Mama Mars, wat leuk dat jullie een meeting hebben gehad en dat Zethu erbij was. Alles goed met haar? Is ze nog steeds met mr. Utrecht? Faith gaat echt als een speer! Voor welke behandeling gaan jullie weer? Ben het effe kwijt. Djuke, wat heb jij een rode waterval! Blehhh! Ik wil het weten niet overhaasten. In het weekend mag ook, hoor. Volgende week dinsdag testen. Meiden, kennen jullie dit verschijnsel? Afgelopen dinsdag heb ik de tp gehad en zit nu dus rond de innesteling. Sinds zaterdag, maar vandaag heel erg, heb ik het gevoel van een naderende ongi. Vanmorgen na een behandeling bioresonantie was het weg, maar nu komt het stiekempjes weer terug. Ook heb ik sinds zaterdag gevoelige tepels. Alsof ze de hele tijd stijf zijn. Pffff... ik raak hierdoor er meer mee bezig dan ik zou willen. Linda, het zal toch een geweldige jaarwisseling zijn als Daan dan ook brood mag eten.
Geen ervaring met bovengenoemde Kwaaltjes dus NO ID.. Sorry. Ja met Zethu gaat het super , gelukkig samenwonend met Mr. Utrecht en een goede baan in het AMC beter kan niet .. Wij doen gewoon maar simpel met clomidjes (als dat nog gaat lukken) ..
Lieve meiden, Even kijken of ik iedereen onthouden heb: @ LKG: Al aan het indalen??? Is dat normaal of is dit vroeg hahaha geen idee. Voel je er ook wat van? Wel spannend allemaal zeg. Als ik zo lees dan denk ik echt wat zijn die maanden snel gegaan!!! Niet te geloven! @Iloon: Heb je gister nog wat gehoord meis of was de uitslag er nog niet! Ongelooflijk dat het allemaal zo lang duurt. Echt niet normaal. En wat onzetten rot dat het niet lekker loopt in je leventje. Kan me goed voorstellen dat die miskramen een effect op jullie relatie heeft. Dikke knuffel. En als je het kwijt wilt mag je me natuurlijk altijd PBen. @Saskia: Wat leuk dat je weer effe een update komt brengen Al weer bijna een jaar oud. Gaat hard he! Eigenlijk moet je ff wat fotoos spammen!!!! @ Linda: Wat goed dat jesse zijn broodje heeft gehad. Hoe reageert daan er zelf eigenlijk op. Heeft hij het door of valt het mee. Kan me voorstellen dat het voor jullie als ouders niet leuk moet zijn om bij de een iets wel al te kunnen doen en bij de ander niet! Hoe was het trouwens bij de dokter mbt. eczeem. Hebben ze het echt allebei?? Wat appart! Hoop dat het niets ergs is en dat je iets ervoor gekregen hebt. @Hemeltje: Wat doet je mannetje het goed!!! Grappig zeg dat hij al in zijn hoofdje verder is als zijn lichaampje. Al kan dat natuurlijk heel frustrerend zijn voor hem. Maar goed de aan houder wint dus hij zal het wel allemaal snel onder de knie hebben. Ennnuh jij ook effe spamen hoor!!!!! @ Mama Mars: Bij jou ook al zo'n leuk verhaal. Zwaaien, hoe schattig hahaha. En wat leuk dat je Zethu gezien hebt. Wat leu kdat ze zo´n leuke baan heeft en dat ze samen woont met mr. Utrecht. Willen ze wel samen een kindje in de toekomst of weet je dat niet? Doe haar in iedergeval de groetjes van ons. @ Djuke: Ongi... Balen. Vooral als het zo erg is. Maar wat bedoel je eigenlijk met PMS? Hoop dat je je snel weer wat beterder voelt. want ongi is al erg genoeg en als je je dan ook nog eens lamlendig voelt is het helemaal niets. En oooooh, wat erg heb je niet eens gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! * Schaam schaam schaam* Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! @Charpi: bij jou gaat het nu ook snel zeg. En hahaha hoe grappig.... een zebraspoor. Zo had ik het nog nooit gehoord. Heb je er veel dan??? Heb je ook buikfotoos want ja ben toch wel nieuwschierig. @Timon: wat spannend meis, hoop dat je emmy goed blijft zitten hoor! Moet toch iemand met goed nieuws komen.... is al veel te lang geleden. Het kan met je ongi gevoel best zijn dat het innesteling is. Mijn moeder heeft me vorige week verteld dat ze daar ook zo'n last van had. waardoor ze zoiets had van mmmmm. ik wordt ongi. Dat stijve tepels gevoel ken ik.... dat kon door de bolletjes komen. Maar hoop natuurlijk dat het van die kleine is @ Hier: zucht.... ja nou ja de ongi is weer voorbij. Niet echt veel heftiger als normaal. de eerste dagen waren wel heel pittig. Vooral voor Tim. Ik trok het tot zaterdag eigenlijk wel heel erg goed. was er erg nuchter onder. maar tim had een beetje het gevoel dat alles instorte. zo zielig.... huilen, trillen, wit, slecht slapen. Had hem nog nooit zo gezien. Maar goed, zaterdag ging het met hem weer en toen knapte ik. Huilen huilen huilen. zondag weer maar nu gaat het eigenlijk wel heel erg goed. We gaan ons lekker op ons nieuwe stulpje richten. Ben begonnen met inpakken. Al 2 dozen gedaan en eerlijk gezegd. Opruimen helpt voor het opruimen in mijn hoofd. Ik moet zo nog even het ziekenhuis bellen dat onze poging mislukt is en dan zal ik wel horen hoe of wat. ben benieuwd. want hebben een brief gekregen met daarin de boodschap dat 5 eitjes het overleefd hebben om in de koelkast te gaan. dus ben benieuwd hoe nu verder. En tja we leven maar van dag tot dag. Meer kunnen we niet doen. Zo heel verhaal maar wel weer een lekker gevoel dat ik weer bijgepraat ben
