Wij gaan voor onze eerste! Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Djuke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Mars, even schrikken van jouw berichtje. Doe wat jou goed voelt. We zien je vast snel weer. Knuffel!!!

Nog 2 nachtjes slapen en dan gaat het spuitfeest weer beginnen!!!!

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm volgens mij is ons clubje een beetje aan het vergaan :(..

@ Tamara: Heel veel sterkte voor jou en een dikke knuffel...
    Hopelijk mogen ook jullie heel snel een eerste wondertje krijgen.

@ mars: jeetje, wat een nieuws...! Wat rot..! Sterkte.

@ charpi: Las op twitter dat Riana al doorslaapt, heerlijk! :)

@ Djuke: hoe is 't met jou kerel? :D

@ Lkg: Een bloom gekocht, las ik! Chique hoor!! Doe maar duur! :D En dan ook nog de swing-wipstoel? haha, lekker dan :p

@ Hier: 2 dreumesjes van een jaar! :D Daan heeft helaas flink last (gehad) van de waterpokken dus die heeft er op zn verjaardag weinig van meegekregen. maar we vieren het zondag voor de familie en gelukkig is ie nu weer fit. Jesse heeft nog nergens last van...maar dat kan nog best komen hoorde ik al van andere tweelingmoeders.
    we zien wel! :)

3. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Oh ja!! Gefelciteerd met je kanjers!! Alvast heel veel plezier op 't feest.. jeetje is het alweer een jaar geleden.. Time really flies!

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Linda, gefeliciteerd met je 2 kanjers! Alweer een jaar verder en zo groot. Heel veel plezier morgen!
    Daan met zijn pokken. Hopelijk is het snel over.

Ons clubje is een beetje stil, ja. Iedereen is blijkbaar erg druk, maar dat is ook logisch.

Wij zijn gisteren gestart met de deca!!! Manlief is direct aan het darten geslagen en het ging goed. Straks mogen we weer.;) ICSI 2 is nu echt begonnen. :D

5. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Linda: Joehoeoeoe.. 1 jaar alweer!! Gefeliciteerd!! Was het een leuke dag gisteren?? Zijn ze lekker verwend? En hoe gaat het met de waterpokken?? Haha, en we hebben idd een Bloom gekocht :D We hadden in Luxemburg nog geen kinderstoel, en Timo vind het nooit leuk als we eten en hij er dan niet bij kan zitten. Vrienden van ons hebben een Bloom en toen we daar gingen eten vond hij het geweldig om daar in te zitten, dus toen heb ik er via marktplaats eentje gezocht en gevonden :) En jah, wel iets duurder dan een gewone kinderstoel, maar via marktplaats voor ons prima te betalen gelukkig ;)

@ Tamara: Meisje, hoe is het met je? Ben je in contact gekomen met een psycholoog? Ik hoop dat je wat hulp krijg meis, want het is niet niks wat jullie allemaal mee moeten maken. Kan me goed voorstellen dat je het soms even niet meer ziet zitten.

@ Timon: Weer volop bezig dus! Hoe gaat het? Spannend hoor!! M'n duimen draaien voor je!

@ Mama Mars: Jeetje, wat een naar bericht :( Hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine Faith!

@ Djuke: Ahhh heerlijk om te horen dat alles zo lekker loopt bij jullie! Super hoe je het allemaal doet!

@ Charpi: Hoe is het met de kleine Riana? En met jou?

