Sorry lieve meiden dat ik zo weinig gereageerd heb, deze week! Ilona: had ik je al veel sterkte en wijsheid toegewenst? Zo niet, bij deze alsnog! Dikke knuf! Tamara: meissie toch! Hoe is het nou met je? Wel fijn dat je binnenkort de sleutel krijgt, lekker wat afleiding! Timon: vind het toch zo vreselijk dat het weer niet gelukt is! Arme lieverd! Dikke knuf! Charpi: welke datum ben je nou eigenlijk uitgerekend? Volgens mij zit je ongeveer op dezelfde datum als ik had, toch? Ik was 28 januari uitgerekend. Hoestie verder? Lkg: Stilte betekent? Druk met voorbereiden waarschijnlijk! Lekker kleertjes wassen, strijken en kasten inruimen. Vond ik heerlijk om te doen! Eindelijk echt actie! Linda: Hoe is het met jou en de mannen? T worden al hele kerels he! Gaan ze al een beetje kruipen? Hierzo: heeeeeeeeeeeel druk! Begonnen op school en ik ben direct het diepe ingeflikkerd, zonder zwembandjes! Eigenlijk niet zo leuk want kennelijk is die gozer die ik opvolg er zonder pardon uitgebonjourd. Dus ik mag lekker gaan puinruimen. Zo zijn er toetsen geweest, maar niemand weet wat of welke. Lesplanning? Bestaat niet. Hoever zijn de leerlingen? Geen idee. Ow, wil je even klas TL3 vertellen wat ze moeten leren voor de toetsweek? Prima, maar ik heb geen idee wat voor toets ze hebben???? Dat soort dingen allemaal dus bikkelen! En dan is Tristan ook nog ziek, de arme kleine lieverd. Zondag kreeg hij koorts en hij heeft ons tot 3 uur 's-nachts bezig gehouden met krijspartijen. Pffffffff. De afgelopen 2 nachten gingen gelukkig beter maar overdag was de kleine man echt ziek. Hangerig, huilerig en koorts. Zo zielig! Vandaag is de koorts eindelijk weg en hij maakt weer een vrolijke indruk. Beter is hij nog niet, te verkouden nog. Dus duimen maar dat het snel een keer echt over is!
Haaaai meiden.. still alive met dikke buik hoor @ Djuke: Hee, wat vervelend dat Tristan niet zo lekker is Hopelijk is hij snel weer helemaal opgeknapt! Hij gaat niet naar de opvang toch? Past je mams op? Dat is wel fijner, helemaal als ze ziek zijn. En je werk klinkt echt drukkkkk.. jeeemig wat raar dat je zo in het diepe wordt gegooid en het eigenlijk zelf maar uit moet zoeken. Maar ik hoop dat het allemaal goed komt, en dat ze ook zien dat jij zo hard ervoor werkt! @ Timon: Snik.. ook voor jou zit het niet mee zeg Waarom moet het nou allemaal zo moeilijk gaan Wanneer hoor je wanneer je voor de volgende poging mag? Ik hoop inderdaad nog voor de kerst!! En dat jullie dan met oud en nieuw een mooi kado zullen krijgen!! @ Lin: Heerlijk, je verhalen over je mannen En lekker joh dat alles zo goed gaat! Helemaal top! @ Hier: I love verlof Daniel was maandag en gisteren vrij omdat dat officiele feestdagen zijn in Luxemburg. Maandag zijn we de hele dag druk geweest met een tv en home cinema set kopen.. 's avonds had ik de laatste pufclub, en daarna zijn we naar Luxemburg gereden. Dinsdag de tv en home cinema set geinstalleerd.. en het is zooo gaaf geworden Vet grote LED tv.. we zijn er helemaal blij mee hihi.. En verder ook nog ff naar Echternach geweest en in de bossen gewandeld. Het is hier echt supermooi met alle herfstkleuren! Vandaag is Daniel werken en doe ik het lekker rustig aan.. heerlijk! Begin nu wel een beetje de kriebels te krijgen.. het duurt echt nog maar maximaal 5,5 week En ik heb maandag m'n ziekenhuistas ingepakt.. want je weet nooit of de bevalling hier begint, dus moest die tas natuurlijk mee.. en nog allemaal andere babyspullen die we hier in Luxemburg nog niet hebben.. de de maxi-cosi. Echt raar om daar mee te lopen haha, gelukkig kwamen we geen buren tegen, maar die hadden anders vast gedacht dat het begonnen was Maar goed, voorlopig geniet ik nog op en top van m'n verlof.. hoop dat de kleine nog even een paar weekjes blijft zitten
