Wij gaan voor onze eerste! Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Djuke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Timon, kan me goed voorstellen dat je uit balans bent nog steeds, het is ook allemaal niet niks.... ik hoop dat je bms vandaag enorm gegroeid blijkt en dat het met je moeder ook allemaal goed gaat morgen.... dikke knuffel

Ilona, hoe gaat het met je meid? Druk met je werk? Heb je nu al snel een afspraak in Gent?

Tamara, gaat het iets beter met de pijntjes en ongemakken nu?

Hier, bezig met een ontbijttest (nuchter bloedprikken, thuis eten en na een uur weer terug....nogmaals bloedprikken) dus ik mag zometeen nogmaals een naald in mijn arm laten steken... maar alles voor de kleine meid natuurlijk....
    Verder gaat het hier goed hoor, de pijn in mijn bekkenbodemspieren blijft maar de oefeningen moeten soelaas gaan bieden... en ik voel de kleine wel goed dus alles zal vast goed zitten....
    Ga denk ik vanmiddag maar eens lekker shoppen... internet heeft veel keuze :))).... of misschien toch even langs de hema? en kleertjes kijken??

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meiden,

Effies een kort berichtje van mij.
    Op zich gaat het hier wel, alleen merk ik dat mijn gevoel ontzettend veranderd is ten opzichte van alles wat er in mijn leven is.
    Ik probeer nu uit te vinden wat het precies is wat ik wil.
    De details zal ik verder niet over uitwijden, dat is voor mij best wel moeilijk.
    Maar ik weet wel dat de onderzoeken in Gent gewoon door zullen gaan.
    Ik mag er op 16 november voor de eerste keer heen.
    Verder ben ik druk zoekende naar een baan voor de wintermaanden, want de ballonvaarten beginnen ook minder te worden.

Tamaar, ik heb je dagboek gevolgd en leef heel hard met jullie mee.
    Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen over een kleine 2 weekjes.

Charpi, ik las dat jullie een meisje krijgen, wat super leuk!
    Ga maar lekker shoppen hoor!

Timon, jeetje ik wil je heel veel sterkte wensen met je mama...

Lkg, wat leuk dat jullie een huisje in Luxemburg hebben.
    Het schijnt daar wel mooi te zijn.

Nou meiden, dat was het weer eventjes voorlopig.
    Ik lees trouw mee, maar reageer maar af en toe!

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Waaauw tamara :) :) :). Wat gaaf.. En mega spannend! Ben benieuwd hoe lang je nu moet wachten tot het testen. Ik duim super hard voor je! Heb je dagboek hier op vakantie niet bij kunnen houden via mijn tel dus ga het weekend thuis weer lezen!

Iloon hopelijk voel je je wel een beetje oké en wel goed blijven praten over je gevoelens hè meis. Wij zijn er in ieder geval altijd voor je hier voor als je iets kwijt wil. Alles toch wel goed met jou en je mannetje hè..? Liefs en een dikke knuffel.

4. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hey Meiden!

Lin: weer terug van vakantie??? Lekker gehad? Gaat snel he zo''n weekje vrij!

Charpi: Wat beroerd dat je zo'n ontbijt test moet doen. Wat zien ze daar mee dan??? Lekker heen en weer rijden dus!
    En shoppen gewoon echt in real life, niet via het internet. Heerlijk al die zachte kleertje in je vingers houde!!!!!!
    En je hebt het gelijk in huis, ipv internet moet je altijd weer wachten :)

@ Iloon: Idd. Wat linda zegt blijven praten he meis! En we staan hier voor je klaar. Al wil je gewoon even tegen ons schelden dat kan. Dikke digi Knuff!!!