@ Hier: Superrrrr :D Timo is echt zooo'n schatje! Hij doet nog altijd niets anders dan lachen. Gisteren zijn we voor het eerst met hem wezen zwemmen.. hemelsssss. De eerste 10 minuten leek hij het niet zo leuk te vinden, maar daarna des te leuker! Overal naar loeren en lekker genieten van het water :) Wat echt voor herhaling vatbaar! Vanmiddag moeten we weer naar het bureau.. ben echt benieuwd of hij goed gegroeit is, maar ik denk het wel. Het is geen dikkertje, maar volgens mij wel prima op schema.
    Met sommige dingen heb ik wel een beetje het gevoel dat hij achter loopt.. hij maakt namelijk nog absoluut geen aanstalten om te rollen en op z'n buik liggen en z'n hoofdje omhoog houden vind hij ook maar moeilijk. Iets echt gericht pakken lukt ook niet. Als ik de filmpjes van andere november mama's bekijk dan moet hij nog heel wat leren, maar goed hij is ook wel de jongste daar. Maar in tegenstelling tot het lichamelijke doet hij het verder volgens mij juist heel erg goed. Hij kijkt echt overal heel goed naar, en maakt ook echt goed contact met je. Als hij in de box ligt en even alleen gelaten wordt gaat hij eerst roepen voordat hij gaat huilen. Als papa gekke bekken trekt dan kijkt hij lachend naar papa en dan weer even naar mij om te kijken of ik er nog ben en dan kijkt hij weer terug naar papa. Naja, zo heeft ook ieder kindje z'n eigen tempo, en ik maak me ook niet echt zorgen hoor ;)

Nu ben ik dus een weekje in Amsterdam. Daniel gaat komend weekend een lang weekend naar New York en dan ga ik bij m'n ouders logeren! Oh en 25 maart gaan we met z'n 3tje een weekendje naar Londen.. ohhhhh ik heb er zoooooveel zin in! Vrienden van ons wonen daar en die hebben een baby van 4 maanden, dus we gaan met hun babyzwemmen en verder nog andere vrienden bezoeken, en lekker even shoppen voor Timo :)

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwwww Lkg wat klink je lekker enthousiast en ik kan eindelijk met je meedoen.... tenminste zo voelt het.... ben eindelijk echt op de roze wolk aanbeland en niet meer van plan eraf te komen :)
    En als Timo alles wat later doet is dat helemaal niet erg.... al is het toch fijn als ze weer een sprongetje maken... zo lacht Riana nu ook sinds een paar weken en nu steeds frequenter.... ze was daar ook laat mee en tuurlijk maakten we ons er ongerust over... zeker gezien haar start... maar inmiddels heb ik er alle vertrouwen weer in.... van de week is ze door zowel de fysio, de kinderarts en wijkverpleegkundige gezien en alles gaat hartstikke goed... wat echt vertrouwen geeft.... Natuurlijk wordt ze heel goed verder in de gaten gehouden of ze toch niet afwijkingen gaat vertonen in haar ontwikkeling.... maar NU zit ik lekker hoog boven op die roze wolk en niemand die me daar NU vanaf haalt :)

Linda, wat gaat de tijd toch hard, je knullen alweer ruim een jaar.... nog gefeliciteerd.... Riana gaat ook al rap richting de 3 maanden... de tijd vliegt...

Timon, hoe gaat het met het spuiten??

Mama Mars, jeetje meis toch doorgezet.... ik wens je veel sterkte...

Tamara, alle begrip meis dat je hier wat minder bent nu, tuurlijk is het moeilijk om al je babyverhalen te lezen als je zelf nog niet zwanger bent, zeker als je een miskraam hebt gehad... ik weet er alles van.... ik kan je alleen maar een dikke knuffel geven en je zeggen: neem de tijd om het allemaal een plekje te geven.. wij blijven hier gewoon en zijn er voor je als je ons nodig hebt...

Djuke, ik kom je een hand geven.... ben begonnen met de cursus engels voor meergevorderden :) Ik dorstte niet gelijk aan de hbo opleiding Vertaler Engels te beginnen en dit is in weze een flinke opstap daar naar toe.... met deze cursus kan ik the Certificate in Advanced English (CAE) behalen en eveneens examen doen voor the Certificate of Proficiency in English (CPE)....
    Ben erg benieuwd welke studie jij nu precies volgt en waar enzo... misschien kunnen we daar eens samen over bomen op msn?? Ik stuur je ook even een PM...

Hier gaat alles momenteel dus toppie.... ik zit keigoed weer in mijn vel... geniet volop van Riana... ben aan het studeren... ben begonnen met afvallen (gisteren) en verder gaan mijn dagen erg snel om... Lang leven het gewone leven waar ik nu weer van kan genieten...:D;)

7. Djuke

Djuke Bekend lid

Haaihaai ladies,

Jedalin: wat een mooie foto's staan er op Hyves van je kerels! Hoe gaat t slapen eigenlijk? Ik hoop weer beter! En wat hebben jullie de jongens voor hun verjaardag gegeven?

