Lkg, gaan voor jullie 2e! Succes! Linda, heerlijk 2 kruipende mannen. Scheelt je voorlopig om echt politieagent te moeten spelen. Tamaar, heerlijk als je je nu kan richten op je revalidatie en het mooier maken van jullie woning en tuin. Het weer geeft je die zin ook wel weer. Er zit dus nog geen nieuwe poging ergens in de planning? Wij hebben een ritje zh er alweer op zitten. Aan de linkerkant zitten er veel, aan rechts maar 3. Huidig resultaat: 2x18, 1x16, 1x14, 2x11 en kleintjes. Mijn bms is 9mm. Mochten ze mij morgen weer willen zien dan bellen ze vanmiddag. Anders bellen ze morgen hoe laat ik de pregnyl mag zetten, heb ik woensdag de punctie en zaterdag de tp. Waar ik heel blij om ben is dat mijn eierstokken niet naast elkaar liggen en ik dus geen roesje nodig zal hebben. Ik heb het aan de fa gevraagd en zij zag geen probleem met ballonvaren aan het eind van de 1e wachtweek. De emmy zal dan al ingenesteld moeten zijn en dan kan het geen kwaad, volgens haar. Je mag dan ook gewoon vliegen zeggen ze.
@Timon: Spannend meis, waarschijnlijk woensdag de punctie. Dan moet je zeker die vieze balletjes gaan doen he. blegh tis voor een goed doel maar wat een troep is dat he. Nou ik ga nu heel hard duimen dat het een mooie 'oogst' mag worden. dikke knuffel!
Haai ladies, Ik weet niet of het gelukt is maar als het goed zien jullie een foto van onze stoere man in de stal van opa's dames. Tristan is helemaal weg van de koetjes en heeft gisteren zijn eerste trekkerritje gemaakt. Was hij ook totaal niet van onder de indruk. Dus hier gaat het goed, slapen is helaas wel weer een probleempje. Het is 2 maanden erg goed gegaan maar sinds een week (zomertijd?? Kiesjes??) begint hij weer te spoken. Vooral gaan slapen is een probleem. Hij ligt rustig nog een uur te wauwelen. Maar goed, we hebben liever een uur gewauwel dan een uur gehuil midden in de nacht. Dan de ladies: Linda: het komt allemaal vanzelf. Ik zat ook te piepen dat Tristan nog niet liep en binnen een week kon hij het opeens! Hoe gaat het trouwens met het slapen? Lkg: wauw, al voor een 2e joh! Leuk hoor! Jullie Timo is ook wel makkelijk he? Die slaapt overal toch wel? Met Tristan ging dat echt allemaal niet zo easy dus geniet er maar van! Charpi: hoest met de kleine meid en de studie?? Timon: oeeeee, het oogsten en de tp komen er al aan! Spannend! Ik duim hoor! Enne, ballonvaren! Leuk, misschien wel bij onze oude vriendin Ilona??? Tamara: fijn dat je weer een beetje boven water bent! Denken jullie al na over een 2e poging of nog eventjes niet?
Ah, mooi de foto plaatsen is gelukt! Die man is overigens mijn vader. Echte boer met Agrifirmpet en campinabodywarmer maar dat kan je net niet zien. Tristan is trouwens het voerhek aan het bekijken. Hij vond het erg interessant om het hekje heen en weer te bewegen omdat je dan gerammel hoort.
Djuke, leuke foto! 'Tristan, wat wil je later worden?' Tristan pindakaas etend 'Boer' Yep, deze week heb ik weer de polonaise aan mijn .... Gistermiddag ben ik gebeld om vandaag nogmaals voor een fm te komen. Nu bleek dat ze mij wilden volgen, omdat vrijdag zo weinig te zien was en nu toch groei in zat en er meerderen mee gaan doen. Dat bleek ook wel: 1x20,1x18, 2x16, 2x15, 1x14, 1x13, 1x12, 1x11 en wat kleintjes. Bms was nog steeds 9 mm. Vanmiddag krijg ik een belletje of ik woensdag of donderdag de punctie zal hebben. Ligt eraan of ze woensdag vol zitten en ik kan blijkbaar tot donderdag volhouden. Hmmm, deze week loopt iets anders in schema dan ik had gedacht. Het lijkt erop dat ik echt met Pasen mag gaan testen. Nu komt wel het dilemma weer opzetten of ik binnen de week wel wil gaan ballonvaren. Pfff.... Misschien is het wel bij Ilona. Zat me van de week ook te bedenken wie daar wat mee deed. Bedankt!