Tamaar, na die ellendige periode goed nieuws; jullie hebben 5 eskimo's!!!! Fijn dat opruimen jou in je hoofd ook helpt. Sinds vanmiddag heb ik ineens nergens meer last van. Nou, schiet mij maar lek! Over een week weet ik het zeker.
Tamara, wat fijn dat 5 eskimo's het overleefd hebben.... Kan me goed voorstellen dat jullie er allebei helemaal kapot van zijn dat het ditmaal niet gelukt is.... je blijft toch erg hopen.... Ik hoop gewoon dat het snel voor jullie raak is.... Je nu concentreren op jullie stulpje is natuurlijk wel afleiding... heb je al foto's?? Timon, mijn duimen blijven draaien hier hoor.... duurt nog lang he, een week.... hoop dat je een beetje afleiding weet te vinden tot die tijd....
Zie nu ineens mijn ticker..... wowwwwww, al kan ik me niet voorstellen dat die kleine uk al zo groot is nu.... ach, volgende week een groeiecho dan zullen we het wel horen denk ik.... en jaaaaaaaa weer een week erbij, nog 11 te gaan!!
Hoi meiden, Ik kom jullie gedag zeggen..... Ik heb besloten dat het op dit moment niet wijs is om aan kindertjes te beginnen... Er is op dit moment teveel gebeurd hier, waardoor er heel veel veranderd is in mijn gevoel. Door alle miskramen is dit veel te confronterend dus ik denk dat het beter is als ik me niet meer met zwanger worden bezig zal houden. Vanmorgen heb ik een recept opgehaald voor de pil, als ik groen licht krijg uit Gent (want de onderzoeken doe ik wel) ga ik weer een poosje de pil slikken.... Ik wil jullie allemaal alle goeds toewensen, de mensen die ik op hyves heb spreek ik dan via die weg wel. Heel veel geluk allemaal en hopelijk komt de hele club op een mooie roze wolk. Mijn droom is uit elkaar gespat, maar wellicht in de toekomst...
Ilona, heel veel sterkte met dit moeilijke besluit... dikke knuffel en ik hoop dat je iets wijs wordt uit de onderzoeken in Gent...
@ Ilona: Jeetje meis.. ik weet niet wat ik moet zeggen Wat naar dat het gewoon niet lekker loopt bij jullie.. snik.. Ik hoop echt heel erg dat jullie er samen uitkomen en er weer bovenop komen. Dikke knuf! @ Tamara: Ohhh spannend, bijna de sleutel van jullie huisje! Een welkome afleiding lijkt me Hoe lang moet je nu wachten op de volgende tp?? In november nog, of wordt het december? Wel goed nieuws dat 5 emmys het overleefd hebben! @ Timon: Oeoeoe.. nog een paar nachtjes meis! Ik herken je klachtjes niet echt.. maar hoe voel je je nu?? Duimen draaien hier!! @ Djuke: Pfff PMS lijkt me echt niet relaxed Heb je al contact gehad met de huisarts? Hoop dat die iets voor je kan doen! En wanneer begin je met je nieuwe baan?? En vind je de opleiding leuk?? @ Charpi: Heee... wat fijn om te horen dat je je zo goed voelt!! Echt top dat de pijn een stuk minder is en dat het zo goed gaat 11 weekjes is zo voorbij!! @ Mama Mars: Hee wat leuk om te horen dat jullie meeting zo leuk was! En ook leuk om te horen dat het met Zethu zo goed gaat!! @ Linda: Wat een heerlijke mannetjes heb je toch. Ik zwijmel elke keer weer weg bij je foto's Knappe koppies hoor @ Hier: Morgen laatste werkdag.. sjonge.. ik ben echt heel erg aan verlof toe, maar toen ik vandaag al 'afscheid' moest nemen van een aantal collega's die er morgen niet zijn leek het allemaal ineens aan te komen.. gewoon 4 maanden niet meer op het werk. Hoeveel zin ik ook heb in m'n verlof, ik vind het ineens niet meer zo leuk .. 4 maanden m'n werk en m'n collega's missen.. sjeetje.. Maar goed, vanaf vrijdag denk ik daar vast niet meer aan. Verder had ik gisteren volgens mij steeds indalingsweeen of voorweeen. Iets van 2 uur lang, steeds buikpijn net als mentruatiepijn. Schijnt heel normaal te zijn.. dus ik maak me er maar niet druk om Ik voel wel dat de beeb steeds dieper ligt, en veel minder ruimte heeft. Schoppen is er niet meer bij.. alleen maar een beetje uitrekken, hahaha.. De tijd gaat zo onwijs snel.. ik hoop maar dat hij nog een paar weekjes blijft zitten, want ik wil m'n buikje nog lang niet kwijt!!!