Tamara: hoe is it met je vrouwke?

Tante: wat een rotsituatie zeg! Veel sterkte!

Lkg: ik las op twitter dat je begonnen bent met je phd, wat goed! Hoe bevalt dat?

Charpi: wat heerlijk dat je zo lekker in je vel zit en wat leuk dat je ook aan Engels begonnen bent! Heb je een uitgebreide pb gestuurd maar heb ondertussen alweer tig nieuwe vragen bedacht. Hoelang duurt die cursus bijvoorbeeld en is het een thuisstudie, loi ofzo? Ik ben verder heulemaal niet nieuwsgierig hoor!:D

Hierzo: snifsnotter! Net een beroerde nacht gehad. Niet dankzij Tristan maar dankzij m'n neus! :x verder gaat alles wel lekker, druk as usual. Tris kletst erop los in zijn eigen taaltje en loopt op z'n knietjes. :D gewoon lopen vindt hij vooralsnog maar een zwaar overschat gebeuren. Kruipen is toch net zo snel? :D

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Djuke; Phd, wa's da? haha

De kids slapen gelukkig weer stukken beter! Sinds een week nu slapen ze weer heerlijk de nacht door en vaak vanaf 19.00 tot ongeveer 8.00. Helemaal goed dus! :)

We hebben voor hun verjaardag strandsetjes gekocht (die ze overigens daarnaast ook nog eens 3 gekregen hebben..lekker handig) en badringen. Wilde het al groots aanpakken met speelhuisjes of een zand/water tafel maar eigenlijk kunnen ze daar toch pas echt iets mee vanaf een jaar of 2, dus dat vonden we zonde.

Lekker dat tristan het zo goed doet! fijn!! :)

Hier ook nog niets van lopen enz hoor. Ze kruipen lekker rond.
    Het zijn verder lieve mannetjes, ze spelen erg goed en zijn meestal makkelijk.
    Tuurlijk heb ik er ook de dagen bij dat ze me bijna het bloed onder de nagels vandaan halen...maar als ze dan vervolgens een lief lachje geven is alles weer vergeven en vergeten ;)

9. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hahahah ik zit me ook af te vragen wat phd is, ik bedenk me van alles maar dat zal het vast niet zijn... dus lkg kom maar snel vertellen wat je aan het doen bent....;)

Djuke ik ga zo je pm lezen en antwoorden....

Linda, hahahaha je komt nu dus om in de standsetjes hahahaa... dus ze kunnen een emmer kwijtraken begrijp ik hahahaha.... humor zeg....

Hier alles op rolletjes.... heerlijk is dat..... ik GENIET!!!!!:D

10. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden,

Hier gaat het gelukkig een stuk beter. Ik heb een aantal dingen veranderd in mijn personal leventje. doordat ik zoveel thuis ben keek ik ontzettend veel nieuws, eigenlijk gewoon de hele dag opstaan. Dus daar ben ik mee gestopt ( heb daardoor wel een verslaving voor secret story 24/7 gekregen)maar het gaat nu wonderbaarlijk beter met de angsten. Ik werd denk ik te veel beinvloed door slecht nieuws.
    Verder krijgt alles langzaam aan een plekje.
    Ik werk nu 3 x twee uurtjes in de week en dat gaat goed. Ook met de revalidatie gaat het steen goed. Ik loop zo;n vijf a zes weken voor op normaal. (wat je normaal kunt noemen dan)
    Dus we gaan vooruit!

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tamaar, wat fijn dat er een knop is omgegaan en dat je er nu al positieve energie van krijg. Minder angsten is altijd erg prettig!!! Hou de stijgende lijn in je herstel van. Die 6 uurtjes zijn al geweldig! Je bent onder de mensen, krabbel beetje bij beetje op en met de zonnige dagen voor de deur kan je ook nog eens erg veel vitamines verzamelen.

Linda, heerlijk om te lezen hoe jouw mannetjes het doen. Veel strandsetjes in voorraad. Zo kunnen vriendjes mee naar het strand.:p:p Heerlijk dat ze de nacht zo doorslapen.