@ Timon: Ohhh spannend zeg!!! Heel heel heel veel succes!! M'n duimen draaien.. Jullie tijd mag nu wel een keer gekomen zijn, dus ik hoop echt dat het lukt!! @ Djuke: Wat een gafe foto.. en wat een stoer ventje zeg!! Echt een mooi manneke!! En wat is ie al groot!! Ja, we boffen echt met Timo, dat besef ik me elke dag weer. Ik leg hem op bed wanneer hij moe begint te worden, en dan slaapt hij altijd snel. Ik heb hem er nog nooit weer uit hoeven halen omdat hij niet wou slapen! Ik weet dat het bij een tweede veel anders kan zijn, die kan gerust een moeilijke slaper zijn.. of een veel moeilijkere baby.. en ik denk ook dat ik niet volledig kan beseffen hoe zwaar dat is, omdat ik het nooit meegemaakt heb. Maar we willen er toch voor gaan. Juist omdat Timo zo makkelijk is heb ik genoeg energie over voor een zwangerschap en een tweede hoop/denk ik. Maar goed, zover is het nog lang niet Timo leek ook het doorslapen door te krijgen (het was al drie dagen gelukt) alleen was hij net weer wakker.. zo zielig.. hij is een beetje ziekjes. Hij zit helemaal vol slijm en doet niets anders dan keihard rochelend hoesten. Ook z'n neusje zit vol. Ik twijfel of ik morgen even langs de huisarts moet. Aan de ene kant denk ik, tis gewoon een verkoudheid, het gaat vanzelf voorbij, en hij komt ook niet echt ziek over want hij lacht nog genoeg. Maar aan de andere kant heeft hij het al vanaf vrijdag en het wordt alleen maar erger. Naja, in de ochtend maar even bekijken. Gelukkig kan je altijd direct terecht bij de huisarts hier, dat scheelt. Nou, ik ben weer bijna klaar met kolven (ideaal zo'n iPad op schoot!!!!) dus ik duik m'n bedje weer in
Wat een dag! Weer een ervaring in mijn rugzak kunnen steken. We waren erg op tijd en de punctie begon goed. Ik had geen roesje nodig, want mijn eierstokken lagen niet naast elkaar (vond ik). Nou... had ik 'm maar genomen! De verdovingsspuiten gingen. Toen eenmaal de naald in mijn eierstok ging was het zoveel verder voorbij het plafond, het was hel. Dit had ik totaal niet verwacht. Bij elke beweging in mijn eierstok, elke follikel opnieuw, verging ik van de pijn. Blijven puffen terwijl je niet weet hoe je dat moet doen, tranen hebben rijkelijk gevloeid. De fa, vpk en mijn man waren best overdonderd door mijn reactie. Helaas konden ze me tussentijds niets geven. Het resultaat is: 11 follikels/9 eicellen en 15 tot 17 miljoen zwemmers. Zaterdagochtend krijgen we te horen hoe laat de tp zal zijn. Lekker met een kruik en dekentje op de bank opgenomen programma's kijken en even op zp. Zoveel mogelijk spul in mijn omgeving en zo nodig kan ik manlief van zolder laten komen.
Pf, jeetje timon, dat klinkt écht als een hel...tjezus. Hadden ze ook niet kunnen zien of verwachten dat het zo'n pijn ging doen? dat ze je meer op een roesje aan hadden gestuurd ofzo?? Poe....sterkte en ik hoop dat deze pijn die je nu hebt moeten hebben mag leiden tot iets wonderlijks!!!
Linda, daar ga ik dan ook helemaal voor. De fa en vpk hadden dit ook niet verwacht (wij net zo min), omdat de vorige keer wel goed ging. Daarom zei ik geen roesje nodig te hebben.
@ Timon: och meissie, weet zo goed wat je voelde, had ik die keer ook. Wat een pijn! Maar gelukkig wel een goede oogst zeg! Top!!!! Nu duimen op de bevruchting! Je buik zal nog wel een paar dagen gevoelig aanvoelen. Maar gelukkig gaat dat wel over. Denk aan je! Dikke knuf!!!
@ Timon: Jeetje zeg.. wat naar die pijn Hopelijk is het snel over en is het niet voor niets geweest!!
Jullie zijn lief. Ik heb goed geslapen. De ochtend ging goed, vanmiddag werd het toch weer gevoelig en heb ik met kruik en deken op de bank gelegen. Had het ook nog eens koud.
@ timon: hopelijk voel je je een beetje oke! @ Tmaar: Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie al bedacht wanneer jullie t opnieuw willen proberen of nog niet? @ Hier: alles prima! Kids vandaag 13 maanden alweer! Ze kruipen lekker rond en af en toe denk ik: ze gaan staan! maar dan toch weer niet, hahaha. Ze trekken zich bijna op, maar nog net niet. 1 voetje staat dan, maar het 2e voetje volgt nog niet .Komt wel! hihi ikv ind het wel prima zo...lopen doen ze nog lang zat!! En met het idee dat dit waarschijnlijk de enige 2 baby's (ofja dreumesjes) zullen zijn die we krijgen/hebben...moeten ze maar lekker lang klein blijven!! verder fietsen we met dit weer volop rond; heerlijk! Speeltuin vinden ze ook leuk (babyschommel vooral). Slapen gaat sinds een tijdje weer super. Ze slapen meestal van 7 tot 7, dus da's wel netjes. Soms slapen ze wat langer, tot een uur of 8..das ook wel lekker! Verder is het heerlijk. Ze hebben onwijs veel aan elkaar. Spelen echt veel samen en vermaken zich zo goed. Dus da's wel heel erg fijn!! Zijn 2 lieve jongetjes die af en toe een minder fijne dag hebben en erg vermoeiend kunnen zijn...mgoed, dat hoort er ook bij . Nog even een fotootje van vandaag van mijn 3 heerlijke mannen!!