Lieve Ilona, je besluit is zo begrijpelijk. Meisje, ik wens je alle goeds toe. Mocht je nog eens willen dan zie ik je graag nog eens langs komen. Dikke dikke knuffel! Charpi, nog maar 11 weken te gaan!!! Blijf duimen. Lkg, bijna verlof. Ik kan me voorstellen dat je er aan toe bent. En kleintje, blijf nog even zitten, want mama is nog lang niet zat! Hier blijven de klachtjes. Sinds gisteren nog minimaal last van mijn tepels. Wel is mijn onderbuik nog steeds gevoelig en trekt het een beetje. Anders dan het vage ongi gevoel van het weekend. Langzaam aan krijg ik meer kriebels. De vorige keer was dat een goed teken. Na een week weer gewerkt en dat is me tegengevallen. Opletten dat ik niet teveel til, lastig... Ik was echt helemaal op toen ik thuis kwam. De hele avond al bankhangen en zo lekker slapen.
Timon, 2 nov kruipt dichterbij he.... eerst dit weekend nog.... doe maar zoveel mogelijk waar je je goed bij voelt... Lkg goh vandaag je laatste werkdag, kan me voorstellen dat je aan de ene kant naar het verlof uitkijkt maar aan de andere kant je collega's nu al gaat missen.... en 4 maanden is ook nog eens een keertje voorbij hoor... enne je beeb blijft als het goed is nog een paar weekjes zitten, alhoewel, vanaf 37 weken mag het komen he.... ben erg benieuwd of je knul erg nieuwsgierig is naar buiten te komen of nog lekker een tijdje bij jou wil blijven..... Hier enigszins last van wat stress.... maar dat schijnt erbij te horen... alles is gewoon nog niet gereed en ik heb het gevoel dat alles gisteren af moet zijn, wat gewoon niet kan.... toch hebben we nog wel even dus ik probeer me niet helemaal gek te laten maken...
Zo.. 'afscheid' genomen op het werk.. heel raar.. Echt superlief, ik ben heel erg verwend. Collega's hadden een mand met allemaal spulletjes voor de baby en voor mij gemaakt.. heel leuk!! Nu echt verlof.. @ Charpi: Lastig he die stress! Echt heel raar.. ik heb er nog geen seconde last van gehad.. elke keer had ik in m'n hoofd: dat komt allemaal wel als ik verlof heb.. Nu is het zover en ik heb net een lijstje gemaakt van wat ik allemaal nog moet/wil doen en wat ik allemaal nog moet kopen, en ik krijg het er gewoon benauwd van! Sjeempie, ik heb werk voor de rest van het jaar, en kan wel twee maandsalarissen opmaken aan babyshoppen. Maar net wat je zegt.. het zal er wel bijhoren..
Charpi, laat je zeker niet gek maken. Je heb nog een aantal weken. Of moet je nog veel doen? Lkg, je heb verlof!!! En nu niet gaan stressen door je lijstje, hoor. Lief dat je zo bent verwend. Ze komen toch wel op babyvisite? Vandaag gewerkt en mijn collega's laten sjouwen. Klinkt heel gek, want het is zo normaal dat ik zelf aan de sjouw ben. Toch heb ik er profijt van, want ik kan nu nog op mijn benen staan. Ik voel kriebels in mijn buik en nu iets wat druk in mijn onderbuik. Nog zoveel daagjes wachten....