Wat leuk Djuke om weer wat van je te horen.... Allereerst je vraag, anders vergeet ik die straks te beantwoorden... *echt een zeef hier momenteel* Ik ben 12 januari uitgerekend, dus vandaag nog precies 10 weken te gaan.... nouja, we gaan uit van ergens tussen de 7 en 12 weken.... Maar jeetje zeg, wat een manier om binnen te komen op die school zeg, totaal geen vorm van overdracht dus.... je wordt idd in het diepe gegooid, nouja zeg maar gerust gesmeten.... En hoe gaat het nu met Tristan als jij op school zit..... past je moeder op? Lkg, heerlijk om te lezen dat je zo van je verlof geniet.... ik moet hier ook die tas voor het zh maar eens gaan inpakken.... al heb ik nog even.... Hier vandaag dus de 30 weken grens bereikt.... het echte aftellen gaat nu beginnen.... Morgen weer controle en een groeiecho.... ben errug benieuwd en kijk er naar uit de kleine meid weer te zien.... toch vind ik het ook wel spannend.... want stel nou dat ze achterloopt in groei of zoiets.... *stop worrying so much!!!*
Oh jaaa.. buddy!!! Bijna vergeten!! Tamara zou ook buddy zijn.. maar ik heb jou nummer sowieso ook Lin, dus dat moet goedkomen @ Tamara: Stuur je je nummer nog even in een pb??
lkg: done, je hebt me nummer in je pb Verder even snel want mijn bed roept me echt keihard. Druk bezig met de voorbereidingen voor de verhuizingen. Energie regelen, telefoon, internet, televisie, verzekeringen enz. enz. enz. Daarnaast hebben we eindelijk een hele mooie vloer gevonden. Dus ook gelijk besteld. Bad hebben we al gekocht en een douche dus we zijn grof geld aan het uitgeven. en heel eerlijk het voelt het heeeeeeeeeeeeeeeerlijk. kan niet wachten tot we de sleutel hebben. Ik zal dan even wat fotoos hier planten. Kan ik toch ook eindelijk een keer spammen hahahahaha. Tot snel. dan lees ik alles helemaal bij! Liefs Tamaar
Leuk Tamara dat je zo met je huisje bezig bent..... natuurlijk ben ik errug nieuwsgierig naar de foto's.... Ja Lkg het wordt nu spannend bij jou.... heb je al voorweëen?? Of tekenen dat de bevalling snel gaat beginnen?? Hier vanmorgen een groeiecho gehad en controle bij de verloskundige.... We hebben we even heerlijk van ons meisje zitten genieten, die druk bezig was met bewegen tijdens de echo. Ze zag dat echoding wat over mijn buik heen en weer gaat (geen idee hoe dat dat heet) zeker als speeltje, want ze trappelde er lustig op los. We zijn wel een beetje geschrokken, want ze is wat aan de grote kant... ze heeft nu al een buikomvang wat past bij ruim 32 weken en zover ben ik dus nog helemaal niet. Ook het hoofdje en de bovenbeen was wat vooruit al, 31 komma zoveel (heb het niet onthouden). We kregen na afloop ook de groeicurve even te zien en ze zit echt aan de bovenkant nu en weegt (geschat) nu 1780 gram. Jaja dat wordt een flinke meid, die ik er nog wel eventjes uit moet persen whahahaha.... tja ik was zelf ook een 9 ponder en Jos was welliswaar te vroeg geboren maar toen ook al 6 pond en is nu ook een grote bink, dus die erfelijkheid heeft ze wel meegekregen denk ik. Maargoed daar waren we wel even van verschoten (ik meer dan Jos).... maar de verloskundige stelde ons even gerust daarna. Mijn suiker was bij 28 weken helemaal goed, al zullen ze die vast nogmaals controleren denk ik en het is wel waarschijnlijk dat ik nog een groeiecho krijg. Alles was verder goed, ik was zelfs niet aangekomen maar een beetje gewicht verloren (lichtere kleding) en een mooie bloeddruk van 100/65. Als laatste nog een spuit in mijn rechterbil met Rhesus anti D en toen mochten we weer naar huis. We zijn toen even de stad in gegaan om te lunchen en daarna nog wat gewinkeld. Ik ging met een nachthemd (bevalling) en badjas (zh) naar huis en voor de kleine meid zijn we bij de prenatal weer goed geslaagd... lakens, kruikzakken, boekje voor eerste levensjaar en wat kleertjes (kon ze niet laten liggen zo cute)... Eenmaal thuis is Jos bezig gegaan om de klerenkast in elkaar te zetten en hij legt nu de laatste hand aan het bed. Al met al een hele geslaagde dag!!