@ Hier: De pijn in mijn eierstokken is over. Jahoe!!!!!!! Wat een opluchting!!!! Gisteravond heel veel plassen echt wel 7 keer in een uur en daarna was het weg. Dus denk dat ik het laatste zooitje hormonen eruit gepiest heb ;)
    Nu nog wachten tot 26 oktober en dan eindelijk testen Hahaha zit pas op dag 3 en ik ben al ongeduldig. Maar dat komt gewoon omdat je niets weet. Je voelt nog niets speciaal (behalve de hormonen) Dus ben gewoon nieuwschierig! :):):)

Liefs

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Oef Tamaar, nu al benieuwd naar de uitslag. Meid, dat gaan 2 lange weken worden.:p
    Ik lees steeds over jouw dagboek. Waar kan ik die vinden?
    Fijn dat je de pijn eruit gepist heb.:D Eindelijk weer gewoon in je vel.

Ilona, fijn dat de afspraak in Gent staat. Ik hoop van ganse harte dat je alles goed zichtbaar krijgt en daardoor goed in je vel gaat zitten.

Charpi, online shoppen is zo slecht voor je portemonnee! En je haalt zo geen frisse neus.;)

Linda, hoe is het met jouw kerels?

Vanmorgen de echo gehad en jaaaaaaaa!!!!! Mijn bms is 7 mm en dus krijg ik morgen telefonisch van het lab te horen wanneer ik mag stoppen met de deca (JIPPIEEEEEE!!! Geen naalden meer!!! *zucht*) en starten met de utrogestan bollen. Wel zal ik al die tijd de progynova blijven slikken. Ik ben alleen vergeten te vragen of ik de dubbele dosering moet aanhouden. Straks maar even mailen.

Vandaag heeft mijn moeder nucleare vloeistof ingespoten gekregen. Morgen mag ze zich vroeg melden om onder het mes te gaan ivm borstkanker. Eindelijk is het dan zover!
    Gek he dat ik al 2 dagen heftige koppijn had? De paracetamol doet nu z'n werk goed. Hoofd zit een beetje vol.:(

6. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    @ Timon: Wat goed meis!!!!! JIPPIE!!!!!!! hebben ze nu dan ook een idee wanneer ongeveer de TP is???
    mijn website is denblanken.org en dan kun je je aanmelden voor mijn dagboek en dan activeer ik je en mail ik je. En dan kun je lezen.
    Ik heb nu wel even radio stilte maar alle voor verhalen kun je gewoon lezen. (en die radio stilte heb ik hier natuurlijk niet dat snap je he ;) )
    Spannend voor je moeder. Zal morgen dubbel zo hard duimen voor haar.

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb me aangemeld. Hoop dat ik snel de mail krijg.;)

Morgen een spannende dag. Dan hoor ik ook wanneer ik met de utrogestan kan beginnen en 5 dagen erna zal de tp zijn. De tp is zeker niet voor woensdag.

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tamaar, ik heb op mijn pagina, voor eigen omgeving, voor de afspraak op 10 september al radiostilte. Alleen mijn zusje en leidinggevende weten waar ongeveer ik zit. Anderen die het denken te weten lopen enkele weken achter.:D

9. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Tamara: Ohhh wat fijn dat je je weer wat beter voelt en dat de erge pijn voorbij is! Ik ben keihard voor je aan het duimen hoor.. echt spannend!! Dan kan de tijd niet snel genoeg gaan he ;)

@ Timon: Jippieiei.. fijn dat je bms nu goed is.. Dus binnenkort weer een tp, ook al zo spannend. En hoe gaat het met je moeder? Is de operatie goed gegaan?? Sjonge, wel veel stress voor jullie op dit moment.. kan me voorstellen dat je hoofd dan vol zit en je hoofdpijn krijgt. Hoop dat alles goedgaat met je mams!

@ Ilona: Voor jullie is het ook niet nix. Gent duurt nog lang :( Maar wel echt fijn dat ze je daar willen helpen.. betere kennis is er bijna niet dan daar, daar zou ik ook wel een paar weekjes wachten voor over hebben. Hoop dat het verder oke met je gaat en je het allemaal een beetje kan verwerken.

@ Linda: Heee.. hoe is het in Limbug? Lekker aan het genieten? Veel aan het zwemmen met de jongens? Leuk hoor, ff er tussenuit!