We hadden 8 bevruchtingen, maar sommige waren gefragmenteerd en niet door de keuring heen gekomen. Dus 3 8-cellige worden eskimo's en ik heb de enige 9-cellige in mijn buik. Helemaal blij! Tot aan gisteren heb ik last gehad van een gevoelige onderbuik. Vandaag was het weg en heb ik lekker rustig in huis en tuin bezig kunnen zijn. Linda, wel spannend dat ze bijna gaan staan. Let maar op, ineens hebben ze het door! Heerlijk dat ze het zo goed doen, lekker doorslapen en veel samen doen. Leuke foto!!!
hai meiden, @ Linda: het is hier nog even een punt van discussie, nou ja discussie. Tim is er nog niet klaar voor, ik wel. Dus dat is wel moeilijk. Maar ik snap tim ook wel. Ben nu vet druk met de fysio, orthopeet en werk dus om dan ook weer te beginnen met echoos en terugplaatsing in rotterdam is ook wel veel bij elkaar. Maar ik mis het zwanger zijn aan de andere kant gigantisch. En ik weet dat ik ons vlindertje niet meer terug kijk maar wil ook weer vooruit kijken. Gister voor het eerst sinds de miskraam op kraamvisite geweest en dan merk ik toch wel echt dat het kriebelt. Dus het is een beetje moeilijk. Maar aan de andere kant, We moeten het met zijn tweeen doen dus ik wacht gewoon op mijn mannetje. Wat heb je toch heerlijke kereltjes, die fotoos (ook op hyves) zijn echt leuk! Lekker van genieten! @ timon: oh meis, wat spannend!!!!! Wel fijn dat je buik weer een beetje normaal doet. Hoop dat je emmy goed blijft plakken en dat je over een paar dagen een mooie test in je handen hebt! Het is je zo ontzettend gegunt. duimen draaien heel hard hier! Wanneer mag je nu testen? Liefs
Zo, even het clubhuis weer afgestoft! Hoe is het dames??? Timon, je mag al bijna testen!!! Wat zegt je gevoel??? Tis even een kort berichtje want moet dadelijk lesgeven aan mn minst favoriete klas. Ik ben nu druk aan het proberen te relativeren. Tis maar 2 uurtjes, dit is de enige klas bij wie het KUT gaat, maak je niet druk.... etc etc. Het werkt alleen niet!
Hello, Succes djuke dadelijk!!!! @ timon: Spannend! Ben benieuwd, hoop het zo voor je. @ hier: Jesse is gisteren voor de 1e keer gaan staan zelf!!! Wat was ik trots!! Helaas is ie vandaag ziekjes... ik hou het even kort want moet nu gauw weer door! liefs!
@ Timon: Jaaa.. spannend!! Hoe voel je je?? Ben zooo benieuwd!! @ Djuke: Zet um op meid! Over 2 uurtjes is het achter de rug en ben je er weer voor een week vanaf! Laat niet over je heen lopen.. en laat die leerlingen maar eens even een poepie ruiken. Met Djuke valt niet te sollen! @ Linda: Superleuke foto.. en heerlijk om te lezen dat jullie zo genieten en dat Daan en Jesse zoveel aan elkaar hebben. Las wel op Hyves dat ze nu steeds een beetje ziekjes zijn.. wat vervelend zeg Hopelijk gaat het snel beter met ze. @ Tamara: Pff.. lastig als je er nog niet allebei klaar voor bent. Maar het komt vast snel bij Tim. Alles even op een rijtje krijgen. Wanneer ben je klaar met de fysio? Als alles weer 'back to normal' is dan gaat het bij hem vast ook snel weer kriebelen. @ Hier: Het begint erg saai te worden maar ik zweef nog altijd hoog op een lichtblauwe wolk. Timo is zo'n onwijs zoete en lieve baby. Hij slaapt nu echt steeds vaker door.. en kan zich overdag prima een poosje alleen vermaken op z'n speelkleed of in z'n jungle (babygym) Hij heeft zich vorige week voor het eerst van z'n rug naar z'n buik gedraaid en deed het die twee dagen daarna de hele tijd. Totdat hij doorkreeg dat als je draait dat je dan op je buik ligt. Hij kan nog niet terugdraaien en houdt niet van op z'n buik liggen, dus nu blijft hij weer lekker op z'n rug liggen haha. Verder de gebruikelijke baby-ziek-zijn-dingetjes.. 1,5 week wat gehoest, maar dat is nu gelukkig over.. hij had van die rare plekken op z'n tong, daar hebben we een gel voor gehad en dat is nu ook weer bijna over. En we genieten onwijs van het mooie weer! Lekker naar het park en naar het bos, dat doet Timo het liefst. Hij spartelt altijd van plezier als we gaan wandelen en in het park liggen.. heerlijk om te zien. Nou, nu snel verder.. ik zet wat foto's van Timo en papa op Hyves. Volgens mij heb ik jullie allemaal op Hyves dus ik hoef ze hier dan niet meer neer te zetten