Veel plezier vandaag lkg op de jong gezinnen beurs! Ik vond het gisteren echt heel leuk!! @ hier: vandaag met een vorkje brood gegeven aan jesse, hihi, in plaats van dat ik het geef uit de hand. Super leuk, hij deed het kei goed. Hapte mooi van het vorkje af enzo Verder eigenlijk gaat het super allemaal hier!
Leuk om de verhalen van Lkg en Charpi te lezen. Lkg, gaaf om het Luxemburgse huisje zo eigen te hebben gemaakt. Wanneer ben je weer in het Nederlandse? Charpi, toch nog die leuke dingetjes meenemen. Ben je zo goed als klaar? Djuke, hoe is het nu met Tristan? Ze hebben je op je werk echt gewoon erin gemikt. Hoe is het verder gegaan? Linda, wat een kuif!!!! Gaaf dat Jesse het zo netjes heeft gedaan met het van de vork eten. Was het druk op de beurs? Ik zou ook eens naar zo'n beurs willen met een geldige reden. *zucht* Vanmorgen om 5.00 gewekt door de ongi krampen. Zoooo, geen lolletje! Tamaar, kan ik ons rekeningnummer geven? Als je toch met geld wilt smijten???? Op RTL nieuws is een stukje over IVF, omdat de regering van 3 naar 1 behandeling wilt. Daarin zie je een zp-er.
Echt, was zij van zp! Grappig! Ik keek het toevallig en lees nu je bericht. Echt slecht dat ze het willen verminderen, de pogingen. Ik heb de petitie in je handtekening al een tijd terug getekend op mijn en arno's mailadres!
@ Linda: Haha.. wat een lekker mannetje zeg!! Lang haar heeft ie!! @ Charpi: Ohhh je meisje groeit goed dus!! Dat is altijd fijn om te weten! Gelukkig houden ze je goed in de gaten.. en als ze echt te hard blijft groeien zullen ze vast snel ingrijpen joh. Voor nu alleen maar goed toch dat ze het zo goed doet @ Hier: Beurs gisteren was leuk!! Nix gekocht.. en twas ook kleiner dan ik had gedacht.. dus we stonden na 2 uurtjes alweer buiten terwijl we ook nog een half uur geluncht hadden haha. Maar daarna zijn we lekker de stad in gegaan en heb ik weer veel kleertjes gekocht bij de V&D, Hema en Prenatal Denk dat ik nu eindelijk genoeg heb van maar 50/56.. nog een paar dingetjes van maat 62 en dan heb ik daar ook wel genoeg van. Grotere maten heb ik nog helemaal niets van, maar daar ga ik maar lekker samen met de beeb in de kinderwagen voor shoppen Verder vandaag begonnen aan de babywas.. jemig wat een werk.. ik heb echt zoooveel om te wassen, en zo weinig plek om het op te hangen! Maar goed, komt vast goed als hij nog ff geduld heeft met geboren worden En toch besloten om nog een weekje mee te gaan naar Luxemburg als alles goed gaat. Het is daar zo relaxed, en ik kom echt heerlijk tot rust daar.. ben verder ook niet bang om daar te bevallen als het zou beginnen dus we durven het wel aan om nog een weekje gezellig samen in Luxemburg te zijn. Nou, nu snel verder.. Daniel is met m'n kleine broertje (hij is 16 ) onderweg naar huis en we gaan zo gourmetten. Daarna gaan ze samen stappen in de stad, dus kan ik mooi vroeg naar bed hihi..