Djuke, beterschap met je neus. Lekker dat Tristan zo kletst. Laten kruipen zolang hij er lol in heeft.;)

Charpi, wat heerlijk dat alles zo loopt dat jij volop kan genieten. Hoe gaat het afvallen? Hoe lang duurt deze cursus en wat wil je hierna doen, door voor vertaler of toch iets anders ermee?

Lkg, hoe is het met je lachebekje? Bevalt het logeren? Deze week gaan jullie even naar New York. Heerlijk!

Genieten jullie ook van dit heerlijke weer? Manlief heeft motor gereden en ik wat in de tuin geklust.
    Morgen of overmorgen eens de ramen aan de buitenkant zemen. Ze zien eruit...;)

Dames, we zijn alweer ruim een week bezig met de deca. Met de pil gestopt, dus wachten op de ongi. Vrijdag komt de gonal erbij.
    Gisteren waren we bij mijn ouders en hadden de deca in een icepack gedaan. Nou, ik haalde 'm eruit en... de deca was bevroren!:D Gelukkig met warme handen snel ontdooit en na een half uurtje kunnen darten en spuiten.
    Doordat we het gister bij mijn ouders deden zijn zij de enigen die op de hoogte zijn. Ze hebben er helemaal niets over gezegd en merken vanzelf wat we erover te zeggen hebben. Schatjes zijn ze toch.;)

Ik ga deze week 4 dagen van 4 uur werken en hoop dat dit haalbaar is. Twee weken geleden ging 3x 4uur niet eens en ben ik naar 3x 3uur gegaan, want wel goed ging. Vorige week zelfs naar 4x 3 uur en ook dat ging best goed. Erna wel moe, maar dat was na zo'n 2 uurtjes weg en dat voelt goed.

12. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Tamara, fijn dat het wat beter met je gaat.... en langzaam aan verder herstellen he, neem de tijd om weer meer en meer te gaan werken....

Timon, lief van je ouders dat ze zo goed met de situatie omgaan.... spannende weken weer voor jullie, mijn duimen draaien weer volop
    Over je vragen... als deze study goed gaat wil ik hierna inderdaad proberen om de HBO Vertaler Engels opleiding te gaan doen.... ik krijg dan zo goed als voor heel het eerste jaar een vrijstelling..... maar eerst dit maar eens moet goed resultaat afronden.... ben ik nog wel effe mee bezig....;)

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Charpi, succes met je studie. Je heb zeker nog eventjes te gaan.

Gisteren ging het even wat minder. Een samenloop van nog niet helemaal beter/fit, deca en ongi. Dus veelal moe en deze dagen veel hoofdpijn. Ik had me zelfs ziek gemeld omdat ik het niet trok. Met een kruikje op de bank. ;)
    Het gaat alweer beter met me. Vanmorgen naar de haptonomie geweest en daar ging het best goed. Ik happy! Vandaag ook genoten van de zon, maar teveel leverde hoofdpijn op. Een half pcm deed wonderen.;)
    Morgen gaat de gonal naast de deca erin. Spannend.

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Joehoeeee!!!! Is er nog iemand???

Gisteren deed de gonal, nadat 'ie eruit was, even flink irritant. Ik heb er iets op gevonden ;)... eerst een ice pack rechtstreeks op de huid (verdoven) en dan erin jassen door manlief. Werkt super! Ik ga zeker voor veel meer dan 5 follikels.

Het gaat met mij nu veel beter. Ik lijk nu door de gonal van de hoofdpijn af te zijn. Ook heb ik weer normale uren geslapen.:)
    Dit was dag 2 met gonal en vanavond lijkt mijn onderbuik al wat te gaan doen, beetje ongi gevoel. Onbekend voor mij, maar wel spannend.

15. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

We moeten eigenlijk wel een beslissing gaan maken of we doorgaan met dit cluppie of niet. Want er wordt tegenwoordig zo ontzettend weinig gepost.

Maar goed, ik ga toch nog even reageren. :D

Tamara: fijn dat het weer beter met je gaat! Houden zo!

Timon: jij ook weer lekker in je velletje en druk met de baby-kwekerij! :D:D Ik duim voor je hoor!