@ Charpi: Hihi, ik denk ook elke keer nog.. 'wat nu als het toch een meisje is'.. maar ik heb toch alleen maar jongenskleren in de kast liggen hahah.. vind die unisex dingetjes toch net iets minder leuk dan al die stoere echte jongenskleertjes, dus in de winkel zet ik me dan snel over m'n twijfel heen en dan ga ik toch voor het mooiste i.p.v. voor het veiligste hahah. Ik hoop stiekem ook nog steeds dat ik een keer een groei of liggingsecho krijg, maar dat zal er wel niet in zitten ;) Kleine man doet het zo goed dat een extra kijkje niet nodig lijkt, dus dat is ook alleen maar positief eigenlijk ;)

@ Hier: Vannacht gaan we onderweg naar Luxemburg.. heb er gewoon echt veel zin in haha. Het zal wel zwaar worden.. 's nachts zo ver rijden en dan twee dagen best hard werken.. maar ik ben zo benieuwd naar het resultaat! Bovendien ben ik gek op het in elkaar zetten van ikea-spulletjes.. dat vind ik zulk leuk werk.. dus ik kan m'n lol op de komende dagen hahah.
    Verder merk ik heel goed dat de baby echt groeit. Hij ligt volgens mij netjes met z'n hoofdje naar beneden, en z'n voetje(s) kan ik echt goed voelen.. die steken soms gewoon uit! Het is iets minder fijn wanneer hij ze uitrekt richting m'n ribben, dan moet ik echt helemaal rechtop zitten net als dat je een korset aanhebt ofzo haha, anders voelt het of ie te weinig ruimte heeft. Oh jee, en dan te bedenken dat ik nog 6 weken te gaan heb :$ ;)

Nou, ik kan wel honderuit vertellen over hoe goed het gaat, maar ik moet nodig verder met werken..

10. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Lkg wij hebben wel unisex kleertjes in huis en die zal ze ook gewoon dragen hoor... maar denk wel dat we nog eens gaan shoppen voor wat meidenkleertjes, is toch ook wel leuk....
    We moeten verder nog heel veel dingen aanschaffen dus daar ook maar eens verder voor gaan kijken.... ach we hebben nog even....

Succes met klussen in jullie huisje in luxemburg meis....

11. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    @lkg: ooo wat een druk weekend hebben jullie zeg. Dat je dat nog vol houdt. snachts gaan rijden! Knap hoor!!!! Ennnuh wel rustig aan doen he, niet te enthousiast. Op een stoel gaan zitten en aanwijzigingen geven, dus delegeren en andere mensen ergeren :):):)

Wanneer begint eigenlijk je zw. verlof??? OOOO je banner geeft nog maar 44 dagen aan!!! Spannend!!!! over iets meer dan een maand heb je een kleintje in je armen! Haha begin nou al zenuwachtig voor je te worden!

@ Charpi: ja gewoon lekker shoppen meis!!! Heerlijk, ik wil ook! Moet ik wat kleertjes voor je kopen hahahahah dan kan ik alvast voelen hoe het voelt. Nee hoor grapje. Geniet ervan!

@ Timon: Hoe is het met je moeder meis??? Ben hard aan het duimen hoor!!!Dikke knuf

@ Iloon: Hoe is het met jou meis? Lukt het een beetje met een winterbaantje zoeken???

@ Mama's: Hoe is het bij jullie????

@Hier: Gaat goed. Gister voor het eerst weer gewerkt. Ik was kapot maar het was wel fijn. Dan gaat de dag ook wat sneller. Nog maar 11 dagen te gaan :) En mijn collegaatjes zijn zo lief. Eigenlijk weet iedereen er gewoon vanaf. En hoeveel mensen er wel niet zeggen. o dus je bent zwanger nu. haha en ik maar uitleggen. neee het moest zich eerst nog vastpakken. Maar echt leuk hoe iedereen mee leeft. En ik weet gewoon ook dat ze er voor me zijn als het niet lukt. Al is iedereen heel positief erover. Ik ga weer naar mijn werkt 13.30 - 22 dus lange dag en daarna nog een feestje.
    Maar heb er zin in!!!

12. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Lief Tamara dat iedereen zo meeleeft met je.... doen wij natuurlijk ook..... ik hoop echt dat de je een plakbaby in je buik hebt.... en gewoon knalpositief test over 11 dagen....

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Haa meiden, ben weer thuis! bijgelezen maar even geen tijd verder!
    Wilde alleen nog ff gauw reageren op lkg's vraag voor de jong gezinnen beurs; ik ga dr heen! Wel zonder kids helaas, want tis daar veeeeul te druk.

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lkg, vannacht weer onderweg. Het weekend hard aan de slag in de woning. Mag je maandag weer uitrusten.;)
    Leuk om je kleine zo goed te voelen en ook te zien. Ik hoop het mee te gaan maken.

Tamaar, lekker aan het werk. Hou jezelf in de gaten. Over 11 dagen testen...
    Wij hebben nu gekozen voor stilte zodat we ons niet steeds hoeven te 'verantwoorden'. Aan de ene kant prettig, maar zo je klep houden is ook niet makkelijk.;)

Linda, hebben jullie het fijn gehad?

Eind de ochtend belde het lab om te vertellen dat ik vanavond mag starten met de bollen. JIPPIE!!!! Geen naalden meer!!:D EN... ik ga dinsdagochtend horen of ons eskimo goed is ontdooit om 's middags de tp te krijgen. DUIMEN!!! Van de progynova moet ik de huidige dosering blijven gebruiken. Ik weet niet of ik het jullie kan laten weten ivm een midweekje weg.

Mijn moeder had gisteren nuclear vloeistof ingespoten gekregen en vandaag de operatie. In mijn lunchpauze kreeg ik te horen dat de operatie goed is gegaan en ze alweer terug was op de kamer. Praatjes genoeg. Morgen komt ze thuis. Heerlijk!:D

15. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hey Meiden,

Wat is het hier toch altijd rustig in het weekend he. iedereen heeft weekend verlof hier hahaha.

@ Timon: wat goed dat het dinsdag misschien gaat gebeuren!!!!! Jahoe!!!!!!!!!!!! Ik had duimen dat jullie eskimootje goed ontdooit en zich snel mag opwarmen in jou buik! :)
    Spannend hoor! Hoop dat het dan bij ons beide raak is, zodat we samen zwanger zijn :):):)

Je moeder is nu ook weer thuis denk ik he, gaat dat een beetje? Wel heel goed dat de operatie zo goed gegaan is. Hoop dat alles goed komt!!!

En een midweekje weg, lekker. Misschien heb je het al verteld... maar waar ga je heen????
    Geniet ervan!!!!

@ Hier: slaap al 2 nachten slecht. Mijn borsten doen echt zo;n zeer echt niet normaal meer. Ik kan niet goed liggen, op mijn zij doet zeer, op mijn buik al helemaal en op mijn rug ligt eigenlijk ook weer niet lekker. Dus dat is wel balen. Weet ook niet goed, of dit er nou bij hoort, of het door de hormonen komt of dat er toch wat anders is :)
    Maar goed, nog 9 daagjes en dan is het zover!

Liefs

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tamaar, al die kwalen lijken op een goed teken. Over 9 dagen weet je het zeker. Ik hoop het zo voor je.

Ja, wij mogen dinsdag ons eskimo ophalen. Ik wens me gek dat alles goed gaat.

Mijn moeder is gisteren thuis gekomen en het gaat goed met haar. Ze kan alleen haar arm niet echt gebruiken ivm de wond onder haar oksel.

Ik gebruik nu de dubbele dosering progynova en 3x2 bollen per dag. Merk dat ik naast die fijne witte zooi ook veel meer transparante afscheiding. Volgens mij komt dat door de progynova.

