om de h.a. in te schakelen om te kijken of ik naar een psycholoog kan ofzo. Ik weet gewoon even niet meer hoe ik alles een plekje kan en moet geven. Dus kortsluiting in mijn hoofd. Daarom ben ik ook minder op zp. Het is niet tegen jullie, maar al die blije kinder verhalen, ik kan er niet meer tegen. Om me heen nu ook weer 3 meiden zwanger waarvan er 1 ook 28 augustus uitgerekend is, dus precies gelijk met mij. Ik kan er niet meer blij om zijn. k vond dat ik dit moest vertellen, want ander sgaan jullie misschien afvragen waarom ik hier bijna niet meer ben. Liefs
Lieve lieve Tamaar, wat een zware donkere wolk hangt er nu boven jouw hoofd. Wat een enorm diepe put waarin jij bent gevallen. Ben je nu in de ziektewet? Neem alsjeblieft de rust, de tijd voor jezelf. Ga naar de ha en vraag om professionele hulp als een psycholoog, maatschappelijk werk (via zh?) of wat dan ook. Ik hoop zo dat jij het zonnetje in jezelf een beetje toe wilt laten. Langzaam aan zal je steeds meer stralen willen ontvangen. Een superdikke knuffel!!!
Haai lieve meiden, Tamara: dikke knuffel voor jou! Het is ook niet niets wat je allemaal hebt meegemaakt. Hoeveel kan een mens hebben? En als je almaar thuis zit komen de muren op je af! Ga je zitten malen. Ik had dat ook met mijn PND, werd echt gek in mijn eentje thuis. Het klinkt als een dikke depressie dus ik hoop dat je gauw hulp gaat krijgen. Sterkte en heel veel liefs! Jedalin: hoe is het met de kerels? Gaat het slapen alweer wat beter? Misschien dat ze last hebben van tandjes? Dat heeft Tristan ook rond die tijd gehad. Kiezen die aan het ontwikkelen waren. En die fiets ziet er stoer uit! Ik kan ook niet wachten tot we weer lekker kunnen gaan fietsen! Tante Mars: wat goed dat je je opleiding hebt afgerond! Gefeliciteerd! En Faith, ook al een hele meid. De tijd gaat hard he! Lkg: hoe is het met het luxe(mburg) leventje? Hoe gaan de nachten bij jou eigenlijk? Charpi: hoe is het met Riana en jou?? Hierzo: ja, druk, zn gangetje. Ik post ook veel te weinig, I know. Maar alles gaat goed. Positief studieadvies binnen dus ik mag naar het 2e jaar. Werk gaat aardig, 1 klas blijft erg moeilijk dus ik moet af en toe echt proberen te relativeren en niet alleen maar aan die rotklas denken. Want verder loopt het lekker. Tristan gaat ook goed gelukkig. Slapen gaat de afgelopen weken erg goed. Durf het bijna niet hardop te zeggen om de goden niet te verzoeken! Hij begint nu processen door te krijgen. Dus gaat de neus snuiten van zijn beer, voert hele gesprekken met zijn speelgoedtelefoon, kamt mijn haren met de borstel. etc etc. Echt snoezig!
Hee chicks, woon weer bij mn ouders met Faith. Vandaar weinig online e.d. veel geregel qua scheiden enzo.
Kan verder nog geen details geven, maar het ging niet meer.. Dan is dit de beste keus die ik kan maken