Lkg: jullie hebben dus ook een Ipad las ik op twitter. Ik herken de Ipad-ruzietjes! :D Bij ons thuis wordt er ook door 3 man om gevochten (Tristan die Bumba wil kijken). Je vroeg nog om leuke denkspelletjes. Wij hebben met veel plezier Broken Sword zitten spelen. Das wel een aanrader!

Jedalin: hoest met jou en de mannen?

Charpi: hoelang moest je cursus nou duren? En heb je dan je CAE of je CPE?

Hierzo: Tristan begint te lopen!!! Gaaaaaaf he! En heeft last van zijn doorkomende kiesjes, das minder. Maar verder, mama is errug trots op haar stoere vent!

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Als we hier zouden stoppen, waar komen we elkaar dan nog tegen?

Djuke, wat leuk dat het lopen wordt ontdekt. Die tandjes.... ze moeten erdoor komen, maar leuk is anders... ook voor mama.

Pfff, de naalden gingen vandaag niet op fijne plekken erin. De deca heb ik zelfs elders laten zetten. Ik lijk deze 2 dagen steeds op spiertjes in mijn buik uit te komen (jee, ik had er toch vet zitten??) waardoor het spuiten erg pijnlijk is. Het vooruitzicht is nog 5, heel misschien 6, dagen deze 2 'vrienden' gebruiken en dan de pregnyl. Ik kijk er nu al naar uit.
    Vandaag geen raar gevoel in de buik. Dat heb ik het weekend wel gehad, een soort zware druk als bijna ongi gevoel.

Ik lijk weer hyper te zijn van de gonal. Eigenlijk niet fijn, want dan kan ik de hele wereld aan op het werk en dat is dus niet handig. Gisteren woorden met manlief gehad, omdat ik hem zat te plagen en eigenlijk niet kon stoppen. Toen hij de kamer uitliep liepen er traantjes over mijn wangen. Later rustig kunnen uitpraten. Ik had nooit begrepen dat ik dit de vorige keer ook deed.
    Hihi, ik mocht het eerste half uur na de spuiten tegen manlief aan liggen. Momenteel is meer lastig, zie hierboven. We geven de gonal maar de schuld.:)

17. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Sorry :) Ik reageer veel te weinig. Zou het jammer vinden als het clubje opgeheven wordt hoor, dus ik ga m'n best doen hier vaker te zijn!!!

@ Djuke: Vetttt stoer dat Tristan begint te lopen!! Nu moet je noggg harder achter hem aan vangen of niet?? Ben wel benieuwd naar een fototje van je grote man!!

@ Timon: Spannend meisje.. hoe gaat het? Kan me echt voorstellen dat het soms lastig is met al die hormonen enzo :( Nog even doorzetten! Jullie inspanning wordt hopelijk snel beloond!!!

@ Tamara: Hoe is het met jou? Lees op Hyves en Twitter de je de draad weer een beetje oppakt.. goed van je!! Hoop dat je weer snel lekker in je vel zit!

@ Linda: Lekker dat de kids zo goed slapen! Leuke foto's ook op Hyves :) Lekkere mannetjes zijn het toch!!

@ Charpi: Hoe is het met je? En met jullie prinsesje? Tis een lief meisje of niet?

@ Hier: Sjonge.. ik snap echt niet hoe je het zo druk kunt hebben met niets doen (zo voelt het). Ik zit hele dagen thuis, maar kom echt nergens aan toe. Vandaag wel goed m'n best gedaan en het halve huis gepoetst (we krijgen logés dit weekend ;)).. en morgen de andere helft doen. Verder een weekendje naar Londen geweest.. en volgende week een paar dagen naar Hannover (moet Daniel heen voor z'n werk.. kunnen wij mooi mee :).