Heel herkenbaar Lkg die opkomende stress bij wat je allemaal nog moet doen, al heb ik er dan wat eerder last van.... komt denk ik omdat ik in mijn hoofd heb gehaald dat de baby eerder komt.... is totaal nergens op gebaseerd maar gewoon een gevoel waardoor ik haast krijg om alles af te hebben.... Veel is nu wel in huis hoor, maar de babykamer moet nog in elkaar, eerst de plinten nog.... en nou heeft Jos het ook nog in zijn rug, waardoor de vertraging wat langer duurt.... als die babykamer eens maar staat, dan kan ik lekker gaan poetsen, wassen, strijken en inrichten.... Timon, ik doe dus mijn best om niet teveel in de stress te schieten.... en jij meid, voor jou is het ook hartstikke spannend nu. Goed dat je anderen laat sjouwen hoor.... nog 4 daagjes..... ik tel mee af!!
Ha meiden, sorry dat ik al een hele tijd niet meer heb gereageerd! Ga dr nu weer eens een keertje tijd voor nemen. Al zal dat wel met een onderbreking worden want de kids kunnen elk moment wakker worden voor 'n voeding, haha,. @ Tamara: daan had het gelukkig verder n iet door dat jesse een boterham kreeg. Hij zat er met zn rug naar toe, haha. Vandaag hebben we hem hele kleine korreltjes brood gegeven, echt heel klein. En dan gedompeld in de melk zodat het week is...wil geen risico lopen dat hetn iet goed gaat. Maar zo went ie wel een beetje aan de smaak. Ben toch wel een beetje bang dat ie dadelijk amper iets lust als ie wat ouder is...omdat ie het alleen niet gegeten heeft nu.. Wat een goed nieuws dat 5 eitjes het hebben overleefd!! Hopelijk mogen jullie snel voor een volgende poging. @ ilona: Jee meis, wat ontzettend klote dat het zo moeilijk loopt tussen jullie. Hopelijk maak je uiteindelijk de beslissing doe voor jou goed voelt...veel succes en sterkte.. en we houden contact via hyves.. --- flesje geven... --- @ lkg: kan me voorstellen dat het afscheid nemen van collega's even wat minder leuk was. En over een week of 3-4 denk je..pff...was ik maar al bij de 40 weken...ik verveel me! Of nog erger: Laat mij maar gewoon werken, ik verveel me! hahah. had ik wel tenminste, maar scheelt natuurlijk dat ik wel al vanaf week 32 in de ziektewet zat. @ timon: oeff ik vind het zoooo spannend voor je!!! @ lkg: whahaah nog zoveel nodig ja? @ hier: alles goed eigenlijk! Kids doen het onwijs goed! Ze wegen al over de 9300 gram en zijn alle twee 71 cm lang . Joekels! Verder rollen ze beide voortaan, erg leuk. Jesse gaat langzaamaan wat bewegen door de kamer heen. Zitten kunnen ze nog niet echt, dan zitten ze met erg gebogen rug.. dus dat doen we nog maar niet. Sja, verder eigenlijk alles zn gangetje!
Leuk Linda om weer eens wat over de jongens te lezen..... Timon spannend meid, morgen testen..... hoe voel je je vandaag??? Hier een lekker weekend gehad, zaterdag naar de musical Legally Blonde en gisteren lekker naar Mam & Frank.... was beiden zeer geslaagd.... wel wat bekkenklachten van het zitten in een dezelfde houding zaterdagavond, maar het was het waard....
Zwaar ships! Omdat ik het gevoel had dat er niets in mij is en mijn lichaam aanvoelt alsof ik ongesteld ga worden heb ik getest. Nou, het klopt. We voelen ons enorm teleurgesteld dat ons eskimo niet bij ons heeft willen blijven. Gestopt met de utrogestran en progynova. Het heeft geen zin meer. Morgen het ziekenhuis bellen, want dan is het de officiële testdatum. Wanneer zal ik voor de 2e ICSI poging mogen? Nog voor de 2 weken kerstvakantie waarin het UMCU is gesloten? Ik hoop het zo! Anders in het nieuwe jaar nieuwe kansen. Waarom mag het voor ons nog niet zo zijn? Wij willen ook heel gelukkig worden met een klein mensje.
Ohw timon, verdomme!!!! Wat ongelooflijk klote dat het weer niet zo mag zijn Pff...weet niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve dat ik je een dikke knuffel wil geven.
He dorie Timon..... wat ongelooflijk rot zeg dat het niet gelukt is.... woorden schieten even te kort, ik leef zo met jullie mee..... Hoop ook dat je nog voor de kerst een nieuwe ronde in mag..... dikke knuffel meissie.....
Dank jullie, lieverds. Vandaag is het nieuws langzaam in mijn gevoel aan het zakken. Nu ben ik dan ook wat down aan het worden. Even hierdoor heen en dan weer de vrolijke meid.