Hihi Lkg volgens mij ben jij nog erger dan ik met shoppen hihi.... ik hoor telkens maar nieuwe kleertjes geshopped .... Dus de beurs was maar klein, ik dacht er vanmorgen nog aan om te gaan, maar vond de afstand gewoon te groot.... Dus we hebben mijn verjaardag, jaja vandaag weer een dag ouder(33), verder rustig gevierd, door daarnet effe heerlijk een pannekoek te zijn gaan eten (ja bewust vroeg, anders zit het daar bomvol met kinderen) met een heerlijke ijsco toe... Ben gisteravond wel verwend hoor, toen waren we bij Mam & Frank en mijn broer en zijn vrouw waren er ook... weer dingen voor de baby gehad en vanmorgen heb ik van Jos nog een groeimeter voor in de babykamer gehad.... echt een leuke, bij de intertoys vandaan, een schaap met uiteraard een meetlat van stof en dan 3 hartjes die je met klittenband kunt verstellen naar gelang je kind groeit. Ze hebben nog meer in die serie dus ik ga nog effe kijken... Hier nog niet klaar hoor Timon! Van de week eerst maar eens richten op de tas naar het zh.... dus vooral veel wassen draaien... De meubeltjes staan nu in elkaar, dus die kan ik ook uitsoppen en laten luchten.... Verder mogen we morgen op de couveuseafdeling kijken *rondleiding* en woensdag komt er iemand van de kraamzorg voor de intake. Al met al weer wat te doen van de week.... en zachtjes gaan zo die weken ongemerkt voorbij....
Charpi, GEFELCITEERD!!!! Wat een leeftijd... 33. Waar ga je bevallen? Ik heb al eerder gehoord dat zh rondleidingen geven. Alleen weet ik niet of dat 1 of meerdere keren in het jaar is. Lkg, alweer kleertjes? Goh, was de beurs zo klein? Ik heb het nog niet eerder vernomen.
Proficiat Charpi!! Ben benieuwd wat je van de afdeling vindtm orgen @ lkg: Het is idd niet super groot.. de negenmaanden beurs in februari schijnt stukken groter, en je hebt gelijk kaartjes voor de huishoudbeurs daar gaan we ook heen in februari. Vorig jaar was ik iets te zwanger, hihi, dus zijn we niet gegaan. jammer dat je er niets hebt kunnen vinden wat je leuk vond! Toen wij er waren en ik zwanger was hebben we toch wel een best wat leuke dingen kunnen kopen voor leuke prijzen! @ hier: Ik MOET even deze foto showen hihi
Wat een gave foto!!! Ik had gehoopt met een reden naar de 9maandenbeurs te kunnen. Nu is het afwachten of het alsnog kan.
Timon het zijn geen georganiseerde rondleidingen hoor.... heb een individuele afspraak vanmiddag. Wij moeten namelijk in het ziekenhuis bevallen met een medische indicatie.... ik slik namelijk medicijnen die de baby nu ook binnenkrijgt. Daarom moet zij na de bevalling worden opgenomen op de couveuseafdeling ter observatie... niet dat ze ook in een couveuse ligt hoor als ze groot genoeg is, maar gewoon in een bewaakt bedje. Als alles goed is mag ze na 24-48h mee naar huis, dus zolang blijf ik ook in het ziekenhuis, alleen dan zelf op de kraamafdeling. Dus we zijn straks van elkaar gescheiden. Maar ik mag er wel vaak naar toe, dus dat verzacht de pijn enigszins. Vanmiddag is het dus echt kijken waar ons kleine meisje straks komt te liggen...