Oh en een PhD betekend dat je een promotie-onderzoek doet. Komt er eigenlijk gewoon op neer dat je veel wetenschappelijke artikelen schrijft en publiceerd. Uiteindelijk kan je dat bundelen en dan ben je PhD :)

Verder gaat het lekker hier! Timo krijgt een tand.. rolt op z'n zij en probeert door te rollen.. en doet verder eigenlijk de hele dag niets anders dan lachen. Het is zo'n schatje! Hij slaapt meestal van 22 uur tot 9 uur, met één voeding zo rond 5 uur. Is perfect :) Hij krijgt nog altijd gekolfde borstvoeding op verzoek.. nog een paar weekjes dan kan ik er mee stoppen. Ik wil hem tot 6 maanden bv geven, maar heb nog wel voor een paar weken in de vriezer, dus nog maar even doorzetten :)
    En ja.. eigenlijk ben ik blij dat ik bijna kan stoppen met kolven want stiekum willen we erg graag voor een tweede gaan. Ik weet het.. het is misschien wat snel.. maar het voelt echt goed. Ik ben alleen nog niet ongesteld geworden.. en daarbij het feit dat Daniel verminderd vruchtbaar is.. dus het zal nog wel even duren (wat ook prima is!!). Maar we staan in ieder geval te popelen om weer officieel te gaan 'klussen' :) hihi..

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Even kort..

sorry dat ik er zo weinig ben hier enzo! Tis erg rustig en naja ik lees elke keer en dan heb ik niet zo'n reageer-zin...

@ Djuke: Wat gaaf dat Timon loopt!! Leuk!! :D Je moet wel wat meer foto's op hyves plaatsen hoor! Ben zo benieuwd maar zie maar weinig foto's :)

@ Lkg: bij jou daarentegen kan ik altijd heeeerlijk genieten van Timo-foto's! Tis zo'n scheetje!!

Wooowie, voor een 2e!! Jeeeetje, da's erg snel ja!!
    Lijkt me behoorlijk zwaar wel, zo dicht op elkaar..Maar als het voor jullie goed voelt, is het natuurlijk super! En snap het ook wel, aangezien de kans niet zo groot is als normaal, dat je niet heel lang wilt wachten.
    Maar spannend hoor!! :)

@ Timon: Hopelijk mag hert voor jullie nu ook lukken deze ronde!! Duim voor je hoor!!

@ Hier: gaat ie goed, zn gangetje :). Kids kruipen lekker rond. Kunnen beide staan als ik ze neerzet maar ze trekken nog niet op en stappen ook niet als ze staan. Ik vind het heelmaal prima zo hoor, laat ze maar lekker even baby blijven hahaha :D . Waarschijnlijk komt hier geen babytje meer bij dus dan vind ik het wel heel leuk om hier extra van te genieten en dat ze niet zó snel groot worden ;)

19. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai meiden,

@ ons clubje: gewoon laten bestaan hoor. Als Timon en ik straks zwanger zijn willen we ook ons verhaal kwijt!

@ Djuke: o wat gaaf dat je mannetje loopt! Echt zo stoer! Kun je niet weer effe wat fotoos spammen. Ben wel nieuwschierig.

@Lkg: O wat gaaf, voor een tweede!!!! Echt super spannend! En wat goed dat het zo goed gaat met die kleine van jullie. Ik volg het braaf op twitter en hyves hoor. Trouwens mooie foto shoot!!!!

@ Linda: mooi las net je hyves wwwtje,. Wat moet jij geschrokken zijn zeg. En hoe is het met de kleine, ook erg geschrokken of valt het mee.

@ Timon: meis, ben hard voor je aan het duimen hoor! Spannende tijd nu he. En die hormonen,,,grr voel echt wat je voelt. Moet je trouwens voor cryo tp of hele behandeling! Nou mijn duimen blijven draaien en draaien.

@andere mama's: hoe is het met jullie "kroost"???

@ Hier: tja, het gaat wel redelijk. Proberen inderdaad de draad weer op te pakken en ons op mijn revalidatie te focussen. Daarnaast zijn we stukje bij beetje het huisje echt AF aan het maken. schilderijtjes, afschilderen enz. enz. Die klusjes die zouden we eigenliijk begin januari doen maar goed.
    Daarnaast hebben we nu ook tegels uitgezocht voor de tuin dus daar kunnen we ook bijna mee beginnen.
    Verder niet veel nieuws,

Liefs

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Even heel kort...

Tamaar, dit is onze 2e ICSI, dus een volledig nieuwe poging.

Deel Deze Pagina