De musical Petticoat was erg leuk. Best verfrissend en de nodige humor. Het babyfeest was erg gezellig. Leuk om met iedereen bij te kletsen. De baby heeft echt een mooi koppie. *jaloers*

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwwww Timon wat spannend, morgen de terugplaatsing als alles goed gaat..... ik vind het zooooo spannend, leef zo met je mee.... mijn duimen gaan nu alvast wat harder draaien, wieweet helpt het....
    Wel fijn dat je moeder weer thuis is.... het zal nog wel even duren voordat ze haar arm weer goed kan gebruiken....
    Ohwwwww je gaat een midweekje weg nu, dus we moeten tot vrijdag wachten misschien om te horen of de tp een feit is geweest.... nouja dan duimen we gewoon wat langer... Veel plezier in ieder geval....

Tamara, ik hoop dat het goede tekenen zijn dat je zo'n pijn in je borsten hebt.... zelf heb ik er bijna geen last van, maar bij iedereen is dat weer anders he.... mijn duimen blijven draaien dat de kleine zich goed vastnestelt....

Linda, weer welkom thuis.... laat maar snel (als je tijd hebt) weer eens horen hoe het met jou en de mannen gaat, een fotospam is ook alweer even geleden....

Hier gaat het eigenlijk best goed.... heb het gevoel dat de pijn minder is, merk echt het verschil.... dus de oefeningen en andere houdingen helpen echt.... ben er enorm blij om...
    Verder is er woensdag alweer een week om, het gaat nu best snel... heb zaterdag al pyjama's voor in het zh gekocht, want we zullen daar even moeten blijven na de geboorte.... ze willen de kleine meid dat even in de gaten houden ivm afkicken van de medicijnen die ze nu via mij binnenkrijgt.... ga woensdag op controle maar eens navragen wat ik kan verwachten....

18. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Timon, heel veel succes morgen, ik ga duimen dat jullie emmy lekker zal blijven plakken!

@ Tamaar, klinkt goed meid!

@ Lin, welkom terug!

@ Charpi, fijn dat de pijn wat minder is geworden.

@ Hier, druk met het zoeken van een baan voor de winter.
    Ik heb al een hoop gesolliciteerd en heb tot nu toe ook al 3 uitnodigingen voor gesprekken gehad, dus dat is best gunstig.
    Verder mag ik over 4 weken naar Gent toe om de boel te laten onderzoeken.
    Maar door al die miskramen ben ik best wel gaan twijfelen aan een hoop dingen in mijn leven, waaronder mijn relatie...
    Ik ben het een beetje kwijt geraakt heb ik het idee.
    Ik hoop maar dat we na die onderzoeken weer wat leuker met elkaar kunnen omgaan, maar nu is het niet leuk :(
    Verder zou ik op 27 september de uitslag van het chromosomenonderzoek krijgen, maar toen ze belde was dat er nog niet.
    Toen zou ze bellen op de 11e (vorige week maandag) en toen was de uitslag er gewoon nog niet! :x
    Dus nu gaat ze weer bellen op de 25, ben benieuwd..
    Maar we hebben nu dus al 15 weken er op zitten dat we er op moeten wachten. Echt helemaal ruk!

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ilona: oh meis wat ontzettend klote dat het even niet zo elkker gaat met je man. Maar ik kan me voorstelllen dat al dit gedoe rondom het zwanger worden ook erg frustrerend is en ook frustraties naar elkaar toe oproept.

Wat balen dat die uitslagen zo op zich laten wachten!!

@ charpi: Goed dat de fysio helpt!! Fijn!

Spam... komtie ! Lekker een maffe foto van de kids op vakantie, haha :p

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hee chick's ,,

Reageer even niet.
    Sorry, ik ben erg druk denk wel aan jullie hoor!!!
    Jullie doen het super Tamaar en Timon!! Bikkels..

Ik ben erg druk met het afronden, de laatste maand is in zicht ik moet alles op alles zetten :) ..

Dikke Knuff

Deel Deze Pagina